abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135665904

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots.
  zondag 19 januari 2014 @ 09:00:36 #2
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_135667257
Voor de gein eens uitgeprobeerd... heb momenteel één match, maar zij praat niet met me :9 :O
Ik blijf gewoon doorgaan en kijk wel waar het op uitkomt
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_135670502
Geduld is een schone zaak zeggen ze
  zondag 19 januari 2014 @ 13:05:13 #4
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135671882
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 09:00 schreef VitDijk88 het volgende:
Voor de gein eens uitgeprobeerd... heb momenteel één match, maar zij praat niet met me :9 :O
Ik blijf gewoon doorgaan en kijk wel waar het op uitkomt

:P
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  zondag 19 januari 2014 @ 14:34:34 #5
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_135675419
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:05 schreef gohan16 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  Moderator / Redactie FP zondag 19 januari 2014 @ 14:56:53 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135676585
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wanneer was ze voor het laatst online :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 19 januari 2014 @ 15:18:53 #7
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135677735
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wanneer was ze voor het laatst online :D
Niet van mij hoor. Heb m ook maar van zo'n facebookverzameling gepakt. Ik ben niet zo wanhopig ;)
pi_135700683
Hoop trieste chicks trouwens ook op Tinder, die door de vele likes een beetje kapsones krijgen ofzo.

Zelf begin ik nooit een gesprek met matches, ben ook niet echt op zoek naar een date ofzo, gebruik het meer om bekenden/lekkere chicks te spotten.

Maar een vriend is wel aardig op zoek, en begint dus regelmatig een gesprekje. Maar hij liet mij vrijdag een aantal van zijn gesprekken zien, en zo veel chicks die gewoon super onaardig reageren tegen hem. Ik denk : reageer dan of helemaal niet, of blok iemand, of doe even leuk, maar ga niet zo arrogant lopen doen... Voorbeeld:

hij: Hey, alles goed?
zij: Ja, met jou?
hij: Ja prima! Leuke foto is dat (een of andere foto)
zij: Heeft een vriendin erop gezet.
hij: Ah oke, komt spontaan over daar. (ofzoiets zei hij)
zij: Ik ga hem eraf halen.
hij: Oh oke, waarom?
Zij: Ja
Hij: Ja?
Zij: Luister, het interesseert me niet wat je te vertellen hebt.. Laat me met rust

Echt zo kansloos dit :') Beetje cool lopen doen achter je telefoon...
  Moderator / Redactie FP zondag 19 januari 2014 @ 22:46:34 #9
Brabo Bastard
pi_135700785
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Sheldon. het volgende:
Hoop trieste chicks trouwens ook op Tinder, die door de vele likes een beetje kapsones krijgen ofzo.

Zelf begin ik nooit een gesprek met matches, ben ook niet echt op zoek naar een date ofzo, gebruik het meer om bekenden/lekkere chicks te spotten.

Maar een vriend is wel aardig op zoek, en begint dus regelmatig een gesprekje. Maar hij liet mij vrijdag een aantal van zijn gesprekken zien, en zo veel chicks die gewoon super onaardig reageren tegen hem. Ik denk : reageer dan of helemaal niet, of blok iemand, of doe even leuk, maar ga niet zo arrogant lopen doen... Voorbeeld:

Zij: Luister, het interesseert me niet wat je te vertellen hebt.. Laat me met rust

Tja, like dan niet denk ik dan als je zo gaat lopen doen als vrouw zijnde :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_135701207
Ik heb zelfs wel eens gehad dat een chick me aanspreekt met (volgens mij) de bedoeling om een beetje ruzie te gaan maken ofzo :?

Werd laatst aangesproken, gewoon heel normaal : Hey, dus ik zij Hey alles goed terug. Zij antwoordde : Ja prima, nog wat gedaan dit weekend. Waarop ik antwoordde dat ik was uitgeweest in Amsterdam. Zij vroeg: Waar woon je dan? Ik zei : ook in Amsterdam. Zij : Ik woon niet in Amsterdam hoor, omdat je zegt ''ook'' Ik : Nee maar ik bedoelde: Ben uitgegaan in Amsterdam, en ik woon ook in Amsterdam Zij : Ben jij dom ofzo ik snap er nix van wat je lult..

Echt wtf :') En dan heb ik haar nog niet eens zelf aangesproken.
pi_135701218
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tja, like dan niet denk ik dan als je zo gaat lopen doen als vrouw zijnde :')
En waarom niet? Ze raten gewoon foto's. Het probleem is dat iedere kansloze kneus gelijk zowat denkt dat ze verplicht is met hem te praten vanwege dat match-dingetje. Zouteloos kutgesprek ook trouwens. Ik snap haar wel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_135701522
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En waarom niet? Ze raten gewoon foto's. Het probleem is dat iedere kansloze kneus gelijk zowat denkt dat ze verplicht is met hem te praten vanwege dat match-dingetje. Zouteloos kutgesprek ook trouwens. Ik snap haar wel.
Dus ga je veilig vanaf je telefoon een beetje cool lopen doen. Zeg dan gewoon niets terug, of ''geen interesse'' ofzo, maar ga niet eerst meelullen en dan als een blad aan een boom opeens omdraaien en iemand afzeiken..
pi_135701799
Oh, is dat cool doen? _O-

Ze had hem inderdaad ook kunnen negeren, maar dan had ze alsnog het verwijt gekregen dat het een over het paard getilde, arrogante trut zou zijn. In de meeste gevallen, mind you. Ik denk serieus dat je als beetje goed uitziende vrouw compleet gestoord wordt van alle berichten die je binnen krijgt.

Kan goed zijn dat ze dit - at first - een kans wou geven en ineens omsloeg omdat het in het zoveelste standaardgesprek van die dag leek te verzanden. Kan me goed voorstellen dat je er knap chagrijnig van wordt uiteindelijk.
  zondag 19 januari 2014 @ 23:35:08 #14
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135703027
quote:

Om dit soort praktijken te voorkomen moet je ook eigenlijk wat leuks zeggen, in plaats van die zaaddodende standaardgesprekken altijd. Gebruiken jullie wel eens een (quasi) grappige binnenkomer ofzo?

Ik heb voor het eerst een match die ik er leuk uit vindt zien, in plaats van de twijfelduimpjes die bij nader inzien toch draken bleken te zijn, dus ik zal zo eens mijn hosselskills op haar uitoefenen. :7
pi_135704660
Mensen die beginnen met, "Hoi, alles goed" :') .
  maandag 20 januari 2014 @ 01:12:59 #16
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_135706076
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nah, zo bedoelde ik m'n post niet :P. Ik bedoel, als zij niet reageert, pech gehad, dan komt er wel een volgende match die wel wil praten voor de gezelligheid.

Ik kan me goed voorstellen dat je doodmoe kunt worden van standaardgesprekken als "Hoi, alles goed?" Zo begint zowat elk gesprek. Je moet het juist uitdagender en interessanter maken voor die ander, dat jij die "ene" bent.
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_135706330
Die datingprofielen zijn wel irritant waar ze verwijzen naar andere sites om te contacten
pi_135706394
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die datingprofielen zijn wel irritant waar ze verwijzen naar andere sites om te contacten
Meestal staat een link onderin dan is het met X voor mij
  maandag 20 januari 2014 @ 09:03:04 #19
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_135708702
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:32 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Meestal staat een link onderin dan is het met X voor mij
Net als damens met een instagram account.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_135712438
quote:

Hij voert ook best wel een kansloos gesprek. Ga er even vanuit dat vrouwen overspoeld worden met deze standaard shit.

Alles goed? Leuke foto, sta je spontaan op :N
pi_135712512
Ik begin altijd met het dag deel.
Goedemorgen😊
Goedemiddag😊
Goedeavond 😊
Goedenacht 😊
pi_135712835
Ik reageer eigenlijk alleen als ze zelf het initiatief nemen. Dan weet je in ieder geval dat de kans groot is dat ze echt geïnteresseerd zijn. Verder neem ik het maar met een flinke korrel zout. Ik heb sowieso, in zijn algemeenheid het gevoel dat de meeste vrouwen afknappen op te geforceerde gesprekken.
pi_135713079
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Devv het volgende:
... de meeste vrouwen afknappen op te geforceerde gesprekken.
Niet alleen vrouwen... ;)
pi_135718983
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Hij voert ook best wel een kansloos gesprek. Ga er even vanuit dat vrouwen overspoeld worden met deze standaard shit.

Alles goed? Leuke foto, sta je spontaan op :N
Dan nog, geen reden imo. om via je telefoon een beetje arrogant te gaan lopen doen. Negeer zo iemand dan als je er geen zin in hebt.

En als een jongen je dan gaat uitschelden omdat je 'm negeert, verdient hij inderdaad zo'n reactie. Maar mensen die iets normaals vragen.. tsja.

Overigens, als ik door een chick word aangesproken op Tinder, vragen ze ook gewoon ''hoe is het, wat heb je dit weekend gedaan'', dat soort shit.. Prima om een gesprekje mee te beginnen.
pi_135719489
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Sheldon. het volgende:

[..

Overigens, als ik door een chick word aangesproken op Tinder, vragen ze ook gewoon ''hoe is het, wat heb je dit weekend gedaan'', dat soort shit.. Prima om een gesprekje mee te beginnen.
Ja dat zij geen gesprek kunnen voeren betekent niet dat ze jou er niet op afrekenen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_135720121
Mijn meest suffe opening was:

Ik: En, naar welke film ga je binnenkort?
Zij: Was dat je beste openingszin?
Ik: Ja, ik wist even niets beters te verzinnen.
Zij: Ik vond hem leuk hoor.
Ik: :')
pi_135720176
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Sheldon. het volgende:

[..]

Dan nog, geen reden imo. om via je telefoon een beetje arrogant te gaan lopen doen. Negeer zo iemand dan als je er geen zin in hebt.

En als een jongen je dan gaat uitschelden omdat je 'm negeert, verdient hij inderdaad zo'n reactie. Maar mensen die iets normaals vragen.. tsja.

Dat is kut en waarschijnlijk zak je verder weg in het moeras van standaardmeuk. Geef kort antwoord en kaart gelijk iets anders aan.
pi_135720384
1,2 miljoen Nederlanders gebruiken dating-app Tinder
http://www.nu.nl/tech/368(...)ting-app-tinder.html

Overgrote deel zullen wel mannen zijn :')
  maandag 20 januari 2014 @ 16:48:54 #29
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135724106
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:25 schreef PG18 het volgende:
1,2 miljoen Nederlanders gebruiken dating-app Tinder
http://www.nu.nl/tech/368(...)ting-app-tinder.html

Overgrote deel zullen wel mannen zijn :')
Denk het eerlijk gezegd niet. Andere datingsites zijn een hoge drempel, dus daarmee is het niet te vergelijken. Verhouding zal geen 50-50 zijn, maar zeker ook geen 80-20.

In mijn omgeving hoor ik juist meer vrouwen erover. Dat is denk ik ook de kracht van tinder. Laagdrempelig en hoeft niet serieus iets te zijn.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:00:56 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135724583
Elke vrijgezelle vrouw die ik ken heeft het of heeft het gehad. Denk dat het ook wel gelijk ligt.

Overigens had ik laatst ook een erg erudiet gesprek met een vrouw genaamd April.

ik: Ha die April!
zij: hi
ik: hoe is het met mei?
zij: weet ik niet
ik: waarom niet?
zij: je vraagt aan mij hoe t met jou gaat
Hoe weet ik dat nou

Gourmetten of steengrillen?
pi_135725642
Heb wel het idee dat in 90% van de gevallen je als man moet beginnen met praten. Maarja, hoe begin je fatsoenlijk tegen iemand te praten die je puur en alleen op uiterlijk hebt 'uitgekozen'. Zo'n eerste opening is altijd een suffe, afgezaagde zin.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135725685
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Denk het eerlijk gezegd niet. Andere datingsites zijn een hoge drempel, dus daarmee is het niet te vergelijken. Verhouding zal geen 50-50 zijn, maar zeker ook geen 80-20.

In mijn omgeving hoor ik juist meer vrouwen erover. Dat is denk ik ook de kracht van tinder. Laagdrempelig en hoeft niet serieus iets te zijn.
En voor vrouwen lekker egostrelend.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:11:46 #33
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_135726969
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Silenus het volgende:
Elke vrijgezelle vrouw die ik ken heeft het of heeft het gehad. Denk dat het ook wel gelijk ligt.

Overigens had ik laatst ook een erg erudiet gesprek met een vrouw genaamd April.

Hoe weet ik dat nou

Wehehe ik moest hardop lachen :')
  maandag 20 januari 2014 @ 21:25:05 #34
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135737750
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Chai het volgende:

[..]

En voor vrouwen lekker egostrelend.
Voor mannen ook hoor ;)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:20:31 #35
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135745770
quote:

Hoe weet ik dat nou

Dat is me d'r eentje,die April. :')
pi_135760024
Ook ff tinder gedownload, en na 15 minuten al 12 matchen, gaat snel, ben benieuwd hoeveel ik er kan krijgen binnen 1 dag.
.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:52:38 #37
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135767254
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Tropicalx het volgende:
Ook ff tinder gedownload, en na 15 minuten al 12 matchen, gaat snel, ben benieuwd hoeveel ik er kan krijgen binnen 1 dag.
Poh jij bent stoer, de servers van Tinder raken vast overbelast doordat jij zoveel matches scoort.

Kneus. :')
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:04:59 #38
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_135767750
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Tropicalx het volgende:
Je gaat bij mij naar links iig :)
pi_135770920
Ik lees allemaal positieve en leuke verhalen over Tinder en qua hoeveelheid matches heb ik niet echt te zeuren geloof ik, maar er komen gewoon nooit leuke gesprekken uit bij mij.

Nu begin ik zelf eigenlijk nooit een gesprek (want wat te zeggen? IRL kan je dat lekker baseren op een actie die diegene doet op dat moment, ,maar op tinder weet ik t nooit zo goed :')), maar na 4 maanden vrij actief tinderen is er echt nog geen gesprek uitgekomen waaraan ik een nummer overgehouden heb.
/klaagpost.
pi_135771466
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef Mitsu het volgende:
Ik lees allemaal positieve en leuke verhalen over Tinder en qua hoeveelheid matches heb ik niet echt te zeuren geloof ik, maar er komen gewoon nooit leuke gesprekken uit bij mij.

Nu begin ik zelf eigenlijk nooit een gesprek (want wat te zeggen? IRL kan je dat lekker baseren op een actie die diegene doet op dat moment, ,maar op tinder weet ik t nooit zo goed :')), maar na 4 maanden vrij actief tinderen is er echt nog geen gesprek uitgekomen waaraan ik een nummer overgehouden heb.
/klaagpost.
Laat me raden, de mannen die het gesprek openen vallen af omdat ze niet origineel genoeg zijn
Jij bent het zonnetje!!!
pi_135771537
quote:

/klaagpost.
Als ik na een dagje goed praten een klik voel vraag ik meteen een nummer.
pi_135771567
quote:

Hoe weet ik dat nou

Beetje van het niveau: wachten op Annie zodat je Smooth Criminal kunt quoten, of een Tiffany zodat je ontbijt bij haar kunt voorstellen. :P

Goede humor ^O^ (Alleen jammer dat ze er geen klap van snapte.)
pi_135771575
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Laat me raden, de mannen die het gesprek openen vallen af omdat ze niet origineel genoeg zijn
Nee, nog geen eens :') 50% begint geen gesprek en die andere blijken of kneuzen te zijn of dan is het een leuk gesprek maar dan duurt t eeuwen voor er een antwoord komt.
pi_135771620
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Nee, nog geen eens :') 50% begint geen gesprek en die andere blijken of kneuzen te zijn of dan is het een leuk gesprek maar dan duurt t eeuwen voor er een antwoord komt.
Post je foto eens, dan kunnen we live Tinderen.
pi_135771760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb nog nooit met iemand een hele dag gepraat :')
Vanwege mijn ontbijt opmerking bedoel je?
Die was hier op gebaseerd :P

pi_135771837
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef Operc het volgende:

[..]

Vanwege mijn ontbijt opmerking bedoel je?
Die was hier op gebaseerd :P

Nee vanwege verkeerd quoten :')

quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:36 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Post je foto eens, dan kunnen we live Tinderen.
Dat gaat 'm niet worden :')
pi_135771862
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef Mitsu het volgende:

[..]

[..]

Daten via FOK! is betrouwbaarder dan Tinder. :P
pi_135771869
quote:

[..]

Ahja, ninja edit mislukt. :P
pi_135771958
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Daten via FOK! is betrouwbaarder dan Tinder. :P
Hahahah zal 't onthouden :")
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Operc het volgende:

[..]

Ahja, ninja edit mislukt. :P
Shit happens.
pi_135773779
quote:

[..]

[..]

Toont een leuke jongen interesse is het weer niet goed. Vrouwen :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_135774382
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Als ik na een dagje goed praten een klik voel vraag ik meteen een nummer.
Precies. Het is geen kleuterklas. Als je interesse hebt, moet je niet eeuwig wachten maar gewoon een poging wagen om af te spreken. Dan merk je pas of iemand echt interessant is. Ik heb zo een hekel aan eindeloos berichten oversturen.
pi_135775554
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Toont een leuke jongen interesse is het weer niet goed. Vrouwen :')
:'). Conclusie: vrouwen zeuren alleen maar.
pi_135776333
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:52 schreef Micson het volgende:

[..]

Poh jij bent stoer, de servers van Tinder raken vast overbelast doordat jij zoveel matches scoort.

Kneus. :')
Een echte fokker die alleen maar stoer doet vanaf zijn zolderkamertje, mongool.
.
pi_135776944
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Je gaat bij mij naar links iig :)
Kan je niet vinden :o of heet je Iris?
.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:24:25 #55
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135777366
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Het is FOK!ker.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_135777403
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:48 schreef Mitsu het volgende:

[..]

:'). Conclusie: vrouwen zeuren alleen maar.
Jij begrijpt het ^O^
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 22 januari 2014 @ 05:36:24 #57
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135789339
Ik ga vaak in op gemeenschappelijke interesses. En voor een nummer zeg ik meestal dat Tinder weer eens vaag doet, wat niet eens gelogen is :')

Nu ook weer een leuke match :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:13:46 #58
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135794127
Ik denk dat ik ook maar eens ga tinderen (heb half jaar geleden even iets mee gedaan) Tips|?
pi_135794261
quote:

/klaagpost.
Misschien niet zeiken en zelf een leuk gesprek starten. :)
Vrouwen. :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:18:14 #60
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135794262
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Ambicioso het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens ga tinderen (heb half jaar geleden even iets mee gedaan) Tips|?
Niet alles liken.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:18:43 #61
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135794280
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef donroyco het volgende:

[..]

Niet alles liken.
Waarom zou je dat doen :P
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:21:21 #62
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135794361
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen :P
Je hebt soms van die mensen ;(
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:22:26 #63
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135794394
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:21 schreef donroyco het volgende:

[..]

Je hebt soms van die mensen ;(
Maar iets anders misschien nog? :P
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:25:16 #64
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135794481
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:22 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Maar iets anders misschien nog? :P
1. Pak een wijdere range qua km
2. Zet de leeftijden op een fatsoenlijke range
3. Check eerst alle foto's van de persoon
4. Begin niet meteen telefoonnummers te vragen van een match.
5. Praat geen shit.
6. Begin niet meteen te wanhopen wanneer je geen matches krijgt
7. Let op fake profielen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:26:45 #65
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_135794531
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:25 schreef donroyco het volgende:

[..]

1. Pak een wijdere range qua km
2. Zet de leeftijden op een fatsoenlijke range
3. Check eerst alle foto's van de persoon
4. Begin niet meteen telefoonnummers te vragen van een match.
5. Praat geen shit.
6. Begin niet meteen te wanhopen wanneer je geen matches krijgt
7. Let op fake profielen.
Thanks. Is 3 in verband met walvissen die alleen hoofd posten op de eerste foto ofzo?
En bij 5, ik dacht dat het juist allemaal onserieus was bedoeld
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:32:16 #66
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135794702
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Thanks. Is 3 in verband met walvissen die alleen hoofd posten op de eerste foto ofzo?
En bij 5, ik dacht dat het juist allemaal onserieus was bedoeld
3. Ja, en soms kan het meevallen en denk je bij jezelf, waarom hebben ze niet bv. foto 5 als 'eerste foto' gekozen.
5. Soms onserieus, soms serieus. Be nice.
  woensdag 22 januari 2014 @ 12:04:28 #67
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135795946
pi_135801892
Volgens mij is tinder alleen ingesteld op hetero's. Heel typisch weer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:42:53 #69
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135801935
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Ga lekker op grindr!
pi_135802203
quote:
Typisch dit :') zou bijna mannen gaan liken om tegendeel te bewijzen >:)
Jij bent het zonnetje!!!
pi_135802263
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Typisch dit :') zou bijna mannen gaan liken om tegendeel te bewijzen >:)
Ja, het zal vast aan mij liggen, want ik ben afstotelijk en zo.

:').
pi_135802346
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je valt blijkbaar niet in de smaak bij degene die jij wel leuk vindt. Heeft niets met de app de maken
Jij bent het zonnetje!!!
pi_135802765
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:53 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je valt blijkbaar niet in de smaak bij degene die jij wel leuk vindt. Heeft niets met de app de maken
Nee. Als ik instel dat ik alleen vrouwen wil zien, krijg ik er geregeld mannen tussen (een voormalige date van me had precies hetzelfde) en uiteraard heb ik wel wat matches, maar ik kan aan de soort en hoeveelheid vrouwen die voorbij komen zien dat het niet klopt. Ik denk dat het te maken heeft met hoe de instellingen zijn.

Overigens gaat dit met andere sites ook heel vaak mis, dus wat dat betreft is het niet uitzonderlijk.
pi_135803983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Een lesbische vriendin vermaakt zich anders prima via tinder.

Maar het is dan ook een lekker wijf :*
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_135804097
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Een lesbische vriendin vermaakt zich anders prima via tinder.

Maar het is dan ook een lekker wijf :*
Oké, noteert: volledige make-over met gezichtsreconstructie. ^O^
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:35:18 #76
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135804147
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

En een boob-job.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135805041
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet hoor.
Soms werkt de app niet lekker, ik zie dat ook wel bij hetero's eens gebeuren. Soms spontaan dat het ineens begint te lopen qua matches. Als het niet lekker werkt kan het ook makkelijk aan de app ipv een onderscheid tussen hetero en gay.
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:05:42 #78
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135808433
quote:
Homo's hebben tinder toch ook niet nodig? Die hebben hun eigen app. Als lesbienne valt een hetero vrouw vaak ook nog te overtuigen dus dan heb je niet eens een app nodig toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135808547
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:05 schreef yats het volgende:
Als lesbienne valt een hetero vrouw vaak ook nog te overtuigen dus dan heb je niet eens een app nodig toch?
Wauw :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:10:31 #80
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135808612
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wauw :')
Ik heb het regelmatig zien gebeuren in de kroeg. En nee, dat was geen gaybar. Vrouwen zijn best bereid tot 'experimenteren' heb ik het idee.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_135808621
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:10 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb het regelmatig zien gebeuren in de kroeg. En nee, dat was geen gaybar. Vrouwen zijn best bereid tot 'experimenteren' heb ik het idee.
_O- hardop. :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:12:49 #82
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135808684
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- hardop. :')
Ik benoem dingen graag zoals ze zijn.
pi_135808698
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef yats het volgende:

[..]

Ik benoem dingen graag zoals ze zijn.
dat is toch het hele punt niet. _O-
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:14:52 #84
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135808749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

dat is toch het hele punt niet. _O-
Wat is het punt?
pi_135808785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:14 schreef yats het volgende:

[..]

Wat is het punt?
ze zegt niet "ik kan niemand vinden om te scharen" maar dat de app niet goed is ingesteld.
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:18:13 #86
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135808873
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

ze zegt niet "ik kan niemand vinden om te scharen" maar dat de app niet goed is ingesteld.
Dan is mijn punt dus dat ze tinder niet nodig heeft. Zijn we het toch eens.
pi_135808941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef yats het volgende:

[..]

Dan is mijn punt dus dat ze tinder niet nodig heeft. Zijn we het toch eens.
"mijn app werkt niet goed"
"joh ga je toch naar de hoeren heuheuheu"

Goede reactie.
gr gr
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:22:57 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135809077
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

"mijn app werkt niet goed"
"joh ga je toch naar de hoeren heuheuheu"

Goede reactie.
gr gr
Heb ik dat gezegd? Volgens mij niet namelijk. Ik denk dat fascination zich gewoon beter niet druk kan maken of de app werkt of niet. Zeker als ze hem toch niet nodig heeft.
pi_135809118
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef yats het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd? Volgens mij niet namelijk. Ik denk dat fascination zich gewoon beter niet druk kan maken of de app werkt of niet. Zeker als ze hem toch niet nodig heeft.
Volgens mij ben ik in een troll getrapt.
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:25:10 #90
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135809167
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik in een troll getrapt.
Ik zou niet durven. O-)
pi_135809183
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef yats het volgende:

[..]

Ik zou niet durven. O-)
Was een grapje, ik denk daadwerkelijk dat je een beetje zwakzinnig bent. :*
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:29:54 #92
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135809359
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Was een grapje, ik denk daadwerkelijk dat je een beetje zwakzinnig bent. :*
Ik mag het niet hopen. Dat beloofd anders weinig goeds voor de toekomst van Nederland.
pi_135809394
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:29 schreef yats het volgende:

[..]

Ik mag het niet hopen. Dat beloofd anders weinig goeds voor de toekomst van Nederland.
Welke toekomst. :')
NWS / Morgen dag van de waarheid voor Burgerforum EU
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:32:11 #94
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135809433
quote:
Dan zijn diploma's weinig waard blijkbaar.
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:59:41 #95
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135819799
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een narcistisch mannetje. Duizenden selfies op je fobo, vanuit steeds een iets andere hoek gemaakt. Dat is tekenend voor mensen die aandachtsgevoelig zijn en graag lof oogsten, zoals je net ook probeerde te bereiken door even stoer te vermelden hoeveel matches je al had. :')

Verder niks mis mee, maar wordt niet agressief als iemand je hierop wijst. Privéberichtjes dat je me een mongool vindt en ergens wil afspreken mag je dus achterwege laten, primitieve holbewoner. :')
pi_135820262
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef Micson het volgende:

[..]

Privéberichtjes dat je me een mongool vindt en ergens wil afspreken mag je dus achterwege laten, primitieve holbewoner. :')
Wil hij met je daten?
pi_135820291
quote:

[..]

Jij bent gewoon een narcistisch mannetje. Duizenden selfies op je fobo, vanuit steeds een iets andere hoek gemaakt. Dat is tekenend voor mensen die aandachtsgevoelig zijn en graag lof oogsten, zoals je net ook probeerde te bereiken door even stoer te vermelden hoeveel matches je al had. :')

Verder niks mis mee, maar wordt niet agressief als iemand je hierop wijst. Privéberichtjes dat je me een mongool vindt en ergens wil afspreken mag je dus achterwege laten, primitieve holbewoner. :')
Paar selfies so what? jij bent weer zo'n mongool die alleen maar stoer doet van achter je computertje, maar in het echt ben je gewoon een verlegen kereltje, niks mis mee, maar stop aub om zo stoer over te komen.
.
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:07:20 #98
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135820388
Ghehe
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:14:32 #99
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135820977
Damn volg dit al een tijdje. Maar dacht da et nog wel een geinig topic was. Kom ik 2 dagen later weer kijken schelden ze mekaar de huid vol.

Boys en Girls kom op wees eens lief voor elkaar.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135821974
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef Raggingbull het volgende:
Damn volg dit al een tijdje. Maar dacht da et nog wel een geinig topic was. Kom ik 2 dagen later weer kijken schelden ze mekaar de huid vol.

Boys en Girls kom op wees eens lief voor elkaar.
^O^
dacht ik ook, maar er zijn altijd fokkers die jaloers zijn.
.
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:26:46 #101
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135822158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

^O^
En Fokkers die als een primaat reageren heb je ook altijd :')
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:28:24 #102
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135822288
quote:

[..]

^O^
quote:

[..]

^O^
Ja goed ik kan zien waarom ze je narcistisch noemde. Maar het gaat wel erg ver zoals ze reageerde. verder is er geen reden voor jou om op te scheppen over hoeveel matches je hebt.

Voor beide is wat te zeggen en ik kan en wil geen van jullie gelijk geven. Naar mijn mening zitten jullie alle 2 wel fout. Marja enough said heb verder geen zin me in jullie ruzie te mengen dat mogen jullie lekker zelf uit zoeken. Maar doe dat dan eventjes ergens anders waar andere mensen er geen last van hebben.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135822377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Misschien niet zeiken en zelf een leuk gesprek starten. :)
Vrouwen. :')
Das dan weer teveel moeite. Gezien ik sociaal incapabel ben via internet :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:30:05 #104
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135822428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:29 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Das dan weer teveel moeite. Gezien ik sociaal incapabel ben via internet :')
Geloof je niet laat maar es zien dan haha.
pi_135822582
Ik heb een prive album gemaakt op facebook om foto's voor tinder in te zetten maar nu ziet tinder dat album niet :') Heb al tig keer uitgelogd, app opnieuw gedownload en mijn account verwijderd maar nog steeds geen succes. Iemand tips?
pi_135822792
Je hebt allemaal selfies, narcist!
pi_135822913
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb een prive album gemaakt op facebook om foto's voor tinder in te zetten maar nu ziet tinder dat album niet :') Heb al tig keer uitgelogd, app opnieuw gedownload en mijn account verwijderd maar nog steeds geen succes. Iemand tips?
Werkte alleen in het begin, Google maar. Kwestie van foto's individueel als private uploaden naar je profile pictures, dan instellen en vervolgens weer van FB knikkeren.

Of die inkijkfoto's van je gewoon op Facebook zetten. :') :P
pi_135823074
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Werkte alleen in het begin, Google maar. Kwestie van foto's individueel als private uploaden naar je profile pictures, dan instellen en vervolgens weer van FB knikkeren.

Of die inkijkfoto's van je gewoon op Facebook zetten. :') :P
Wat een gedoe :') En zijn geen inkijkfoto's maar om nou een album vol selfies op fb te hebben _O-
pi_135823198
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

[..]

Ja goed ik kan zien waarom ze je narcistisch noemde. Maar het gaat wel erg ver zoals ze reageerde. verder is er geen reden voor jou om op te scheppen over hoeveel matches je hebt.

Voor beide is wat te zeggen en ik kan en wil geen van jullie gelijk geven. Naar mijn mening zitten jullie alle 2 wel fout. Marja enough said heb verder geen zin me in jullie ruzie te mengen dat mogen jullie lekker zelf uit zoeken. Maar doe dat dan eventjes ergens anders waar andere mensen er geen last van hebben.
42 matchen na 1 dag. :D
Serieus, ik stop er ook mee, het is maar fok, kansloos om hier ruzie te maken.
.
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:40:06 #110
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135823253
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Hebbie meer geluk dan mij 0 matches na 3 weken haha
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:42:45 #111
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135823450
quote:

[..]

Tjezus, ik zit op twee per week ofzo. Al is deze week de score 'nog' 0. 8)7
pi_135823455
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Wat een gedoe :') En zijn geen inkijkfoto's maar om nou een album vol selfies op fb te hebben _O-
Haha, waarom denk je dat ze die maatregel hebben ingebouwd? Juist omdat mensen dan eerder geneigd/gedwongen zijn om normale foto's te kiezen en niet alleen maar die bewerkte selfies die je blijkbaar ook niet public op Facebook durft te zetten.

Iets met representativiteit & misleidende matches. :D
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:42:52 #113
pi_135823459
quote:

[..]

Je mag er wel wezen, hoor. Ik ben straight, maar was ik homoseksueel dan zou ik jou liken, no matter what.
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:45:21 #114
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135823660
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha, waarom denk je dat ze die maatregel hebben ingebouwd? Juist omdat mensen dan eerder geneigd/gedwongen zijn om normale foto's te kiezen en niet alleen maar die bewerkte selfies die je blijkbaar ook niet public op Facebook durft te zetten.

Vandaar die 20.000 fake accounts. Van al die datingsites.....
pi_135823909
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Mijn facebook foto is gewoon debiel, selfies gooi ik alleen op instagram _O- Dus tja dan blijft er weinig over :P Is ondertussen gelukt gelukkig *O*
pi_135823976
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Vandaar die 20.000 fake accounts. Van al die datingsites.....
Meisjes die vanuit gunstige maar extreme hoeken ineens slank en begeerlijk lijken. En dan zit je in het echt ineens tegenover zo'n propperig pannenkoekendier dat met een beetje geluk 'maar' drie keer onder een make-up spuitende schrobmachine is gekomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:48 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Mijn facebook foto is gewoon debiel, selfies gooi ik alleen op instagram _O- Dus tja dan blijft er weinig over :P Is ondertussen gelukt gelukkig *O*
Waarom care je meer om je Tinder foto dan je profielfoto op Feestboek?
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:02:27 #117
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135825029
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Meisjes die vanuit gunstige maar extreme hoeken ineens slank en begeerlijk lijken. En dan zit je in het echt ineens tegenover zo'n propperig pannenkoekendier dat met een beetje geluk 'maar' drie keer onder een make-up spuitende schrobmachine is gekomen.

[..]

HAHA khad et niet betere kunnen verwoorden. Maar daar zit je inderdaad niet op te wachten.
pi_135825321
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Omdat mensen op feestboek weten hoe ik eruit zie in het echt dus als ik dan een derp foto als profielfoto neem maakt dat geen kut uit :P En ik heb geen overgewicht en draag ook geen lagen makeup dus dat komt wel goed *O*
pi_135828849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Geloof je niet laat maar es zien dan haha.
Wat laten zien?
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:51:33 #120
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135828948
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Wat laten zien?
Dat je sociaal incapabel bent via internet. Geloof er niks van je komt best over als een lieve meid hoor.
pi_135829060
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Dat je sociaal incapabel bent via internet. Geloof er niks van je komt best over als een lieve meid hoor.
Ik heb gewoon nooit door hoe mensen dingen bedoelen via internet, das behoorlijk incapabel.
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:55:46 #122
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135829256
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ik heb gewoon nooit door hoe mensen dingen bedoelen via internet, das behoorlijk incapabel.
Komt wel goed meissie ik ben er voor je dat weet je toch?
pi_135829820
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Komt wel goed meissie ik ben er voor je dat weet je toch?
Gelukkig jij wel :')
pi_135830081
Ik heb dus wel een gigaleuke match op tinder - echt de enige van de honderd waarmee ik een leuk gesprek heb gehad.

Uurtje gigaleuk gepraat, dagen erop gewoon 1 a 2 berichtjes per dag, fuckt tinder me zo hard door een bericht pas veeel later te verzenden dan de bedoeling was. 'Waardoor t gesprek een beetje doodgebloed is, ik dus hinten dat tinder altijd stom en kut doet (in de hoop het gesprek richting onderwerp telefoonnummers te sturen :')), reageertie er gewoon niet op. Stomme kneus.

Daarom is tinder ook frustrerend.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:08:04 #125
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135830191
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb dus wel een gigaleuke match op tinder - echt de enige van de honderd waarmee ik een leuk gesprek heb gehad.

Uurtje gigaleuk gepraat, dagen erop gewoon 1 a 2 berichtjes per dag, fuckt tinder me zo hard door een bericht pas veeel later te verzenden dan de bedoeling was. 'Waardoor t gesprek een beetje doodgebloed is, ik dus hinten dat tinder altijd stom en kut doet (in de hoop het gesprek richting onderwerp telefoonnummers te sturen :')), reageertie er gewoon niet op. Stomme kneus.

Same here btw.. tinder verzend mijn bericht of niet of 4x... die matches die ik had lopen hierdoor ook gewoon uit op niks. Marja doe je niks aan... is alleen erg vervelend.
pi_135830305
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Same here btw.. tinder verzend mijn bericht of niet of 4x... die matches die ik had lopen hierdoor ook gewoon uit op niks. Marja doe je niks aan... is alleen erg vervelend.
Zo hinderlijk.

Ik ga wel gewoon via de kroeg daten :')
pi_135830399
He ik zag net iemand op Tinder die ik gewoon in mijn vriendenlijst heb staan. Wtf??
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:11:42 #128
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135830421
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Zo hinderlijk.

Ja naja ook dat is bij mij geen groot succes. Zou er morgen 1 hebben. Belde me net op d'r opa was plotseling aan een hartaanval overleden.. Heb ik weer heb er zelf al moeite mee heb ik eindelijk echt een leuke meid ontmoet date mee afgesproken. Waar zij trouwens mee kwam. Komt dit er tussen..
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:13:42 #129
pi_135830555
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Zo hinderlijk.

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar als je nu echt een leuk gesprek hebt dan maakt die tijdelijke onderbreking toch niet uit? ^)
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:14:24 #130
pi_135830607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja naja ook dat is bij mij geen groot succes. Zou er morgen 1 hebben. Belde me net op d'r opa was plotseling aan een hartaanval overleden.. Heb ik weer heb er zelf al moeite mee heb ik eindelijk echt een leuke meid ontmoet date mee afgesproken. Waar zij trouwens mee kwam. Komt dit er tussen..
Lol, ze heeft de decency om netjes af te bellen wegens een sterfgeval en jij gaat lopen mokken dat jij pech hebt :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:16:06 #131
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135830722
quote:
13s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Lol, ze heeft de decency om netjes af te bellen wegens een sterfgeval en jij gaat lopen mokken dat jij pech hebt :')
Loop niet te mokken. Vind het gewoon bijzonder vervelend omdat het echt een leuke meid is. Stel het al op prijs dat ze me afbelt met de reden erbij. Alleen daarom mag ik nog wel duidelijk laten merken dat ik het niet leuk vind..
pi_135830779
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Daar kan ze ook niets aan doen, denk dat ze liever zou gaan daten dan zo'n situatie hebben hoor.
quote:
3s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar als je nu echt een leuk gesprek hebt dan maakt die tijdelijke onderbreking toch niet uit? ^)
Nee in theorie niet, maar vraag me dan toch altijd af of iemand je dan expres negeert of niet haha.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:18:13 #133
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135830861
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Mitsu het volgende:

Waarom vraag je niet zelf om nummers uit te wisselen? Een beetje emancipatie kan geen kwaad.

p.s. 100 matches? ^O^
pi_135831147
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef yats het volgende:

[..]

Waarom vraag je niet zelf om nummers uit te wisselen? Een beetje emancipatie kan geen kwaad.

p.s. 100 matches? ^O^
Iets van niet opdringerig over willen komen en denken "alsie t wilt kan die t ook vragen"

Haha t zijn er wel iets meer dan 100, heb t al 4 maanden ofzo haha.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:22:54 #135
pi_135831184
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Mitsu het volgende:

Nee in theorie niet, maar vraag me dan toch altijd af of iemand je dan expres negeert of niet haha.
Als het gesprek leuk genoeg is dan hoef je je dat niet eens af te vragen. En: beetje assertiviteit kan ook geen kwaad, je kunt ook zelf de boel vlot trekken :7

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Loop niet te mokken. Vind het gewoon bijzonder vervelend omdat het echt een leuke meid is. Stel het al op prijs dat ze me afbelt met de reden erbij. Alleen daarom mag ik nog wel duidelijk laten merken dat ik het niet leuk vind..
Als jij haar leuk vindt dan zou ik het juist op prijs stellen als ze zou bellen en zou uitleggen waarom ze niet kan. Zo laat ze zien dat ze ook aan jou denkt, en je keurig wil behandelen. En het geeft jou de kans om haar netjes te condoleren en te laten zien wat voor ruimhartig en zelfverzekerd heerschap je bent. "Sterkte, laat me weten wat ik voor je kan doen. De uitnodiging staat gewoon open, ik hoor wel wanneer je hoofd er weer naar staat."
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:28:51 #136
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135831552
quote:
3s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Als het gesprek leuk genoeg is dan hoef je je dat niet eens af te vragen. En: beetje assertiviteit kan ook geen kwaad, je kunt ook zelf de boel vlot trekken :7

[..]

Als jij haar leuk vindt dan zou ik het juist op prijs stellen als ze zou bellen en zou uitleggen waarom ze niet kan. Zo laat ze zien dat ze ook aan jou denkt, en je keurig wil behandelen. En het geeft jou de kans om haar netjes te condoleren en te laten zien wat voor ruimhartig en zelfverzekerd heerschap je bent. "Sterkte, laat me weten wat ik voor je kan doen. De uitnodiging staat gewoon open, ik hoor wel wanneer je hoofd er weer naar staat."
Dat is ook zeker gebeurd. Puur alleen al om de reden dat dat ook wel zo netjes is. Je kunt het niet maken om dan gewoon te zeggen van ja naja jammer dan.

Tuurlijk ik vind het hartstikke leuk dat ze me gebeld heeft en het heeft vertelt. Dat geeft aan dat ze er aan gedacht heeft en mij in elk geval wel zit zitten zegmaar tot nu toe. Anders had ze dat niet gedaan.

Maar aan de andere kant vind ik het ook heel vervelend voor mezelf dan dat het niet door kan gaan. Ik bedoel heb er echt alle begrip voor en in haar situatie had ik hetzelfde gedaan. Dat het voor haar veel vervelender is dan voor mij snap ik. Maar dit zou toch de eerste keer zijn dat ik echt een date had met een meisje met als achterliggende gedachte dat het iets serieus zou kunnen worden. Dus dat maakt het momenteel voor mij vervelend omdat ik er bijzonder euforisch over was. Gezien bepaalde problematiek die op mij van toepassing is.

En ja als ik het nu zo teruglees reageerde ik echt wel wat te heftig. En te overdreven sorry daarvoor.
pi_135831593
quote:
3s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Dat lukt me dus nooit zo goed, assertief zijn. Vandaar dat ik nu wel pogingen doe via internet.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:33:23 #138
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135831825
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Iets van niet opdringerig over willen komen en denken "alsie t wilt kan die t ook vragen"

Haha t zijn er wel iets meer dan 100, heb t al 4 maanden ofzo haha.
Geloof me, mannen vinden het echt niet erg als je het vraagt. Zo ben ik ook aan de app van mijn date gekomen.

Zelfs al heb je het al vier maanden, 100 blijft veel. Ik zit in iets minder dan een maand misschien net op 10 a 15 matches waarbij een aantal ook nog eens fake profielen zijn.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:37:07 #139
pi_135832071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Dat is ook zeker gebeurd. Puur alleen al om de reden dat dat ook wel zo netjes is. Je kunt het niet maken om dan gewoon te zeggen van ja naja jammer dan.

Tuurlijk ik vind het hartstikke leuk dat ze me gebeld heeft en het heeft vertelt. Dat geeft aan dat ze er aan gedacht heeft en mij in elk geval wel zit zitten zegmaar tot nu toe. Anders had ze dat niet gedaan.

Maar aan de andere kant vind ik het ook heel vervelend voor mezelf dan dat het niet door kan gaan. Ik bedoel heb er echt alle begrip voor en in haar situatie had ik hetzelfde gedaan. Dat het voor haar veel vervelender is dan voor mij snap ik. Maar dit zou toch de eerste keer zijn dat ik echt een date had met een meisje met als achterliggende gedachte dat het iets serieus zou kunnen worden. Dus dat maakt het momenteel voor mij vervelend omdat ik er bijzonder euforisch over was. Gezien bepaalde problematiek die op mij van toepassing is.

En ja als ik het nu zo teruglees reageerde ik echt wel wat te heftig. En te overdreven sorry daarvoor.
Maakt toch niet uit, kan gebeuren :) Snap wel dat je baalt, maar nu gaan claimen bij haar heeft geen zin. Geef haar gewoon lekker de ruimte, dan komt ze vanzelf terug ^O^ En zo niet, dan was het niet meant to be, en kun je lekker verder met je leven *O*
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:37:33 #140
pi_135832092
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Dat lukt me dus nooit zo goed, assertief zijn. Vandaar dat ik nu wel pogingen doe via internet.
OK. Doe eens een poging? Als in: nu.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:39:13 #141
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135832193
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit, kan gebeuren :) Snap wel dat je baalt, maar nu gaan claimen bij haar heeft geen zin. Geef haar gewoon lekker de ruimte, dan komt ze vanzelf terug ^O^ En zo niet, dan was het niet meant to be, en kun je lekker verder met je leven *O*
Ow maar kga hier nu ook zeker niet lastig vallen. Ik hoor vanzelf wel van haar. Misschien over een maand ofzo nog eens voorzichtig een berichtje sturen of het weer een beetje gaat. Maar dit soort dingen moet je wel een beetje boel met respect behandelen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:40:49 #142
pi_135832289
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ow maar kga hier nu ook zeker niet lastig vallen. Ik hoor vanzelf wel van haar. Misschien over een maand ofzo nog eens voorzichtig een berichtje sturen of het weer een beetje gaat. Maar dit soort dingen moet je wel een beetje boel met respect behandelen.
Zo is het makker _O_
pi_135832532
Zo, Tinder geinstalleerd. Had met mezelf afgesproken dit na de tentamens pas te doen want anders ging ik die natuurlijk nooit halen :')

Wat me direct opvalt, 'zoveel' vrouwen staan met een gast op de foto, wat wil je dan toch :')
pi_135832555
quote:
3s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

OK. Doe eens een poging? Als in: nu.
Als in: hoe?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef yats het volgende:

[..]

Geloof me, mannen vinden het echt niet erg als je het vraagt. Zo ben ik ook aan de app van mijn date gekomen.

Zelfs al heb je het al vier maanden, 100 blijft veel. Ik zit in iets minder dan een maand misschien net op 10 a 15 matches waarbij een aantal ook nog eens fake profielen zijn.
Mocht t gesprek levendiger worden dan zal ik zelf wel actie ondernemen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:46:37 #145
pi_135832580
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef Mitsu het volgende:
Als in: hoe?
Geeft niet echt blijk van assertiviteit he, als iemand dat voor je moet bepalen :') :D
pi_135832673
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Geeft niet echt blijk van assertiviteit he, als iemand dat voor je moet bepalen :') :D

Maar ik praat nu met niemand dus kan t niet toepassen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:51:01 #147
pi_135832824
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:48 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Maar ik praat nu met niemand dus kan t niet toepassen.
Vooruit :7
pi_135833159
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Vooruit :7
Oh en ik kan niet dm'en, want niet lang genoeg lid enzo :N
  donderdag 23 januari 2014 @ 00:07:31 #149
pi_135833690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Oh en ik kan niet dm'en, want niet lang genoeg lid enzo :N
:D
pi_135837847
quote:
Privéberichtjes dat je me een mongool vindt en ergens wil afspreken mag je dus achterwege laten, primitieve holbewoner. :')
Hardop gelachen hierom. _O-
Wat een zwakzinnig kneusje dan die Tropicalx
pi_135838560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Maar dit zou toch de eerste keer zijn dat ik echt een date had met een meisje met als achterliggende gedachte dat het iets serieus zou kunnen worden.
  donderdag 23 januari 2014 @ 09:54:25 #152
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135838799
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:47 schreef Craptacular het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja zoiets jah hahaha
  donderdag 23 januari 2014 @ 10:24:00 #153
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135839892
Oke die match is toch minder leuk nu ik haar achternaam weet. Gevalletje: strategisch genomen foto's :')

Nu moet ik dit nog even strategisch oplossen...
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_135841065
Eerste fake profiel hier ook al te pakken. Ik like een foto, direct een match. Ik denk nog eens goed na en kijk naar de foto, kan natuurlijk niet missen :P
pi_135842471
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef yats het volgende:
Tinder is uiteindelijk wel gaan werken voor je? :) In het begin had je hier toch nog regelmatig gevraagd wat je moest doen om meer dan 2 mensen te kunnen zien bij het beoordelen? :P
  donderdag 23 januari 2014 @ 11:42:46 #156
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135842701
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef PG18 het volgende:

[..]

Tinder is uiteindelijk wel gaan werken voor je? :) In het begin had je hier toch nog regelmatig gevraagd wat je moest doen om meer dan 2 mensen te kunnen zien bij het beoordelen? :P
In het begin kwam ik niet verder dan het installatiescherm, het was dus nog erger dan je dacht. En ja, uiteindelijk is het gaan werken. Inmiddels zit ik bij date drie met mijn eerste non-fake-account match en bevalt dat prima!
pi_135847421
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Thomas B. het volgende:
He ik zag net iemand op Tinder die ik gewoon in mijn vriendenlijst heb staan. Wtf??
niemand?
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:49:16 #158
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_135847452
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:48 schreef Thomas B. het volgende:
niemand?
Wat? Dat komt voor.
Ik ga naar huis.
pi_135847461
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:49 schreef nietzman het volgende:

[..]

Wat? Dat komt voor.
Bekende bug dus?
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:54:50 #160
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_135847692
Yep.
Ik ga naar huis.
pi_135848207
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:49 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Bekende bug dus?
Waarom zou het een bug zijn?
Aangezien voor veel mensen facebook meer een 'netwerk' is dan echt een 'vriendenlijst' is er niets mis mee toch? :)
pi_135848336
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef Operc het volgende:

[..]

Waarom zou het een bug zijn?
Aangezien voor veel mensen facebook meer een 'netwerk' is dan echt een 'vriendenlijst' is er niets mis mee toch? :)
Omdat ik dacht dat Tinder bedoeld is om nieuwe mensen te leren kennen. Als ik met chicks uit mijn lijst wil praten spreek ik ze zelf wel aan.
pi_135848542
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Omdat ik dacht dat Tinder bedoeld is om nieuwe mensen te leren kennen. Als ik met chicks uit mijn lijst wil praten spreek ik ze zelf wel aan.
Ah op die manier, daar helpt het op zo'n moment niet echt bij nee. :P
Maar zoveel kom je er niet tegen neem ik aan?
pi_135848626
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Operc het volgende:

[..]

Ah op die manier, daar helpt het op zo'n moment niet echt bij nee. :P
Maar zoveel kom je er niet tegen neem ik aan?
Nee eerste keer. Daarom ging ik ervan uit dat het een bug was. Ik zie ook wel vaker dat gemeenschappelijke vrienden niet kloppen.
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:41:19 #165
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135849742
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hardop gelachen hierom. _O-
Wat een zwakzinnig kneusje dan die Tropicalx
Treurig figuur inderdaad. Als je niet tegen een beetje kritiek kunt, blijf dan lekker in Sterrenwijk met je spierballenpraat maar laat FOK! over aan de mensen die conflicten wel met woorden op kunnen lossen.

Ik heb overigens een 10/10 gematched, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen. Zij heeft waarschijnlijk heel erg veel matches, dus ik moet op een of andere manier mijn kop boven het maaiveld uit kunnen steken. Hoe pakken jullie dit aan?
pi_135850189
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Micson het volgende:

[..]

Treurig figuur inderdaad. Als je niet tegen een beetje kritiek kunt, blijf dan lekker in Sterrenwijk met je spierballenpraat maar laat FOK! over aan de mensen die conflicten wel met woorden op kunnen lossen.

Ik heb overigens een 10/10 gematched, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen. Zij heeft waarschijnlijk heel erg veel matches, dus ik moet op een of andere manier mijn kop boven het maaiveld uit kunnen steken. Hoe pakken jullie dit aan?
63 matchen in 2 dagen :6
ik vroeg je alleen maar om een date hoor.... jammer dat ik geen kans maak, verder succes met je 10/10 :P
.
pi_135850221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

ik vroeg je alleen maar om een date hoor.... jammer dat ik geen kans maak, verder succes met je 10/10 :P
Heb je hem op mannen staan? :)
pi_135850441
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

Heb je hem op mannen staan? :)
Haha, nee, zelf ook niet zoveel verwacht, maar toch leuk :) veel binnen een straal van 10km, en wat zijn ze makkelijk erop... na 5 minuten willen ze al op date :')
.
pi_135850542
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Haha, nee, zelf ook niet zoveel verwacht, maar toch leuk :) veel binnen een straal van 10km, en wat zijn ze makkelijk erop... na 5 minuten willen ze al op date :')
leuk man. doe eens een paar voorbeelden?
pi_135850581
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Als je iedereen liked is dat niet zo bijzonder hoor
pi_135850786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

leuk man. doe eens een paar voorbeelden?
1tje dan, terwijl ze er goed uitziet, leuk even gekletst, ze zou even een nieuwe foto voor mij maken, gaat ze er 1 sturen van haar lichaam (halfnaakt) en zin in een date :') why?!!! afknapper, maar anders zou ik toch niet zijn gegaan.
.
pi_135850926
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

1tje dan, terwijl ze er goed uitziet, leuk even gekletst, ze zou even een nieuwe foto voor mij maken, gaat ze er 1 sturen van haar lichaam (halfnaakt) en zin in een date :') why?!!! afknapper, maar anders zou ik toch niet zijn gegaan.
ik denk dat niemand hier geloofd dat het een leuke chick zal zijn eigenlijk.
pi_135851021
quote:

[..]

Ok.
pi_135851098
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

ik denk dat niemand hier geloofd dat het een leuke chick zal zijn eigenlijk.
Maakt niks uit, het is maar Fok, ze mogen zoveel denken wat ze willen.
en hoe gaat het met jou dan op tinder?
.
pi_135851155
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:15 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Maakt niks uit, het is maar Fok, ze mogen zoveel denken wat ze willen.
en hoe gaat het met jou dan op tinder?
Je denkt zelf overigens ook niet dat het een leuke chick is he :D

Ik ben er mee gestopt. :) wel leuke dames ontmoet, wat leuke tijden gehad, en nu hou ik mijn zaadverstrooiing weer even bij 1 dame. :P
  † In Memoriam † donderdag 23 januari 2014 @ 15:17:30 #176
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_135851185
Ik heb mn ideale match maar na 5 dates ben ik bang dat ik niet verliefd ben en dat ik d'r moet afwijzen :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
zaadverstrooiing
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:17:42 #177
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135851195
quote:

[..]

Denk eigenlijk dat dat ook wel komt doordat jij in een andere vijver vist dan de meesten hier. Jij bent tegen de dertig gok ik? Dan krijg je meer te maken met wanhopige singles van wie de eierstokken klapperen dan als je begin 20 bent.

Edit: 26 ben je zie ik.
pi_135851269
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb mn ideale match maar na 5 dates ben ik bang dat ik niet verliefd ben en dat ik d'r moet afwijzen :'(

[..]

wat. :D
pi_135851333
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je denkt zelf overigens ook niet dat het een leuke chick is he :D

Ik ben er mee gestopt. :) wel leuke dames ontmoet, wat leuke tijden gehad, en nu hou ik mijn zaadverstrooiing weer even bij 1 dame. :P
8/10 Voor mij, maar had het totaal niet verwacht zo'n foto, wist ff niet wat ik moest zeggen.
ik stop er ook bijna mee, tinder loopt toch alleen maar vast :(
.
  † In Memoriam † donderdag 23 januari 2014 @ 15:22:12 #180
pi_135851407
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

wat. :D
Zaadverstrooiing, dat woord heb ik nou nog nooit gehoord :P
pi_135851449
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Micson het volgende:

[..]

Denk eigenlijk dat dat ook wel komt doordat jij in een andere vijver vist dan de meesten hier. Jij bent tegen de dertig gok ik? Dan krijg je meer te maken met wanhopige singles van wie de eierstokken klapperen dan als je begin 20 bent.

27 bijna, meeste matchen zijn tussen de 18-30 jaar, en ja, ook wanhopige 32 jarige singles, maar daar reageer ik niet op.
.
  † In Memoriam † donderdag 23 januari 2014 @ 15:26:39 #182
pi_135851580
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

27 bijna, meeste matchen zijn tussen de 18-30 jaar, en ja, ook wanhopige 32 jarige singles, maar daar reageer ik niet op.
Ga je al 26-jarige nog 18jarigen liken :P?
pi_135851893
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ga je al 26-jarige nog 18jarigen liken :P?
Sommige :P, nu kan het nog.... over paar jaartjes niet meer.
.
pi_135851966
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

18 vind ik wel te gortig hoor. :P Krijg je van die meisjes die zon oudere jongen spannend vinden. :')
pi_135852140
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

18 vind ik wel te gortig hoor. :P Krijg je van die meisjes die zon oudere jongen spannend vinden. :')
Maar ik date toch niet, en als ik ga moeten ze tussen de 23-28 zijn ongeveer.
.
pi_135852396
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:33 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Sommige :P, nu kan het nog.... over paar jaartjes niet meer.
Gedeeld door 7, plus 2 was de regel toch?
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:03:00 #187
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135853250
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Micson het volgende:

[..]

Dat zegt niets. Ik zit ook in die vijver en haal bij lange niet dergelijke cijfers.
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:03:19 #188
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135853278
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Gedeeld door 7, plus 2 was de regel toch?
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:05:51 #189
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135853420
Ik vraag me overigens af hoe de bewuste heren dergelijke cijfers halen. Zijn jullie zo extreem knap of plaatsen jullie gewoon heel tactisch genomen foto's?Dat vrouwen zoveel matches hebben verbaasd me niet, maar als mannen dat zeggen komt er bij mij toch een vraagteken naar boven.

En nee, ik ben niet jaloers. Ik weet van mezelf dat ik geen 10 ben qua uiterlijk en ben prima tevreden met wat minder aandacht.
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:10:24 #190
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135853660
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:05 schreef yats het volgende:
Ik vraag me overigens af hoe de bewuste heren dergelijke cijfers halen. Zijn jullie zo extreem knap of plaatsen jullie gewoon heel tactisch genomen foto's?Dat vrouwen zoveel matches hebben verbaasd me niet, maar als mannen dat zeggen komt er bij mij toch een vraagteken naar boven.

En nee, ik ben niet jaloers. Ik weet van mezelf dat ik geen 10 ben qua uiterlijk en ben prima tevreden met wat minder aandacht.
Iedereen zet sowieso z'n beste foto's neer. Of denkt dat te doen. Aangezien ik weet dat mannen die sixpacks laten zien bij de meeste vrouwen een no-go zijn.

Ik weet over welke cijfers je het hebt?
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:15:01 #191
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135853915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Iedereen zet sowieso z'n beste foto's neer. Of denkt dat te doen. Aangezien ik weet dat mannen die sixpacks laten zien bij de meeste vrouwen een no-go zijn.

Ik weet over welke cijfers je het hebt?
De enige sixpack die ik heb is ook de enige goede sixpack die in mijn ogen bestaat. Die is gevuld met gerstenat. ;) En nee, ik ben ook niet chubbie, maar gewoon normaal.

Met cijfers bedoel ik het aantal matches dat een aantal heren hier noemt. Ik snap best dat als je een hele dag op tinder iedereen liked je makkelijk enkele tientallen matches kunt hebben, maar gezien de verhalen zijn ze erg kieskeurig (alleen de knapste vrouwen) en halen ze dan nog dergelijke cijfers. Is dat grootspraak of hebben de heren gewoon het geluk erg gezegend te zijn qua uiterlijk?
pi_135854150
quote:

Ik zat na 3 maanden over de 200 en ben overnieuw begonnen. Nu bijna 50 in 2 weken. Ben niet lelijk, maar ook niet knap. 1 foto is qua compositie leuk, scheelt denk ik. Ander is gewoon mijn gezicht dichtbij. Redelijk baardje, dat werkt vaak heb ik gemerkt.

Ook like ik kritisch, en begrijp het zelf ook niet eigenlijk. Een vriend van mij die echt wel knapper is heeft veel minder matches en dates. Terwijl hij in de kroeg veel meer aanspraak heeft dan ik.

Krijg wel eens te horen dat ze al blij zijn dat ik geen foto zonder shirt, met vis, in (slecht) pak, met auto, met bier, groep vrienden of tof op reis foto's heb.
pi_135854288
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef yats het volgende:

[..]

De enige sixpack die ik heb is ook de enige goede sixpack die in mijn ogen bestaat. Die is gevuld met gerstenat. ;) En nee, ik ben ook niet chubbie, maar gewoon normaal.

Met cijfers bedoel ik het aantal matches dat een aantal heren hier noemt. Ik snap best dat als je een hele dag op tinder iedereen liked je makkelijk enkele tientallen matches kunt hebben, maar gezien de verhalen zijn ze erg kieskeurig (alleen de knapste vrouwen) en halen ze dan nog dergelijke cijfers. Is dat grootspraak of hebben de heren gewoon het geluk erg gezegend te zijn qua uiterlijk?
merk wel dat dat foto's met een lach erg in trek zijn, heb je die erop staan? met een beetje leuke uitstraling krijg je zeker matches.
.
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:26:08 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135854591
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ik zat na 3 maanden over de 200 en ben overnieuw begonnen. Nu bijna 50 in 2 weken. Ben niet lelijk, maar ook niet knap. 1 foto is qua compositie leuk, scheelt denk ik. Ander is gewoon mijn gezicht dichtbij. Redelijk baardje, dat werkt vaak heb ik gemerkt.

Ook like ik kritisch, en begrijp het zelf ook niet eigenlijk. Een vriend van mij die echt wel knapper is heeft veel minder matches en dates. Terwijl hij in de kroeg veel meer aanspraak heeft dan ik.

Krijg wel eens te horen dat ze al blij zijn dat ik geen foto zonder shirt, met vis, in (slecht) pak, met auto, met bier, groep vrienden of tof op reis foto's heb.
Met dit soort verhalen ga ik weer heerlijk aan mezelf twijfelen. Ik dacht er niet heel slecht uit te zien maar toch mag ik blij zijn als een op de 20 likes van mij een match oplevert. Of zit ik misschien in de verkeerde regio? En nee, ik heb ook niet van dat soort foto's. Ik heb een beetje een mysterieuze foto als 'lokkertje', twee gewone foto's (met lach) en een foto in maatpak die op mijn werk genomen is.
pi_135855016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef yats het volgende:

[..]

Met dit soort verhalen ga ik weer heerlijk aan mezelf twijfelen. Ik dacht er niet heel slecht uit te zien maar toch mag ik blij zijn als een op de 20 likes van mij een match oplevert. Of zit ik misschien in de verkeerde regio? En nee, ik heb ook niet van dat soort foto's. Ik heb een beetje een mysterieuze foto als 'lokkertje', twee gewone foto's (met lach) en een foto in maatpak die op mijn werk genomen is.
Wissel eens je eerste foto. De meeste mysterieuze foto' gooi ik juist weg bij vrouwen. Beoordeel op de eerste foto en of dat een sprankelend gezicht heeft. Dan verder kijken. Mysterieuze lokkertjes werkt bij mij averechts, wie weet bij veel vrouwen ook.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:00:25 #196
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135856415
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Wissel eens je eerste foto. De meeste mysterieuze foto' gooi ik juist weg bij vrouwen. Beoordeel op de eerste foto en of dat een sprankelend gezicht heeft. Dan verder kijken. Mysterieuze lokkertjes werkt bij mij averechts, wie weet bij veel vrouwen ook.
Apart is dat, op een datingsite waar ik op zat hoorde ik juist dat die mysterieuze eerste foto de aandacht trok en de nieuwsgierigheid wekte.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:02:38 #197
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135856535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef yats het volgende:

[..]

Apart is dat, op een datingsite waar ik op zat hoorde ik juist dat die mysterieuze eerste foto de aandacht trok en de nieuwsgierigheid wekte.
Om je profiel te bekijken ja.. Tinder is niets meer dan een vleeskeuring in eerste instantie. Op foto klikken en de rest te bekijken is natuurlijk extra moeite. Meestal swipen mensen alleen en bekijken niet het profiel.
pi_135856542
Ik heb enkel ubervrolijke selfies, of foto's die door andere mensen van me gemaakt zijn waar ik ubervrolijk opsta - werkt prima als vrouw.
Merk dat ik iemand standaard dislike als 2/3 van de foto's groepfoto's zijn, ga toch geen moeite doen om te achterhalen wie hij is op de foto's man :')
pi_135856763
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef yats het volgende:

[..]

Ik weet ook niet hoe dat werkt bij vrouwen :).

De mensen die je daarom niet liken hoor je niet, dus dat kunnen er een heleboel zijn. Mensen gebruiken tinder ook vaak op verveel momentjes en beoordelen iemand heel snel. Ik zit niet op datingsites, maar kan mij voorstellen dat ik dan wel meer dan 1 foto zou bekijken. Ook omdat het vaak veel serieuzer is dan de hap snap vleeskeuring van tinder.

Maar goed, ik ben normaal ook totaal gaan magnet, dus zo serieus moet je mij niet nemen :)
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:09:54 #200
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135856905
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef Plofkipje het volgende:
Ik heb enkel ubervrolijke selfies, of foto's die door andere mensen van me gemaakt zijn waar ik ubervrolijk opsta - werkt prima als vrouw.
Merk dat ik iemand standaard dislike als 2/3 van de foto's groepfoto's zijn, ga toch geen moeite doen om te achterhalen wie hij is op de foto's man :')
Idem hier. Al die groepsfoto's of foto's met een man (ex of broer?) zit ik ook niet op te wachten. Ik heb overigens slechts een paar foto's die anderen van me gemaakt hebben die ik kan gebruiken, ik wil ook niet te oude foto's gebruiken. Ik ben sowieso meestal de persoon die de foto's maakt als ik ergens met mensen heen ga.
pi_135856910
quote:
Precies. Gewoon ubervrolijke normale foto's neem ik het meest serieus.
pi_135856981
quote:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel echt gewoon zo extreem knap ben. :)
pi_135857028
Overigens lijkt er wel een blik roodharigen opengetrokken e zijn :9~
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:51:42 #204
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135858759
quote:
Als je er een beetje goed uitziet, dan werkt alles. Behalve een lelijke vriendin aan je zijde, want dan denkt men dat je de lelijke bent. Ik ben overigens wel selectief, duckfaces, zeer opgemaakte vrouwen en halve pornofoto's doe ik ook weg. En degenen die ik niet leuk vind ook uiteraard.
pi_135858912
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Als je er een beetje goed uitziet, dan werkt alles. Behalve een lelijke vriendin aan je zijde, want dan denkt men dat je de lelijke bent. Ik ben overigens wel selectief, duckfaces, zeer opgemaakte vrouwen en halve pornofoto's doe ik ook weg. En degenen die ik niet leuk vind ook uiteraard.
'Zeer opgemaakte vrouwen doe ik ook weg' - grootste cliché ever. Dat zegt echt elke man, maar ze hebben nooit door of iemand die juist opgemaakt is, veel spul op z'n gezicht smeert.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:58:56 #206
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135859002
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef Plofkipje het volgende:

[..]

'Zeer opgemaakte vrouwen doe ik ook weg' - grootste cliché ever. Dat zegt echt elke man, maar ze hebben nooit door of iemand die juist opgemaakt is, veel spul op z'n gezicht smeert.
Dan bedoel ik vrouwen waarbij je het ziet dan. Zeg maar dat je ipv gezichtsuitdrukkingen een plamuur ziet.
pi_135859019
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Dan bedoel ik vrouwen waarbij je het ziet dan. Zeg maar dat je ipv gezichtsuitdrukkingen een plamuur ziet.
Het type barbie van oh oh cherso dus.
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:00:01 #208
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135859035
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef Plofkipje het volgende:

[..]

Het type barbie van oh oh cherso dus.
ja precies

PS: ik checkte je fobo O+
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:15:20 #209
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135859421
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:00 schreef gohan16 het volgende:

[..]

ja precies

PS: ik checkte je fobo O+
Geen match dus ;(
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 januari 2014 @ 18:16:45 #210
Brabo Bastard
pi_135859454
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:15 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Geen match dus ;(
* El_Thijs schouderklopje geeft
"Omae wa mou shindeiru."
pi_135859642
Eerste nummer gehosseld. Eens kijken waar het op uit loopt :P
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:53:24 #212
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_135863364
Ik heb mn eerste tinderdate achter de rug! Was nog een succes ook :) Voorlopig een blijvertje 8-)
  † In Memoriam † donderdag 23 januari 2014 @ 20:06:45 #213
pi_135864025
quote:

Wat? er is een cijfersysteem nu?
pi_135864082
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Precies. Gewoon ubervrolijke normale foto's neem ik het meest serieus.
Al heb ik ze een paar keer zo ubervrolijk gezien dat ik dacht van je kan ook overdrijven zeg.
  † In Memoriam † donderdag 23 januari 2014 @ 20:08:02 #215
pi_135864095
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:53 schreef Ladylicious het volgende:
Ik heb mn eerste tinderdate achter de rug! Was nog een succes ook :) Voorlopig een blijvertje 8-)
Wat heb je gedaan?
Hoelang duurde het voordat het niet meer ongemakkelijk was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:26:09 #216
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_135865061
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan?
Hoelang duurde het voordat het niet meer ongemakkelijk was?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetbal gekeken :D Hij was geen fanatic maar wilde voor mij wel kijken, hoe romantisch.. Awkwardness was er eigenlijk uberhaupt niet, was gewoon heel chill en meteen ok :)

SPOILER
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:42:16 #217
238141 SevD
Boventitel
pi_135865999
Hehe, zit in Kaapstad op t moment, leuke gesprek-openingen zo :D
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:51:39 #218
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135866584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wat? er is een cijfersysteem nu?
Cijfers als in 'hoeveelheid matches'.
pi_135875260
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Voetbal gekeken :D Hij was geen fanatic maar wilde voor mij wel kijken, hoe romantisch.. Awkwardness was er eigenlijk uberhaupt niet, was gewoon heel chill en meteen ok :)

SPOILER
Voetbal gekeken omdat jij het wou en de kerel niet?
*Mind is blown*
  vrijdag 24 januari 2014 @ 00:36:40 #220
pi_135878927
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:13 schreef Buffell het volgende:

[..]

Voetbal gekeken omdat jij het wou en de kerel niet?
*Mind is blown*
Klinkt inderdaad als een prijswinnaar.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:04:28 #221
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_135905538
quote:

[..]

SPOILER
Haha, jij datet met homo's.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:46:00 #222
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_135907091
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:04 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Niet allen mannen kijken voetbal. :{w
pi_135912291
Wereldwonderrrr: er waren net echt heel veel mannen om een hartje te geven in plaats van een kruisje.
Als er matches tevoorschijn komen ga ik zelf maar eens praten in plaats van af te wachten, wie weet wat er uit komt :")
pi_135913675
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:04 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Haha, elf met elkaar douchende kerels het summum van heteroseksualiteit noemen.
pi_135970278
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Viezze het volgende:
Eerste fake profiel hier ook al te pakken. Ik like een foto, direct een match. Ik denk nog eens goed na en kijk naar de foto, kan natuurlijk niet missen :P
Hoe herken je een fake profiel?
  zondag 26 januari 2014 @ 18:10:55 #226
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135970380
Dan staat eronder ´hey als ik hier niet antwoord zit ik op bangder, mijn profielnaam daar is geilpijpsletjexxx´.

Ze zijn subtiel en geraffineerd.
pi_135979656
Niet te vergeten dat de foto's rechtstreeks uit de catalogus van 'Russian Mailorder Brides 2013/2014' getrokken zijn.
  zondag 26 januari 2014 @ 22:11:38 #228
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_135983849
quote:
8s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:10 schreef Silenus het volgende:
Dan staat eronder ´hey als ik hier niet antwoord zit ik op bangder, mijn profielnaam daar is geilpijpsletjexxx´.

Ze zijn subtiel en geraffineerd.
Of het zijn bots.
  zondag 26 januari 2014 @ 22:17:59 #229
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135984349
Eh ja, duh. :') Iedereen snapt toch wel dat het niet daadwerkelijk mensen zijn die iedereen gaan zitten liken?
pi_135984738
quote:

[..]

SPOILER
Voetbal kijken op een date :D

Hoe romantisch :')

Had er iemand nog het shirt of shawl aan van de partij waar ze supporter van waren? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135988597
Nou tis geen prater :')
  maandag 27 januari 2014 @ 13:38:30 #232
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_136004619
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nou tis geen prater :')
Sommige mensen moeten ook werken of zijn met andere dingen bezig. Ik erger me altijd aan die mensen die denken dat ik niks te doen heb de hele dag. :')
pi_136007272
Waar ik nu steeds tegenaan loop is dat wanneer een vrouw het gesprek begint, dat het gesprek binnen no-time dood is. M.a.w. ik moet er uiteindelijk zelf weer van alles aan doen om het gaande te houden.

Nu ook weer, een meisje (leuk type overigens) begint:

Zij: Hey!
Ik: Hey :)
Zij: Hoe is het?
Ik: Goed, en met jou? Wat leuks aan het doen vanavond?
Zij: Ja goed blabla

Vervolgens een redelijk gesprek over alledaagse dingen, grapje hier en daar. De dagen erna toch weer radiostilte. Dit is telkens het geval, zolang ik niks zeg gaat er ook niks uit van de ander. Wat is nou een leuke manier om het gesprek weer op te pakken, zonder in clichés of algemeenheden te vallen?
Donnes a la bouche, suce ma barbe à papa
  maandag 27 januari 2014 @ 14:52:40 #234
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_136007384
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef DeKstro het volgende:

Wat een kutopening :{
pi_136007439
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:52 schreef donroyco het volgende:

[..]

Meer heb je niet nodig ^O^
pi_136007452
quote:

[..]

Ik ben al positief verrast als ik überhaubt niet zelf het gesprek hoef te openen :P
  maandag 27 januari 2014 @ 14:56:47 #238
312780 Bipsje
Boerin met stadse fratsen
pi_136007548
quote:

[..]

wat moet je dan zeggen? laat mannen maar het gesprek openen hoor
pi_136007620
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:56 schreef Bipsje het volgende:

[..]

wat moet je dan zeggen? laat mannen maar het gesprek openen hoor
Waarom? :{
  maandag 27 januari 2014 @ 14:58:52 #240
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_136007622
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:56 schreef Bipsje het volgende:

[..]

wat moet je dan zeggen?
Wees eens origineel. Dat is zo'n dooddoener.

quote:
laat mannen maar het gesprek openen hoor
Emancipatie :r
  maandag 27 januari 2014 @ 15:00:38 #241
312780 Bipsje
pi_136007698
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom? :{
waarom zou je als vrouw helemaal je best doen om iemand aan te spreken? dat komt voor mij nogal gewillig over. makkelijke prooien zijn het
pi_136007776
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Bipsje het volgende:

[..]

waarom zou je als vrouw helemaal je best doen om iemand aan te spreken? dat komt voor mij nogal gewillig over. makkelijke prooien zijn het
Onzin, als je iemand leuk vindt begin je toch gewoon een gesprek? Tinder is soms net het echte leven...
pi_136007843
quote:

[..]

Je hebt hem toch al geliked? :') Dat betekend al dat je een gesprekje wilt. En hij ook.

Dat bewust passieve :r Blij dat ik geen man ben.
  maandag 27 januari 2014 @ 15:04:41 #244
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136007863
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Je hebt hem toch al geliked? :') Dat betekend al dat je een gesprekje wilt. En hij ook.

Dat bewust passieve :r Blij dat ik geen man ben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136007888
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef Repeating het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten ook werken of zijn met andere dingen bezig. Ik erger me altijd aan die mensen die denken dat ik niks te doen heb de hele dag. :')
Als je na 4 dagen alleen hoi hebt gezegt :')
  maandag 27 januari 2014 @ 15:05:46 #246
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136007903
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Je hebt hem toch al geliked? :') Dat betekend al dat je een gesprekje wilt.
Eh, waar staat dat precies?
pi_136008134
quote:

[..]

triest dit. :')
  maandag 27 januari 2014 @ 15:56:20 #248
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_136009800
quote:
9s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Als je na 4 dagen alleen hoi hebt gezegt :')
Dan zie ik het somber in voor je. Het woordje 'hoi' zegt al genoeg denk ik. Sorry man!
pi_136010884
quote:

[..]

Ja, sws nooit enthousiast doen of zo, anders ben je ook een slet gewoon.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:25:08 #250
312780 Bipsje
pi_136010957
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, sws nooit enthousiast doen of zo, anders ben je ook een slet gewoon.
Ok ok misschien wat overdreven, maar 9/10 spreekt de jongen je toch wel aan. je wil toch veroverd worden? je moet het ze ook niet te makkelijk maken
  maandag 27 januari 2014 @ 16:26:43 #251
312780 Bipsje
pi_136011026
quote:

...

Vervolgens een redelijk gesprek over alledaagse dingen, grapje hier en daar. De dagen erna toch weer radiostilte. Dit is telkens het geval, zolang ik niks zeg gaat er ook niks uit van de ander. Wat is nou een leuke manier om het gesprek weer op te pakken, zonder in clichés of algemeenheden te vallen?
Anders vraag je hoe haar dag was ofzo? Wat ze doet voor werk/studie? kom op zeg
pi_136011073
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Bipsje het volgende:

[..]

Schoolkrantinterviewniveauvragen doen het altijd goed ja
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136011090
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Bipsje het volgende:

[..]

Dat valt bij mij onder de algemeenheden... beetje saai ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 16:30:30 #254
312780 Bipsje
pi_136011164
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Schoolkrantinterviewniveauvragen doen het altijd goed ja
hij wil een gesprek weer oppakken, wat moet ie dan zeggen?
pi_136011312
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef Bipsje het volgende:

[..]

Ok ok misschien wat overdreven, maar 9/10 spreekt de jongen je toch wel aan. je wil toch veroverd worden? je moet het ze ook niet te makkelijk maken
Wel goed dat je je plek kent. :) onderdanig, het afwachtende zwakkere geslacht.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:52:06 #256
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_136011948
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:30 schreef Bipsje het volgende:

[..]

hij wil een gesprek weer oppakken, wat moet ie dan zeggen?
Vragen of haar telefoon kapot is. ^O^
pi_136012761
quote:

[..]

Is het leuk daar in de riddertijd?
pi_136013168
quote:
Waar ik nu steeds tegenaan loop is dat wanneer een vrouw het gesprek begint, dat het gesprek binnen no-time dood is. M.a.w. ik moet er uiteindelijk zelf weer van alles aan doen om het gaande te houden.

Nu ook weer, een meisje (leuk type overigens) begint:

Ik stop ook zomaar wel eens met reageren. Hoofdzakelijk omdat ik het dan vergeet en om nou 1,5 dag later wel te reageren op een, goh ben je aan het werk? Vind ik dan ook suf :') Het kan me blijkbaar allemaal niet zo kan interesseren. Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon wel snel met iemand af zal moeten spreken om het nog wat boeiend te houden :)

Ik vind hey alles goed trouwens vaak een prima begin van het gesprek. Zo ga je nou eenmaal vaak met elkaar praten. Al die quasi interessante openingszinnen geven me toch een nogal onpersoonlijk gevoel. Zeker als ze daarmee niet standaard over willen komen terwijl ze wel op de foto op ski's staan of aan het watersporten (of insert andere standaard). Overigens moet je wel goed nadenken over hoe je 'leuke' openingszin geïnterpreteerd kan worden. Had laatst een gast die begon met 'lang verhaal of to the point?" Dus ik dacht dat hij iets ging vertellen en zei:" ben wel benieuwd naar het lange verhaal." Gaat ie me vragen wat mijn lange verhaal is dan. Dus ik: "dacht dat jij wat in je hoofd had om te vertellen." toen ik moest aangeven wat ik dan wilde horen dacht ik, nevermind dit gaat het niet worden.
  maandag 27 januari 2014 @ 17:46:15 #260
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136014126
quote:

[..]

:') :') :')
En altijd het laatste woord.
pi_136014185
quote:

[..]

Meer Viva lezen.
pi_136015375
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:23 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik stop ook zomaar wel eens met reageren. Hoofdzakelijk omdat ik het dan vergeet en om nou 1,5 dag later wel te reageren op een, goh ben je aan het werk? Vind ik dan ook suf :') Het kan me blijkbaar allemaal niet zo kan interesseren. Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon wel snel met iemand af zal moeten spreken om het nog wat boeiend te houden :)

Ik vind hey alles goed trouwens vaak een prima begin van het gesprek. Zo ga je nou eenmaal vaak met elkaar praten. Al die quasi interessante openingszinnen geven me toch een nogal onpersoonlijk gevoel. Zeker als ze daarmee niet standaard over willen komen terwijl ze wel op de foto op ski's staan of aan het watersporten (of insert andere standaard). Overigens moet je wel goed nadenken over hoe je 'leuke' openingszin geïnterpreteerd kan worden. Had laatst een gast die begon met 'lang verhaal of to the point?" Dus ik dacht dat hij iets ging vertellen en zei:" ben wel benieuwd naar het lange verhaal." Gaat ie me vragen wat mijn lange verhaal is dan. Dus ik: "dacht dat jij wat in je hoofd had om te vertellen." toen ik moest aangeven wat ik dan wilde horen dacht ik, nevermind dit gaat het niet worden.
Klopt wel wat je zegt. Zelf ben ik ook meer van de normale gesprekken versus de grappige openingszinnen. Insteek is toch om de ander wat te leren kennen, al spreek ik ook liever wat af zodra er een klik is. Maar aan de andere kant vind ik het zelf ook vrij duf als mensen meteen met de standaard vragen over studie, werk en hobby's komen...
  maandag 27 januari 2014 @ 18:22:34 #263
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_136015406
quote:
4s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:54 schreef Disorder het volgende:

[..]

Voetbal. Mietjes-sport.
Ja, bijna.

Doe eens een potje mee dan, mietje.

Dat gezeik altijd over voetballers die zich aanstellen, ruw van twee kanten; prima. Ik durf te zeggen dat je het geen wedstrijd volhoudt.
  maandag 27 januari 2014 @ 19:14:21 #265
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_136017887
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Voetbal kijken op een date :D

Hoe romantisch :')

Had er iemand nog het shirt of shawl aan van de partij waar ze supporter van waren? :P
Care, ik ga geen klassieker missen voor een Tinder-date. Als het dan allebei kan.. ^O^
  maandag 27 januari 2014 @ 19:17:15 #266
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136018073
Ik heb wel eens m'n date naar huis gestuurd toen Ajax begon. Vind het zelf ook niet relaxed als er iemand bijzit die het toch niet begrijpt. (En zij dan met zo'n grapje: zohoooo gaat de club voor de vrouw? :P ....Ja duh! :( )
pi_136018343
quote:
7s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ja, bijna.

Doe eens een potje mee dan, mietje.

Dat gezeik altijd over voetballers die zich aanstellen, ruw van twee kanten; prima. Ik durf te zeggen dat je het geen wedstrijd volhoudt.
nou nou wat een ruige mannen allemaal :')
Kijk eens een schwalbe compilayie en daarna een rugby ribbreakers & trysavers.
  maandag 27 januari 2014 @ 19:21:37 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136018345
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:17 schreef Silenus het volgende:
Ik heb wel eens m'n date naar huis gestuurd toen Ajax begon. Vind het zelf ook niet relaxed als er iemand bijzit die het toch niet begrijpt. (En zij dan met zo'n grapje: zohoooo gaat de club voor de vrouw? :P ....Ja duh! :( )
De club gaat ALTIJD voor, easy as that.
  maandag 27 januari 2014 @ 20:25:02 #269
312780 Bipsje
pi_136021859
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef yats het volgende:

[..]

De club gaat ALTIJD voor, easy as that.
Maar als wij liever GTST willen zien, dan is het huis te klein. Get over it en kijk het gewoon in de samenvatting of op uitzending gemist
  maandag 27 januari 2014 @ 20:25:54 #270
312780 Bipsje
pi_136021908
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:21 schreef DeKstro het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt. Zelf ben ik ook meer van de normale gesprekken versus de grappige openingszinnen. Insteek is toch om de ander wat te leren kennen, al spreek ik ook liever wat af zodra er een klik is. Maar aan de andere kant vind ik het zelf ook vrij duf als mensen meteen met de standaard vragen over studie, werk en hobby's komen...
Nou maak er werk van dan
Tsss
  maandag 27 januari 2014 @ 20:31:16 #271
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136022217
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Bipsje het volgende:

[..]

Maar als wij liever GTST willen zien, dan is het huis te klein. Get over it en kijk het gewoon in de samenvatting of op uitzending gemist
Het scheelt dat mijn club eigenlijk nooit tegelijk met gtst speelt. Daar maak ik me dus niet zo druk om.
pi_136022599
Jeeej eindelijk weer een gesprek, met die ene man waarmee t opeens stil was.
Maar een nummer vragen heb ik toch niet gedaan, best stom achteraf haha :')
  maandag 27 januari 2014 @ 22:29:08 #273
312780 Bipsje
pi_136030152
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef yats het volgende:

[..]

Het scheelt dat mijn club eigenlijk nooit tegelijk met gtst speelt. Daar maak ik me dus niet zo druk om.
Nee ik bedoel dat ze je wegstuurt vanwege GTST.

On: weer 30 matches vandaag B-)
pi_136030305
quote:

[..]

Jo ik heb 4.5 jaar stilzwijgend geaccepteerd dat ik tussen 20.00 en 20.30 een geen kik mocht geven omdat Ludo weer iemand ging neerhoeken.
pi_136030545
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Bipsje het volgende:

[..]

Hier niks sinds installatie. Nouja, eentje dan maar die is al dagen niet meer actief geweest :')

App stelt me teleur. Of ikzelf, net hoe je het bekijkt :+
pi_136030758
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Bipsje het volgende:

[..]

dan ben je niet zo kieskeurig of wel? Hoor van veel vrouwen dat het gehalte knappe mannen erg laag ligt.
pi_136031045
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef sinecure. het volgende:

[..]

dan ben je niet zo kieskeurig of wel? Hoor van veel vrouwen dat het gehalte knappe mannen erg laag ligt.
Verschilt heel erg per stad heb ik zelf ondervonden haha :) In sommige steden is 4/10 mannen echt knap, andere steden kan ik eindeloos blijven swipen zonder iets leuks tegen te komen haha.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 00:20:01 #278
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136036389
quote:

[..]

:') Een wedstrijd op uitzending gemist kijken. :'( Typische vrouwen-opmerking weer dit.
pi_136038174
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Verschilt heel erg per stad heb ik zelf ondervonden haha :) In sommige steden is 4/10 mannen echt knap, andere steden kan ik eindeloos blijven swipen zonder iets leuks tegen te komen haha.
Daar zit ik dan met mn mooie karakter.. -O-
pi_136045688
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 01:27 schreef thettes het volgende:

[..]

Daar zit ik dan met mn mooie karakter.. -O-
Tja, een mooi karakter kan je niet neuken.
pi_136045926
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef sinecure. het volgende:

[..]

ze lijkt me iemand die vooral voor wasbordjes en ontblote bovenlijven gaat. Dan zit ze wel goed.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 14:19:59 #282
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136050251
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

:') Een wedstrijd op uitzending gemist kijken. :'( Typische vrouwen-opmerking weer dit.
Je hebt het wel tegen een 'bad bitch' hoor
pi_136051341
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je hebt het wel tegen een 'bad bitch' hoor
_O-
pi_136078528
Ik wou nog even een pareltje met jullie delen.

Zit wel een klein beetje te twijfelen of het een troll is.
[img]gyazo.com/650177c5c171c37f002d0a890ef11225[/img]
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:43:31 #285
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_136078557
Jeetje. Vandaag een goeie 8.5/10 als match. Ik me trukendoos opengegooid nummer binnen gehengeld. Maar toen ik haar whatsapp foto zag was de liefde snel over. Een ongelooflijke centenbak jonge. :') Van een 8,5/10 naar 2/10.

Zo zie je maar weer wat een juiste foto een verschil maakt.
  Moderator / Redactie FP woensdag 29 januari 2014 @ 00:06:11 #286
Brabo Bastard
pi_136079404
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:42 schreef Jan_Pierema het volgende:

[ afbeelding ]
...op elk potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_136083797
quote:

[ afbeelding ]
wat een beest. :9
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:50:45 #288
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_136090183
quote:

[ afbeelding ]
Ben vergeten een screenshot te maken maar er kwam bij mij net een dikkop voorbij die op een foto een donut aan het eten was. _O- :X
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 29 januari 2014 @ 12:57:24 #289
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136090425
Zo het waren drie leuke maanden op de Tinder. Tijd om weer door te gaan met het leven :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:30:29 #290
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_136094012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef Repeating het volgende:
Jeetje. Vandaag een goeie 8.5/10 als match. Ik me trukendoos opengegooid nummer binnen gehengeld. Maar toen ik haar whatsapp foto zag was de liefde snel over. Een ongelooflijke centenbak jonge. :') Van een 8,5/10 naar 2/10.

Ik snap niet zo goed waarom mensen dat doen. :') Zo'n ontzettend mooie foto van zichzelf. Uiteindelijk kan het dan toch alleen maar tegenvallen? :+
pi_136111246
Van die meiden met paardenfoto's krijgen allemaal meteen een X van mij :)
pi_136114215
Bij een match meteen eerste vraag, welke superkrachten zou je willen en waarom :D
pi_136114259
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij een match meteen eerste vraag, welke superkrachten zou je willen en waarom :D
Ja werkt die een beetje goed? :)
pi_136115543
quote:
Thanks. :D Meteen reactie.
pi_136116957
Bedenk wel van tevoren een antwoord als ze de vraag teruggeeft
pi_136117208
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef Repeating het volgende:

Nu willen we het verschil ook zien.
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:34:20 #297
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_136118066
quote:
Ik wil toverkrachten _O_
pi_136118757
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:34 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik wil toverkrachten _O_
Ik denk dat To aangifte gaat doen dan :{
pi_136120139
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik denk dat To aangifte gaat doen dan :{
Wie waar wat :')