Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
quote:Op zondag 19 januari 2014 09:00 schreef VitDijk88 het volgende:
Voor de gein eens uitgeprobeerd... heb momenteel één match, maar zij praat niet met me![]()
![]()
Ik blijf gewoon doorgaan en kijk wel waar het op uitkomt
Wanneer was ze voor het laatst onlinequote:
Niet van mij hoor. Heb m ook maar van zo'n facebookverzameling gepakt. Ik ben niet zo wanhopigquote:Op zondag 19 januari 2014 14:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wanneer was ze voor het laatst online
Tja, like dan niet denk ik dan als je zo gaat lopen doen als vrouw zijndequote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Sheldon. het volgende:
Hoop trieste chicks trouwens ook op Tinder, die door de vele likes een beetje kapsones krijgen ofzo.
Zelf begin ik nooit een gesprek met matches, ben ook niet echt op zoek naar een date ofzo, gebruik het meer om bekenden/lekkere chicks te spotten.
Maar een vriend is wel aardig op zoek, en begint dus regelmatig een gesprekje. Maar hij liet mij vrijdag een aantal van zijn gesprekken zien, en zo veel chicks die gewoon super onaardig reageren tegen hem. Ik denk : reageer dan of helemaal niet, of blok iemand, of doe even leuk, maar ga niet zo arrogant lopen doen... Voorbeeld:
hij: Hey, alles goed?
zij: Ja, met jou?
hij: Ja prima! Leuke foto is dat (een of andere foto)
zij: Heeft een vriendin erop gezet.
hij: Ah oke, komt spontaan over daar. (ofzoiets zei hij)
zij: Ik ga hem eraf halen.
hij: Oh oke, waarom?
Zij: Ja
Hij: Ja?
Zij: Luister, het interesseert me niet wat je te vertellen hebt.. Laat me met rust
Echt zo kansloos ditBeetje cool lopen doen achter je telefoon...
En waarom niet? Ze raten gewoon foto's. Het probleem is dat iedere kansloze kneus gelijk zowat denkt dat ze verplicht is met hem te praten vanwege dat match-dingetje. Zouteloos kutgesprek ook trouwens. Ik snap haar wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, like dan niet denk ik dan als je zo gaat lopen doen als vrouw zijnde
Dus ga je veilig vanaf je telefoon een beetje cool lopen doen. Zeg dan gewoon niets terug, of ''geen interesse'' ofzo, maar ga niet eerst meelullen en dan als een blad aan een boom opeens omdraaien en iemand afzeiken..quote:Op zondag 19 januari 2014 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En waarom niet? Ze raten gewoon foto's. Het probleem is dat iedere kansloze kneus gelijk zowat denkt dat ze verplicht is met hem te praten vanwege dat match-dingetje. Zouteloos kutgesprek ook trouwens. Ik snap haar wel.
Om dit soort praktijken te voorkomen moet je ook eigenlijk wat leuks zeggen, in plaats van die zaaddodende standaardgesprekken altijd. Gebruiken jullie wel eens een (quasi) grappige binnenkomer ofzo?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Sheldon. het volgende:
Hoop trieste chicks trouwens ook op Tinder, die door de vele likes een beetje kapsones krijgen ofzo.
Zelf begin ik nooit een gesprek met matches, ben ook niet echt op zoek naar een date ofzo, gebruik het meer om bekenden/lekkere chicks te spotten.
Maar een vriend is wel aardig op zoek, en begint dus regelmatig een gesprekje. Maar hij liet mij vrijdag een aantal van zijn gesprekken zien, en zo veel chicks die gewoon super onaardig reageren tegen hem. Ik denk : reageer dan of helemaal niet, of blok iemand, of doe even leuk, maar ga niet zo arrogant lopen doen... Voorbeeld:
Zij: Luister, het interesseert me niet wat je te vertellen hebt.. Laat me met rust
Nah, zo bedoelde ik m'n post nietquote:
Meestal staat een link onderin dan is het met X voor mijquote:Op maandag 20 januari 2014 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die datingprofielen zijn wel irritant waar ze verwijzen naar andere sites om te contacten
Net als damens met een instagram account.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:32 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Meestal staat een link onderin dan is het met X voor mij
Hij voert ook best wel een kansloos gesprek. Ga er even vanuit dat vrouwen overspoeld worden met deze standaard shit.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:44 schreef Sheldon. het volgende:
Niet alleen vrouwen...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Devv het volgende:
... de meeste vrouwen afknappen op te geforceerde gesprekken.
Dan nog, geen reden imo. om via je telefoon een beetje arrogant te gaan lopen doen. Negeer zo iemand dan als je er geen zin in hebt.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Hij voert ook best wel een kansloos gesprek. Ga er even vanuit dat vrouwen overspoeld worden met deze standaard shit.
Alles goed? Leuke foto, sta je spontaan op
Ja dat zij geen gesprek kunnen voeren betekent niet dat ze jou er niet op afrekenenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Sheldon. het volgende:
[..
Overigens, als ik door een chick word aangesproken op Tinder, vragen ze ook gewoon ''hoe is het, wat heb je dit weekend gedaan'', dat soort shit.. Prima om een gesprekje mee te beginnen.
Dat is kut en waarschijnlijk zak je verder weg in het moeras van standaardmeuk. Geef kort antwoord en kaart gelijk iets anders aan.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef Sheldon. het volgende:
[..]
Dan nog, geen reden imo. om via je telefoon een beetje arrogant te gaan lopen doen. Negeer zo iemand dan als je er geen zin in hebt.
En als een jongen je dan gaat uitschelden omdat je 'm negeert, verdient hij inderdaad zo'n reactie. Maar mensen die iets normaals vragen.. tsja.
Overigens, als ik door een chick word aangesproken op Tinder, vragen ze ook gewoon ''hoe is het, wat heb je dit weekend gedaan'', dat soort shit.. Prima om een gesprekje mee te beginnen.
Denk het eerlijk gezegd niet. Andere datingsites zijn een hoge drempel, dus daarmee is het niet te vergelijken. Verhouding zal geen 50-50 zijn, maar zeker ook geen 80-20.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:25 schreef PG18 het volgende:
1,2 miljoen Nederlanders gebruiken dating-app Tinder
http://www.nu.nl/tech/368(...)ting-app-tinder.html
Overgrote deel zullen wel mannen zijn
En voor vrouwen lekker egostrelend.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Denk het eerlijk gezegd niet. Andere datingsites zijn een hoge drempel, dus daarmee is het niet te vergelijken. Verhouding zal geen 50-50 zijn, maar zeker ook geen 80-20.
In mijn omgeving hoor ik juist meer vrouwen erover. Dat is denk ik ook de kracht van tinder. Laagdrempelig en hoeft niet serieus iets te zijn.
Wehehe ik moest hardop lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Silenus het volgende:
Elke vrijgezelle vrouw die ik ken heeft het of heeft het gehad. Denk dat het ook wel gelijk ligt.
Overigens had ik laatst ook een erg erudiet gesprek met een vrouw genaamd April.
ik: Ha die April!
zij: hi
ik: hoe is het met mei?
zij: weet ik niet
ik: waarom niet?
zij: je vraagt aan mij hoe t met jou gaat
Hoe weet ik dat nou
Dat is me d'r eentje,die April.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Silenus het volgende:
Elke vrijgezelle vrouw die ik ken heeft het of heeft het gehad. Denk dat het ook wel gelijk ligt.
Overigens had ik laatst ook een erg erudiet gesprek met een vrouw genaamd April.
Hoe weet ik dat nou
Poh jij bent stoer, de servers van Tinder raken vast overbelast doordat jij zoveel matches scoort.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Tropicalx het volgende:
Ook ff tinder gedownload, en na 15 minuten al 12 matchen, gaat snel, ben benieuwd hoeveel ik er kan krijgen binnen 1 dag.
Je gaat bij mij naar links iigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Tropicalx het volgende:
Ook ff tinder gedownload, en na 15 minuten al 12 matchen, gaat snel, ben benieuwd hoeveel ik er kan krijgen binnen 1 dag.
Laat me raden, de mannen die het gesprek openen vallen af omdat ze niet origineel genoeg zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef Mitsu het volgende:
Ik lees allemaal positieve en leuke verhalen over Tinder en qua hoeveelheid matches heb ik niet echt te zeuren geloof ik, maar er komen gewoon nooit leuke gesprekken uit bij mij.
Nu begin ik zelf eigenlijk nooit een gesprek (want wat te zeggen? IRL kan je dat lekker baseren op een actie die diegene doet op dat moment, ,maar op tinder weet ik t nooit zo goed), maar na 4 maanden vrij actief tinderen is er echt nog geen gesprek uitgekomen waaraan ik een nummer overgehouden heb.
/klaagpost.
Als ik na een dagje goed praten een klik voel vraag ik meteen een nummer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef Mitsu het volgende:
Ik lees allemaal positieve en leuke verhalen over Tinder en qua hoeveelheid matches heb ik niet echt te zeuren geloof ik, maar er komen gewoon nooit leuke gesprekken uit bij mij.
Nu begin ik zelf eigenlijk nooit een gesprek (want wat te zeggen? IRL kan je dat lekker baseren op een actie die diegene doet op dat moment, ,maar op tinder weet ik t nooit zo goed), maar na 4 maanden vrij actief tinderen is er echt nog geen gesprek uitgekomen waaraan ik een nummer overgehouden heb.
/klaagpost.
Beetje van het niveau: wachten op Annie zodat je Smooth Criminal kunt quoten, of een Tiffany zodat je ontbijt bij haar kunt voorstellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Silenus het volgende:
Hoe weet ik dat nou
Nee, nog geen eensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat me raden, de mannen die het gesprek openen vallen af omdat ze niet origineel genoeg zijn
Post je foto eens, dan kunnen we live Tinderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee, nog geen eens50% begint geen gesprek en die andere blijken of kneuzen te zijn of dan is het een leuk gesprek maar dan duurt t eeuwen voor er een antwoord komt.
Vanwege mijn ontbijt opmerking bedoel je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Mitsu het volgende:
Ik heb nog nooit met iemand een hele dag gepraat
Nee vanwege verkeerd quotenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Vanwege mijn ontbijt opmerking bedoel je?
Die was hier op gebaseerd
Dat gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Post je foto eens, dan kunnen we live Tinderen.
Daten via FOK! is betrouwbaarder dan Tinder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee vanwege verkeerd quoten
[..]
Dat gaat 'm niet worden
Hahahah zal 't onthouden :")quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:40 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Daten via FOK! is betrouwbaarder dan Tinder.
Shit happens.quote:
Toont een leuke jongen interesse is het weer niet goed. Vrouwenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee vanwege verkeerd quoten
[..]
Dat gaat 'm niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |