heb nog pica van mijn nieuwe wielrentenue maar dan in de AJAX style.............>quote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nice niet verkeerd, nog meer foto's van je gigantische lichaam?
Geil. Hoe zou jij zo een kleintje aanpakken dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
heb nog pica van mijn nieuwe wielrentenue maar dan in de AJAX style.............>
[ afbeelding ]
ach die schuif ik gewoon met m'n voet weg hahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geil. Hoe zou jij zo een kleintje aanpakken dan?
Dikzak.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:52 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
heb nog pica van mijn nieuwe wielrentenue maar dan in de AJAX style.............>
[ afbeelding ]
Valt wel mee, ik heb alleen een grote bek tegen mensen die ik aankan.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ jij heb wel een grote BEK !!!
ĦĦĦ dan maak jij nou een grote fout !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb alleen een grote bek tegen mensen die ik aankan.
Niet. Ik hoef me niet te verdedigen, jij krijgt met je dikke lijf niet eens de kans om mij aan te kunnen vallen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:08 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ dan maak jij nou een grote fout !!!
want......>
[ afbeelding ]
żżż hoe denk jij je tegen mij te kunnen verdedigen ???
żżż en hoe wil jij dat bewerkstelligen ???quote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Niet. Ik hoef me niet te verdedigen, jij krijgt met je dikke lijf niet eens de kans om mij aan te kunnen vallen.
Ach, zo te zien ben je niets bijzonders. Daar hoef ik geen strategie voor uit te tekenen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:10 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
żżż en hoe wil jij dat bewerkstelligen ???
(tot nog toe loop jij alleen maar te BLAFFEN)
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:56 schreef Mirjam het volgende:
Ik zou in bold gaan roepen en veel vraagtekens gebruiken.
żżż en hoe ga jij die aanval tegen mij openen ???quote:Op zondag 19 januari 2014 19:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach, zo te zien ben je niets bijzonders. Daar hoef ik geen strategie voor uit te tekenen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef .PRISM het volgende:
Mijn telefoon pakken.
Filmpjes en foto's maken van de daders en slachtoffer.
Opsporing verzocht kijken.
Bellen met de Criminelen Inlichtingen Dienst (CIE).
Aangeven dat ik tips heb, maar deze enkel wil delen als we in fluistertoon met elkaar praten en mij absolute anonimiteit geboden wordt.
Ophangen.
Bier opentrekken.
Genieten dat ik de wereld weer een stukje beter heb gemaakt.
Stijfje.
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
żżż ga jij ook zo tegen mij staan BLAFFEN als ik zó.....>
[ afbeelding ]
met mijn 2mtr18 recht voor je sta ???
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:18 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
żżż ga jij ook zo tegen mij staan BLAFFEN als ik zó.....>
[ afbeelding ]
met mijn 2mtr18 recht voor je sta ???
ĦĦĦ je begrijpt natuurlijk wel dat ik er dan op los ga timmeren en je smoel verbouwd......... !!!quote:
hoe verbouw je mijn smoel terwijl je bloed in een putje wegdruipt???????????quote:Op zondag 19 januari 2014 19:26 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ĦĦĦ je begrijpt natuurlijk wel dat ik er dan op los ga timmeren en je smoel verbouwd......... !!!
żżż en hoe denk jij je dan te kunnen verdedigen tegen mij ???
ĦĦĦ hoort FlippieFlink eens effe hard BLAFFEN hahaha !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 19:30 schreef smegmanus het volgende:
ĦĦĦ Ja godverdomme wat de heilige tyfusneuk is dit ???
żż Denk je dat je leuk bent of zo? Met je puisterige patatkop ???
ĦĦĦ het lijkt je moeder wel nadat ze een zware van Nelle in 3 teugen wegklapt żżż hahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 19:33 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ hoort FlippieFlink eens effe hard BLAFFEN hahaha !!!
ĦĦĦ het topic gaat over hoe je zou reageren op en plotselinge vechtpartij in de kroegquote:
onacceptabelquote:Op zondag 19 januari 2014 19:41 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ het topic gaat over hoe je zou reageren op en plotselinge vechtpartij in de kroeg
en nou zijn er een paar branimakers die op z'n hardst gaan lopen BLAFFEN en wél tegen MIJ !!!
ĦĦĦ ja zover was ik ook al !!!quote:
jup, dan hak je ze helemaal in de panquote:Op zondag 19 januari 2014 19:44 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ ja zover was ik ook al !!!
totdat ik met mijn 2mtr18 lengte recht voor zo'n gast sta natuurlijk................... !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:44 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ ja zover was ik ook al !!!
totdat ik met mijn 2mtr18 lengte recht voor zo'n gast sta natuurlijk................... !!!
żżż mag ik ook weten hoe lang jij bent ???quote:Op zondag 19 januari 2014 19:47 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jup, dan hak je ze helemaal in de pan
185 ofzo Gquote:Op zondag 19 januari 2014 19:49 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
żżż mag ik ook weten hoe lang jij bent ???
is het verschil toch nog bijna ½ meter................quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |