abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:26:46 #101
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135822158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

^O^
dacht ik ook, maar er zijn altijd fokkers die jaloers zijn.
En Fokkers die als een primaat reageren heb je ook altijd :')
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:28:24 #102
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135822288
quote:

[..]

^O^
quote:

[..]

^O^
Ja goed ik kan zien waarom ze je narcistisch noemde. Maar het gaat wel erg ver zoals ze reageerde. verder is er geen reden voor jou om op te scheppen over hoeveel matches je hebt.

Voor beide is wat te zeggen en ik kan en wil geen van jullie gelijk geven. Naar mijn mening zitten jullie alle 2 wel fout. Marja enough said heb verder geen zin me in jullie ruzie te mengen dat mogen jullie lekker zelf uit zoeken. Maar doe dat dan eventjes ergens anders waar andere mensen er geen last van hebben.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135822377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Misschien niet zeiken en zelf een leuk gesprek starten. :)
Vrouwen. :')
Das dan weer teveel moeite. Gezien ik sociaal incapabel ben via internet :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:30:05 #104
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135822428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:29 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Das dan weer teveel moeite. Gezien ik sociaal incapabel ben via internet :')
Geloof je niet laat maar es zien dan haha.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135822582
Ik heb een prive album gemaakt op facebook om foto's voor tinder in te zetten maar nu ziet tinder dat album niet :') Heb al tig keer uitgelogd, app opnieuw gedownload en mijn account verwijderd maar nog steeds geen succes. Iemand tips?
pi_135822792
Je hebt allemaal selfies, narcist!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_135822913
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb een prive album gemaakt op facebook om foto's voor tinder in te zetten maar nu ziet tinder dat album niet :') Heb al tig keer uitgelogd, app opnieuw gedownload en mijn account verwijderd maar nog steeds geen succes. Iemand tips?
Werkte alleen in het begin, Google maar. Kwestie van foto's individueel als private uploaden naar je profile pictures, dan instellen en vervolgens weer van FB knikkeren.

Of die inkijkfoto's van je gewoon op Facebook zetten. :') :P
pi_135823074
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Werkte alleen in het begin, Google maar. Kwestie van foto's individueel als private uploaden naar je profile pictures, dan instellen en vervolgens weer van FB knikkeren.

Of die inkijkfoto's van je gewoon op Facebook zetten. :') :P
Wat een gedoe :') En zijn geen inkijkfoto's maar om nou een album vol selfies op fb te hebben _O-
pi_135823198
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

[..]

Ja goed ik kan zien waarom ze je narcistisch noemde. Maar het gaat wel erg ver zoals ze reageerde. verder is er geen reden voor jou om op te scheppen over hoeveel matches je hebt.

Voor beide is wat te zeggen en ik kan en wil geen van jullie gelijk geven. Naar mijn mening zitten jullie alle 2 wel fout. Marja enough said heb verder geen zin me in jullie ruzie te mengen dat mogen jullie lekker zelf uit zoeken. Maar doe dat dan eventjes ergens anders waar andere mensen er geen last van hebben.
42 matchen na 1 dag. :D
Serieus, ik stop er ook mee, het is maar fok, kansloos om hier ruzie te maken.
.
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:40:06 #110
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135823253
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Tropicalx het volgende:

[..]

Hebbie meer geluk dan mij 0 matches na 3 weken haha
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:42:45 #111
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135823450
quote:

[..]

Tjezus, ik zit op twee per week ofzo. Al is deze week de score 'nog' 0. 8)7
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135823455
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Wat een gedoe :') En zijn geen inkijkfoto's maar om nou een album vol selfies op fb te hebben _O-
Haha, waarom denk je dat ze die maatregel hebben ingebouwd? Juist omdat mensen dan eerder geneigd/gedwongen zijn om normale foto's te kiezen en niet alleen maar die bewerkte selfies die je blijkbaar ook niet public op Facebook durft te zetten.

Iets met representativiteit & misleidende matches. :D
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:42:52 #113
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135823459
quote:

[..]

Je mag er wel wezen, hoor. Ik ben straight, maar was ik homoseksueel dan zou ik jou liken, no matter what.
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:45:21 #114
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135823660
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha, waarom denk je dat ze die maatregel hebben ingebouwd? Juist omdat mensen dan eerder geneigd/gedwongen zijn om normale foto's te kiezen en niet alleen maar die bewerkte selfies die je blijkbaar ook niet public op Facebook durft te zetten.

Vandaar die 20.000 fake accounts. Van al die datingsites.....
pi_135823909
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Mijn facebook foto is gewoon debiel, selfies gooi ik alleen op instagram _O- Dus tja dan blijft er weinig over :P Is ondertussen gelukt gelukkig *O*
pi_135823976
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Vandaar die 20.000 fake accounts. Van al die datingsites.....
Meisjes die vanuit gunstige maar extreme hoeken ineens slank en begeerlijk lijken. En dan zit je in het echt ineens tegenover zo'n propperig pannenkoekendier dat met een beetje geluk 'maar' drie keer onder een make-up spuitende schrobmachine is gekomen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:48 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Mijn facebook foto is gewoon debiel, selfies gooi ik alleen op instagram _O- Dus tja dan blijft er weinig over :P Is ondertussen gelukt gelukkig *O*
Waarom care je meer om je Tinder foto dan je profielfoto op Feestboek?
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:02:27 #117
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135825029
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Meisjes die vanuit gunstige maar extreme hoeken ineens slank en begeerlijk lijken. En dan zit je in het echt ineens tegenover zo'n propperig pannenkoekendier dat met een beetje geluk 'maar' drie keer onder een make-up spuitende schrobmachine is gekomen.

[..]

HAHA khad et niet betere kunnen verwoorden. Maar daar zit je inderdaad niet op te wachten.
pi_135825321
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Omdat mensen op feestboek weten hoe ik eruit zie in het echt dus als ik dan een derp foto als profielfoto neem maakt dat geen kut uit :P En ik heb geen overgewicht en draag ook geen lagen makeup dus dat komt wel goed *O*
pi_135828849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Geloof je niet laat maar es zien dan haha.
Wat laten zien?
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:51:33 #120
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135828948
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Wat laten zien?
Dat je sociaal incapabel bent via internet. Geloof er niks van je komt best over als een lieve meid hoor.
pi_135829060
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:51 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Dat je sociaal incapabel bent via internet. Geloof er niks van je komt best over als een lieve meid hoor.
Ik heb gewoon nooit door hoe mensen dingen bedoelen via internet, das behoorlijk incapabel.
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:55:46 #122
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135829256
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Ik heb gewoon nooit door hoe mensen dingen bedoelen via internet, das behoorlijk incapabel.
Komt wel goed meissie ik ben er voor je dat weet je toch?
pi_135829820
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Komt wel goed meissie ik ben er voor je dat weet je toch?
Gelukkig jij wel :')
pi_135830081
Ik heb dus wel een gigaleuke match op tinder - echt de enige van de honderd waarmee ik een leuk gesprek heb gehad.

Uurtje gigaleuk gepraat, dagen erop gewoon 1 a 2 berichtjes per dag, fuckt tinder me zo hard door een bericht pas veeel later te verzenden dan de bedoeling was. 'Waardoor t gesprek een beetje doodgebloed is, ik dus hinten dat tinder altijd stom en kut doet (in de hoop het gesprek richting onderwerp telefoonnummers te sturen :')), reageertie er gewoon niet op. Stomme kneus.

Daarom is tinder ook frustrerend.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:08:04 #125
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135830191
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb dus wel een gigaleuke match op tinder - echt de enige van de honderd waarmee ik een leuk gesprek heb gehad.

Uurtje gigaleuk gepraat, dagen erop gewoon 1 a 2 berichtjes per dag, fuckt tinder me zo hard door een bericht pas veeel later te verzenden dan de bedoeling was. 'Waardoor t gesprek een beetje doodgebloed is, ik dus hinten dat tinder altijd stom en kut doet (in de hoop het gesprek richting onderwerp telefoonnummers te sturen :')), reageertie er gewoon niet op. Stomme kneus.

Daarom is tinder ook frustrerend.
Same here btw.. tinder verzend mijn bericht of niet of 4x... die matches die ik had lopen hierdoor ook gewoon uit op niks. Marja doe je niks aan... is alleen erg vervelend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')