Nee, hij wilde alleen die van jou vastpakken, vandaar die kniebeschermersquote:Op zondag 19 januari 2014 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hee ik heb het over je voet omdraaien hoor, ik wil voor de rest geen dingen van je vastpakken. Ril
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, hij wilde alleen die van jou vastpakken, vandaar die kniebeschermers
Maar hij is 2mtr18, dus alles wat hij wilt krijgt hij. Je bent eigenlijk kansloos tegenover hemquote:
¡¡¡ jij kan niet één van mijn voeten pakkenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hee ik heb het over je voet omdraaien hoor, ik wil voor de rest geen dingen van je vastpakken. Ril
Je hebt de foto's toch gezien? Dan weet je waarover hij gefrustreerd is: a) z'n voetbalclub, b) z'n eenogige slangquote:Op zondag 19 januari 2014 21:47 schreef knokkels het volgende:
Volgens mij is ts ergens gefrustreerd over..?
Iemand zin in een interventie?
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
Wat heb jij trouwens een kleintje TS.
Om op FOK! te mogen posten moet je minimaal 30 centimeter hebben.
¿¿¿ kan je ook vertellen wat jij daarmee bedoeld ???quote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
TS heeft regelmatig 30cm vast anders hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
newbie!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ kan je ook vertellen wat jij daarmee bedoeld ???
Je hebt verschillende soorten slangen hè. FOK!kers hebben over het algemeen een anaconda, TS heeft de Leptotyphlops Carlaequote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef knokkels het volgende:
Eenogige slang? Ik zie alleen maar een rolletje Top-Drop en een dropbal.
Ga je zo gekleed naar de bios, Ludwig? Is het snoep te duur?
Daar hebben we het ook over. Wij hebben het erover hoe jij met je Leptotyphlops Carlae toch vaak Anacondas in je krijgt tijdens kroeggevechten, omdat jij daar volledig voor gaatquote:Op zondag 19 januari 2014 21:55 schreef Lodewijk94 het volgende:
¿¿¿ wat zitten jullie over reptielen en snoep te zemelen ???
¡¡¡ blijf liever ON-TOPIC !!!
scherp +1quote:Op zondag 19 januari 2014 21:59 schreef Scuidward het volgende:
Vragen of de nummer een andere dj op wilt zetten en dan de boel eens goed omdraaien.
Edit: !!!?!!?!?!?!!!!?????
Daarom dus die kniebeschermers he. Vanwege je "zwakke knieën"quote:Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar hebben we het ook over. Wij hebben het erover hoe jij met je Leptotyphlops Carlae toch vaak Anacondas in je krijgt tijdens kroeggevechten, omdat jij daar volledig voor gaat
of ts heeft puntige knieënquote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarom dus die kniebeschermers he. Vanwege je "zwakke knieën"
Precies. En zodat hij natuurlijk op IPH komtquote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarom dus die kniebeschermers he. Vanwege je "zwakke knieën"
Je bedoelt toch niet te insinueren dat TS latente homosexuele gevoelens zou hebben?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Precies. En zodat hij natuurlijk op IPH komt
In je ribben, dan verschuif je je handen van de schrik en dan sla ik door vol in je buik waarna je met je handen in je buik door je knieen zakt. Dan geef ik een knietje in je gezichtquote:Op zondag 19 januari 2014 21:01 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¡¡¡ vergeet niet dat ik 2mtr18 ben !!!
¿¿¿ en hoe / wat / waar wil jij me dan die éne "klap" geven wanneer ik zó.....>
[ afbeelding ]
<......zó recht voor je sta ???[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |