Raken zal het probleem niet zijn dikke.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:55 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
is het verschil toch nog bijna ½ meter................
maar je begrijpt natuurlijk wel dat een ukkie van 1mtr65 bij voorbaat al kansloos is tegen mij
[ afbeelding ]
want zie waar bij mij 1mtr65 ophoud..........
zo'n ukkie is natuurlijk al bij voorbaat kansloos tegen mij want
żżż hoe / wat / waar kan die mij goed en/of doeltreffend raken ???
sws zou een tjap tjoi of babi pangang gast geen kans maken.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:55 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
is het verschil toch nog bijna ½ meter................
maar je begrijpt natuurlijk wel dat een ukkie van 1mtr65 bij voorbaat al kansloos is tegen mij
[ afbeelding ]
want zie waar bij mij 1mtr65 ophoud..........
zo'n ukkie is natuurlijk al bij voorbaat kansloos tegen mij want
żżż hoe / wat / waar kan die mij goed en/of doeltreffend raken ???
haha zo'n karate "jimmie" is misschien 10x sneller dan mij maar wat heeft hij eraanquote:Op zondag 19 januari 2014 19:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
sws zou een tjap tjoi of babi pangang gast geen kans maken.
daaromquote:Op zondag 19 januari 2014 19:58 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
haha zo'n karate "jimmie" is misschien 10x sneller dan mij maar wat heeft hij eraan
als hij me toch nergens goed en/of doeltreffend kan raken ???
quote:
Nee man, je hep geleik G mi mang.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:04 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ĦĦĦ je ziet toch dat ik al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig heb beschermd
en tot waar de 1mtr65 bij mij ophoud !!!
żżż zo'n dwerg kan toch niks tegen mij beginnen ???
ĦĦĦ en anders vertel je mij maar hoe jij de aanval tegen mij zou openen als jij zelf 1mtr65 was !!![/b]
ĦĦĦ ik zal JOU effe "op"slot"zetten" !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:06 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
KUTTOPIC roepen en snel een ****** zetten
Eigenlijk zou ik eerst om je lachen en je daarna voor de zekerheid negeren. En dat ga ik nu ook doenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:04 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ĦĦĦ je ziet toch dat ik al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig heb beschermd
en tot waar de 1mtr65 bij mij ophoud !!!
żżż zo'n dwerg kan toch niks tegen mij beginnen ???
ĦĦĦ en anders vertel je mij maar hoe jij de aanval tegen mij zou openen als jij zelf 1mtr65 was !!!
ĦĦĦ die ik eerst effe z'n tanden eruit en dan kan die niet meer bijten !!!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou Rezania roepen zodat hij je kan pijpen en je lul af kan bijten.
Faalquote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[b]ĦĦĦ die ik eerst effe z'n tanden eruit en dan kan die niet meer bijten !!![./b]
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[b]ĦĦĦ die ik eerst effe z'n tanden eruit en dan kan die niet meer bijten !!![./b]
nee hoor, effe m'n knie snoeihard vooruit en *BOEM* z'n gebit aan puin !!!quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou je balletjes een kopstoot geven. Daar ik een groot hoofd heb, raak ik vast wel wat
Mag je weer zonder begeleiding op internet TSquote:Op zondag 19 januari 2014 20:28 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
nee hoor, effe m'n knie snoeihard vooruit en *BOEM* z'n gebit aan puin !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je ziet niks:
[ afbeelding ]
Dus:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je ziet niks:
[ afbeelding ]
Dus:
[ afbeelding ]
ĦĦĦ dit is dus niet om te (quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
ĦĦĦ dit is dus niet om te () "lachen" !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |