Ja t kwam goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het nog goedgekomen?
Ik ben ook soms zo jaloers, een personal trainer
Duidelijk waar dat vandaan kwam danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja t kwam goeddat vind ik dan wel weer mooi.
Aan t begin koos de vader van t meisje zelfs de kant van zijn dochter en zei dat die trainster haar verbaal mishandelde
Niet gek dat dat kind zo verwend deed dus
Ik kreeg trek tijdens het koken... Heb het kunnen beperken tot een cracotte met nutella en twee stukjes boterhamworst. Bloemkoolcurry met ei en naan from scratch is geweldig trouwensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
C-c! Knappe chick!Doe je goed!
Ik begon vandaag in mineur en met enorme vreettrek.
Had mijn kwark nog niet op of mijn T van twee gekookte eitjes ging er achteraan. En toen natuurlijk mokken omdat ik iets wilde maar niks lekkers mee had.
Niet gaan hardlopen wegens echt geen zin, was van plan naar de kantine te gaan voor een lekker broodje, maar besloot toen toch voor mijn rauwkost met tonijn te gaan, toen mijn middag T, dat werd een minneola en daar waar ik een pizza plande voor het avondeten nam ik een sla met een gegrild kipfiletje en twee sneetjes brood.Al met al helemaal niet slecht dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
Ben je nog gegaan? Jammer van je tentamenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Niet meer gesport, ik besefte dat het teringkoud is en ik eigenlijk wel moe ben. Ook niks meet gegeten ondanks snaaitrek.
En het tentamen niet gehaaldmaar mag m gelukkig herkansen.
Nu ben ik nog aan het twijfelen of ik de wekker zet om morgenochtend te gaan bodypumpen of dat ik mezelf wel wat rust gun.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bootcamp was zwaar, maar AWESOMEE
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Iemand die snap hoe leuk het is
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tentamen ging kut. Daar was ook iedereen het met me over eens.
Heb uiteindelijk nog 1 broodje kaas, die aardbei banaan smoothie en een kopje kalfssoep bij mijn lijstje gehad.
Heb nu heel erg zin om te eten terwijl ik niet eens honger heb, (niet door het tentamen hoor) dus misschien ga ik zo nog even naar de sportschool of gewoon buiten een stukje rennen. Als ik daarna nog trek heb kan het er iig ruim uit met mijn kcal.Welk tentamen had je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb deze hele week echt geen zin om te gaan hardlopen. Ben maandag ook niet geweest, want toen was ik laat terug van school en gister was ik gewoon te lam na de hele dag niks doenheb mezelf voorgenomen om straks te gaan, want ik heb een nieuwe LANGE sportbroek gekocht
![]()
Waar heb je je sportbroek vandaan? Ik moet ook nog een nieuwequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Welk tentamen had je?
En ik heb deze hele week echt geen zin om te gaan hardlopen. Ben maandag ook niet geweest, want toen was ik laat terug van school en gister was ik gewoon te lam na de hele dag niks doenheb mezelf voorgenomen om straks te gaan, want ik heb een nieuwe LANGE sportbroek gekocht
Bij de Action, 7 euro ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar heb je je sportbroek vandaan? Ik moet ook nog een nieuwe
Oh ik ook hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, vind het zonde om er 50 euro ofzo aan uit te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |