Net lijstje in ieder geval dus dat moet wel weer goed komenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:48 schreef Tink89 het volgende:
Ik weet dat het maar een suffe schommeling is, maar een kilo in 24 uur aankomen is toch wel zuur...
Vandaag alweer zo'n kl*tedag op m'n werk, maar heb het geen invloed laten hebben op m'n eetpatroon:
O: 3 volkoren, 200 ml lv yoghurt, lepel ananas.
T: Pakje crackertjes.
L1: 2 volkoren met lv smeerkaas.
T: Sojamacchiato van het koffietentje om de hoek.
L2: 2 volkoren met gehakt.
T: Niks, late L2.
D: Kop linzensoep. Als ik dan nog honger heb, mag ik een boterham.
S: Uur paardrijden. Heb er zin in, even alle emoties loslaten en focussen. Ben serieus aan het overwegen om me in te schrijven voor een week 'ponykamp, maar dan voor volwassenen'. Niet alleen met paarden aan de slag, maar ook je eigen conditie, balans en zit eens onder de loep nemen en verder vooral superveel gezelligheid. Jammere is dat het voor 5 dagen 475,- kost. Even thuis overleggen dus.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:55 schreef Qwea het volgende:
Nou, dat heb ik nog best snel gedaan. Vannacht kapot v/d migraine en ik begon vanmorgen per u weer op te krabbelen en ben net wezen sporten
Dat hoort erbijquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja
Mn spieren voelen nu wel enorm zwaar
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:09 schreef Zeester het volgende:
Weer een pond eraf! -28,5! Onder de 90 komt nu in de buurt!
Goed bezig Zeesterriequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:09 schreef Zeester het volgende:
Methoden en Statistiek 3quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Welk tentamen had je?
En ik heb deze hele week echt geen zin om te gaan hardlopen. Ben maandag ook niet geweest, want toen was ik laat terug van school en gister was ik gewoon te lam na de hele dag niks doenheb mezelf voorgenomen om straks te gaan, want ik heb een nieuwe LANGE sportbroek gekocht
Ja, ik heb m weer goed te pakken. Heb mezelf beloofd dat ik voor juni klaar ben, en dan m'n kledingkast weer mag vullen! En daar heb ik zin in, dus dat helpt. Laatste loodjes wegen het zwaarst dus wil er echt klaar mee zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goed bezig ZeesterrieJe hebt je motivatie ook weer flink te pakken he?
Ik werd vannacht trouwens wakker met echt onmogelijke honger maarja, bed. Ben blij dat er op zulke momenten een fles water op mn nachtkastje staat, want dit heb ik wel vaker de nacht na het sporten.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]op je migraine. Had ik ook vandaag. Zit nog na te genieten van het laatste restje.
Vanochtend -4.4 op de weegschaal
Hoeveel eet je dan tijdens zo'n vreetbui?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, vandaag vreetbui gehad. Was alweer een tijdje geleden. Gelukkig begin morgen het sportschoolprogramma.
Pindakaas?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel eet je dan tijdens zo'n vreetbui?
Ik eet dan vaak pindakaas.
Statistiekquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Methoden en Statistiek 3
Was niet meer wezen lopen en vanmorgen ook geen bodypump gedaan. Maar wel vanmiddag een krachttraining schema laten maken, die gedaan, 15min gefietst en 15min hardgelopen
Dus ik ben wel tevreden. Ook een mooi lijstje gehad vandaag en lekkere zelfgemaakte tomatensoep met volkoren stokbrood met roomboter en spaanse ham gehad
Iedereen is goed bezig zie ik, nice!
In brute eerlijkheid?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel eet je dan tijdens zo'n vreetbui?
Ik eet dan vaak pindakaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan valt het nog mee.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In brute eerlijkheid?Dat is aardig wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan valt het nog mee.
Wel positief dat er toch ook nog wel voedzame dingen tussen zitten.
[..]
In brute eerlijkheid?Vallen, opstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan valt het nog mee.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, mijn zwakte. Lepel en een pot pindakaas.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pindakaas?
Als ik een vreetbui heb, zoals Zondag, gaat er gerust 1 a 2 zakken chocolade kruidnoten door. Ontbijtkoek 5 plakken, 4 kokosmakronen, zak chips, ect
Was er vanmorgen alweer af
[..]
In brute eerlijkheid?Dat is wel flink ja. Paar dagen niet wegen en je merkt er niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan valt het nog mee.
![]()
Knap. Ik zou hem echt leegvretenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, mijn zwakte. Lepel en een pot pindakaas.Niet dat die dan leeg gaat hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |