Precies. Het is geen kleuterklas. Als je interesse hebt, moet je niet eeuwig wachten maar gewoon een poging wagen om af te spreken. Dan merk je pas of iemand echt interessant is. Ik heb zo een hekel aan eindeloos berichten oversturen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Als ik na een dagje goed praten een klik voel vraag ik meteen een nummer.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toont een leuke jongen interesse is het weer niet goed. Vrouwen
Een echte fokker die alleen maar stoer doet vanaf zijn zolderkamertje, mongool.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Poh jij bent stoer, de servers van Tinder raken vast overbelast doordat jij zoveel matches scoort.
Kneus.
Kan je niet vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Je gaat bij mij naar links iig
Het is FOK!ker.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Een echte fokker die alleen maar stoer doet vanaf zijn zolderkamertje, mongool.
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:48 schreef Mitsu het volgende:
[..]. Conclusie: vrouwen zeuren alleen maar.
Misschien niet zeiken en zelf een leuk gesprek starten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef Mitsu het volgende:
Ik lees allemaal positieve en leuke verhalen over Tinder en qua hoeveelheid matches heb ik niet echt te zeuren geloof ik, maar er komen gewoon nooit leuke gesprekken uit bij mij.
Nu begin ik zelf eigenlijk nooit een gesprek (want wat te zeggen? IRL kan je dat lekker baseren op een actie die diegene doet op dat moment, ,maar op tinder weet ik t nooit zo goed), maar na 4 maanden vrij actief tinderen is er echt nog geen gesprek uitgekomen waaraan ik een nummer overgehouden heb.
/klaagpost.
Niet alles liken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Ambicioso het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens ga tinderen (heb half jaar geleden even iets mee gedaan) Tips|?
Je hebt soms van die mensenquote:
1. Pak een wijdere range qua kmquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:22 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar iets anders misschien nog?
Thanks. Is 3 in verband met walvissen die alleen hoofd posten op de eerste foto ofzo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
1. Pak een wijdere range qua km
2. Zet de leeftijden op een fatsoenlijke range
3. Check eerst alle foto's van de persoon
4. Begin niet meteen telefoonnummers te vragen van een match.
5. Praat geen shit.
6. Begin niet meteen te wanhopen wanneer je geen matches krijgt
7. Let op fake profielen.
3. Ja, en soms kan het meevallen en denk je bij jezelf, waarom hebben ze niet bv. foto 5 als 'eerste foto' gekozen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Thanks. Is 3 in verband met walvissen die alleen hoofd posten op de eerste foto ofzo?
En bij 5, ik dacht dat het juist allemaal onserieus was bedoeld
Ga lekker op grindr!quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij is tinder alleen ingesteld op hetero's. Heel typisch weer.
Typisch ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:41 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij is tinder alleen ingesteld op hetero's. Heel typisch weer.
Ja, het zal vast aan mij liggen, want ik ben afstotelijk en zo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typisch ditzou bijna mannen gaan liken om tegendeel te bewijzen
Je valt blijkbaar niet in de smaak bij degene die jij wel leuk vindt. Heeft niets met de app de makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het zal vast aan mij liggen, want ik ben afstotelijk en zo..
Nee. Als ik instel dat ik alleen vrouwen wil zien, krijg ik er geregeld mannen tussen (een voormalige date van me had precies hetzelfde) en uiteraard heb ik wel wat matches, maar ik kan aan de soort en hoeveelheid vrouwen die voorbij komen zien dat het niet klopt. Ik denk dat het te maken heeft met hoe de instellingen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je valt blijkbaar niet in de smaak bij degene die jij wel leuk vindt. Heeft niets met de app de maken
Een lesbische vriendin vermaakt zich anders prima via tinder.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het zal vast aan mij liggen, want ik ben afstotelijk en zo..
Oké, noteert: volledige make-over met gezichtsreconstructie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Een lesbische vriendin vermaakt zich anders prima via tinder.
Maar het is dan ook een lekker wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |