Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
quote:Op zondag 19 januari 2014 09:00 schreef VitDijk88 het volgende:
Voor de gein eens uitgeprobeerd... heb momenteel één match, maar zij praat niet met me![]()
![]()
Ik blijf gewoon doorgaan en kijk wel waar het op uitkomt
Wanneer was ze voor het laatst onlinequote:
Niet van mij hoor. Heb m ook maar van zo'n facebookverzameling gepakt. Ik ben niet zo wanhopigquote:Op zondag 19 januari 2014 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wanneer was ze voor het laatst online
Tja, like dan niet denk ik dan als je zo gaat lopen doen als vrouw zijndequote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Sheldon. het volgende:
Hoop trieste chicks trouwens ook op Tinder, die door de vele likes een beetje kapsones krijgen ofzo.
Zelf begin ik nooit een gesprek met matches, ben ook niet echt op zoek naar een date ofzo, gebruik het meer om bekenden/lekkere chicks te spotten.
Maar een vriend is wel aardig op zoek, en begint dus regelmatig een gesprekje. Maar hij liet mij vrijdag een aantal van zijn gesprekken zien, en zo veel chicks die gewoon super onaardig reageren tegen hem. Ik denk : reageer dan of helemaal niet, of blok iemand, of doe even leuk, maar ga niet zo arrogant lopen doen... Voorbeeld:
hij: Hey, alles goed?
zij: Ja, met jou?
hij: Ja prima! Leuke foto is dat (een of andere foto)
zij: Heeft een vriendin erop gezet.
hij: Ah oke, komt spontaan over daar. (ofzoiets zei hij)
zij: Ik ga hem eraf halen.
hij: Oh oke, waarom?
Zij: Ja
Hij: Ja?
Zij: Luister, het interesseert me niet wat je te vertellen hebt.. Laat me met rust
Echt zo kansloos ditBeetje cool lopen doen achter je telefoon...
En waarom niet? Ze raten gewoon foto's. Het probleem is dat iedere kansloze kneus gelijk zowat denkt dat ze verplicht is met hem te praten vanwege dat match-dingetje. Zouteloos kutgesprek ook trouwens. Ik snap haar wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, like dan niet denk ik dan als je zo gaat lopen doen als vrouw zijnde
Dus ga je veilig vanaf je telefoon een beetje cool lopen doen. Zeg dan gewoon niets terug, of ''geen interesse'' ofzo, maar ga niet eerst meelullen en dan als een blad aan een boom opeens omdraaien en iemand afzeiken..quote:Op zondag 19 januari 2014 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En waarom niet? Ze raten gewoon foto's. Het probleem is dat iedere kansloze kneus gelijk zowat denkt dat ze verplicht is met hem te praten vanwege dat match-dingetje. Zouteloos kutgesprek ook trouwens. Ik snap haar wel.
Om dit soort praktijken te voorkomen moet je ook eigenlijk wat leuks zeggen, in plaats van die zaaddodende standaardgesprekken altijd. Gebruiken jullie wel eens een (quasi) grappige binnenkomer ofzo?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Sheldon. het volgende:
Hoop trieste chicks trouwens ook op Tinder, die door de vele likes een beetje kapsones krijgen ofzo.
Zelf begin ik nooit een gesprek met matches, ben ook niet echt op zoek naar een date ofzo, gebruik het meer om bekenden/lekkere chicks te spotten.
Maar een vriend is wel aardig op zoek, en begint dus regelmatig een gesprekje. Maar hij liet mij vrijdag een aantal van zijn gesprekken zien, en zo veel chicks die gewoon super onaardig reageren tegen hem. Ik denk : reageer dan of helemaal niet, of blok iemand, of doe even leuk, maar ga niet zo arrogant lopen doen... Voorbeeld:
Zij: Luister, het interesseert me niet wat je te vertellen hebt.. Laat me met rust
Nah, zo bedoelde ik m'n post nietquote:
Meestal staat een link onderin dan is het met X voor mijquote:Op maandag 20 januari 2014 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die datingprofielen zijn wel irritant waar ze verwijzen naar andere sites om te contacten
Net als damens met een instagram account.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:32 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Meestal staat een link onderin dan is het met X voor mij
Hij voert ook best wel een kansloos gesprek. Ga er even vanuit dat vrouwen overspoeld worden met deze standaard shit.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Sheldon. het volgende:
Niet alleen vrouwen...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Devv het volgende:
... de meeste vrouwen afknappen op te geforceerde gesprekken.
Dan nog, geen reden imo. om via je telefoon een beetje arrogant te gaan lopen doen. Negeer zo iemand dan als je er geen zin in hebt.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Hij voert ook best wel een kansloos gesprek. Ga er even vanuit dat vrouwen overspoeld worden met deze standaard shit.
Alles goed? Leuke foto, sta je spontaan op
Ja dat zij geen gesprek kunnen voeren betekent niet dat ze jou er niet op afrekenenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Sheldon. het volgende:
[..
Overigens, als ik door een chick word aangesproken op Tinder, vragen ze ook gewoon ''hoe is het, wat heb je dit weekend gedaan'', dat soort shit.. Prima om een gesprekje mee te beginnen.
Dat is kut en waarschijnlijk zak je verder weg in het moeras van standaardmeuk. Geef kort antwoord en kaart gelijk iets anders aan.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Dan nog, geen reden imo. om via je telefoon een beetje arrogant te gaan lopen doen. Negeer zo iemand dan als je er geen zin in hebt.
En als een jongen je dan gaat uitschelden omdat je 'm negeert, verdient hij inderdaad zo'n reactie. Maar mensen die iets normaals vragen.. tsja.
Overigens, als ik door een chick word aangesproken op Tinder, vragen ze ook gewoon ''hoe is het, wat heb je dit weekend gedaan'', dat soort shit.. Prima om een gesprekje mee te beginnen.
Denk het eerlijk gezegd niet. Andere datingsites zijn een hoge drempel, dus daarmee is het niet te vergelijken. Verhouding zal geen 50-50 zijn, maar zeker ook geen 80-20.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:25 schreef PG18 het volgende:
1,2 miljoen Nederlanders gebruiken dating-app Tinder
http://www.nu.nl/tech/368(...)ting-app-tinder.html
Overgrote deel zullen wel mannen zijn
En voor vrouwen lekker egostrelend.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Denk het eerlijk gezegd niet. Andere datingsites zijn een hoge drempel, dus daarmee is het niet te vergelijken. Verhouding zal geen 50-50 zijn, maar zeker ook geen 80-20.
In mijn omgeving hoor ik juist meer vrouwen erover. Dat is denk ik ook de kracht van tinder. Laagdrempelig en hoeft niet serieus iets te zijn.
Wehehe ik moest hardop lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Silenus het volgende:
Elke vrijgezelle vrouw die ik ken heeft het of heeft het gehad. Denk dat het ook wel gelijk ligt.
Overigens had ik laatst ook een erg erudiet gesprek met een vrouw genaamd April.
ik: Ha die April!
zij: hi
ik: hoe is het met mei?
zij: weet ik niet
ik: waarom niet?
zij: je vraagt aan mij hoe t met jou gaat
Hoe weet ik dat nou
Dat is me d'r eentje,die April.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Silenus het volgende:
Elke vrijgezelle vrouw die ik ken heeft het of heeft het gehad. Denk dat het ook wel gelijk ligt.
Overigens had ik laatst ook een erg erudiet gesprek met een vrouw genaamd April.
Hoe weet ik dat nou
Poh jij bent stoer, de servers van Tinder raken vast overbelast doordat jij zoveel matches scoort.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Tropicalx het volgende:
Ook ff tinder gedownload, en na 15 minuten al 12 matchen, gaat snel, ben benieuwd hoeveel ik er kan krijgen binnen 1 dag.
Je gaat bij mij naar links iigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Tropicalx het volgende:
Ook ff tinder gedownload, en na 15 minuten al 12 matchen, gaat snel, ben benieuwd hoeveel ik er kan krijgen binnen 1 dag.
Laat me raden, de mannen die het gesprek openen vallen af omdat ze niet origineel genoeg zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef Mitsu het volgende:
Ik lees allemaal positieve en leuke verhalen over Tinder en qua hoeveelheid matches heb ik niet echt te zeuren geloof ik, maar er komen gewoon nooit leuke gesprekken uit bij mij.
Nu begin ik zelf eigenlijk nooit een gesprek (want wat te zeggen? IRL kan je dat lekker baseren op een actie die diegene doet op dat moment, ,maar op tinder weet ik t nooit zo goed), maar na 4 maanden vrij actief tinderen is er echt nog geen gesprek uitgekomen waaraan ik een nummer overgehouden heb.
/klaagpost.
Als ik na een dagje goed praten een klik voel vraag ik meteen een nummer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef Mitsu het volgende:
Ik lees allemaal positieve en leuke verhalen over Tinder en qua hoeveelheid matches heb ik niet echt te zeuren geloof ik, maar er komen gewoon nooit leuke gesprekken uit bij mij.
Nu begin ik zelf eigenlijk nooit een gesprek (want wat te zeggen? IRL kan je dat lekker baseren op een actie die diegene doet op dat moment, ,maar op tinder weet ik t nooit zo goed), maar na 4 maanden vrij actief tinderen is er echt nog geen gesprek uitgekomen waaraan ik een nummer overgehouden heb.
/klaagpost.
Beetje van het niveau: wachten op Annie zodat je Smooth Criminal kunt quoten, of een Tiffany zodat je ontbijt bij haar kunt voorstellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Silenus het volgende:
Hoe weet ik dat nou
Nee, nog geen eensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat me raden, de mannen die het gesprek openen vallen af omdat ze niet origineel genoeg zijn
Post je foto eens, dan kunnen we live Tinderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee, nog geen eens50% begint geen gesprek en die andere blijken of kneuzen te zijn of dan is het een leuk gesprek maar dan duurt t eeuwen voor er een antwoord komt.
Vanwege mijn ontbijt opmerking bedoel je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb nog nooit met iemand een hele dag gepraat
Nee vanwege verkeerd quotenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Vanwege mijn ontbijt opmerking bedoel je?
Die was hier op gebaseerd
Dat gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Post je foto eens, dan kunnen we live Tinderen.
Daten via FOK! is betrouwbaarder dan Tinder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee vanwege verkeerd quoten
[..]
Dat gaat 'm niet worden
Hahahah zal 't onthouden :")quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Daten via FOK! is betrouwbaarder dan Tinder.
Shit happens.quote:
Toont een leuke jongen interesse is het weer niet goed. Vrouwenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee vanwege verkeerd quoten
[..]
Dat gaat 'm niet worden
Precies. Het is geen kleuterklas. Als je interesse hebt, moet je niet eeuwig wachten maar gewoon een poging wagen om af te spreken. Dan merk je pas of iemand echt interessant is. Ik heb zo een hekel aan eindeloos berichten oversturen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Als ik na een dagje goed praten een klik voel vraag ik meteen een nummer.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toont een leuke jongen interesse is het weer niet goed. Vrouwen
Een echte fokker die alleen maar stoer doet vanaf zijn zolderkamertje, mongool.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Poh jij bent stoer, de servers van Tinder raken vast overbelast doordat jij zoveel matches scoort.
Kneus.
Kan je niet vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Je gaat bij mij naar links iig
Het is FOK!ker.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Een echte fokker die alleen maar stoer doet vanaf zijn zolderkamertje, mongool.
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:48 schreef Mitsu het volgende:
[..]. Conclusie: vrouwen zeuren alleen maar.
Misschien niet zeiken en zelf een leuk gesprek starten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef Mitsu het volgende:
/klaagpost.
Niet alles liken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Ambicioso het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens ga tinderen (heb half jaar geleden even iets mee gedaan) Tips|?
Je hebt soms van die mensenquote:
1. Pak een wijdere range qua kmquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:22 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar iets anders misschien nog?
Thanks. Is 3 in verband met walvissen die alleen hoofd posten op de eerste foto ofzo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. Pak een wijdere range qua km
2. Zet de leeftijden op een fatsoenlijke range
3. Check eerst alle foto's van de persoon
4. Begin niet meteen telefoonnummers te vragen van een match.
5. Praat geen shit.
6. Begin niet meteen te wanhopen wanneer je geen matches krijgt
7. Let op fake profielen.
3. Ja, en soms kan het meevallen en denk je bij jezelf, waarom hebben ze niet bv. foto 5 als 'eerste foto' gekozen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Thanks. Is 3 in verband met walvissen die alleen hoofd posten op de eerste foto ofzo?
En bij 5, ik dacht dat het juist allemaal onserieus was bedoeld
Ga lekker op grindr!quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij is tinder alleen ingesteld op hetero's. Heel typisch weer.
Typisch ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Ja, het zal vast aan mij liggen, want ik ben afstotelijk en zo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typisch ditzou bijna mannen gaan liken om tegendeel te bewijzen
Je valt blijkbaar niet in de smaak bij degene die jij wel leuk vindt. Heeft niets met de app de makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het zal vast aan mij liggen, want ik ben afstotelijk en zo..
Nee. Als ik instel dat ik alleen vrouwen wil zien, krijg ik er geregeld mannen tussen (een voormalige date van me had precies hetzelfde) en uiteraard heb ik wel wat matches, maar ik kan aan de soort en hoeveelheid vrouwen die voorbij komen zien dat het niet klopt. Ik denk dat het te maken heeft met hoe de instellingen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je valt blijkbaar niet in de smaak bij degene die jij wel leuk vindt. Heeft niets met de app de maken
Een lesbische vriendin vermaakt zich anders prima via tinder.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het zal vast aan mij liggen, want ik ben afstotelijk en zo..
Oké, noteert: volledige make-over met gezichtsreconstructie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Een lesbische vriendin vermaakt zich anders prima via tinder.
Maar het is dan ook een lekker wijf
En een boob-job.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, noteert: volledige make-over met gezichtsreconstructie.
Zo bedoelde ik het niet hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, noteert: volledige make-over met gezichtsreconstructie.
Homo's hebben tinder toch ook niet nodig? Die hebben hun eigen app. Als lesbienne valt een hetero vrouw vaak ook nog te overtuigen dus dan heb je niet eens een app nodig toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Wauwquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:05 schreef yats het volgende:
Als lesbienne valt een hetero vrouw vaak ook nog te overtuigen dus dan heb je niet eens een app nodig toch?
Ik heb het regelmatig zien gebeuren in de kroeg. En nee, dat was geen gaybar. Vrouwen zijn best bereid tot 'experimenteren' heb ik het idee.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig zien gebeuren in de kroeg. En nee, dat was geen gaybar. Vrouwen zijn best bereid tot 'experimenteren' heb ik het idee.
Ik benoem dingen graag zoals ze zijn.quote:
dat is toch het hele punt niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik benoem dingen graag zoals ze zijn.
Wat is het punt?quote:
Dan is mijn punt dus dat ze tinder niet nodig heeft. Zijn we het toch eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze zegt niet "ik kan niemand vinden om te scharen" maar dat de app niet goed is ingesteld.
"mijn app werkt niet goed"quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dan is mijn punt dus dat ze tinder niet nodig heeft. Zijn we het toch eens.
Heb ik dat gezegd? Volgens mij niet namelijk. Ik denk dat fascination zich gewoon beter niet druk kan maken of de app werkt of niet. Zeker als ze hem toch niet nodig heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"mijn app werkt niet goed"
"joh ga je toch naar de hoeren heuheuheu"
Goede reactie.
gr gr
Volgens mij ben ik in een troll getrapt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Volgens mij niet namelijk. Ik denk dat fascination zich gewoon beter niet druk kan maken of de app werkt of niet. Zeker als ze hem toch niet nodig heeft.
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in een troll getrapt.
Ik mag het niet hopen. Dat beloofd anders weinig goeds voor de toekomst van Nederland.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was een grapje, ik denk daadwerkelijk dat je een beetje zwakzinnig bent.
Welke toekomst.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag het niet hopen. Dat beloofd anders weinig goeds voor de toekomst van Nederland.
Dan zijn diploma's weinig waard blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welke toekomst.
NWS / Morgen dag van de waarheid voor Burgerforum EU
Jij bent gewoon een narcistisch mannetje. Duizenden selfies op je fobo, vanuit steeds een iets andere hoek gemaakt. Dat is tekenend voor mensen die aandachtsgevoelig zijn en graag lof oogsten, zoals je net ook probeerde te bereiken door even stoer te vermelden hoeveel matches je al had.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Een echte fokker die alleen maar stoer doet vanaf zijn zolderkamertje, mongool.
Wil hij met je daten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Privéberichtjes dat je me een mongool vindt en ergens wil afspreken mag je dus achterwege laten, primitieve holbewoner.
Paar selfies so what? jij bent weer zo'n mongool die alleen maar stoer doet van achter je computertje, maar in het echt ben je gewoon een verlegen kereltje, niks mis mee, maar stop aub om zo stoer over te komen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een narcistisch mannetje. Duizenden selfies op je fobo, vanuit steeds een iets andere hoek gemaakt. Dat is tekenend voor mensen die aandachtsgevoelig zijn en graag lof oogsten, zoals je net ook probeerde te bereiken door even stoer te vermelden hoeveel matches je al had.
Verder niks mis mee, maar wordt niet agressief als iemand je hierop wijst. Privéberichtjes dat je me een mongool vindt en ergens wil afspreken mag je dus achterwege laten, primitieve holbewoner.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef Raggingbull het volgende:
Damn volg dit al een tijdje. Maar dacht da et nog wel een geinig topic was. Kom ik 2 dagen later weer kijken schelden ze mekaar de huid vol.
Boys en Girls kom op wees eens lief voor elkaar.
En Fokkers die als een primaat reageren heb je ook altijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Tropicalx het volgende:
[..]![]()
dacht ik ook, maar er zijn altijd fokkers die jaloers zijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Tropicalx het volgende:
[..]![]()
Ja goed ik kan zien waarom ze je narcistisch noemde. Maar het gaat wel erg ver zoals ze reageerde. verder is er geen reden voor jou om op te scheppen over hoeveel matches je hebt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Tropicalx het volgende:
[..]![]()
Das dan weer teveel moeite. Gezien ik sociaal incapabel ben via internetquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien niet zeiken en zelf een leuk gesprek starten.
Vrouwen.
Geloof je niet laat maar es zien dan haha.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:29 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Das dan weer teveel moeite. Gezien ik sociaal incapabel ben via internet
Werkte alleen in het begin, Google maar. Kwestie van foto's individueel als private uploaden naar je profile pictures, dan instellen en vervolgens weer van FB knikkeren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb een prive album gemaakt op facebook om foto's voor tinder in te zetten maar nu ziet tinder dat album nietHeb al tig keer uitgelogd, app opnieuw gedownload en mijn account verwijderd maar nog steeds geen succes. Iemand tips?
Wat een gedoequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Werkte alleen in het begin, Google maar. Kwestie van foto's individueel als private uploaden naar je profile pictures, dan instellen en vervolgens weer van FB knikkeren.
Of die inkijkfoto's van je gewoon op Facebook zetten.![]()
42 matchen na 1 dag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
[..]
Ja goed ik kan zien waarom ze je narcistisch noemde. Maar het gaat wel erg ver zoals ze reageerde. verder is er geen reden voor jou om op te scheppen over hoeveel matches je hebt.
Voor beide is wat te zeggen en ik kan en wil geen van jullie gelijk geven. Naar mijn mening zitten jullie alle 2 wel fout. Marja enough said heb verder geen zin me in jullie ruzie te mengen dat mogen jullie lekker zelf uit zoeken. Maar doe dat dan eventjes ergens anders waar andere mensen er geen last van hebben.
Hebbie meer geluk dan mij 0 matches na 3 weken hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
42 matchen na 1 dag.![]()
Serieus, ik stop er ook mee, het is maar fok, kansloos om hier ruzie te maken.
Tjezus, ik zit op twee per week ofzo. Al is deze week de score 'nog' 0.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Haha, waarom denk je dat ze die maatregel hebben ingebouwd? Juist omdat mensen dan eerder geneigd/gedwongen zijn om normale foto's te kiezen en niet alleen maar die bewerkte selfies die je blijkbaar ook niet public op Facebook durft te zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat een gedoeEn zijn geen inkijkfoto's maar om nou een album vol selfies op fb te hebben
Je mag er wel wezen, hoor. Ik ben straight, maar was ik homoseksueel dan zou ik jou liken, no matter what.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Vandaar die 20.000 fake accounts. Van al die datingsites.....quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, waarom denk je dat ze die maatregel hebben ingebouwd? Juist omdat mensen dan eerder geneigd/gedwongen zijn om normale foto's te kiezen en niet alleen maar die bewerkte selfies die je blijkbaar ook niet public op Facebook durft te zetten.
Iets met representativiteit & misleidende matches.
Mijn facebook foto is gewoon debiel, selfies gooi ik alleen op instagramquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, waarom denk je dat ze die maatregel hebben ingebouwd? Juist omdat mensen dan eerder geneigd/gedwongen zijn om normale foto's te kiezen en niet alleen maar die bewerkte selfies die je blijkbaar ook niet public op Facebook durft te zetten.
Iets met representativiteit & misleidende matches.
Meisjes die vanuit gunstige maar extreme hoeken ineens slank en begeerlijk lijken. En dan zit je in het echt ineens tegenover zo'n propperig pannenkoekendier dat met een beetje geluk 'maar' drie keer onder een make-up spuitende schrobmachine is gekomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Vandaar die 20.000 fake accounts. Van al die datingsites.....
Waarom care je meer om je Tinder foto dan je profielfoto op Feestboek?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn facebook foto is gewoon debiel, selfies gooi ik alleen op instagramDus tja dan blijft er weinig over
Is ondertussen gelukt gelukkig
HAHA khad et niet betere kunnen verwoorden. Maar daar zit je inderdaad niet op te wachten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die vanuit gunstige maar extreme hoeken ineens slank en begeerlijk lijken. En dan zit je in het echt ineens tegenover zo'n propperig pannenkoekendier dat met een beetje geluk 'maar' drie keer onder een make-up spuitende schrobmachine is gekomen.
[..]
Waarom care je meer om je Tinder foto dan je profielfoto op Feestboek?
Omdat mensen op feestboek weten hoe ik eruit zie in het echt dus als ik dan een derp foto als profielfoto neem maakt dat geen kut uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die vanuit gunstige maar extreme hoeken ineens slank en begeerlijk lijken. En dan zit je in het echt ineens tegenover zo'n propperig pannenkoekendier dat met een beetje geluk 'maar' drie keer onder een make-up spuitende schrobmachine is gekomen.
[..]
Waarom care je meer om je Tinder foto dan je profielfoto op Feestboek?
Wat laten zien?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Geloof je niet laat maar es zien dan haha.
Dat je sociaal incapabel bent via internet. Geloof er niks van je komt best over als een lieve meid hoor.quote:
Ik heb gewoon nooit door hoe mensen dingen bedoelen via internet, das behoorlijk incapabel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat je sociaal incapabel bent via internet. Geloof er niks van je komt best over als een lieve meid hoor.
Komt wel goed meissie ik ben er voor je dat weet je toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nooit door hoe mensen dingen bedoelen via internet, das behoorlijk incapabel.
Gelukkig jij welquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Komt wel goed meissie ik ben er voor je dat weet je toch?
Same here btw.. tinder verzend mijn bericht of niet of 4x... die matches die ik had lopen hierdoor ook gewoon uit op niks. Marja doe je niks aan... is alleen erg vervelend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb dus wel een gigaleuke match op tinder - echt de enige van de honderd waarmee ik een leuk gesprek heb gehad.
Uurtje gigaleuk gepraat, dagen erop gewoon 1 a 2 berichtjes per dag, fuckt tinder me zo hard door een bericht pas veeel later te verzenden dan de bedoeling was. 'Waardoor t gesprek een beetje doodgebloed is, ik dus hinten dat tinder altijd stom en kut doet (in de hoop het gesprek richting onderwerp telefoonnummers te sturen), reageertie er gewoon niet op. Stomme kneus.
Daarom is tinder ook frustrerend.
Zo hinderlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Same here btw.. tinder verzend mijn bericht of niet of 4x... die matches die ik had lopen hierdoor ook gewoon uit op niks. Marja doe je niks aan... is alleen erg vervelend.
Ja naja ook dat is bij mij geen groot succes. Zou er morgen 1 hebben. Belde me net op d'r opa was plotseling aan een hartaanval overleden.. Heb ik weer heb er zelf al moeite mee heb ik eindelijk echt een leuke meid ontmoet date mee afgesproken. Waar zij trouwens mee kwam. Komt dit er tussen..quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Zo hinderlijk.
Ik ga wel gewoon via de kroeg daten
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar als je nu echt een leuk gesprek hebt dan maakt die tijdelijke onderbreking toch niet uit?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Zo hinderlijk.
Ik ga wel gewoon via de kroeg daten
Lol, ze heeft de decency om netjes af te bellen wegens een sterfgeval en jij gaat lopen mokken dat jij pech hebtquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja naja ook dat is bij mij geen groot succes. Zou er morgen 1 hebben. Belde me net op d'r opa was plotseling aan een hartaanval overleden.. Heb ik weer heb er zelf al moeite mee heb ik eindelijk echt een leuke meid ontmoet date mee afgesproken. Waar zij trouwens mee kwam. Komt dit er tussen..
Loop niet te mokken. Vind het gewoon bijzonder vervelend omdat het echt een leuke meid is. Stel het al op prijs dat ze me afbelt met de reden erbij. Alleen daarom mag ik nog wel duidelijk laten merken dat ik het niet leuk vind..quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Lol, ze heeft de decency om netjes af te bellen wegens een sterfgeval en jij gaat lopen mokken dat jij pech hebt
Daar kan ze ook niets aan doen, denk dat ze liever zou gaan daten dan zo'n situatie hebben hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja naja ook dat is bij mij geen groot succes. Zou er morgen 1 hebben. Belde me net op d'r opa was plotseling aan een hartaanval overleden.. Heb ik weer heb er zelf al moeite mee heb ik eindelijk echt een leuke meid ontmoet date mee afgesproken. Waar zij trouwens mee kwam. Komt dit er tussen..
Nee in theorie niet, maar vraag me dan toch altijd af of iemand je dan expres negeert of niet haha.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar als je nu echt een leuk gesprek hebt dan maakt die tijdelijke onderbreking toch niet uit?
Waarom vraag je niet zelf om nummers uit te wisselen? Een beetje emancipatie kan geen kwaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb dus wel een gigaleuke match op tinder - echt de enige van de honderd waarmee ik een leuk gesprek heb gehad.
Uurtje gigaleuk gepraat, dagen erop gewoon 1 a 2 berichtjes per dag, fuckt tinder me zo hard door een bericht pas veeel later te verzenden dan de bedoeling was. 'Waardoor t gesprek een beetje doodgebloed is, ik dus hinten dat tinder altijd stom en kut doet (in de hoop het gesprek richting onderwerp telefoonnummers te sturen), reageertie er gewoon niet op. Stomme kneus.
Daarom is tinder ook frustrerend.
Iets van niet opdringerig over willen komen en denken "alsie t wilt kan die t ook vragen"quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet zelf om nummers uit te wisselen? Een beetje emancipatie kan geen kwaad.
p.s. 100 matches?
Als het gesprek leuk genoeg is dan hoef je je dat niet eens af te vragen. En: beetje assertiviteit kan ook geen kwaad, je kunt ook zelf de boel vlot trekkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Mitsu het volgende:
Nee in theorie niet, maar vraag me dan toch altijd af of iemand je dan expres negeert of niet haha.
Als jij haar leuk vindt dan zou ik het juist op prijs stellen als ze zou bellen en zou uitleggen waarom ze niet kan. Zo laat ze zien dat ze ook aan jou denkt, en je keurig wil behandelen. En het geeft jou de kans om haar netjes te condoleren en te laten zien wat voor ruimhartig en zelfverzekerd heerschap je bent. "Sterkte, laat me weten wat ik voor je kan doen. De uitnodiging staat gewoon open, ik hoor wel wanneer je hoofd er weer naar staat."quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Loop niet te mokken. Vind het gewoon bijzonder vervelend omdat het echt een leuke meid is. Stel het al op prijs dat ze me afbelt met de reden erbij. Alleen daarom mag ik nog wel duidelijk laten merken dat ik het niet leuk vind..
Dat is ook zeker gebeurd. Puur alleen al om de reden dat dat ook wel zo netjes is. Je kunt het niet maken om dan gewoon te zeggen van ja naja jammer dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Als het gesprek leuk genoeg is dan hoef je je dat niet eens af te vragen. En: beetje assertiviteit kan ook geen kwaad, je kunt ook zelf de boel vlot trekken
[..]
Als jij haar leuk vindt dan zou ik het juist op prijs stellen als ze zou bellen en zou uitleggen waarom ze niet kan. Zo laat ze zien dat ze ook aan jou denkt, en je keurig wil behandelen. En het geeft jou de kans om haar netjes te condoleren en te laten zien wat voor ruimhartig en zelfverzekerd heerschap je bent. "Sterkte, laat me weten wat ik voor je kan doen. De uitnodiging staat gewoon open, ik hoor wel wanneer je hoofd er weer naar staat."
Dat lukt me dus nooit zo goed, assertief zijn. Vandaar dat ik nu wel pogingen doe via internet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Als het gesprek leuk genoeg is dan hoef je je dat niet eens af te vragen. En: beetje assertiviteit kan ook geen kwaad, je kunt ook zelf de boel vlot trekken
Geloof me, mannen vinden het echt niet erg als je het vraagt. Zo ben ik ook aan de app van mijn date gekomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Iets van niet opdringerig over willen komen en denken "alsie t wilt kan die t ook vragen"
Haha t zijn er wel iets meer dan 100, heb t al 4 maanden ofzo haha.
Maakt toch niet uit, kan gebeurenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat is ook zeker gebeurd. Puur alleen al om de reden dat dat ook wel zo netjes is. Je kunt het niet maken om dan gewoon te zeggen van ja naja jammer dan.
Tuurlijk ik vind het hartstikke leuk dat ze me gebeld heeft en het heeft vertelt. Dat geeft aan dat ze er aan gedacht heeft en mij in elk geval wel zit zitten zegmaar tot nu toe. Anders had ze dat niet gedaan.
Maar aan de andere kant vind ik het ook heel vervelend voor mezelf dan dat het niet door kan gaan. Ik bedoel heb er echt alle begrip voor en in haar situatie had ik hetzelfde gedaan. Dat het voor haar veel vervelender is dan voor mij snap ik. Maar dit zou toch de eerste keer zijn dat ik echt een date had met een meisje met als achterliggende gedachte dat het iets serieus zou kunnen worden. Dus dat maakt het momenteel voor mij vervelend omdat ik er bijzonder euforisch over was. Gezien bepaalde problematiek die op mij van toepassing is.
En ja als ik het nu zo teruglees reageerde ik echt wel wat te heftig. En te overdreven sorry daarvoor.
OK. Doe eens een poging? Als in: nu.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dat lukt me dus nooit zo goed, assertief zijn. Vandaar dat ik nu wel pogingen doe via internet.
Ow maar kga hier nu ook zeker niet lastig vallen. Ik hoor vanzelf wel van haar. Misschien over een maand ofzo nog eens voorzichtig een berichtje sturen of het weer een beetje gaat. Maar dit soort dingen moet je wel een beetje boel met respect behandelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, kan gebeurenSnap wel dat je baalt, maar nu gaan claimen bij haar heeft geen zin. Geef haar gewoon lekker de ruimte, dan komt ze vanzelf terug
En zo niet, dan was het niet meant to be, en kun je lekker verder met je leven
Zo is het makkerquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ow maar kga hier nu ook zeker niet lastig vallen. Ik hoor vanzelf wel van haar. Misschien over een maand ofzo nog eens voorzichtig een berichtje sturen of het weer een beetje gaat. Maar dit soort dingen moet je wel een beetje boel met respect behandelen.
Als in: hoe?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
OK. Doe eens een poging? Als in: nu.
Mocht t gesprek levendiger worden dan zal ik zelf wel actie ondernemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, mannen vinden het echt niet erg als je het vraagt. Zo ben ik ook aan de app van mijn date gekomen.
Zelfs al heb je het al vier maanden, 100 blijft veel. Ik zit in iets minder dan een maand misschien net op 10 a 15 matches waarbij een aantal ook nog eens fake profielen zijn.
Geeft niet echt blijk van assertiviteit he, als iemand dat voor je moet bepalenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Geeft niet echt blijk van assertiviteit he, als iemand dat voor je moet bepalen![]()
Vooruitquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:48 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Maar ik praat nu met niemand dus kan t niet toepassen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Oh en ik kan niet dm'en, want niet lang genoeg lid enzo
Hardop gelachen hierom.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef Micson het volgende:
Privéberichtjes dat je me een mongool vindt en ergens wil afspreken mag je dus achterwege laten, primitieve holbewoner.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Maar dit zou toch de eerste keer zijn dat ik echt een date had met een meisje met als achterliggende gedachte dat het iets serieus zou kunnen worden.
Ja zoiets jah hahahaquote:
Tinder is uiteindelijk wel gaan werken voor je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef yats het volgende:
Zelfs al heb je het al vier maanden, 100 blijft veel. Ik zit in iets minder dan een maand misschien net op 10 a 15 matches waarbij een aantal ook nog eens fake profielen zijn.
In het begin kwam ik niet verder dan het installatiescherm, het was dus nog erger dan je dacht. En ja, uiteindelijk is het gaan werken. Inmiddels zit ik bij date drie met mijn eerste non-fake-account match en bevalt dat prima!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef PG18 het volgende:
[..]
Tinder is uiteindelijk wel gaan werken voor je?In het begin had je hier toch nog regelmatig gevraagd wat je moest doen om meer dan 2 mensen te kunnen zien bij het beoordelen?
niemand?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Thomas B. het volgende:
He ik zag net iemand op Tinder die ik gewoon in mijn vriendenlijst heb staan. Wtf??
Waarom zou het een bug zijn?quote:
Omdat ik dacht dat Tinder bedoeld is om nieuwe mensen te leren kennen. Als ik met chicks uit mijn lijst wil praten spreek ik ze zelf wel aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef Operc het volgende:
[..]
Waarom zou het een bug zijn?
Aangezien voor veel mensen facebook meer een 'netwerk' is dan echt een 'vriendenlijst' is er niets mis mee toch?
Ah op die manier, daar helpt het op zo'n moment niet echt bij nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat Tinder bedoeld is om nieuwe mensen te leren kennen. Als ik met chicks uit mijn lijst wil praten spreek ik ze zelf wel aan.
Nee eerste keer. Daarom ging ik ervan uit dat het een bug was. Ik zie ook wel vaker dat gemeenschappelijke vrienden niet kloppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah op die manier, daar helpt het op zo'n moment niet echt bij nee.
Maar zoveel kom je er niet tegen neem ik aan?
Treurig figuur inderdaad. Als je niet tegen een beetje kritiek kunt, blijf dan lekker in Sterrenwijk met je spierballenpraat maar laat FOK! over aan de mensen die conflicten wel met woorden op kunnen lossen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hardop gelachen hierom.
Wat een zwakzinnig kneusje dan die Tropicalx
63 matchen in 2 dagenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Micson het volgende:
[..]
Treurig figuur inderdaad. Als je niet tegen een beetje kritiek kunt, blijf dan lekker in Sterrenwijk met je spierballenpraat maar laat FOK! over aan de mensen die conflicten wel met woorden op kunnen lossen.
Ik heb overigens een 10/10 gematched, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen. Zij heeft waarschijnlijk heel erg veel matches, dus ik moet op een of andere manier mijn kop boven het maaiveld uit kunnen steken. Hoe pakken jullie dit aan?
Heb je hem op mannen staan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
63 matchen in 2 dagen![]()
ik vroeg je alleen maar om een date hoor.... jammer dat ik geen kans maak, verder succes met je 10/10
Haha, nee, zelf ook niet zoveel verwacht, maar toch leukquote:
leuk man. doe eens een paar voorbeelden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Haha, nee, zelf ook niet zoveel verwacht, maar toch leukveel binnen een straal van 10km, en wat zijn ze makkelijk erop... na 5 minuten willen ze al op date
Als je iedereen liked is dat niet zo bijzonder hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
63 matchen in 2 dagen![]()
ik vroeg je alleen maar om een date hoor.... jammer dat ik geen kans maak, verder succes met je 10/10
1tje dan, terwijl ze er goed uitziet, leuk even gekletst, ze zou even een nieuwe foto voor mij maken, gaat ze er 1 sturen van haar lichaam (halfnaakt) en zin in een datequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
leuk man. doe eens een paar voorbeelden?
ik denk dat niemand hier geloofd dat het een leuke chick zal zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
1tje dan, terwijl ze er goed uitziet, leuk even gekletst, ze zou even een nieuwe foto voor mij maken, gaat ze er 1 sturen van haar lichaam (halfnaakt) en zin in een datewhy?!!! afknapper, maar anders zou ik toch niet zijn gegaan.
Ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
1tje dan, terwijl ze er goed uitziet, leuk even gekletst, ze zou even een nieuwe foto voor mij maken, gaat ze er 1 sturen van haar lichaam (halfnaakt) en zin in een datewhy?!!! afknapper, maar anders zou ik toch niet zijn gegaan.
Maakt niks uit, het is maar Fok, ze mogen zoveel denken wat ze willen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat niemand hier geloofd dat het een leuke chick zal zijn eigenlijk.
Je denkt zelf overigens ook niet dat het een leuke chick is hequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:15 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Maakt niks uit, het is maar Fok, ze mogen zoveel denken wat ze willen.
en hoe gaat het met jou dan op tinder?
quote:
Denk eigenlijk dat dat ook wel komt doordat jij in een andere vijver vist dan de meesten hier. Jij bent tegen de dertig gok ik? Dan krijg je meer te maken met wanhopige singles van wie de eierstokken klapperen dan als je begin 20 bent.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
wat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb mn ideale match maar na 5 dates ben ik bang dat ik niet verliefd ben en dat ik d'r moet afwijzen
[..]
8/10 Voor mij, maar had het totaal niet verwacht zo'n foto, wist ff niet wat ik moest zeggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je denkt zelf overigens ook niet dat het een leuke chick is he
Ik ben er mee gestopt.wel leuke dames ontmoet, wat leuke tijden gehad, en nu hou ik mijn zaadverstrooiing weer even bij 1 dame.
Zaadverstrooiing, dat woord heb ik nou nog nooit gehoordquote:
27 bijna, meeste matchen zijn tussen de 18-30 jaar, en ja, ook wanhopige 32 jarige singles, maar daar reageer ik niet op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat dat ook wel komt doordat jij in een andere vijver vist dan de meesten hier. Jij bent tegen de dertig gok ik? Dan krijg je meer te maken met wanhopige singles van wie de eierstokken klapperen dan als je begin 20 bent.
Edit: 26 ben je zie ik.
Ga je al 26-jarige nog 18jarigen likenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
27 bijna, meeste matchen zijn tussen de 18-30 jaar, en ja, ook wanhopige 32 jarige singles, maar daar reageer ik niet op.
Sommigequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je al 26-jarige nog 18jarigen liken?
18 vind ik wel te gortig hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
27 bijna, meeste matchen zijn tussen de 18-30 jaar, en ja, ook wanhopige 32 jarige singles, maar daar reageer ik niet op.
Maar ik date toch niet, en als ik ga moeten ze tussen de 23-28 zijn ongeveer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
18 vind ik wel te gortig hoor.Krijg je van die meisjes die zon oudere jongen spannend vinden.
Gedeeld door 7, plus 2 was de regel toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:33 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Sommige, nu kan het nog.... over paar jaartjes niet meer.
Dat zegt niets. Ik zit ook in die vijver en haal bij lange niet dergelijke cijfers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Micson het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat dat ook wel komt doordat jij in een andere vijver vist dan de meesten hier. Jij bent tegen de dertig gok ik? Dan krijg je meer te maken met wanhopige singles van wie de eierstokken klapperen dan als je begin 20 bent.
Edit: 26 ben je zie ik.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gedeeld door 7, plus 2 was de regel toch?
Iedereen zet sowieso z'n beste foto's neer. Of denkt dat te doen. Aangezien ik weet dat mannen die sixpacks laten zien bij de meeste vrouwen een no-go zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:05 schreef yats het volgende:
Ik vraag me overigens af hoe de bewuste heren dergelijke cijfers halen. Zijn jullie zo extreem knap of plaatsen jullie gewoon heel tactisch genomen foto's?Dat vrouwen zoveel matches hebben verbaasd me niet, maar als mannen dat zeggen komt er bij mij toch een vraagteken naar boven.
En nee, ik ben niet jaloers. Ik weet van mezelf dat ik geen 10 ben qua uiterlijk en ben prima tevreden met wat minder aandacht.
De enige sixpack die ik heb is ook de enige goede sixpack die in mijn ogen bestaat. Die is gevuld met gerstenat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Iedereen zet sowieso z'n beste foto's neer. Of denkt dat te doen. Aangezien ik weet dat mannen die sixpacks laten zien bij de meeste vrouwen een no-go zijn.
Ik weet over welke cijfers je het hebt?
Ik zat na 3 maanden over de 200 en ben overnieuw begonnen. Nu bijna 50 in 2 weken. Ben niet lelijk, maar ook niet knap. 1 foto is qua compositie leuk, scheelt denk ik. Ander is gewoon mijn gezicht dichtbij. Redelijk baardje, dat werkt vaak heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:05 schreef yats het volgende:
Ik vraag me overigens af hoe de bewuste heren dergelijke cijfers halen. Zijn jullie zo extreem knap of plaatsen jullie gewoon heel tactisch genomen foto's?Dat vrouwen zoveel matches hebben verbaasd me niet, maar als mannen dat zeggen komt er bij mij toch een vraagteken naar boven.
En nee, ik ben niet jaloers. Ik weet van mezelf dat ik geen 10 ben qua uiterlijk en ben prima tevreden met wat minder aandacht.
merk wel dat dat foto's met een lach erg in trek zijn, heb je die erop staan? met een beetje leuke uitstraling krijg je zeker matches.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
De enige sixpack die ik heb is ook de enige goede sixpack die in mijn ogen bestaat. Die is gevuld met gerstenat.En nee, ik ben ook niet chubbie, maar gewoon normaal.
Met cijfers bedoel ik het aantal matches dat een aantal heren hier noemt. Ik snap best dat als je een hele dag op tinder iedereen liked je makkelijk enkele tientallen matches kunt hebben, maar gezien de verhalen zijn ze erg kieskeurig (alleen de knapste vrouwen) en halen ze dan nog dergelijke cijfers. Is dat grootspraak of hebben de heren gewoon het geluk erg gezegend te zijn qua uiterlijk?
Met dit soort verhalen ga ik weer heerlijk aan mezelf twijfelen. Ik dacht er niet heel slecht uit te zien maar toch mag ik blij zijn als een op de 20 likes van mij een match oplevert. Of zit ik misschien in de verkeerde regio? En nee, ik heb ook niet van dat soort foto's. Ik heb een beetje een mysterieuze foto als 'lokkertje', twee gewone foto's (met lach) en een foto in maatpak die op mijn werk genomen is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik zat na 3 maanden over de 200 en ben overnieuw begonnen. Nu bijna 50 in 2 weken. Ben niet lelijk, maar ook niet knap. 1 foto is qua compositie leuk, scheelt denk ik. Ander is gewoon mijn gezicht dichtbij. Redelijk baardje, dat werkt vaak heb ik gemerkt.
Ook like ik kritisch, en begrijp het zelf ook niet eigenlijk. Een vriend van mij die echt wel knapper is heeft veel minder matches en dates. Terwijl hij in de kroeg veel meer aanspraak heeft dan ik.
Krijg wel eens te horen dat ze al blij zijn dat ik geen foto zonder shirt, met vis, in (slecht) pak, met auto, met bier, groep vrienden of tof op reis foto's heb.
Wissel eens je eerste foto. De meeste mysterieuze foto' gooi ik juist weg bij vrouwen. Beoordeel op de eerste foto en of dat een sprankelend gezicht heeft. Dan verder kijken. Mysterieuze lokkertjes werkt bij mij averechts, wie weet bij veel vrouwen ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef yats het volgende:
[..]
Met dit soort verhalen ga ik weer heerlijk aan mezelf twijfelen. Ik dacht er niet heel slecht uit te zien maar toch mag ik blij zijn als een op de 20 likes van mij een match oplevert. Of zit ik misschien in de verkeerde regio? En nee, ik heb ook niet van dat soort foto's. Ik heb een beetje een mysterieuze foto als 'lokkertje', twee gewone foto's (met lach) en een foto in maatpak die op mijn werk genomen is.
Apart is dat, op een datingsite waar ik op zat hoorde ik juist dat die mysterieuze eerste foto de aandacht trok en de nieuwsgierigheid wekte.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wissel eens je eerste foto. De meeste mysterieuze foto' gooi ik juist weg bij vrouwen. Beoordeel op de eerste foto en of dat een sprankelend gezicht heeft. Dan verder kijken. Mysterieuze lokkertjes werkt bij mij averechts, wie weet bij veel vrouwen ook.
Om je profiel te bekijken ja.. Tinder is niets meer dan een vleeskeuring in eerste instantie. Op foto klikken en de rest te bekijken is natuurlijk extra moeite. Meestal swipen mensen alleen en bekijken niet het profiel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef yats het volgende:
[..]
Apart is dat, op een datingsite waar ik op zat hoorde ik juist dat die mysterieuze eerste foto de aandacht trok en de nieuwsgierigheid wekte.
Ik weet ook niet hoe dat werkt bij vrouwenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef yats het volgende:
[..]
Apart is dat, op een datingsite waar ik op zat hoorde ik juist dat die mysterieuze eerste foto de aandacht trok en de nieuwsgierigheid wekte.
Idem hier. Al die groepsfoto's of foto's met een man (ex of broer?) zit ik ook niet op te wachten. Ik heb overigens slechts een paar foto's die anderen van me gemaakt hebben die ik kan gebruiken, ik wil ook niet te oude foto's gebruiken. Ik ben sowieso meestal de persoon die de foto's maakt als ik ergens met mensen heen ga.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef Plofkipje het volgende:
Ik heb enkel ubervrolijke selfies, of foto's die door andere mensen van me gemaakt zijn waar ik ubervrolijk opsta - werkt prima als vrouw.
Merk dat ik iemand standaard dislike als 2/3 van de foto's groepfoto's zijn, ga toch geen moeite doen om te achterhalen wie hij is op de foto's man
Precies. Gewoon ubervrolijke normale foto's neem ik het meest serieus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef Plofkipje het volgende:
Ik heb enkel ubervrolijke selfies, of foto's die door andere mensen van me gemaakt zijn waar ik ubervrolijk opsta - werkt prima als vrouw.
Merk dat ik iemand standaard dislike als 2/3 van de foto's groepfoto's zijn, ga toch geen moeite doen om te achterhalen wie hij is op de foto's man
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel echt gewoon zo extreem knap ben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:05 schreef yats het volgende:
Als je er een beetje goed uitziet, dan werkt alles. Behalve een lelijke vriendin aan je zijde, want dan denkt men dat je de lelijke bent. Ik ben overigens wel selectief, duckfaces, zeer opgemaakte vrouwen en halve pornofoto's doe ik ook weg. En degenen die ik niet leuk vind ook uiteraard.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef Plofkipje het volgende:
'Zeer opgemaakte vrouwen doe ik ook weg' - grootste cliché ever. Dat zegt echt elke man, maar ze hebben nooit door of iemand die juist opgemaakt is, veel spul op z'n gezicht smeert.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Als je er een beetje goed uitziet, dan werkt alles. Behalve een lelijke vriendin aan je zijde, want dan denkt men dat je de lelijke bent. Ik ben overigens wel selectief, duckfaces, zeer opgemaakte vrouwen en halve pornofoto's doe ik ook weg. En degenen die ik niet leuk vind ook uiteraard.
Dan bedoel ik vrouwen waarbij je het ziet dan. Zeg maar dat je ipv gezichtsuitdrukkingen een plamuur ziet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
'Zeer opgemaakte vrouwen doe ik ook weg' - grootste cliché ever. Dat zegt echt elke man, maar ze hebben nooit door of iemand die juist opgemaakt is, veel spul op z'n gezicht smeert.
Het type barbie van oh oh cherso dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dan bedoel ik vrouwen waarbij je het ziet dan. Zeg maar dat je ipv gezichtsuitdrukkingen een plamuur ziet.
ja preciesquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Het type barbie van oh oh cherso dus.
Geen match dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:00 schreef gohan16 het volgende:
[..]
ja precies
PS: ik checkte je fobo![]()
* El_Thijs schouderklopje geeftquote:
Wat? er is een cijfersysteem nu?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:05 schreef yats het volgende:
Al heb ik ze een paar keer zo ubervrolijk gezien dat ik dacht van je kan ook overdrijven zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Precies. Gewoon ubervrolijke normale foto's neem ik het meest serieus.
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:53 schreef Ladylicious het volgende:
Ik heb mn eerste tinderdate achter de rug! Was nog een succes ookVoorlopig een blijvertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?
Hoelang duurde het voordat het niet meer ongemakkelijk was?Voetbal gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was geen fanatic maar wilde voor mij wel kijken, hoe romantisch.. Awkwardness was er eigenlijk uberhaupt niet, was gewoon heel chill en meteen ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Therapy has taught me that nothing is my fault.
Cijfers als in 'hoeveelheid matches'.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat? er is een cijfersysteem nu?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Voetbal gekekenHij was geen fanatic maar wilde voor mij wel kijken, hoe romantisch.. Awkwardness was er eigenlijk uberhaupt niet, was gewoon heel chill en meteen ok
Voetbal gekeken omdat jij het wou en de kerel niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Mind is blown*Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
Klinkt inderdaad als een prijswinnaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:13 schreef Buffell het volgende:
[..]
Voetbal gekeken omdat jij het wou en de kerel niet?
*Mind is blown*
[..]
Voetbal gekekenHij was geen fanatic maar wilde voor mij wel kijken, hoe romantisch.. Awkwardness was er eigenlijk uberhaupt niet, was gewoon heel chill en meteen ok
Haha, jij datet met homo's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Haha, elf met elkaar douchende kerels het summum van heteroseksualiteit noemen.quote:
Hoe herken je een fake profiel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Viezze het volgende:
Eerste fake profiel hier ook al te pakken. Ik like een foto, direct een match. Ik denk nog eens goed na en kijk naar de foto, kan natuurlijk niet missen
Of het zijn bots.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:10 schreef Silenus het volgende:
Dan staat eronder ´hey als ik hier niet antwoord zit ik op bangder, mijn profielnaam daar is geilpijpsletjexxx´.
Ze zijn subtiel en geraffineerd.
[..]
Voetbal kijken op een dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe romantisch
Had er iemand nog het shirt of shawl aan van de partij waar ze supporter van waren?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Sommige mensen moeten ook werken of zijn met andere dingen bezig. Ik erger me altijd aan die mensen die denken dat ik niks te doen heb de hele dag.quote:
Wat een kutopeningquote:Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef DeKstro het volgende:
Zij: Hey!
Ik: Hey
Zij: Hoe is het?
Ik: Goed, en met jou? Wat leuks aan het doen vanavond?
Zij: Ja goed blabla
Ik ben al positief verrast als ik überhaubt niet zelf het gesprek hoef te openenquote:
Waarom?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:56 schreef Bipsje het volgende:
[..]
wat moet je dan zeggen? laat mannen maar het gesprek openen hoor
Wees eens origineel. Dat is zo'n dooddoener.quote:
Emancipatiequote:laat mannen maar het gesprek openen hoor
waarom zou je als vrouw helemaal je best doen om iemand aan te spreken? dat komt voor mij nogal gewillig over. makkelijke prooien zijn hetquote:
Onzin, als je iemand leuk vindt begin je toch gewoon een gesprek? Tinder is soms net het echte leven...quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Bipsje het volgende:
[..]
waarom zou je als vrouw helemaal je best doen om iemand aan te spreken? dat komt voor mij nogal gewillig over. makkelijke prooien zijn het
Je hebt hem toch al geliked?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Bipsje het volgende:
[..]
waarom zou je als vrouw helemaal je best doen om iemand aan te spreken? dat komt voor mij nogal gewillig over. makkelijke prooien zijn het
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt hem toch al geliked?Dat betekend al dat je een gesprekje wilt. En hij ook.
Dat bewust passieveBlij dat ik geen man ben.
Als je na 4 dagen alleen hoi hebt gezegtquote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef Repeating het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook werken of zijn met andere dingen bezig. Ik erger me altijd aan die mensen die denken dat ik niks te doen heb de hele dag.
Eh, waar staat dat precies?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt hem toch al geliked?Dat betekend al dat je een gesprekje wilt.
triest dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Dan zie ik het somber in voor je. Het woordje 'hoi' zegt al genoeg denk ik. Sorry man!quote:Op maandag 27 januari 2014 15:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als je na 4 dagen alleen hoi hebt gezegt
Ja, sws nooit enthousiast doen of zo, anders ben je ook een slet gewoon.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Ok ok misschien wat overdreven, maar 9/10 spreekt de jongen je toch wel aan. je wil toch veroverd worden? je moet het ze ook niet te makkelijk makenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, sws nooit enthousiast doen of zo, anders ben je ook een slet gewoon.
Anders vraag je hoe haar dag was ofzo? Wat ze doet voor werk/studie? kom op zegquote:Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef DeKstro het volgende:
...
Vervolgens een redelijk gesprek over alledaagse dingen, grapje hier en daar. De dagen erna toch weer radiostilte. Dit is telkens het geval, zolang ik niks zeg gaat er ook niks uit van de ander. Wat is nou een leuke manier om het gesprek weer op te pakken, zonder in clichés of algemeenheden te vallen?
Schoolkrantinterviewniveauvragen doen het altijd goed jaquote:Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Anders vraag je hoe haar dag was ofzo? Wat ze doet voor werk/studie? kom op zeg
Dat valt bij mij onder de algemeenheden... beetje saaiquote:Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Anders vraag je hoe haar dag was ofzo? Wat ze doet voor werk/studie? kom op zeg
hij wil een gesprek weer oppakken, wat moet ie dan zeggen?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schoolkrantinterviewniveauvragen doen het altijd goed ja
Wel goed dat je je plek kent.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Ok ok misschien wat overdreven, maar 9/10 spreekt de jongen je toch wel aan. je wil toch veroverd worden? je moet het ze ook niet te makkelijk maken
Vragen of haar telefoon kapot is.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:30 schreef Bipsje het volgende:
[..]
hij wil een gesprek weer oppakken, wat moet ie dan zeggen?
Is het leuk daar in de riddertijd?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Ok ok misschien wat overdreven, maar 9/10 spreekt de jongen je toch wel aan. je wil toch veroverd worden? je moet het ze ook niet te makkelijk maken
Ik stop ook zomaar wel eens met reageren. Hoofdzakelijk omdat ik het dan vergeet en om nou 1,5 dag later wel te reageren op een, goh ben je aan het werk? Vind ik dan ook sufquote:Op maandag 27 januari 2014 14:49 schreef DeKstro het volgende:
Waar ik nu steeds tegenaan loop is dat wanneer een vrouw het gesprek begint, dat het gesprek binnen no-time dood is. M.a.w. ik moet er uiteindelijk zelf weer van alles aan doen om het gaande te houden.
Nu ook weer, een meisje (leuk type overigens) begint:
Zij: Hey!
Ik: Hey
Zij: Hoe is het?
Ik: Goed, en met jou? Wat leuks aan het doen vanavond?
Zij: Ja goed blabla
Vervolgens een redelijk gesprek over alledaagse dingen, grapje hier en daar. De dagen erna toch weer radiostilte. Dit is telkens het geval, zolang ik niks zeg gaat er ook niks uit van de ander. Wat is nou een leuke manier om het gesprek weer op te pakken, zonder in clichés of algemeenheden te vallen?
quote:Op maandag 27 januari 2014 15:00 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Meer Viva lezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt. Zelf ben ik ook meer van de normale gesprekken versus de grappige openingszinnen. Insteek is toch om de ander wat te leren kennen, al spreek ik ook liever wat af zodra er een klik is. Maar aan de andere kant vind ik het zelf ook vrij duf als mensen meteen met de standaard vragen over studie, werk en hobby's komen...quote:Op maandag 27 januari 2014 17:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik stop ook zomaar wel eens met reageren. Hoofdzakelijk omdat ik het dan vergeet en om nou 1,5 dag later wel te reageren op een, goh ben je aan het werk? Vind ik dan ook sufHet kan me blijkbaar allemaal niet zo kan interesseren. Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon wel snel met iemand af zal moeten spreken om het nog wat boeiend te houden
Ik vind hey alles goed trouwens vaak een prima begin van het gesprek. Zo ga je nou eenmaal vaak met elkaar praten. Al die quasi interessante openingszinnen geven me toch een nogal onpersoonlijk gevoel. Zeker als ze daarmee niet standaard over willen komen terwijl ze wel op de foto op ski's staan of aan het watersporten (of insert andere standaard). Overigens moet je wel goed nadenken over hoe je 'leuke' openingszin geïnterpreteerd kan worden. Had laatst een gast die begon met 'lang verhaal of to the point?" Dus ik dacht dat hij iets ging vertellen en zei:" ben wel benieuwd naar het lange verhaal." Gaat ie me vragen wat mijn lange verhaal is dan. Dus ik: "dacht dat jij wat in je hoofd had om te vertellen." toen ik moest aangeven wat ik dan wilde horen dacht ik, nevermind dit gaat het niet worden.
Ja, bijna.quote:
Care, ik ga geen klassieker missen voor een Tinder-date. Als het dan allebei kan..quote:Op zondag 26 januari 2014 22:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voetbal kijken op een date
Hoe romantisch
Had er iemand nog het shirt of shawl aan van de partij waar ze supporter van waren?
nou nou wat een ruige mannen allemaalquote:Op maandag 27 januari 2014 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, bijna.
Doe eens een potje mee dan, mietje.
Dat gezeik altijd over voetballers die zich aanstellen, ruw van twee kanten; prima. Ik durf te zeggen dat je het geen wedstrijd volhoudt.
De club gaat ALTIJD voor, easy as that.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:17 schreef Silenus het volgende:
Ik heb wel eens m'n date naar huis gestuurd toen Ajax begon. Vind het zelf ook niet relaxed als er iemand bijzit die het toch niet begrijpt. (En zij dan met zo'n grapje: zohoooo gaat de club voor de vrouw?....Ja duh!
)
Maar als wij liever GTST willen zien, dan is het huis te klein. Get over it en kijk het gewoon in de samenvatting of op uitzending gemistquote:Op maandag 27 januari 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
De club gaat ALTIJD voor, easy as that.
Nou maak er werk van danquote:Op maandag 27 januari 2014 18:21 schreef DeKstro het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt. Zelf ben ik ook meer van de normale gesprekken versus de grappige openingszinnen. Insteek is toch om de ander wat te leren kennen, al spreek ik ook liever wat af zodra er een klik is. Maar aan de andere kant vind ik het zelf ook vrij duf als mensen meteen met de standaard vragen over studie, werk en hobby's komen...
Het scheelt dat mijn club eigenlijk nooit tegelijk met gtst speelt. Daar maak ik me dus niet zo druk om.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Maar als wij liever GTST willen zien, dan is het huis te klein. Get over it en kijk het gewoon in de samenvatting of op uitzending gemist
Nee ik bedoel dat ze je wegstuurt vanwege GTST.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn club eigenlijk nooit tegelijk met gtst speelt. Daar maak ik me dus niet zo druk om.
Jo ik heb 4.5 jaar stilzwijgend geaccepteerd dat ik tussen 20.00 en 20.30 een geen kik mocht geven omdat Ludo weer iemand ging neerhoeken.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Maar als wij liever GTST willen zien, dan is het huis te klein. Get over it en kijk het gewoon in de samenvatting of op uitzending gemist
Hier niks sinds installatie. Nouja, eentje dan maar die is al dagen niet meer actief geweestquote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ze je wegstuurt vanwege GTST.
On: weer 30 matches vandaag
dan ben je niet zo kieskeurig of wel? Hoor van veel vrouwen dat het gehalte knappe mannen erg laag ligt.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:29 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ze je wegstuurt vanwege GTST.
On: weer 30 matches vandaag
Verschilt heel erg per stad heb ik zelf ondervonden hahaquote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef sinecure. het volgende:
[..]
dan ben je niet zo kieskeurig of wel? Hoor van veel vrouwen dat het gehalte knappe mannen erg laag ligt.
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Bipsje het volgende:
[..]
Daar zit ik dan met mn mooie karakter..quote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per stad heb ik zelf ondervonden hahaIn sommige steden is 4/10 mannen echt knap, andere steden kan ik eindeloos blijven swipen zonder iets leuks tegen te komen haha.
Tja, een mooi karakter kan je niet neuken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:27 schreef thettes het volgende:
[..]
Daar zit ik dan met mn mooie karakter..
ze lijkt me iemand die vooral voor wasbordjes en ontblote bovenlijven gaat. Dan zit ze wel goed.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:39 schreef sinecure. het volgende:
[..]
dan ben je niet zo kieskeurig of wel? Hoor van veel vrouwen dat het gehalte knappe mannen erg laag ligt.
Je hebt het wel tegen een 'bad bitch' hoorquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:20 schreef Silenus het volgende:
[..]Een wedstrijd op uitzending gemist kijken.
Typische vrouwen-opmerking weer dit.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen een 'bad bitch' hoor
...op elk potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:42 schreef Jan_Pierema het volgende:
Ik wou nog even een pareltje met jullie delen.
Zit wel een klein beetje te twijfelen of het een troll is.
[ afbeelding ]
wat een beest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:42 schreef Jan_Pierema het volgende:
[ afbeelding ]
Ben vergeten een screenshot te maken maar er kwam bij mij net een dikkop voorbij die op een foto een donut aan het eten was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:42 schreef Jan_Pierema het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet zo goed waarom mensen dat doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef Repeating het volgende:
Jeetje. Vandaag een goeie 8.5/10 als match. Ik me trukendoos opengegooid nummer binnen gehengeld. Maar toen ik haar whatsapp foto zag was de liefde snel over. Een ongelooflijke centenbak jonge.Van een 8,5/10 naar 2/10.
Zo zie je maar weer wat een juiste foto een verschil maakt.
Ja werkt die een beetje goed?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij een match meteen eerste vraag, welke superkrachten zou je willen en waarom
Thanks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nu willen we het verschil ook zien.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:43 schreef Repeating het volgende:
Jeetje. Vandaag een goeie 8.5/10 als match. Ik me trukendoos opengegooid nummer binnen gehengeld. Maar toen ik haar whatsapp foto zag was de liefde snel over. Een ongelooflijke centenbak jonge.Van een 8,5/10 naar 2/10.
Zo zie je maar weer wat een juiste foto een verschil maakt.
Ik wil toverkrachtenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie waar watquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik denk dat To aangifte gaat doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |