abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135830305
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Same here btw.. tinder verzend mijn bericht of niet of 4x... die matches die ik had lopen hierdoor ook gewoon uit op niks. Marja doe je niks aan... is alleen erg vervelend.
Zo hinderlijk.

Ik ga wel gewoon via de kroeg daten :')
pi_135830399
He ik zag net iemand op Tinder die ik gewoon in mijn vriendenlijst heb staan. Wtf??
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:11:42 #128
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135830421
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Zo hinderlijk.

Ja naja ook dat is bij mij geen groot succes. Zou er morgen 1 hebben. Belde me net op d'r opa was plotseling aan een hartaanval overleden.. Heb ik weer heb er zelf al moeite mee heb ik eindelijk echt een leuke meid ontmoet date mee afgesproken. Waar zij trouwens mee kwam. Komt dit er tussen..
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:13:42 #129
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135830555
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Zo hinderlijk.

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar als je nu echt een leuk gesprek hebt dan maakt die tijdelijke onderbreking toch niet uit? ^)
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:14:24 #130
pi_135830607
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja naja ook dat is bij mij geen groot succes. Zou er morgen 1 hebben. Belde me net op d'r opa was plotseling aan een hartaanval overleden.. Heb ik weer heb er zelf al moeite mee heb ik eindelijk echt een leuke meid ontmoet date mee afgesproken. Waar zij trouwens mee kwam. Komt dit er tussen..
Lol, ze heeft de decency om netjes af te bellen wegens een sterfgeval en jij gaat lopen mokken dat jij pech hebt :')
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:16:06 #131
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135830722
quote:
13s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Lol, ze heeft de decency om netjes af te bellen wegens een sterfgeval en jij gaat lopen mokken dat jij pech hebt :')
Loop niet te mokken. Vind het gewoon bijzonder vervelend omdat het echt een leuke meid is. Stel het al op prijs dat ze me afbelt met de reden erbij. Alleen daarom mag ik nog wel duidelijk laten merken dat ik het niet leuk vind..
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135830779
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Daar kan ze ook niets aan doen, denk dat ze liever zou gaan daten dan zo'n situatie hebben hoor.
quote:
3s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar als je nu echt een leuk gesprek hebt dan maakt die tijdelijke onderbreking toch niet uit? ^)
Nee in theorie niet, maar vraag me dan toch altijd af of iemand je dan expres negeert of niet haha.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:18:13 #133
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135830861
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb dus wel een gigaleuke match op tinder - echt de enige van de honderd waarmee ik een leuk gesprek heb gehad.

Uurtje gigaleuk gepraat, dagen erop gewoon 1 a 2 berichtjes per dag, fuckt tinder me zo hard door een bericht pas veeel later te verzenden dan de bedoeling was. 'Waardoor t gesprek een beetje doodgebloed is, ik dus hinten dat tinder altijd stom en kut doet (in de hoop het gesprek richting onderwerp telefoonnummers te sturen :')), reageertie er gewoon niet op. Stomme kneus.

Daarom is tinder ook frustrerend.
Waarom vraag je niet zelf om nummers uit te wisselen? Een beetje emancipatie kan geen kwaad.

p.s. 100 matches? ^O^
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135831147
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:18 schreef yats het volgende:

[..]

Waarom vraag je niet zelf om nummers uit te wisselen? Een beetje emancipatie kan geen kwaad.

p.s. 100 matches? ^O^
Iets van niet opdringerig over willen komen en denken "alsie t wilt kan die t ook vragen"

Haha t zijn er wel iets meer dan 100, heb t al 4 maanden ofzo haha.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:22:54 #135
pi_135831184
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Mitsu het volgende:

Nee in theorie niet, maar vraag me dan toch altijd af of iemand je dan expres negeert of niet haha.
Als het gesprek leuk genoeg is dan hoef je je dat niet eens af te vragen. En: beetje assertiviteit kan ook geen kwaad, je kunt ook zelf de boel vlot trekken :7

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Loop niet te mokken. Vind het gewoon bijzonder vervelend omdat het echt een leuke meid is. Stel het al op prijs dat ze me afbelt met de reden erbij. Alleen daarom mag ik nog wel duidelijk laten merken dat ik het niet leuk vind..
Als jij haar leuk vindt dan zou ik het juist op prijs stellen als ze zou bellen en zou uitleggen waarom ze niet kan. Zo laat ze zien dat ze ook aan jou denkt, en je keurig wil behandelen. En het geeft jou de kans om haar netjes te condoleren en te laten zien wat voor ruimhartig en zelfverzekerd heerschap je bent. "Sterkte, laat me weten wat ik voor je kan doen. De uitnodiging staat gewoon open, ik hoor wel wanneer je hoofd er weer naar staat."
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:28:51 #136
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135831552
quote:
3s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Als het gesprek leuk genoeg is dan hoef je je dat niet eens af te vragen. En: beetje assertiviteit kan ook geen kwaad, je kunt ook zelf de boel vlot trekken :7

[..]

Als jij haar leuk vindt dan zou ik het juist op prijs stellen als ze zou bellen en zou uitleggen waarom ze niet kan. Zo laat ze zien dat ze ook aan jou denkt, en je keurig wil behandelen. En het geeft jou de kans om haar netjes te condoleren en te laten zien wat voor ruimhartig en zelfverzekerd heerschap je bent. "Sterkte, laat me weten wat ik voor je kan doen. De uitnodiging staat gewoon open, ik hoor wel wanneer je hoofd er weer naar staat."
Dat is ook zeker gebeurd. Puur alleen al om de reden dat dat ook wel zo netjes is. Je kunt het niet maken om dan gewoon te zeggen van ja naja jammer dan.

Tuurlijk ik vind het hartstikke leuk dat ze me gebeld heeft en het heeft vertelt. Dat geeft aan dat ze er aan gedacht heeft en mij in elk geval wel zit zitten zegmaar tot nu toe. Anders had ze dat niet gedaan.

Maar aan de andere kant vind ik het ook heel vervelend voor mezelf dan dat het niet door kan gaan. Ik bedoel heb er echt alle begrip voor en in haar situatie had ik hetzelfde gedaan. Dat het voor haar veel vervelender is dan voor mij snap ik. Maar dit zou toch de eerste keer zijn dat ik echt een date had met een meisje met als achterliggende gedachte dat het iets serieus zou kunnen worden. Dus dat maakt het momenteel voor mij vervelend omdat ik er bijzonder euforisch over was. Gezien bepaalde problematiek die op mij van toepassing is.

En ja als ik het nu zo teruglees reageerde ik echt wel wat te heftig. En te overdreven sorry daarvoor.
pi_135831593
quote:
3s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Dat lukt me dus nooit zo goed, assertief zijn. Vandaar dat ik nu wel pogingen doe via internet.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:33:23 #138
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135831825
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Iets van niet opdringerig over willen komen en denken "alsie t wilt kan die t ook vragen"

Haha t zijn er wel iets meer dan 100, heb t al 4 maanden ofzo haha.
Geloof me, mannen vinden het echt niet erg als je het vraagt. Zo ben ik ook aan de app van mijn date gekomen.

Zelfs al heb je het al vier maanden, 100 blijft veel. Ik zit in iets minder dan een maand misschien net op 10 a 15 matches waarbij een aantal ook nog eens fake profielen zijn.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:37:07 #139
pi_135832071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Dat is ook zeker gebeurd. Puur alleen al om de reden dat dat ook wel zo netjes is. Je kunt het niet maken om dan gewoon te zeggen van ja naja jammer dan.

Tuurlijk ik vind het hartstikke leuk dat ze me gebeld heeft en het heeft vertelt. Dat geeft aan dat ze er aan gedacht heeft en mij in elk geval wel zit zitten zegmaar tot nu toe. Anders had ze dat niet gedaan.

Maar aan de andere kant vind ik het ook heel vervelend voor mezelf dan dat het niet door kan gaan. Ik bedoel heb er echt alle begrip voor en in haar situatie had ik hetzelfde gedaan. Dat het voor haar veel vervelender is dan voor mij snap ik. Maar dit zou toch de eerste keer zijn dat ik echt een date had met een meisje met als achterliggende gedachte dat het iets serieus zou kunnen worden. Dus dat maakt het momenteel voor mij vervelend omdat ik er bijzonder euforisch over was. Gezien bepaalde problematiek die op mij van toepassing is.

En ja als ik het nu zo teruglees reageerde ik echt wel wat te heftig. En te overdreven sorry daarvoor.
Maakt toch niet uit, kan gebeuren :) Snap wel dat je baalt, maar nu gaan claimen bij haar heeft geen zin. Geef haar gewoon lekker de ruimte, dan komt ze vanzelf terug ^O^ En zo niet, dan was het niet meant to be, en kun je lekker verder met je leven *O*
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:37:33 #140
pi_135832092
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Dat lukt me dus nooit zo goed, assertief zijn. Vandaar dat ik nu wel pogingen doe via internet.
OK. Doe eens een poging? Als in: nu.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:39:13 #141
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135832193
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit, kan gebeuren :) Snap wel dat je baalt, maar nu gaan claimen bij haar heeft geen zin. Geef haar gewoon lekker de ruimte, dan komt ze vanzelf terug ^O^ En zo niet, dan was het niet meant to be, en kun je lekker verder met je leven *O*
Ow maar kga hier nu ook zeker niet lastig vallen. Ik hoor vanzelf wel van haar. Misschien over een maand ofzo nog eens voorzichtig een berichtje sturen of het weer een beetje gaat. Maar dit soort dingen moet je wel een beetje boel met respect behandelen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:40:49 #142
pi_135832289
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ow maar kga hier nu ook zeker niet lastig vallen. Ik hoor vanzelf wel van haar. Misschien over een maand ofzo nog eens voorzichtig een berichtje sturen of het weer een beetje gaat. Maar dit soort dingen moet je wel een beetje boel met respect behandelen.
Zo is het makker _O_
pi_135832532
Zo, Tinder geinstalleerd. Had met mezelf afgesproken dit na de tentamens pas te doen want anders ging ik die natuurlijk nooit halen :')

Wat me direct opvalt, 'zoveel' vrouwen staan met een gast op de foto, wat wil je dan toch :')
pi_135832555
quote:
3s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:37 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

OK. Doe eens een poging? Als in: nu.
Als in: hoe?

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef yats het volgende:

[..]

Geloof me, mannen vinden het echt niet erg als je het vraagt. Zo ben ik ook aan de app van mijn date gekomen.

Zelfs al heb je het al vier maanden, 100 blijft veel. Ik zit in iets minder dan een maand misschien net op 10 a 15 matches waarbij een aantal ook nog eens fake profielen zijn.
Mocht t gesprek levendiger worden dan zal ik zelf wel actie ondernemen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:46:37 #145
pi_135832580
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef Mitsu het volgende:
Als in: hoe?
Geeft niet echt blijk van assertiviteit he, als iemand dat voor je moet bepalen :') :D
pi_135832673
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:46 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Geeft niet echt blijk van assertiviteit he, als iemand dat voor je moet bepalen :') :D
:')

Maar ik praat nu met niemand dus kan t niet toepassen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:51:01 #147
pi_135832824
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:48 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Maar ik praat nu met niemand dus kan t niet toepassen.
Vooruit :7
pi_135833159
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:51 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:

[..]

Vooruit :7
Oh en ik kan niet dm'en, want niet lang genoeg lid enzo :N
  donderdag 23 januari 2014 @ 00:07:31 #149
pi_135833690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:56 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Oh en ik kan niet dm'en, want niet lang genoeg lid enzo :N
:D
pi_135837847
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef Micson het volgende:
Privéberichtjes dat je me een mongool vindt en ergens wil afspreken mag je dus achterwege laten, primitieve holbewoner. :')
Hardop gelachen hierom. _O-
Wat een zwakzinnig kneusje dan die Tropicalx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')