quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig zien gebeuren in de kroeg. En nee, dat was geen gaybar. Vrouwen zijn best bereid tot 'experimenteren' heb ik het idee.
Ik benoem dingen graag zoals ze zijn.quote:
dat is toch het hele punt niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik benoem dingen graag zoals ze zijn.
Wat is het punt?quote:
Dan is mijn punt dus dat ze tinder niet nodig heeft. Zijn we het toch eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze zegt niet "ik kan niemand vinden om te scharen" maar dat de app niet goed is ingesteld.
"mijn app werkt niet goed"quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef yats het volgende:
[..]
Dan is mijn punt dus dat ze tinder niet nodig heeft. Zijn we het toch eens.
Heb ik dat gezegd? Volgens mij niet namelijk. Ik denk dat fascination zich gewoon beter niet druk kan maken of de app werkt of niet. Zeker als ze hem toch niet nodig heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
"mijn app werkt niet goed"
"joh ga je toch naar de hoeren heuheuheu"
Goede reactie.
gr gr
Volgens mij ben ik in een troll getrapt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:22 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Volgens mij niet namelijk. Ik denk dat fascination zich gewoon beter niet druk kan maken of de app werkt of niet. Zeker als ze hem toch niet nodig heeft.
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in een troll getrapt.
Ik mag het niet hopen. Dat beloofd anders weinig goeds voor de toekomst van Nederland.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was een grapje, ik denk daadwerkelijk dat je een beetje zwakzinnig bent.
Welke toekomst.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mag het niet hopen. Dat beloofd anders weinig goeds voor de toekomst van Nederland.
Dan zijn diploma's weinig waard blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Welke toekomst.
NWS / Morgen dag van de waarheid voor Burgerforum EU
Jij bent gewoon een narcistisch mannetje. Duizenden selfies op je fobo, vanuit steeds een iets andere hoek gemaakt. Dat is tekenend voor mensen die aandachtsgevoelig zijn en graag lof oogsten, zoals je net ook probeerde te bereiken door even stoer te vermelden hoeveel matches je al had.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Een echte fokker die alleen maar stoer doet vanaf zijn zolderkamertje, mongool.
Wil hij met je daten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Privéberichtjes dat je me een mongool vindt en ergens wil afspreken mag je dus achterwege laten, primitieve holbewoner.
Paar selfies so what? jij bent weer zo'n mongool die alleen maar stoer doet van achter je computertje, maar in het echt ben je gewoon een verlegen kereltje, niks mis mee, maar stop aub om zo stoer over te komen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een narcistisch mannetje. Duizenden selfies op je fobo, vanuit steeds een iets andere hoek gemaakt. Dat is tekenend voor mensen die aandachtsgevoelig zijn en graag lof oogsten, zoals je net ook probeerde te bereiken door even stoer te vermelden hoeveel matches je al had.
Verder niks mis mee, maar wordt niet agressief als iemand je hierop wijst. Privéberichtjes dat je me een mongool vindt en ergens wil afspreken mag je dus achterwege laten, primitieve holbewoner.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:14 schreef Raggingbull het volgende:
Damn volg dit al een tijdje. Maar dacht da et nog wel een geinig topic was. Kom ik 2 dagen later weer kijken schelden ze mekaar de huid vol.
Boys en Girls kom op wees eens lief voor elkaar.
En Fokkers die als een primaat reageren heb je ook altijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Tropicalx het volgende:
[..]![]()
dacht ik ook, maar er zijn altijd fokkers die jaloers zijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Tropicalx het volgende:
[..]![]()
Ja goed ik kan zien waarom ze je narcistisch noemde. Maar het gaat wel erg ver zoals ze reageerde. verder is er geen reden voor jou om op te scheppen over hoeveel matches je hebt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Tropicalx het volgende:
[..]![]()
Das dan weer teveel moeite. Gezien ik sociaal incapabel ben via internetquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien niet zeiken en zelf een leuk gesprek starten.
Vrouwen.
Geloof je niet laat maar es zien dan haha.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:29 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Das dan weer teveel moeite. Gezien ik sociaal incapabel ben via internet
Werkte alleen in het begin, Google maar. Kwestie van foto's individueel als private uploaden naar je profile pictures, dan instellen en vervolgens weer van FB knikkeren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb een prive album gemaakt op facebook om foto's voor tinder in te zetten maar nu ziet tinder dat album nietHeb al tig keer uitgelogd, app opnieuw gedownload en mijn account verwijderd maar nog steeds geen succes. Iemand tips?
Wat een gedoequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Werkte alleen in het begin, Google maar. Kwestie van foto's individueel als private uploaden naar je profile pictures, dan instellen en vervolgens weer van FB knikkeren.
Of die inkijkfoto's van je gewoon op Facebook zetten.![]()
42 matchen na 1 dag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
[..]
Ja goed ik kan zien waarom ze je narcistisch noemde. Maar het gaat wel erg ver zoals ze reageerde. verder is er geen reden voor jou om op te scheppen over hoeveel matches je hebt.
Voor beide is wat te zeggen en ik kan en wil geen van jullie gelijk geven. Naar mijn mening zitten jullie alle 2 wel fout. Marja enough said heb verder geen zin me in jullie ruzie te mengen dat mogen jullie lekker zelf uit zoeken. Maar doe dat dan eventjes ergens anders waar andere mensen er geen last van hebben.
Hebbie meer geluk dan mij 0 matches na 3 weken hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
42 matchen na 1 dag.![]()
Serieus, ik stop er ook mee, het is maar fok, kansloos om hier ruzie te maken.
Tjezus, ik zit op twee per week ofzo. Al is deze week de score 'nog' 0.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Haha, waarom denk je dat ze die maatregel hebben ingebouwd? Juist omdat mensen dan eerder geneigd/gedwongen zijn om normale foto's te kiezen en niet alleen maar die bewerkte selfies die je blijkbaar ook niet public op Facebook durft te zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat een gedoeEn zijn geen inkijkfoto's maar om nou een album vol selfies op fb te hebben
Je mag er wel wezen, hoor. Ik ben straight, maar was ik homoseksueel dan zou ik jou liken, no matter what.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Vandaar die 20.000 fake accounts. Van al die datingsites.....quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, waarom denk je dat ze die maatregel hebben ingebouwd? Juist omdat mensen dan eerder geneigd/gedwongen zijn om normale foto's te kiezen en niet alleen maar die bewerkte selfies die je blijkbaar ook niet public op Facebook durft te zetten.
Iets met representativiteit & misleidende matches.
Mijn facebook foto is gewoon debiel, selfies gooi ik alleen op instagramquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, waarom denk je dat ze die maatregel hebben ingebouwd? Juist omdat mensen dan eerder geneigd/gedwongen zijn om normale foto's te kiezen en niet alleen maar die bewerkte selfies die je blijkbaar ook niet public op Facebook durft te zetten.
Iets met representativiteit & misleidende matches.
Meisjes die vanuit gunstige maar extreme hoeken ineens slank en begeerlijk lijken. En dan zit je in het echt ineens tegenover zo'n propperig pannenkoekendier dat met een beetje geluk 'maar' drie keer onder een make-up spuitende schrobmachine is gekomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Vandaar die 20.000 fake accounts. Van al die datingsites.....
Waarom care je meer om je Tinder foto dan je profielfoto op Feestboek?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn facebook foto is gewoon debiel, selfies gooi ik alleen op instagramDus tja dan blijft er weinig over
Is ondertussen gelukt gelukkig
HAHA khad et niet betere kunnen verwoorden. Maar daar zit je inderdaad niet op te wachten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die vanuit gunstige maar extreme hoeken ineens slank en begeerlijk lijken. En dan zit je in het echt ineens tegenover zo'n propperig pannenkoekendier dat met een beetje geluk 'maar' drie keer onder een make-up spuitende schrobmachine is gekomen.
[..]
Waarom care je meer om je Tinder foto dan je profielfoto op Feestboek?
Omdat mensen op feestboek weten hoe ik eruit zie in het echt dus als ik dan een derp foto als profielfoto neem maakt dat geen kut uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes die vanuit gunstige maar extreme hoeken ineens slank en begeerlijk lijken. En dan zit je in het echt ineens tegenover zo'n propperig pannenkoekendier dat met een beetje geluk 'maar' drie keer onder een make-up spuitende schrobmachine is gekomen.
[..]
Waarom care je meer om je Tinder foto dan je profielfoto op Feestboek?
Wat laten zien?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Geloof je niet laat maar es zien dan haha.
Dat je sociaal incapabel bent via internet. Geloof er niks van je komt best over als een lieve meid hoor.quote:
Ik heb gewoon nooit door hoe mensen dingen bedoelen via internet, das behoorlijk incapabel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat je sociaal incapabel bent via internet. Geloof er niks van je komt best over als een lieve meid hoor.
Komt wel goed meissie ik ben er voor je dat weet je toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nooit door hoe mensen dingen bedoelen via internet, das behoorlijk incapabel.
Gelukkig jij welquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Komt wel goed meissie ik ben er voor je dat weet je toch?
Same here btw.. tinder verzend mijn bericht of niet of 4x... die matches die ik had lopen hierdoor ook gewoon uit op niks. Marja doe je niks aan... is alleen erg vervelend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb dus wel een gigaleuke match op tinder - echt de enige van de honderd waarmee ik een leuk gesprek heb gehad.
Uurtje gigaleuk gepraat, dagen erop gewoon 1 a 2 berichtjes per dag, fuckt tinder me zo hard door een bericht pas veeel later te verzenden dan de bedoeling was. 'Waardoor t gesprek een beetje doodgebloed is, ik dus hinten dat tinder altijd stom en kut doet (in de hoop het gesprek richting onderwerp telefoonnummers te sturen), reageertie er gewoon niet op. Stomme kneus.
Daarom is tinder ook frustrerend.
Zo hinderlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Same here btw.. tinder verzend mijn bericht of niet of 4x... die matches die ik had lopen hierdoor ook gewoon uit op niks. Marja doe je niks aan... is alleen erg vervelend.
Ja naja ook dat is bij mij geen groot succes. Zou er morgen 1 hebben. Belde me net op d'r opa was plotseling aan een hartaanval overleden.. Heb ik weer heb er zelf al moeite mee heb ik eindelijk echt een leuke meid ontmoet date mee afgesproken. Waar zij trouwens mee kwam. Komt dit er tussen..quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Zo hinderlijk.
Ik ga wel gewoon via de kroeg daten
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar als je nu echt een leuk gesprek hebt dan maakt die tijdelijke onderbreking toch niet uit?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Zo hinderlijk.
Ik ga wel gewoon via de kroeg daten
Lol, ze heeft de decency om netjes af te bellen wegens een sterfgeval en jij gaat lopen mokken dat jij pech hebtquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja naja ook dat is bij mij geen groot succes. Zou er morgen 1 hebben. Belde me net op d'r opa was plotseling aan een hartaanval overleden.. Heb ik weer heb er zelf al moeite mee heb ik eindelijk echt een leuke meid ontmoet date mee afgesproken. Waar zij trouwens mee kwam. Komt dit er tussen..
Loop niet te mokken. Vind het gewoon bijzonder vervelend omdat het echt een leuke meid is. Stel het al op prijs dat ze me afbelt met de reden erbij. Alleen daarom mag ik nog wel duidelijk laten merken dat ik het niet leuk vind..quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Lol, ze heeft de decency om netjes af te bellen wegens een sterfgeval en jij gaat lopen mokken dat jij pech hebt
Daar kan ze ook niets aan doen, denk dat ze liever zou gaan daten dan zo'n situatie hebben hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja naja ook dat is bij mij geen groot succes. Zou er morgen 1 hebben. Belde me net op d'r opa was plotseling aan een hartaanval overleden.. Heb ik weer heb er zelf al moeite mee heb ik eindelijk echt een leuke meid ontmoet date mee afgesproken. Waar zij trouwens mee kwam. Komt dit er tussen..
Nee in theorie niet, maar vraag me dan toch altijd af of iemand je dan expres negeert of niet haha.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar als je nu echt een leuk gesprek hebt dan maakt die tijdelijke onderbreking toch niet uit?
Waarom vraag je niet zelf om nummers uit te wisselen? Een beetje emancipatie kan geen kwaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb dus wel een gigaleuke match op tinder - echt de enige van de honderd waarmee ik een leuk gesprek heb gehad.
Uurtje gigaleuk gepraat, dagen erop gewoon 1 a 2 berichtjes per dag, fuckt tinder me zo hard door een bericht pas veeel later te verzenden dan de bedoeling was. 'Waardoor t gesprek een beetje doodgebloed is, ik dus hinten dat tinder altijd stom en kut doet (in de hoop het gesprek richting onderwerp telefoonnummers te sturen), reageertie er gewoon niet op. Stomme kneus.
Daarom is tinder ook frustrerend.
Iets van niet opdringerig over willen komen en denken "alsie t wilt kan die t ook vragen"quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom vraag je niet zelf om nummers uit te wisselen? Een beetje emancipatie kan geen kwaad.
p.s. 100 matches?
Als het gesprek leuk genoeg is dan hoef je je dat niet eens af te vragen. En: beetje assertiviteit kan ook geen kwaad, je kunt ook zelf de boel vlot trekkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Mitsu het volgende:
Nee in theorie niet, maar vraag me dan toch altijd af of iemand je dan expres negeert of niet haha.
Als jij haar leuk vindt dan zou ik het juist op prijs stellen als ze zou bellen en zou uitleggen waarom ze niet kan. Zo laat ze zien dat ze ook aan jou denkt, en je keurig wil behandelen. En het geeft jou de kans om haar netjes te condoleren en te laten zien wat voor ruimhartig en zelfverzekerd heerschap je bent. "Sterkte, laat me weten wat ik voor je kan doen. De uitnodiging staat gewoon open, ik hoor wel wanneer je hoofd er weer naar staat."quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Loop niet te mokken. Vind het gewoon bijzonder vervelend omdat het echt een leuke meid is. Stel het al op prijs dat ze me afbelt met de reden erbij. Alleen daarom mag ik nog wel duidelijk laten merken dat ik het niet leuk vind..
Dat is ook zeker gebeurd. Puur alleen al om de reden dat dat ook wel zo netjes is. Je kunt het niet maken om dan gewoon te zeggen van ja naja jammer dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Als het gesprek leuk genoeg is dan hoef je je dat niet eens af te vragen. En: beetje assertiviteit kan ook geen kwaad, je kunt ook zelf de boel vlot trekken
[..]
Als jij haar leuk vindt dan zou ik het juist op prijs stellen als ze zou bellen en zou uitleggen waarom ze niet kan. Zo laat ze zien dat ze ook aan jou denkt, en je keurig wil behandelen. En het geeft jou de kans om haar netjes te condoleren en te laten zien wat voor ruimhartig en zelfverzekerd heerschap je bent. "Sterkte, laat me weten wat ik voor je kan doen. De uitnodiging staat gewoon open, ik hoor wel wanneer je hoofd er weer naar staat."
Dat lukt me dus nooit zo goed, assertief zijn. Vandaar dat ik nu wel pogingen doe via internet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Als het gesprek leuk genoeg is dan hoef je je dat niet eens af te vragen. En: beetje assertiviteit kan ook geen kwaad, je kunt ook zelf de boel vlot trekken
Geloof me, mannen vinden het echt niet erg als je het vraagt. Zo ben ik ook aan de app van mijn date gekomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Iets van niet opdringerig over willen komen en denken "alsie t wilt kan die t ook vragen"
Haha t zijn er wel iets meer dan 100, heb t al 4 maanden ofzo haha.
Maakt toch niet uit, kan gebeurenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat is ook zeker gebeurd. Puur alleen al om de reden dat dat ook wel zo netjes is. Je kunt het niet maken om dan gewoon te zeggen van ja naja jammer dan.
Tuurlijk ik vind het hartstikke leuk dat ze me gebeld heeft en het heeft vertelt. Dat geeft aan dat ze er aan gedacht heeft en mij in elk geval wel zit zitten zegmaar tot nu toe. Anders had ze dat niet gedaan.
Maar aan de andere kant vind ik het ook heel vervelend voor mezelf dan dat het niet door kan gaan. Ik bedoel heb er echt alle begrip voor en in haar situatie had ik hetzelfde gedaan. Dat het voor haar veel vervelender is dan voor mij snap ik. Maar dit zou toch de eerste keer zijn dat ik echt een date had met een meisje met als achterliggende gedachte dat het iets serieus zou kunnen worden. Dus dat maakt het momenteel voor mij vervelend omdat ik er bijzonder euforisch over was. Gezien bepaalde problematiek die op mij van toepassing is.
En ja als ik het nu zo teruglees reageerde ik echt wel wat te heftig. En te overdreven sorry daarvoor.
OK. Doe eens een poging? Als in: nu.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dat lukt me dus nooit zo goed, assertief zijn. Vandaar dat ik nu wel pogingen doe via internet.
Ow maar kga hier nu ook zeker niet lastig vallen. Ik hoor vanzelf wel van haar. Misschien over een maand ofzo nog eens voorzichtig een berichtje sturen of het weer een beetje gaat. Maar dit soort dingen moet je wel een beetje boel met respect behandelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, kan gebeurenSnap wel dat je baalt, maar nu gaan claimen bij haar heeft geen zin. Geef haar gewoon lekker de ruimte, dan komt ze vanzelf terug
En zo niet, dan was het niet meant to be, en kun je lekker verder met je leven
Zo is het makkerquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ow maar kga hier nu ook zeker niet lastig vallen. Ik hoor vanzelf wel van haar. Misschien over een maand ofzo nog eens voorzichtig een berichtje sturen of het weer een beetje gaat. Maar dit soort dingen moet je wel een beetje boel met respect behandelen.
Als in: hoe?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
OK. Doe eens een poging? Als in: nu.
Mocht t gesprek levendiger worden dan zal ik zelf wel actie ondernemen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, mannen vinden het echt niet erg als je het vraagt. Zo ben ik ook aan de app van mijn date gekomen.
Zelfs al heb je het al vier maanden, 100 blijft veel. Ik zit in iets minder dan een maand misschien net op 10 a 15 matches waarbij een aantal ook nog eens fake profielen zijn.
Geeft niet echt blijk van assertiviteit he, als iemand dat voor je moet bepalenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
[..]
Geeft niet echt blijk van assertiviteit he, als iemand dat voor je moet bepalen![]()
Vooruitquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:48 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Maar ik praat nu met niemand dus kan t niet toepassen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Oh en ik kan niet dm'en, want niet lang genoeg lid enzo
Hardop gelachen hierom.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef Micson het volgende:
Privéberichtjes dat je me een mongool vindt en ergens wil afspreken mag je dus achterwege laten, primitieve holbewoner.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Maar dit zou toch de eerste keer zijn dat ik echt een date had met een meisje met als achterliggende gedachte dat het iets serieus zou kunnen worden.
Ja zoiets jah hahahaquote:
Tinder is uiteindelijk wel gaan werken voor je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef yats het volgende:
Zelfs al heb je het al vier maanden, 100 blijft veel. Ik zit in iets minder dan een maand misschien net op 10 a 15 matches waarbij een aantal ook nog eens fake profielen zijn.
In het begin kwam ik niet verder dan het installatiescherm, het was dus nog erger dan je dacht. En ja, uiteindelijk is het gaan werken. Inmiddels zit ik bij date drie met mijn eerste non-fake-account match en bevalt dat prima!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef PG18 het volgende:
[..]
Tinder is uiteindelijk wel gaan werken voor je?In het begin had je hier toch nog regelmatig gevraagd wat je moest doen om meer dan 2 mensen te kunnen zien bij het beoordelen?
niemand?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Thomas B. het volgende:
He ik zag net iemand op Tinder die ik gewoon in mijn vriendenlijst heb staan. Wtf??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |