abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135665904

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots.
  zondag 19 januari 2014 @ 09:00:36 #2
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_135667257
Voor de gein eens uitgeprobeerd... heb momenteel één match, maar zij praat niet met me :9 :O
Ik blijf gewoon doorgaan en kijk wel waar het op uitkomt
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_135670502
Geduld is een schone zaak zeggen ze
  zondag 19 januari 2014 @ 13:05:13 #4
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135671882
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 09:00 schreef VitDijk88 het volgende:
Voor de gein eens uitgeprobeerd... heb momenteel één match, maar zij praat niet met me :9 :O
Ik blijf gewoon doorgaan en kijk wel waar het op uitkomt

:P
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  zondag 19 januari 2014 @ 14:34:34 #5
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_135675419
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:05 schreef gohan16 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  Moderator / Redactie FP zondag 19 januari 2014 @ 14:56:53 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135676585
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wanneer was ze voor het laatst online :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 19 januari 2014 @ 15:18:53 #7
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135677735
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wanneer was ze voor het laatst online :D
Niet van mij hoor. Heb m ook maar van zo'n facebookverzameling gepakt. Ik ben niet zo wanhopig ;)
pi_135700683
Hoop trieste chicks trouwens ook op Tinder, die door de vele likes een beetje kapsones krijgen ofzo.

Zelf begin ik nooit een gesprek met matches, ben ook niet echt op zoek naar een date ofzo, gebruik het meer om bekenden/lekkere chicks te spotten.

Maar een vriend is wel aardig op zoek, en begint dus regelmatig een gesprekje. Maar hij liet mij vrijdag een aantal van zijn gesprekken zien, en zo veel chicks die gewoon super onaardig reageren tegen hem. Ik denk : reageer dan of helemaal niet, of blok iemand, of doe even leuk, maar ga niet zo arrogant lopen doen... Voorbeeld:

hij: Hey, alles goed?
zij: Ja, met jou?
hij: Ja prima! Leuke foto is dat (een of andere foto)
zij: Heeft een vriendin erop gezet.
hij: Ah oke, komt spontaan over daar. (ofzoiets zei hij)
zij: Ik ga hem eraf halen.
hij: Oh oke, waarom?
Zij: Ja
Hij: Ja?
Zij: Luister, het interesseert me niet wat je te vertellen hebt.. Laat me met rust

Echt zo kansloos dit :') Beetje cool lopen doen achter je telefoon...
  Moderator / Redactie FP zondag 19 januari 2014 @ 22:46:34 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135700785
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Sheldon. het volgende:
Hoop trieste chicks trouwens ook op Tinder, die door de vele likes een beetje kapsones krijgen ofzo.

Zelf begin ik nooit een gesprek met matches, ben ook niet echt op zoek naar een date ofzo, gebruik het meer om bekenden/lekkere chicks te spotten.

Maar een vriend is wel aardig op zoek, en begint dus regelmatig een gesprekje. Maar hij liet mij vrijdag een aantal van zijn gesprekken zien, en zo veel chicks die gewoon super onaardig reageren tegen hem. Ik denk : reageer dan of helemaal niet, of blok iemand, of doe even leuk, maar ga niet zo arrogant lopen doen... Voorbeeld:

Zij: Luister, het interesseert me niet wat je te vertellen hebt.. Laat me met rust

Tja, like dan niet denk ik dan als je zo gaat lopen doen als vrouw zijnde :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135701207
Ik heb zelfs wel eens gehad dat een chick me aanspreekt met (volgens mij) de bedoeling om een beetje ruzie te gaan maken ofzo :?

Werd laatst aangesproken, gewoon heel normaal : Hey, dus ik zij Hey alles goed terug. Zij antwoordde : Ja prima, nog wat gedaan dit weekend. Waarop ik antwoordde dat ik was uitgeweest in Amsterdam. Zij vroeg: Waar woon je dan? Ik zei : ook in Amsterdam. Zij : Ik woon niet in Amsterdam hoor, omdat je zegt ''ook'' Ik : Nee maar ik bedoelde: Ben uitgegaan in Amsterdam, en ik woon ook in Amsterdam Zij : Ben jij dom ofzo ik snap er nix van wat je lult..

Echt wtf :') En dan heb ik haar nog niet eens zelf aangesproken.
pi_135701218
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tja, like dan niet denk ik dan als je zo gaat lopen doen als vrouw zijnde :')
En waarom niet? Ze raten gewoon foto's. Het probleem is dat iedere kansloze kneus gelijk zowat denkt dat ze verplicht is met hem te praten vanwege dat match-dingetje. Zouteloos kutgesprek ook trouwens. Ik snap haar wel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_135701522
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En waarom niet? Ze raten gewoon foto's. Het probleem is dat iedere kansloze kneus gelijk zowat denkt dat ze verplicht is met hem te praten vanwege dat match-dingetje. Zouteloos kutgesprek ook trouwens. Ik snap haar wel.
Dus ga je veilig vanaf je telefoon een beetje cool lopen doen. Zeg dan gewoon niets terug, of ''geen interesse'' ofzo, maar ga niet eerst meelullen en dan als een blad aan een boom opeens omdraaien en iemand afzeiken..
pi_135701799
Oh, is dat cool doen? _O-

Ze had hem inderdaad ook kunnen negeren, maar dan had ze alsnog het verwijt gekregen dat het een over het paard getilde, arrogante trut zou zijn. In de meeste gevallen, mind you. Ik denk serieus dat je als beetje goed uitziende vrouw compleet gestoord wordt van alle berichten die je binnen krijgt.

Kan goed zijn dat ze dit - at first - een kans wou geven en ineens omsloeg omdat het in het zoveelste standaardgesprek van die dag leek te verzanden. Kan me goed voorstellen dat je er knap chagrijnig van wordt uiteindelijk.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 19 januari 2014 @ 23:35:08 #14
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135703027
quote:

Om dit soort praktijken te voorkomen moet je ook eigenlijk wat leuks zeggen, in plaats van die zaaddodende standaardgesprekken altijd. Gebruiken jullie wel eens een (quasi) grappige binnenkomer ofzo?

Ik heb voor het eerst een match die ik er leuk uit vindt zien, in plaats van de twijfelduimpjes die bij nader inzien toch draken bleken te zijn, dus ik zal zo eens mijn hosselskills op haar uitoefenen. :7
pi_135704660
Mensen die beginnen met, "Hoi, alles goed" :') .
  maandag 20 januari 2014 @ 01:12:59 #16
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_135706076
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nah, zo bedoelde ik m'n post niet :P. Ik bedoel, als zij niet reageert, pech gehad, dan komt er wel een volgende match die wel wil praten voor de gezelligheid.

Ik kan me goed voorstellen dat je doodmoe kunt worden van standaardgesprekken als "Hoi, alles goed?" Zo begint zowat elk gesprek. Je moet het juist uitdagender en interessanter maken voor die ander, dat jij die "ene" bent.
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_135706330
Die datingprofielen zijn wel irritant waar ze verwijzen naar andere sites om te contacten
pi_135706394
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die datingprofielen zijn wel irritant waar ze verwijzen naar andere sites om te contacten
Meestal staat een link onderin dan is het met X voor mij
  maandag 20 januari 2014 @ 09:03:04 #19
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_135708702
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 01:32 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Meestal staat een link onderin dan is het met X voor mij
Net als damens met een instagram account.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_135712438
quote:

Hij voert ook best wel een kansloos gesprek. Ga er even vanuit dat vrouwen overspoeld worden met deze standaard shit.

Alles goed? Leuke foto, sta je spontaan op :N
pi_135712512
Ik begin altijd met het dag deel.
Goedemorgen😊
Goedemiddag😊
Goedeavond 😊
Goedenacht 😊
pi_135712835
Ik reageer eigenlijk alleen als ze zelf het initiatief nemen. Dan weet je in ieder geval dat de kans groot is dat ze echt geïnteresseerd zijn. Verder neem ik het maar met een flinke korrel zout. Ik heb sowieso, in zijn algemeenheid het gevoel dat de meeste vrouwen afknappen op te geforceerde gesprekken.
pi_135713079
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Devv het volgende:
... de meeste vrouwen afknappen op te geforceerde gesprekken.
Niet alleen vrouwen... ;)
pi_135718983
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef schermafbeelding het volgende:

[..]

Hij voert ook best wel een kansloos gesprek. Ga er even vanuit dat vrouwen overspoeld worden met deze standaard shit.

Alles goed? Leuke foto, sta je spontaan op :N
Dan nog, geen reden imo. om via je telefoon een beetje arrogant te gaan lopen doen. Negeer zo iemand dan als je er geen zin in hebt.

En als een jongen je dan gaat uitschelden omdat je 'm negeert, verdient hij inderdaad zo'n reactie. Maar mensen die iets normaals vragen.. tsja.

Overigens, als ik door een chick word aangesproken op Tinder, vragen ze ook gewoon ''hoe is het, wat heb je dit weekend gedaan'', dat soort shit.. Prima om een gesprekje mee te beginnen.
pi_135719489
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Sheldon. het volgende:

[..

Overigens, als ik door een chick word aangesproken op Tinder, vragen ze ook gewoon ''hoe is het, wat heb je dit weekend gedaan'', dat soort shit.. Prima om een gesprekje mee te beginnen.
Ja dat zij geen gesprek kunnen voeren betekent niet dat ze jou er niet op afrekenen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_135720121
Mijn meest suffe opening was:

Ik: En, naar welke film ga je binnenkort?
Zij: Was dat je beste openingszin?
Ik: Ja, ik wist even niets beters te verzinnen.
Zij: Ik vond hem leuk hoor.
Ik: :')
pi_135720176
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Sheldon. het volgende:

[..]

Dan nog, geen reden imo. om via je telefoon een beetje arrogant te gaan lopen doen. Negeer zo iemand dan als je er geen zin in hebt.

En als een jongen je dan gaat uitschelden omdat je 'm negeert, verdient hij inderdaad zo'n reactie. Maar mensen die iets normaals vragen.. tsja.

Dat is kut en waarschijnlijk zak je verder weg in het moeras van standaardmeuk. Geef kort antwoord en kaart gelijk iets anders aan.
pi_135720384
1,2 miljoen Nederlanders gebruiken dating-app Tinder
http://www.nu.nl/tech/368(...)ting-app-tinder.html

Overgrote deel zullen wel mannen zijn :')
  maandag 20 januari 2014 @ 16:48:54 #29
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135724106
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:25 schreef PG18 het volgende:
1,2 miljoen Nederlanders gebruiken dating-app Tinder
http://www.nu.nl/tech/368(...)ting-app-tinder.html

Overgrote deel zullen wel mannen zijn :')
Denk het eerlijk gezegd niet. Andere datingsites zijn een hoge drempel, dus daarmee is het niet te vergelijken. Verhouding zal geen 50-50 zijn, maar zeker ook geen 80-20.

In mijn omgeving hoor ik juist meer vrouwen erover. Dat is denk ik ook de kracht van tinder. Laagdrempelig en hoeft niet serieus iets te zijn.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:00:56 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135724583
Elke vrijgezelle vrouw die ik ken heeft het of heeft het gehad. Denk dat het ook wel gelijk ligt.

Overigens had ik laatst ook een erg erudiet gesprek met een vrouw genaamd April.

ik: Ha die April!
zij: hi
ik: hoe is het met mei?
zij: weet ik niet
ik: waarom niet?
zij: je vraagt aan mij hoe t met jou gaat
Hoe weet ik dat nou

Gourmetten of steengrillen?
pi_135725642
Heb wel het idee dat in 90% van de gevallen je als man moet beginnen met praten. Maarja, hoe begin je fatsoenlijk tegen iemand te praten die je puur en alleen op uiterlijk hebt 'uitgekozen'. Zo'n eerste opening is altijd een suffe, afgezaagde zin.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135725685
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Denk het eerlijk gezegd niet. Andere datingsites zijn een hoge drempel, dus daarmee is het niet te vergelijken. Verhouding zal geen 50-50 zijn, maar zeker ook geen 80-20.

In mijn omgeving hoor ik juist meer vrouwen erover. Dat is denk ik ook de kracht van tinder. Laagdrempelig en hoeft niet serieus iets te zijn.
En voor vrouwen lekker egostrelend.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:11:46 #33
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_135726969
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Silenus het volgende:
Elke vrijgezelle vrouw die ik ken heeft het of heeft het gehad. Denk dat het ook wel gelijk ligt.

Overigens had ik laatst ook een erg erudiet gesprek met een vrouw genaamd April.

Hoe weet ik dat nou

Wehehe ik moest hardop lachen :')
  maandag 20 januari 2014 @ 21:25:05 #34
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_135737750
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Chai het volgende:

[..]

En voor vrouwen lekker egostrelend.
Voor mannen ook hoor ;)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:20:31 #35
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135745770
quote:

Hoe weet ik dat nou

Dat is me d'r eentje,die April. :')
pi_135760024
Ook ff tinder gedownload, en na 15 minuten al 12 matchen, gaat snel, ben benieuwd hoeveel ik er kan krijgen binnen 1 dag.
.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:52:38 #37
240618 Micson
The lonely stoner
pi_135767254
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Tropicalx het volgende:
Ook ff tinder gedownload, en na 15 minuten al 12 matchen, gaat snel, ben benieuwd hoeveel ik er kan krijgen binnen 1 dag.
Poh jij bent stoer, de servers van Tinder raken vast overbelast doordat jij zoveel matches scoort.

Kneus. :')
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:04:59 #38
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_135767750
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Tropicalx het volgende:
Je gaat bij mij naar links iig :)
pi_135770920
Ik lees allemaal positieve en leuke verhalen over Tinder en qua hoeveelheid matches heb ik niet echt te zeuren geloof ik, maar er komen gewoon nooit leuke gesprekken uit bij mij.

Nu begin ik zelf eigenlijk nooit een gesprek (want wat te zeggen? IRL kan je dat lekker baseren op een actie die diegene doet op dat moment, ,maar op tinder weet ik t nooit zo goed :')), maar na 4 maanden vrij actief tinderen is er echt nog geen gesprek uitgekomen waaraan ik een nummer overgehouden heb.
/klaagpost.
pi_135771466
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef Mitsu het volgende:
Ik lees allemaal positieve en leuke verhalen over Tinder en qua hoeveelheid matches heb ik niet echt te zeuren geloof ik, maar er komen gewoon nooit leuke gesprekken uit bij mij.

Nu begin ik zelf eigenlijk nooit een gesprek (want wat te zeggen? IRL kan je dat lekker baseren op een actie die diegene doet op dat moment, ,maar op tinder weet ik t nooit zo goed :')), maar na 4 maanden vrij actief tinderen is er echt nog geen gesprek uitgekomen waaraan ik een nummer overgehouden heb.
/klaagpost.
Laat me raden, de mannen die het gesprek openen vallen af omdat ze niet origineel genoeg zijn
Jij bent het zonnetje!!!
pi_135771537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef Mitsu het volgende:

/klaagpost.
Als ik na een dagje goed praten een klik voel vraag ik meteen een nummer.
pi_135771567
quote:

Hoe weet ik dat nou

Beetje van het niveau: wachten op Annie zodat je Smooth Criminal kunt quoten, of een Tiffany zodat je ontbijt bij haar kunt voorstellen. :P

Goede humor ^O^ (Alleen jammer dat ze er geen klap van snapte.)
pi_135771575
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Laat me raden, de mannen die het gesprek openen vallen af omdat ze niet origineel genoeg zijn
Nee, nog geen eens :') 50% begint geen gesprek en die andere blijken of kneuzen te zijn of dan is het een leuk gesprek maar dan duurt t eeuwen voor er een antwoord komt.
pi_135771620
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Mitsu het volgende:

[..]

Nee, nog geen eens :') 50% begint geen gesprek en die andere blijken of kneuzen te zijn of dan is het een leuk gesprek maar dan duurt t eeuwen voor er een antwoord komt.
Post je foto eens, dan kunnen we live Tinderen.
pi_135771760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb nog nooit met iemand een hele dag gepraat :')
Vanwege mijn ontbijt opmerking bedoel je?
Die was hier op gebaseerd :P

pi_135771837
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef Operc het volgende:

[..]

Vanwege mijn ontbijt opmerking bedoel je?
Die was hier op gebaseerd :P

Nee vanwege verkeerd quoten :')

quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:36 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Post je foto eens, dan kunnen we live Tinderen.
Dat gaat 'm niet worden :')
pi_135771862
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef Mitsu het volgende:

[..]

[..]

Daten via FOK! is betrouwbaarder dan Tinder. :P
pi_135771869
quote:

[..]

Ahja, ninja edit mislukt. :P
pi_135771958
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Daten via FOK! is betrouwbaarder dan Tinder. :P
Hahahah zal 't onthouden :")
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Operc het volgende:

[..]

Ahja, ninja edit mislukt. :P
Shit happens.
pi_135773779
quote:

[..]

[..]

Toont een leuke jongen interesse is het weer niet goed. Vrouwen :')
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')