ĦĦĦ zodra ik de eerste klappen heb uitgedeeld zal dat lachen snel verdwijnen !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, iedereen in de kroeg zou je zo hard uitlachen dan, dat aan vechten niet meer gedacht werd
Maar ondertussen heb je nog niemand geslagen of geschopt, aangezien je te druk bent met je wielrenbroekjesfetishquote:Op zondag 19 januari 2014 14:55 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ zodra ik de eerste klappen heb uitgedeeld zal dat lachen snel verdwijnen !!!
stoer jochie hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 14:55 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ zodra ik de eerste klappen heb uitgedeeld zal dat lachen snel verdwijnen !!!
żżż is er iets "mis: en/of "fout" met mijn kleren ofzo ???quote:Op zondag 19 januari 2014 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb je nog niemand geslagen of geschopt, aangezien je te druk bent met je wielrenbroekjesfetish
Mwaquote:Op zondag 19 januari 2014 14:59 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
żżż is er iets "mis: en/of "fout" met mijn kleren ofzo ???
Ik roep gewoon Bubba en die gaat met z'n 250 kg gewoon op je zitten!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
żżż en hoe denk jij dat dan te kunnen doen ???
met andere woorden:
żżż hoe zou jij de aanval tegen mij openen ???
Dat valt je het meest op?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:00 schreef Copycat het volgende:
Wat is dit voor een stomme bold-gimmick?
Ik zou je balletjes een kopstoot geven. Daar ik een groot hoofd heb, raak ik vast wel watquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef Lodewijk94 het volgende:
żżż hoe zou jij de aanval tegen mij openen ???[/b]
ĦĦĦ zou je kunnen proberen maar dan knijp ik wel je strot dicht !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou je balletjes een kopstoot geven. Daar ik een groot hoofd heb, raak ik vast wel wat
De vorm overstemt de inhoud. Maar ik gok dat die inhoud ook om te janken is?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou je balletjes een kopstoot geven. Daar ik een groot hoofd heb, raak ik vast wel wat
żżż ???quote:
żżż vorm van wát ???quote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vorm overstemt de inhoud. Maar ik gok dat die inhoud ook om te janken is?
De suffe vorm waarin je je posts denkt te moeten gieten. De inhoud die bij nader inzien misselijkmakend is.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:34 schreef Lodewijk94 het volgende:
żżż vorm van wát ???
en
żżż waarvan "inhoud" ???
1) zie eerst maar bij mijn strot te komen !!! (ik ben 2mtr18 lang)quote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef Neejman het volgende:
Bierflesje kapot slaan en in je strot douwen, dat zal je dan wel leren.
Hihihihi *gniffelquote:Op zondag 19 januari 2014 15:29 schreef Copycat het volgende:
Godver. Mijn nieuwsgierigheid was weer eens groter dan mijn bold-aversie.
ik sla een barkruk kapot en sla je kop er mee in, vervolgens dat verhaal met het biertje.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:44 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
1) zie eerst maar bij mijn strot te komen !!! (ik ben 2mtr18 lang)
[ afbeelding ]
2) dan moet je ook nog voorbij mijn vuisten zien te komen
tegen die tijd pak ik dat flessie af en gooi ik die weg en
3) vervolgens stomp ik je effe helemaal duf !!!
żżż verder nog "kapsies" ???
żżż en jij denk nog steeds dat iji die kruk 2mtr18 hoog in de lucht krijg ???quote:Op zondag 19 januari 2014 15:48 schreef Neejman het volgende:
[..]
ik sla een barkruk kapot en sla je kop er mee in, vervolgens dat verhaal met het biertje.
Niemand hoeft jou voor je kop te slaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:51 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
żżż en jij denk nog steeds dat iji die kruk 2mtr18 hoog in de lucht krijg ???
want dat is wel nodig als je die tegen mijn kop aan wilt slaan.......
het verstand er uit slaan lukt toch al niet meerquote:Op zondag 19 januari 2014 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Niemand hoeft jou voor je kop te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |