quote:Op zondag 19 januari 2014 12:57 schreef gianni61 het volgende:
kijken of er bekenden bij zitten en keuze maken:
-meedoen
-uit elkaar halen
-blijven zitten
-meedoen
-uit elkaar halen
-blijven zitten
-meedoen
-uit elkaar halen
-blijven zitten
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef .PRISM het volgende:
Mijn telefoon pakken.
Filmpjes en foto's maken van de daders en slachtoffer.
Opsporing verzocht kijken.
Bellen met de Criminelen Inlichtingen Dienst (CIE).
Aangeven dat ik tips heb, maar deze enkel wil delen als we in fluistertoon met elkaar praten en mij absolute anonimiteit geboden wordt.
Ophangen.
Bier opentrekken.
Genieten dat ik de wereld weer een stukje beter heb gemaakt.
Stijfje.
Dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:56 schreef Mirjam het volgende:
Ik zou in bold gaan roepen en veel vraagtekens gebruiken.
Ajaxquote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
¡¡¡ wanneer er bekenden van mij bij betrokken zijn zal ik die onmiddellijk in bescherming nemen !!!
alleen mij gebeurd nooit wat en dat komt waarschijnlijk doordat ik 2mtr18 lang ben en
mijn gevechtshouding is perfect waarmee
[ afbeelding ]
al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd zijn !!!
Klootviool. hebben ze bij jou het verstand er met oud en nieuw uitgeslagen?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
¡¡¡ wanneer er bekenden van mij bij betrokken zijn zal ik die onmiddellijk in bescherming nemen !!!
alleen mij gebeurd nooit wat en dat komt waarschijnlijk doordat ik 2mtr18 lang ben en
[ afbeelding ]
als dit je uitgaanskleding is zul je niet veel vrienden hebbenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
[ afbeelding ]
¿¿¿ wat bedoel je daarmee ???quote:Op zondag 19 januari 2014 13:14 schreef awiebo het volgende:
[..]
Klootviool. hebben ze bij jou het verstand er met oud en nieuw uitgeslagen?
of willen de meisjes niet wat jij wil?
Behalve je linksomkijkende penis natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed punt.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als dit je uitgaanskleding is zul je niet veel vrienden hebben
¿¿¿ Mooie cameltoe ???quote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Behalve je linksomkijkende penis natuurlijk.
¡¡¡ daar kan je niks van zien en dat heeft ook niks te maken met dit topic !!!
¡¡¡ alleen een vrouw kan een "cameltoo" hebben DOM RUND !!!quote:
En een Ajaciedquote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
¡¡¡ alleen een vrouw kan een "cameltoo" hebben DOM RUND !!!
Sterker nog, volgens mij is dat de enige reden dat je dit topic opent, die piemel kijkt je aan alsof het een lieve lust is. of heb je daar een blinde vlek voor?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ wat bedoel je daarmee ???
¿¿¿ doe ik iets verkeerd ofzo ???
¿¿¿ kan je mij dat effe uitleggen ???
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
-meedoen
-uit elkaar halen
-blijven zitten en popcorn bestellen.
en overasl ook gewoon die penis vol in beeld, smeerpijpquote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef Toto69 het volgende:
http://www.pokemonunited.(...)chten-maar-dan-echt!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en overasl ook gewoon die penis vol in beeld, smeerpijp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!quote:
Fietsketting om je nek en hard trekken.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
jammer voor je, probeer opnieuw.
voor dat shirt zou je al een dikke klap op je smoel krijgenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fietsketting om je nek en hard trekken.
Dag Lodewijk.![]()
¡¡¡ kennelijk zijn jullie vergeten dat je niet bij mijn "smoel" en/of bij mijn nek kan komenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
voor dat shirt zou je al een dikke klap op je smoel krijgen
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:02 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
¡¡¡ kennelijk zijn jullie vergeten dat je niet bij mijn "smoel" en/of bij mijn nek kan komen
want ik ben 2mtr18 lang waardoor jullie mij amper goed en/of doeltreffend kunnen raken !!!
Jij slaapt staand, Lodewijk?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:02 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
¡¡¡ kennelijk zijn jullie vergeten dat je niet bij mijn "smoel" en/of bij mijn nek kan komen
want ik ben 2mtr18 lang waardoor jullie mij amper goed en/of doeltreffend kunnen raken !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:12 schreef Bluurgh het volgende:
Zo iemand als TS zou ik ook m'n stamkroeg uitstampen
geen idee, iedereen in de kroeg zou je zo hard uitlachen dan, dat aan vechten niet meer gedacht werdquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[b]¿¿¿ en hoe denk jij dat dan te kunnen doen ???
¡¡¡ zodra ik de eerste klappen heb uitgedeeld zal dat lachen snel verdwijnen !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, iedereen in de kroeg zou je zo hard uitlachen dan, dat aan vechten niet meer gedacht werd
Maar ondertussen heb je nog niemand geslagen of geschopt, aangezien je te druk bent met je wielrenbroekjesfetishquote:Op zondag 19 januari 2014 14:55 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ zodra ik de eerste klappen heb uitgedeeld zal dat lachen snel verdwijnen !!!
stoer jochie hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 14:55 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ zodra ik de eerste klappen heb uitgedeeld zal dat lachen snel verdwijnen !!!
¿¿¿ is er iets "mis: en/of "fout" met mijn kleren ofzo ???quote:Op zondag 19 januari 2014 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb je nog niemand geslagen of geschopt, aangezien je te druk bent met je wielrenbroekjesfetish
Mwaquote:Op zondag 19 januari 2014 14:59 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ is er iets "mis: en/of "fout" met mijn kleren ofzo ???
Ik roep gewoon Bubba en die gaat met z'n 250 kg gewoon op je zitten!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¿¿¿ en hoe denk jij dat dan te kunnen doen ???
met andere woorden:
¿¿¿ hoe zou jij de aanval tegen mij openen ???
Dat valt je het meest op?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:00 schreef Copycat het volgende:
Wat is dit voor een stomme bold-gimmick?
Ik zou je balletjes een kopstoot geven. Daar ik een groot hoofd heb, raak ik vast wel watquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef Lodewijk94 het volgende:
¿¿¿ hoe zou jij de aanval tegen mij openen ???[/b]
¡¡¡ zou je kunnen proberen maar dan knijp ik wel je strot dicht !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou je balletjes een kopstoot geven. Daar ik een groot hoofd heb, raak ik vast wel wat
De vorm overstemt de inhoud. Maar ik gok dat die inhoud ook om te janken is?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou je balletjes een kopstoot geven. Daar ik een groot hoofd heb, raak ik vast wel wat
¿¿¿ ???quote:
¿¿¿ vorm van wát ???quote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vorm overstemt de inhoud. Maar ik gok dat die inhoud ook om te janken is?
De suffe vorm waarin je je posts denkt te moeten gieten. De inhoud die bij nader inzien misselijkmakend is.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef Lodewijk94 het volgende:
¿¿¿ vorm van wát ???
en
¿¿¿ waarvan "inhoud" ???
1) zie eerst maar bij mijn strot te komen !!! (ik ben 2mtr18 lang)quote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef Neejman het volgende:
Bierflesje kapot slaan en in je strot douwen, dat zal je dan wel leren.
Hihihihi *gniffelquote:Op zondag 19 januari 2014 15:29 schreef Copycat het volgende:
Godver. Mijn nieuwsgierigheid was weer eens groter dan mijn bold-aversie.
ik sla een barkruk kapot en sla je kop er mee in, vervolgens dat verhaal met het biertje.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:44 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
1) zie eerst maar bij mijn strot te komen !!! (ik ben 2mtr18 lang)
[ afbeelding ]
2) dan moet je ook nog voorbij mijn vuisten zien te komen
tegen die tijd pak ik dat flessie af en gooi ik die weg en
3) vervolgens stomp ik je effe helemaal duf !!!
¿¿¿ verder nog "kapsies" ???
¿¿¿ en jij denk nog steeds dat iji die kruk 2mtr18 hoog in de lucht krijg ???quote:Op zondag 19 januari 2014 15:48 schreef Neejman het volgende:
[..]
ik sla een barkruk kapot en sla je kop er mee in, vervolgens dat verhaal met het biertje.
Niemand hoeft jou voor je kop te slaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:51 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ en jij denk nog steeds dat iji die kruk 2mtr18 hoog in de lucht krijg ???
want dat is wel nodig als je die tegen mijn kop aan wilt slaan.......
het verstand er uit slaan lukt toch al niet meerquote:Op zondag 19 januari 2014 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Niemand hoeft jou voor je kop te slaan.
zozo...............quote:Op zondag 19 januari 2014 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Niemand hoeft jou voor je kop te slaan.
Nou, doe eens een intelligente gok..quote:Op zondag 19 januari 2014 15:52 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
zozo...............
¿¿¿ waar dan wél tegen ???
Mooie woordkeuze ookquote:Op zondag 19 januari 2014 15:57 schreef Neejman het volgende:
Hersenloze zak man man man. Je vader had zich beter kunnen aftrekken ipv je moeder neuken.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nou, doe eens een intelligente gok..
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:59 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¡¡¡ voor iemand van 1mtr65 is er al geen antwoord want
die kan mij toch niet goed en/of doeltreffend raken !!!
iemand van ca 2mtr zou een poging kunnen wagen door mijn verdediging te komen,
ik zou het effe niet weten wat voor gok ik kan doen......................
Tegen de tijd dat jij bijgekomen bent, zit ik al weer thuis aan een glas melk hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 15:16 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ zou je kunnen proberen maar dan knijp ik wel je strot dicht !!!
Boewhahahahahaquote:
Even een vraagje, zodat we hier kunnen afronden... wil je eigenlijk dat er iemand iets zegt over je piem0l? Is dat stiekem de bedoeling van die gekke plaatjes?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:44 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
1) zie eerst maar bij mijn strot te komen !!! (ik ben 2mtr18 lang)
[ afbeelding ]
2) dan moet je ook nog voorbij mijn vuisten zien te komen
tegen die tijd pak ik dat flessie af en gooi ik die weg en
3) vervolgens stomp ik je effe helemaal duf !!!
¿¿¿ verder nog "kapsies" ???
¿¿¿ ik zou niet weten waarom en als ik dat wél zou willen had ik wel een naaktfoto geplaatst zodat je mijn "edele"delen" zou kunnen zien !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Even een vraagje, zodat we hier kunnen afronden... wil je eigenlijk dat er iemand iets zegt over je piem0l?
¿¿¿ kennelijk kan jij dwars door mijn kleren heen kijken ???quote:Op zondag 19 januari 2014 16:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wil er wel wat over zeggen hoor
Beetje onsmakelijk om ze zo in een broekje te persen. Ik moet denken aan een spruitenzak. En ik vind 'm een beetje klein voor iemand van 2:18m
¿¿¿ kennelijk ben jij erg geïnteresseerd ???quote:Op zondag 19 januari 2014 16:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Hadden ze die legging trouwens ook in het oranje?
die pijlen naar mijn kruis maken duidelijk dat je zou proberen om een klap op m'n ballen te gevenquote:
Kom vechten dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:28 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
die pijlen naar mijn kruis maken duidelijk dat je zou proberen om een klap op m'n ballen te geven
maar de eerste de beste die mij dát flikt
knijp ik gelijk net zo lang zijn/haar strot dicht totdat die eruit ziet als een wokkel !!!
Knul, na een welgeplaatste trap in jouw kruis, zie je er zelf uit als een wokkel en maak je helemaal niks meer klaar. Met je eng broekje.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:28 schreef Lodewijk94 het volgende:
die pijlen naar mijn kruis maken duidelijk dat je zou proberen om een klap op m'n ballen te geven
maar de eerste de beste die mij dát flikt
knijp ik gelijk net zo lang zijn/haar strot dicht totdat die eruit ziet als een wokkel !!!
¡¡¡ ik ben niet van suiker en ik kan best wel iets incasseren !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Knul, na een welgeplaatste trap in jouw kruis, zie je er zelf uit als een wokkel en maak je helemaal niks meer klaar.
¿¿¿ is er iets "mis" en/of "fout" met mijn broek ofzo ???quote:
stukkie lood tussen je ogen pompenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¿¿¿ en hoe denk jij dat dan te kunnen doen ???
met andere woorden:
¿¿¿ hoe zou jij de aanval tegen mij openen ???
en daarmee bedoel jij natuurlijk gewoon mij doodschieten met een pistool...................quote:Op zondag 19 januari 2014 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stukkie lood tussen je ogen pompen
Ik knijp je keel dicht totdat je op een wokkel lijkt.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:00 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
en daarmee bedoel jij natuurlijk gewoon mij doodschieten met een pistool...................
leer eerst lezen: ¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
jammer voor je, probeer opnieuw...........
Okee. jij probeert me te slaanquote:Op zondag 19 januari 2014 17:00 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
en daarmee bedoel jij natuurlijk gewoon mij doodschieten met een pistool...................
leer eerst lezen: ¡¡¡ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
¿¿¿en hoe wil jij bij mijn strot komen ???quote:Op zondag 19 januari 2014 17:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik knijp je keel dicht totdat je op een wokkel lijkt.
Ik ben 2,09 meter dus die 9 cm kost me niet zoveel moeite.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:03 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿en hoe wil jij bij mijn strot komen ???
¿¿¿ zeker vergeten dat ik 2mtr18 lang ben ???
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:03 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
jammer voor je, probeer opnieuw...........quote:Op zondag 19 januari 2014 17:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben 2,09 meter dus die 9 cm kost me niet zoveel moeite.
¡¡¡ maar dan moet je wel eerst nog langs mijn vuisten zien te komen !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
wietparkiet, jammer, probeer opnieuw.....quote:Op zondag 19 januari 2014 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
ik ben 2,24quote:Op zondag 19 januari 2014 17:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN TOTO !!!!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wietparkiet, jammer, probeer opnieuw.....
Ik bescherm mijn kwetsbare / zwakke en gevoelige plekken toch ook. Aan je zaadballen te zien bescherm je niet alles even goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:08 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ maar dan moet je wel eerst nog langs mijn vuisten zien te komen !!!
dan heb jij met je 2mtr09 meer kans dan iemand van 1mtr65 die vanzelfsprekend bij voorbaat al kansloos is tegen mijn 2mtr18 maar ik ga natuurlijk niet afwachten totdat iemand mij
op een kwetsbare / zwakke / gevoelige plek te pakken zal nemen en
juist daarom heb ik dia volledig beschermd !!!
¿¿¿ ik ben 2m24 hoor!!! ???quote:Op zondag 19 januari 2014 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
¿¿¿ is toch niks van te zien ???quote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik bescherm mijn kwetsbare / zwakke en gevoelige plekken toch ook. Aan je zaadballen te zien bescherm je niet alles even goed.
Knurft.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:14 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ is toch niks van te zien ???
óf
¿¿¿ kan jij dwars door mijn kleren heen kijken ofzo ???
en
¿¿¿ wat probeer jij daarmee te suggereren ???
Meer dan één vrees ikquote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef Bluurgh het volgende:
TS is 2m18, gebruikt veel uitroeptekens en vraagtekens en heeft een extra chromosoom
¡¡¡ vechten tegen mij is voor jou echt geen beginnen aan !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef regiliopeace het volgende:
Ik ben trouwens 120 meter hoog dus begin maar niet.
Ik draag toevallig ook kniebeschermers, dus deze battle is nog lang niet beslecht.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:35 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ vechten tegen mij is voor jou echt geen beginnen aan !!!
[ afbeelding ]
¡¡¡ pica maakt wel duidelijk genoeg dat jij mij echt helemaal niks kan doen
want je kan echt nergens bij om mij goed en/of doeltreffend te raken !!!
120 meter is niet 1 meter 20quote:Op zondag 19 januari 2014 17:35 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¡¡¡ hij bedoeld natuurlijk 120centimeter en dat is 1mtr20 !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
120 meter is niet 1 meter 20
mongool
heb jij last van een hersentumor?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:39 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ hij bedoeld natuurlijk 120centimeter en dat is 1mtr20 !!!
¡¡¡ misschien wel tien maar ik geloof niet in reuzen van 120 meter lang SUKKEL !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb jij last van een hersentumor?
Zeg sukkel in mijn gezicht dan jouw 2mtr18 is niks tegen mijn 120 meterquote:Op zondag 19 januari 2014 17:46 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ misschien wel tien maar ik geloof niet in reuzen van 120 meter lang SUKKEL !!!
jammer voor je, probeer opnieuw...........quote:Op zondag 19 januari 2014 17:54 schreef Oerbeer het volgende:
¿¿¿ wegrennen en topic op FOK! openen ???
Kelcie Banks raadt het je niet aan grgrquote:Op zondag 19 januari 2014 17:35 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¡¡¡ alsof ik daar naar luister.............. pica maakt duidelijk genoeg dat iemand van 1mtr20 mij niks kan doen !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:11 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kelcie Banks raadt het je niet aan grgr
.......................vrouwen kunnen ook alleen maar denken aan wat ik als man in m'n broek heb..........quote:
Als je er zo mongolisch mee te koop loopt ... En het er dan ook nog zo onsmakelijk uitziet ...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef Lodewijk94 het volgende:
.......................vrouwen kunnen ook alleen maar denken aan wat ik als man in m'n broek heb..........
Ben je nog steeds bezig, kiddo?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
.......................vrouwen kunnen ook alleen maar denken aan wat ik als man in m'n broek heb..........
¡¡¡ ik loop nergens mee "te"koop" DOMME MUTS !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je er zo mongolisch mee te koop loopt ... En het er dan ook nog zo onsmakelijk uitziet ...
Tuurlijk ...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef Lodewijk94 het volgende:
¡¡¡ ik loop nergens mee "te"koop" DOMME MUTS !!!
anders had ik wel een naaktfoto van me geplaatst
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Late troll. Foto's zijn al uit 2011 ofzo.
Nice niet verkeerd, nog meer foto's van je gigantische lichaam?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
[ afbeelding ]
heb nog pica van mijn nieuwe wielrentenue maar dan in de AJAX style.............>quote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nice niet verkeerd, nog meer foto's van je gigantische lichaam?
Geil. Hoe zou jij zo een kleintje aanpakken dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
heb nog pica van mijn nieuwe wielrentenue maar dan in de AJAX style.............>
[ afbeelding ]
ach die schuif ik gewoon met m'n voet weg hahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geil. Hoe zou jij zo een kleintje aanpakken dan?
Dikzak.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
heb nog pica van mijn nieuwe wielrentenue maar dan in de AJAX style.............>
[ afbeelding ]
Valt wel mee, ik heb alleen een grote bek tegen mensen die ik aankan.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ jij heb wel een grote BEK !!!
¡¡¡ dan maak jij nou een grote fout !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb alleen een grote bek tegen mensen die ik aankan.
Niet. Ik hoef me niet te verdedigen, jij krijgt met je dikke lijf niet eens de kans om mij aan te kunnen vallen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:08 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ dan maak jij nou een grote fout !!!
want......>
[ afbeelding ]
¿¿¿ hoe denk jij je tegen mij te kunnen verdedigen ???
¿¿¿ en hoe wil jij dat bewerkstelligen ???quote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet. Ik hoef me niet te verdedigen, jij krijgt met je dikke lijf niet eens de kans om mij aan te kunnen vallen.
Ach, zo te zien ben je niets bijzonders. Daar hoef ik geen strategie voor uit te tekenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:10 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ en hoe wil jij dat bewerkstelligen ???
(tot nog toe loop jij alleen maar te BLAFFEN)
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:56 schreef Mirjam het volgende:
Ik zou in bold gaan roepen en veel vraagtekens gebruiken.
¿¿¿ en hoe ga jij die aanval tegen mij openen ???quote:Op zondag 19 januari 2014 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach, zo te zien ben je niets bijzonders. Daar hoef ik geen strategie voor uit te tekenen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef .PRISM het volgende:
Mijn telefoon pakken.
Filmpjes en foto's maken van de daders en slachtoffer.
Opsporing verzocht kijken.
Bellen met de Criminelen Inlichtingen Dienst (CIE).
Aangeven dat ik tips heb, maar deze enkel wil delen als we in fluistertoon met elkaar praten en mij absolute anonimiteit geboden wordt.
Ophangen.
Bier opentrekken.
Genieten dat ik de wereld weer een stukje beter heb gemaakt.
Stijfje.
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ ga jij ook zo tegen mij staan BLAFFEN als ik zó.....>
[ afbeelding ]
met mijn 2mtr18 recht voor je sta ???
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ ga jij ook zo tegen mij staan BLAFFEN als ik zó.....>
[ afbeelding ]
met mijn 2mtr18 recht voor je sta ???
¡¡¡ je begrijpt natuurlijk wel dat ik er dan op los ga timmeren en je smoel verbouwd......... !!!quote:
hoe verbouw je mijn smoel terwijl je bloed in een putje wegdruipt???????????quote:Op zondag 19 januari 2014 19:26 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
[..]
¡¡¡ je begrijpt natuurlijk wel dat ik er dan op los ga timmeren en je smoel verbouwd......... !!!
¿¿¿ en hoe denk jij je dan te kunnen verdedigen tegen mij ???
¡¡¡ hoort FlippieFlink eens effe hard BLAFFEN hahaha !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:30 schreef smegmanus het volgende:
¡¡¡ Ja godverdomme wat de heilige tyfusneuk is dit ???
¿¿ Denk je dat je leuk bent of zo? Met je puisterige patatkop ???
¡¡¡ het lijkt je moeder wel nadat ze een zware van Nelle in 3 teugen wegklapt ¿¿¿ hahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 19:33 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ hoort FlippieFlink eens effe hard BLAFFEN hahaha !!!
¡¡¡ het topic gaat over hoe je zou reageren op en plotselinge vechtpartij in de kroegquote:
onacceptabelquote:Op zondag 19 januari 2014 19:41 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ het topic gaat over hoe je zou reageren op en plotselinge vechtpartij in de kroeg
en nou zijn er een paar branimakers die op z'n hardst gaan lopen BLAFFEN en wél tegen MIJ !!!
¡¡¡ ja zover was ik ook al !!!quote:
jup, dan hak je ze helemaal in de panquote:Op zondag 19 januari 2014 19:44 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ ja zover was ik ook al !!!
totdat ik met mijn 2mtr18 lengte recht voor zo'n gast sta natuurlijk................... !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:44 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ ja zover was ik ook al !!!
totdat ik met mijn 2mtr18 lengte recht voor zo'n gast sta natuurlijk................... !!!
¿¿¿ mag ik ook weten hoe lang jij bent ???quote:Op zondag 19 januari 2014 19:47 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jup, dan hak je ze helemaal in de pan
185 ofzo Gquote:Op zondag 19 januari 2014 19:49 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ mag ik ook weten hoe lang jij bent ???
is het verschil toch nog bijna ½ meter................quote:
Raken zal het probleem niet zijn dikke.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:55 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
is het verschil toch nog bijna ½ meter................
maar je begrijpt natuurlijk wel dat een ukkie van 1mtr65 bij voorbaat al kansloos is tegen mij
[ afbeelding ]
want zie waar bij mij 1mtr65 ophoud..........
zo'n ukkie is natuurlijk al bij voorbaat kansloos tegen mij want
¿¿¿ hoe / wat / waar kan die mij goed en/of doeltreffend raken ???
sws zou een tjap tjoi of babi pangang gast geen kans maken.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:55 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
is het verschil toch nog bijna ½ meter................
maar je begrijpt natuurlijk wel dat een ukkie van 1mtr65 bij voorbaat al kansloos is tegen mij
[ afbeelding ]
want zie waar bij mij 1mtr65 ophoud..........
zo'n ukkie is natuurlijk al bij voorbaat kansloos tegen mij want
¿¿¿ hoe / wat / waar kan die mij goed en/of doeltreffend raken ???
haha zo'n karate "jimmie" is misschien 10x sneller dan mij maar wat heeft hij eraanquote:Op zondag 19 januari 2014 19:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
sws zou een tjap tjoi of babi pangang gast geen kans maken.
daaromquote:Op zondag 19 januari 2014 19:58 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
haha zo'n karate "jimmie" is misschien 10x sneller dan mij maar wat heeft hij eraan
als hij me toch nergens goed en/of doeltreffend kan raken ???
quote:
Nee man, je hep geleik G mi mang.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:04 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¡¡¡ je ziet toch dat ik al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig heb beschermd
en tot waar de 1mtr65 bij mij ophoud !!!
¿¿¿ zo'n dwerg kan toch niks tegen mij beginnen ???
¡¡¡ en anders vertel je mij maar hoe jij de aanval tegen mij zou openen als jij zelf 1mtr65 was !!![/b]
¡¡¡ ik zal JOU effe "op"slot"zetten" !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:06 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
KUTTOPIC roepen en snel een ****** zetten
Eigenlijk zou ik eerst om je lachen en je daarna voor de zekerheid negeren. En dat ga ik nu ook doenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:04 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¡¡¡ je ziet toch dat ik al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig heb beschermd
en tot waar de 1mtr65 bij mij ophoud !!!
¿¿¿ zo'n dwerg kan toch niks tegen mij beginnen ???
¡¡¡ en anders vertel je mij maar hoe jij de aanval tegen mij zou openen als jij zelf 1mtr65 was !!!
¡¡¡ die ik eerst effe z'n tanden eruit en dan kan die niet meer bijten !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou Rezania roepen zodat hij je kan pijpen en je lul af kan bijten.
Faalquote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[b]¡¡¡ die ik eerst effe z'n tanden eruit en dan kan die niet meer bijten !!![./b]
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[b]¡¡¡ die ik eerst effe z'n tanden eruit en dan kan die niet meer bijten !!![./b]
nee hoor, effe m'n knie snoeihard vooruit en *BOEM* z'n gebit aan puin !!!quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Mag je weer zonder begeleiding op internet TSquote:Op zondag 19 januari 2014 20:28 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
nee hoor, effe m'n knie snoeihard vooruit en *BOEM* z'n gebit aan puin !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je ziet niks:
[ afbeelding ]
Dus:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je ziet niks:
[ afbeelding ]
Dus:
[ afbeelding ]
¡¡¡ dit is dus niet om te (quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
¡¡¡ dit is dus niet om te () "lachen" !!!
hahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wo'j met me vecht'n? Dat mag
[ afbeelding ]
wacht maar to'k je teg'n kom, kriej klapp'n van mie hoertje van ass'n
Als jij aan me komt ben jij voor Wilfred!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
hahaha
¡¡¡ vechten met een klein vrouwtje is natuurlijk het aller mooiste wat er bestaat !!!
(maar dan ga ik wel "overal" aan zitten)
¿¿¿ en how the fuck is Wilfred ???quote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij aan me komt ben jij voor Wilfred!
Hier piemel voor je mongool!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ en how the fuck is Wilfred ???
howquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
Wollah als ik jou 1 klap geeft jy staat nooit meer opquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ vergeet niet dat ik 2mtr18 ben !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Wollah als ik jou 1 klap geeft jy staat nooit meer op
'K reed met twee kratt'n bier van Maastricht naar Groningen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:58 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ vergeet niet dat ik 2mtr18 ben !!!
¿¿¿ en hoe/ wat / waar wil jij me dan die éne "klap" geven wanneer ik zó.....>
[ afbeelding ]
<.......recht voor je sta ???
2m18? Ben je lilliputter ofzo? Mannen < 2m30quote:Op zondag 19 januari 2014 20:58 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ en hoe/ wat / waar wil jij me dan die éne "klap" geven wanneer ik zó.....>
[ afbeelding ]
<.......recht voor je sta ???
¡¡¡ vergeet niet dat ik 2mtr18 ben !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Wollah als ik jou 1 klap geeft jy staat nooit meer op
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:01 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ en hoe / wat / waar wil jij me dan die éne "klap" geven wanneer ik zó.....>
[ afbeelding ]
<......zó recht voor je sta ???[/b]
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'K reed met twee kratt'n bier van Maastricht naar Groningen.
Gewoon.
'K had ook mensen dood kunn'n ried'n of zo.
Jij draagt kniebeschermers, je bent zelf een pussyquote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef Lodewijk94 het volgende:
opvallend:
vooral wijven die commentaar en grote bakkes hebben !!!
Dat is omdat ie nogal veel op zn knietjes zit, if you know what i meanquote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij draagt kniebeschermers, je bent zelf een pussy
Dat had ik al door nadat ik z'n shirt gezien had jaquote:Op zondag 19 januari 2014 21:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is omdat ie nogal veel op zn knietjes zit, if you know what i mean![]()
Ik zal jou eens een draai om je oren geven en uitschelden voor paardenkut.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef Lodewijk94 het volgende:
opvallend:
vooral wijven die commentaar en grote bakkes hebben !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat had ik al door nadat ik z'n shirt gezien had ja
Nee, jij mag cumshot doen bij TSquote:
¡¡¡ in een vechtpartij zijn m'n knieën één van de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekkenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij draagt kniebeschermers, je bent zelf een pussy
Ach, jij zit zo vaak op je knieën, dan zijn die ondertussen toch wel getraind dat die wat kunnen hebben?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:10 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ in een vechtpartij zijn m'n knieën één van de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken
die makkelijk zijn te treffen en daarom kniebeschermers zodat die volledig beschermd zijn !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, jij zit zo vaak op je knieën, dan zijn die ondertussen toch wel getraind dat die wat kunnen hebben?
¡¡¡ alleen wijven kunnen een "cameltoe" hebben DOMME ZEEKOE !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:11 schreef Toto69 het volgende:
Louis, face it, je bent een pijpslet met een cameltoe.
Domme zeekoe.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ alleen wijven kunnen een "cameltoe" hebben DOMME ZEEKOE !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ alleen wijven kunnen een "cameltoe" hebben DOMME ZEEKOE !!!
quote:male camel toe
when a male wears pants that are too tight, and the impression of his balls become visible.
¡¡¡ mijn broek zit helemaal niet strak en jij kan kennelijk dwars door mijn kleren heen kijkenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
male cameltoe
when a male wears pants that are too tight, and the impression of his balls become visible
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:22 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ mijn broek zit helemaal niet strak en jij kan kennelijk dwars door mijn kleren heen kijken
dat jij zit te beweren dat je m'n ballen kan zien.............???
quote:
Beenzwaai achterkant knie dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:10 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ in een vechtpartij zijn m'n knieën één van de kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken
die makkelijk zijn te treffen en daarom kniebeschermers zodat die volledig beschermd zijn !!!
¡¡¡ moet je eerst achter me zien te komen !!!quote:
ga nou weg trollquote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ moet je eerst achter me zien te komen !!!
¡¡¡ en zolang je voor me sta
zet ik gewoon effe voetjes iets verder uit elkaar en schop je hopeloos MIS !!!
Wat ben je stoer Lowie. Meeveren, je voet pakken en omdraaien.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ moet je eerst achter me zien te komen !!!
¡¡¡ en zolang je voor me sta
zet ik gewoon effe voetjes iets verder uit elkaar en schop je hopeloos MIS !!!
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat ben je stoer Lowie. Meeveren, je voet pakken en omdraaien.
En datquote:
¡¡¡ voordat jij één van mijn voeten kan pakken heb je al een veiligheidsschoen in je waffel !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat ben je stoer Lowie. Meeveren, je voet pakken en omdraaien.
Trut, zeekoe. Jij bent niet op je mondje gevallen hoorquote:
¡¡¡ als je dát maar effe weet !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Trut, zeekoe. Jij bent niet op je mondje gevallen hoor
Ja ja, dat lelijke shirt en die eenogige slang van je heb ik nu al zo'n 37x gezien. En ga je niet eens opzij voor je ouders? Vlegel, slecht opgevoed jijquote:Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ als je dát maar effe weet !!!
[ afbeelding ]
¡¡¡ en ik ga ook voor NIEMAND opzij !!!
Hahahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 21:35 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ voordat jij één van mijn voeten kan pakken heb je al een veiligheidsschoen in je waffel !!!
quote:ga nou weg troll
¡¡¡ blablabla lul niet zo raar want van die ukkie's kunnen helemaal NIKS pakkenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee.
Buiten dat, ik ben sneller dan jij want een stuk kleiner.
En als een voet in mijn handen vast zit, heb ik nog een voet om je uit balans te brengen.
en dit:
[..]
Nog maar 53 posts, is topic dicht. Gewoon even z'n gang laten gaan, zijn zo van hem af (of modje moet topic sluiten, maar dan had dat wel al gebeurt denk)quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hahahaha
Nee.
Buiten dat, ik ben sneller dan jij want een stuk kleiner.
En als een voet in mijn handen vast zit, heb ik nog een voet om je uit balans te brengen.
en dit:
[..]
Fixed, graag gedaanquote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ blablabla lul niet zo raar want van die ukkies kunnen helemaal NIKS pakken
en/of mij en/of iets van mij vastgrijpen SUKKEL !!!
Hee ik heb het over je voet omdraaien hoor, ik wil voor de rest geen dingen van je vastpakken. Rilquote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ blablabla lul niet zo raar want van die ukkie's kunnen helemaal NIKS pakken
en/of mij en/of iets van mij vastgrijpen SUKKEL !!!
Nee, hij wilde alleen die van jou vastpakken, vandaar die kniebeschermersquote:Op zondag 19 januari 2014 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hee ik heb het over je voet omdraaien hoor, ik wil voor de rest geen dingen van je vastpakken. Ril
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, hij wilde alleen die van jou vastpakken, vandaar die kniebeschermers
Maar hij is 2mtr18, dus alles wat hij wilt krijgt hij. Je bent eigenlijk kansloos tegenover hemquote:
¡¡¡ jij kan niet één van mijn voeten pakkenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hee ik heb het over je voet omdraaien hoor, ik wil voor de rest geen dingen van je vastpakken. Ril
Je hebt de foto's toch gezien? Dan weet je waarover hij gefrustreerd is: a) z'n voetbalclub, b) z'n eenogige slangquote:Op zondag 19 januari 2014 21:47 schreef knokkels het volgende:
Volgens mij is ts ergens gefrustreerd over..?
Iemand zin in een interventie?
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
Wat heb jij trouwens een kleintje TS.
Om op FOK! te mogen posten moet je minimaal 30 centimeter hebben.
¿¿¿ kan je ook vertellen wat jij daarmee bedoeld ???quote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
TS heeft regelmatig 30cm vast anders hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
newbie!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ kan je ook vertellen wat jij daarmee bedoeld ???
Je hebt verschillende soorten slangen hè. FOK!kers hebben over het algemeen een anaconda, TS heeft de Leptotyphlops Carlaequote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef knokkels het volgende:
Eenogige slang? Ik zie alleen maar een rolletje Top-Drop en een dropbal.
Ga je zo gekleed naar de bios, Ludwig? Is het snoep te duur?
Daar hebben we het ook over. Wij hebben het erover hoe jij met je Leptotyphlops Carlae toch vaak Anacondas in je krijgt tijdens kroeggevechten, omdat jij daar volledig voor gaatquote:Op zondag 19 januari 2014 21:55 schreef Lodewijk94 het volgende:
¿¿¿ wat zitten jullie over reptielen en snoep te zemelen ???
¡¡¡ blijf liever ON-TOPIC !!!
scherp +1quote:Op zondag 19 januari 2014 21:59 schreef Scuidward het volgende:
Vragen of de nummer een andere dj op wilt zetten en dan de boel eens goed omdraaien.
Edit: !!!?!!?!?!?!!!!?????
Daarom dus die kniebeschermers he. Vanwege je "zwakke knieën"quote:Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar hebben we het ook over. Wij hebben het erover hoe jij met je Leptotyphlops Carlae toch vaak Anacondas in je krijgt tijdens kroeggevechten, omdat jij daar volledig voor gaat
of ts heeft puntige knieënquote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarom dus die kniebeschermers he. Vanwege je "zwakke knieën"
Precies. En zodat hij natuurlijk op IPH komtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet te insinueren dat TS latente homosexuele gevoelens zou hebben?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Precies. En zodat hij natuurlijk op IPH komt
In je ribben, dan verschuif je je handen van de schrik en dan sla ik door vol in je buik waarna je met je handen in je buik door je knieen zakt. Dan geef ik een knietje in je gezichtquote:Op zondag 19 januari 2014 21:01 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ en hoe / wat / waar wil jij me dan die éne "klap" geven wanneer ik zó.....>
[ afbeelding ]
<......zó recht voor je sta ???[/b]
Daar waren we het toch al een half topic over eens? Combinatie shirt + kniebeschermers is toch genoeg bewijs?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet te insinueren dat TS latente homosexuele gevoelens zou hebben?
Zeg, Lodewijk, jij schandknaapje.. Vertel er eens over?
in een gevecht moet je er voor zorgen dat jequote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien is het wel een vet stoere rolschaatser met een Ajax fetish, had ook gekund?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar waren we het toch al een half topic over eens? Combinatie shirt + kniebeschermers is toch genoeg bewijs?
¡¡¡ haha jij kom niet verder dan het raken van mijn vuisten haha !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
In je ribben, dan verschuif je je handen van de schrik en dan sla ik door vol in je buik waarna je met je handen in je buik door je knieen zakt. Dan geef ik een knietje in je gezicht
Na zijn eerste post had dat eventueel nog gekund ja, maar na die afbeelding al niet meer. Vet stoere rolschaatsters gebruiken namelijk nooit mijnalbum, dus moest TS wel een ajacied zijn die graag op de knietjes gaat voor de IPHquote:Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien is het wel een vet stoere rolschaatser met een Ajax fetish, had ook gekund?
Zet dat hele verhaal (die paar regeltjes boven en onder ) en je lachwekkende foto in een paint en sla hem op als een jpg, dan hoef je minder te typen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:07 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
in een gevecht moet je er voor zorgen dat je
al je kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd zijn
en zo ook de knieën !!!
[ afbeelding ]
¡¡¡ en hier zie je dat ik al mijn kwetsbare /zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd heb !!!
Ik moest zo hard lachen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Na zijn eerste post had dat eventueel nog gekund ja, maar na die afbeelding al niet meer. Vet stoere rolschaatsters gebruiken namelijk nooit mijnalbum, dus moest TS wel een ajacied zijn die graag op de knietjes gaat voor de IPH
Staat gewoon opgeslagen onder z'n ctrl c, hoeft dus alleen maar ctrl v te doen. Wij steken nog een beetje moeite in onze posts, maar TS niet hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zet dat hele verhaal (die paar regeltjes boven en onder ) en je lachwekkende foto in een paint en sla hem op als een jpg, dan hoef je minder te typen.
¿¿¿ valt er iets te lachen dan ???quote:Op zondag 19 januari 2014 22:13 schreef knokkels het volgende:
Wie lekt deze post naar het ajax forum? Kunnen zij ook lachen.![]()
Ik niet, gaat tegen m'n principes in, ik kom niet op dergelijke foraquote:Op zondag 19 januari 2014 22:13 schreef knokkels het volgende:
Wie lekt deze post naar het ajax forum? Kunnen zij ook lachen.![]()
Kwaliteitstopique!quote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Staat gewoon opgeslagen onder z'n ctrl c, hoeft dus alleen maar ctrl v te doen. Wij steken nog een beetje moeite in onze posts, maar TS niet hoor
Ik ook niet, vanwege dat.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik niet, gaat tegen m'n principes in, ik kom niet op dergelijke fora
Precies ja. Maar zo gaat dat vaker op FOK! hè, TS opent het topic maar voegt eigenlijk maar bar weinig toe. Het zijn de users die het moeten doen (en godzijdank zijn we er over 12 posts vanaf)quote:Op zondag 19 januari 2014 22:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kwaliteitstopique!
Wij brengen de kwaliteit, TS is verantwoordelijk voor het topic.Bad TS
Oh, bang dat je meer van die types als TS tegenkomt, waarna je nooit meer in je eentje door een bos kan?quote:
Jouw rolletje drop en dropbal in je spandex ondergoed, dit topic. Kies maar uit. Oh ja, jij.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ valt er iets te lachen dan ???
Nee, ik ben niet lid van een of ander Ajax forum, en om alleen hierom een account aan te maken gaat me een beetje ver.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Oh, bang dat je meer van die types als TS tegenkomt, waarna je nooit meer in je eentje door een bos kan?
Snap ik, zo meteen moet je eerst langs bij types als TS om je account te kunnen verifiëren. Dat willen we natuurlijk niemand aandoenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet lid van een of ander Ajax forum, en om alleen hierom een account aan te maken gaat me een beetje ver.
¡¡¡ maar ik heb hier helemaal niks bij me !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw rolletje drop en dropbal in je spandex ondergoed, dit topic. Kies maar uit. Oh ja, jij.
Types zoals TS worden volgens mij ook daar keihard uitgelachen. Stiekem hoor, of stilletjes. Zodanig dat ie het niet hoort, zo hoog in de lucht.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Snap ik, zo meteen moet je eerst langs bij types als TS om je account te kunnen verifiëren. Dat willen we natuurlijk niemand aandoen
Nee, bij ajax vinden ze dat altijd wel fijn, hebben ze zelfs een speciaal vak voor in de arena, vak 425 (stond vroeger bekend als vak 410)quote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Types zoals TS worden volgens mij ook daar keihard uitgelachen. Stiekem hoor, of stilletjes. Zodanig dat ie het niet hoort, zo hoog in de lucht.
He nee, kijk zelf eens. Moet ik alles voor je doen?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:22 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ maar ik heb hier helemaal niks bij me !!!
kan ook niet eens want deze broek heeft geen broekzakken om iets in te kunnen doen
[ afbeelding ]
en anders, wijs maar met paintoptie aan waar jij dan drop en/of snoepgoed ziet.....
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:22 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ maar ik heb hier helemaal niks bij me !!!
kan ook niet eens want deze broek heeft geen broekzakken om iets in te kunnen doen
[ afbeelding ]
en anders, wijs maar met paintoptie aan waar jij dan drop en/of snoepgoed ziet.....
quote:
Wat is dit voor vage gevechtshouding ????quote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |