quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef Moira. het volgende:
Ik hou van mijn vriend
Mijn wiet is op en we hebben ook geen geld voor een nieuw zakje.
Maar deze baas kent mij goed genoeg om te weten dat ik een afkeer heb aan nuchter de avond te besteden, dus ik tref bij binnenkomst een ideaal ingerichte chillplek aan met daarnaast een glas en een fles wijnHij had zelfs de asbak en een aansteker klaargelegd terwijl hij zelf is gestopt met roken
Hij heeft nu nachtdienst (kwam 'm net tegen, hij op weg naar 't station, ik op weg naar zijn osso) dus ik moet nog even wachten om hem in natura te bedanken
Iewl, heteroseks, bah.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
Dit topic had "Monopoly" moeten heten vanwege onderstaande
[..]
Als de huidige TT niet de TT was geweest had ik gewijzigd, maar dit kan ik niet handelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Balen wel, zoiets moet je ook gewoon niet zelf beheren als je er niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die DBA bij het bedrijf waar ik bij aan de gang ben is nogal achterlijk![]()
rip mij
Ik was gewoon vandaag aan het inloggen, had ik opeens geen rechten meer op die MSSQL serverquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Balen wel, zoiets moet je ook gewoon niet zelf beheren als je er niet mee om kan gaan.
Nee snap ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als de huidige TT niet de TT was geweest had ik gewijzigd, maar dit kan ik niet handelen.
Faal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was gewoon vandaag aan het inloggen, had ik opeens geen rechten meer op die MSSQL servergewoon uit het niets. Handig man, als ik allemaal conversies moet doen
moest wenen wel.
Immer , immer! Daar dan?quote:
MySQL onder Windows is ook gewoon kakquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Faal.Beetje jammer ook wel dat het MSSQL is. MySQL
Sowieso, het logo zegt al genoeg.
[ afbeelding ]
Pics/filmpjes/tekeningen van de betaling.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso gewoon geen windows servers nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MySQL onder Windows is ook gewoon kak
Gewoon onder een normale linux-server, waarom doen klanten niet? Achterlijke meh
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pics/filmpjes/tekeningen van de betaling.
Ah dat is wel liefquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed bezigquote:
QFT dit. Gelukkig is onze eigen cloud (waar de meeste klanten in zitten) gewoon CentOS met MySQL, wat raar dat alle klanten met problemen in Windows werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso gewoon geen windows servers nee.Altijd bagger.
Simon & Garfunkelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
Maar ondanks dat goede TT want tof nummer.
Zal vast toeval zijn ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT dit. Gelukkig is onze eigen cloud (waar de meeste klanten in zitten) gewoon CentOS met MySQL, wat raar dat alle klanten met problemen in Windows werken
Afkickverschijnselen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
Een dagje geen wiet is ook helemaal niet zo slecht ofzoMaar het is gewoon irritant als de enige reden waarom je geen wiet rookt is omdat je het niet kan betalen en daarom niet hebt
Ipv dat je vrijwillig een avond niet blowt
Elke dag wiet roken? Is dat wel betaalbaar dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
Een dagje geen wiet is ook helemaal niet zo slecht ofzoMaar het is gewoon irritant als de enige reden waarom je geen wiet rookt is omdat je het niet kan betalen en daarom niet hebt
Ik herken hetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
Geloof me, de meeste klanten denken van welquote:
Voor mij nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Elke dag wiet roken? Is dat wel betaalbaar dan?
Ja gvdquote:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Elke dag wiet roken? Is dat wel betaalbaar dan?
Ja maar dan kun je tenminste nog om een jointje vragen ofzoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik herken hetNiet kunnen smoken vanwege geldgebrek is echt naar. Vooral als je ook nog eens met 6 blowende huisgenoten samenwoont die wel blowen
Zo irritant
Oracle is ook gewoon oud en brak.. De denkwijze ook, het bestaat nu alleen nog omdat ze Sun hebben opgekocht en omdat alle oude grote bedrijven niet durven over te stappen op andere systemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geloof me, de meeste klanten denken van welom te janken wel. Zit nu serieus met een migratie van Oracle (
ja) naar MSSQL wat gewoon kut loopt, ik kan niet met Oracle omgaan
Hmm ik heb liever eigen jointquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je tenminste nog om een jointje vragen ofzo'
Ik zou eventueel Mono's huisgenoot kunnen vragen of hij toevallig wiet heeft.
Maar ik vernam dat hij crack heeft gerookt en Mono raadde mij aan de deur op slot te doen als ik op zijn kamer zit, dus dan maar niet
Ja jij bent echt nog 6 tandjes erger dan ik wbt blowenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik smoke echt teveel om dat bij de shop te kopen
Het kost allemaal zoveel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gvdErg eigenlijk ook
Mja wijn
Zolang ik nog geen studie/carrière/kinderen heb kan ik nog even een slechte levensstijl aanhouden
In mijn huidige geval zou ik sowieso om een joint gaan bietsen als ik blowende huisgenoten hadquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik heb liever eigen jointEn sowieso wil ik niet telkens joints bietsen bij mensen
Als ik ergens de tering aan heb is het Oracle databasesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oracle is ook gewoon oud en brak.. De denkwijze ook, het bestaat nu alleen nog omdat ze Sun hebben opgekocht en omdat alle oude grote bedrijven niet durven over te stappen op andere systemen.
Jammer wel.
Ik ga ook zo blij zijn als ik uiteindelijk de wil vind om te stoppen met roken enzoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het kost allemaal zoveel.Ik zou 't zo zonde vinden.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jij bent echt nog 6 tandjes erger dan ik wbt blowen
Ik blow echt voor 25 euro per maand ofzoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij nietMaar kan wel betaalbaar zijn. Ben van plan volgende maand gewoon voor 150 euro in te kopen bij iemand i.p.v telkens naar de shop toe te gaan. Scheelt me echt zoveel geld!
Je moet sowieso zo snel mogelijk dat kraakpand uit sisquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Ik verlang echt naar het moment dat mijn opleiding begint.. dan ga ik ook een paar maanden daarna een huis nemen. Dan ga ik sowieso veel minder smoken, is wel beter voor mij. Door opleiding ga ik al minder smoken en het hebben van een eigen huisje zorgt er voor dat ik nog minder ga smoken
Dat zeg ik inderdaad, grote bedrijven zijn bang de overstap te maken. Zonde..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik ergens de tering aan heb is het Oracle databasesgewoon pure aids om daar een normale dump van te maken wat ik kan importeren in een SQL format.
Maar hé, Oracle is dé shit toch?aldus grote bedrijven, totdat ze de limitaties kennen
Nee, is een leuk liedje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eww, heb je net een penis in je kontje gehad, ja?
Kloptquote:
Ik ben misschien ook wel een beetje gierig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga ook zo blij zijn als ik uiteindelijk de wil vind om te stoppen met roken enzo
Maar ik ga in september sowieso weer studeren dus dan blijft het bij occasionally een gelegenheidsjointje. Nu is het gewoon routinematig
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kloptmaar ga er altijd meer bij denken als het wordt gepost
of denk dat andere mensen er meer bij denken als ik het post
of ik post het als ik net seks heb gehad, doe ik ook wel eens
Mwahquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet sowieso zo snel mogelijk dat kraakpand uit sisNiks paar maanden daarna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jij weet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zeg ik inderdaad, grote bedrijven zijn bang de overstap te maken. Zonde..Levert alleen maar meer onnodig kutwerk op.
Gewoon schijt hebben, weekend vieren jwz.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij weet.
Huilen met de pet op.ik kap er voor vandaag ook gewoon mee, die mensen wachten maar lekker, allemaal van die wazige meldingen en daar moet ik het maar mee doen, zonder trace op die database ook
Dat dus. Zonder grappen ook, ik ben er klaar mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben, weekend vieren jwz.
Kom hierheen, die heb ik op de PS3quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil Tekken (Tag Tournament 2) spelen
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dus. Zonder grappen ook, ik ben er klaar mee.
weekend!
Verstandig en niets meer dan lof daarvoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben misschien ook wel een beetje gierig.Ik geef weinig geld uit, spaar veel, dus het zou echt niet in mij opkomen om van het geld dat ik spaar, opeens zoveel uit te geven aan dingen waar ik op lange termijn helemaal niks aan heb.
Volgens mij kijk jij ook veel meer in het nu, als je het nu maar fijn hebt en je goed voelt.Snap ik ook wel
Oh heldquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom hierheen, die heb ik op de PS3
Halo is kutquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh heldDe mannen hier willen het niet spelen. Spelen liever Halo enz. Pff
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MwahWoon op zich wel prima hoor. Moet eerst nog bepaalde dingen afhandelen voor ik hier weg wil
Dat huis en alles wat het met zich meebrengt (A. en wietverslaafde huisgenoten en crackpand etc) houdt jou alleen maar tegen om verder te komen in je levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik zou echt proberen om sneller dan het eind van het jaar daar weg te zijn
Maar komt sowieso wel goed jwz
Fuck the EBU.
wasda?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil Tekken (Tag Tournament 2) spelen
Nou nouquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat huis en alles wat het met zich meebrengt (A. en wietverslaafde huisgenoten en crackpand etc) houdt jou alleen maar tegen om verder te komen in je leven
Dus ik zou echt proberen om sneller dan het eind van het jaar daar weg te zijn
Maar komt sowieso wel goed jwz
We deden wel Street Fighter x Tekken eerder vanavond maar ik vind Tekken toch leukerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Halo is kutbeter gewoon fighters spelen, dat is tenminste normaal qua controls
Een fucking awesome gamequote:
Ik zou het wel mijn doel maken om iig níét in een kraakpand te wonenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nouMijn huisgenoten zijn niet verslaafd.. ik blow het meeste van iedereen hier. En het pand is helemaal niet vercrackt? Het is niet perfect maar dit is wel 1 van de best onderhouden kraakpanden van NL, dat durf ik heel hard te zeggen
Street Fighter is wel meer baas vind ik danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We deden wel Street Fighter x Tekken eerder vanavond maar ik vind Tekken toch leuker
Oh nou ik vind het niet ergquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou het wel mijn doel maken om iig níét in een kraakpand te wonen
Ik vond het ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Street Fighter is wel meer baas vind ik dan
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verstandig en niets meer dan lof daarvoor
Klopt, hoewel ik natuurlijk ook ouder wordt en steeds meer naar het totaal plaatje begin te kijken.
Dat totaalplaatje zegt me dat we nog lang geen geld hebben om samen te gaan wonen (huisje/appartementje huren) maar dat we dat toch wel zsm willenEn al helemaal niet genoeg om op zonvakantie te gaan, of al een beginnetje te maken aan een spaarpot voor een auto/bruiloft/koophuis in de toekomst etc
Ik ben ook wel van het sparen enzo, alleen ik heb nooit genoeg inkomen om te sparen
Natuurlijk kan ik het geld dat ik uitgeef aan sigaretten en wiet sparen als ik zou stoppen, maar daar ben ik nu gewoon nog niet klaar voor. Hoewel dat ook niet al te lang meer zal duren, denk ik
Ik kom pas ergens financieel gezien als ik gvd weer eens studiefinanciering krijgWant met m'n loon van die 16 uurtjes werk per week (heb 12-32 uren contract maar ze zijn skeer met de uren) kan ik net m'n vaste lasten betalen en levensbenodigdheden voor de maand en dan nog wat extra chips, wijn, peuken, wiet en treinkaartjes
Op het blowen na en op überhaupt in een kraakpand wonen met 10 anderen ofzo met gedeelde ruimtes en shitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ik vind het niet ergMaar na 2 jaar zit ik toch te denken aan eigen huisje. Maar ligt niet aan de plek hier zo zeer (op het blowen na misschien) maar ik wil gewoon meer privacy en weer een eigen keuken en badkamer hebben
Bazen zijn het.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze
MY DAD'S NOT A PHONE.
Sowieso The Lonely Island
Oh ik vind het ook wel gezelligquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op het blowen na en op überhaupt in een kraakpand wonen met 10 anderen ofzo met gedeelde ruimtes en shit
Da's wel nice jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beginnetje maken kan altijd, dan is het er in ieder geval al.Dan blijft er nog één lastig punt over; er afblijven, en zorgen dat het meer wordt, ipv. minder.
![]()
Ik moet ook wel zeggen dat ik enorm geluk heb gehad dat ik zomaar opeens fulltime aan de slag kon direct na m'n opleiding, daar ben ik ook gigantisch blij mee.(En eigenlijk wil ik gewoon weer studeren omdat ik voor mijn gevoel nog lang niet genoeg geleerd heb, omdat m'n opleidingen tot nu toe gewoon echt kut zijn geweest, maar dat terzijde.
)
Lijkt me wel kut, die werksituatie van je.. Maar een andere baan zoeken zit er zeker ook niet in? Dat is het nare eraan natuurlijk, je weet nu wat je hebt, en je weet niet wat je kan krijgen.. Blijft lastig om dan te gaan sparen ja, helemaal als je dan ook nog geld wilt overhouden voor leuke dingen etc.
Dat wilden vrienden van mij dus ook zsm, dat lijkt me dus echt kut.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil dit jaar op kamers gaan.
Mij lijkt het juist wel weer tof eigenlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat wilden vrienden van mij dus ook zsm, dat lijkt me dus echt kut.Ik wil gewoon meteen een echt eigen huisje.
![]()
Dan duurt 't maar iets langer.
Ik wilde ook altijd op kamers maar dat is er so far nog niet echt van gekomen, en inmiddels ben ik dus al aan het kijken voor eengezinswoningen om te huren samen met Monoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat wilden vrienden van mij dus ook zsm, dat lijkt me dus echt kut.Ik wil gewoon meteen een echt eigen huisje.
![]()
Dan duurt 't maar iets langer.
Dat zou 't mooiste zijn inderdaad, dat je op een gegeven moment gewoon geld overhoudt ipv. meteen moet inleveren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's wel nice jaHeeft Mono ook veel geluk mee.
Die heeft nog veel hardere geldstruggles gehad in zijn leven (hoewel dat eigenlijk door hemzelf kwam en bij mij meer door m'n ouders) dus die kan nu ook eindelijk een beetje fatsoenlijk shit gaan aflossen en dan uiteindelijk de rest gewoon overhouden ipv terug moeten geven
Ben nu sowieso op zoek naar werk in Groningen. Ondanks dat Mono een klein cheap ass studentenkamertje heeft nog tot april, kan ik daar best nog een paar maanden bij intrekken en vanuit hier (zit nu bij hem in Groningen) naar werk gaan enzo. Scheelt ook nog eens flink wat euro's aan treinkosten om naar elkaar toe te gaan
Moet m'n CV nog even opsturen naar de regiomanager van de Bristol (waar ik nu werk in Ede) en dan gaan ze kijken of er binnenkort misschien nog iets vrij komt bij één van de Bristols hier in de buurt.
Dan heb ik iig mijn loonbehoud, want ben nu 21 dus zo slecht verdien ik voor een bijbaantje niet per uur.
Maar ben bang dat dat niet gaat lukken en dat ik toch m'n contract moet stopzetten en iets anders zoeken. Maar dan wordt het dus weer zo'n winkel-bijbaantje waar ze me 9 van de 10x toch niet willen aannemen omdat ik als 21 jarige 3x zo duur ben als een 16 jarige, en vaak kan je dan ook niet fulltime werken (of iig meer dan 20/25 uur per week) omdat de fulltimers met vast contract juist die uren moeten hebben en alleen wat parttime uurtjes overblijven
Dus voordat er weer gewoon fatsoenlijk geld binnen komt dat óver blijft (van mijn kant iig) moet ik weer studeren en stufi krijgen.
Ik wilde eerst nooit lenen bij DUO/IB-groep, 2011-2012 ook nauwelijks gedaan (alleen collegegeldkrediet omdat ik anders m'n collegegeld niet kon betalen), maar ik ga dat nu gewoon doen.
Fuck die shit. Dan maar wat onbezonnen studentenjaartjes waar ik me een keertje NIET druk hoef te maken om geld (dat heb ik iig nog nooit in mijn leven meegemaakt) in ruil voor 40 euro per maand terugbetalen als ik eenmaal een vaste baan heb van 2100 netto per maand
Ik ben erg gesteld op rust, als ik even een momentje rust kan pakken, graag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mij lijkt het juist wel weer tof eigenlijk
Maar ja het moet je idd ook wel liggen.
Gewoon een heel huis helemaal voor jezelf.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wilde ook altijd op kamers maar dat is er so far nog niet echt van gekomen, en inmiddels ben ik dus al aan het kijken voor eengezinswoningen om te huren samen met Mono
Dus ik sla dan ook studentenkamer over en ga gelijk voor het echte werk
Ja idd, als er veel in komt en je weinig uit geeft gaat dat al gauw hardquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zou 't mooiste zijn inderdaad, dat je op een gegeven moment gewoon geld overhoudt ipv. meteen moet inleveren.
Sowieso is het OV gewoon gigantisch duur.Altijd kut.. En 't zou mooi zijn als je daar wel wat kan vinden, blijft wel naar dat ze je leeftijd dan als minpunt zien.. Je bent misschien wel duurder, maar bent wel sneller ingewerkt omdat je meer ervaring hebt, en zal ook productiever zijn... Ik vond 't ook gewoon altijd kut om bijbaantjes te vinden.
Heb tijdens mijn "studie" altijd simpelweg kranten bezorgd.
En daar verdiende ik geen kut mee, maar ik gaf ook amper wat uit.
Dus daarmee spaarde ik al een heel klein beetje.. Sowieso scheelt 't dat ik gewoon thuis woon, en ik nu fulltime werk, dan gaat sparen opeens heel snel..
Zo'n lening valt inderdaad wel mee, dat heb je zo afbetaald als je straks een baan hebt, en als dat je door je studie kan helpen is het alleen maar mooi.
Dat was ook mijn enige eis aan 'op kamers gaan': een individuele kamer, geen gedeelde ruimtesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben erg gesteld op rust, als ik even een momentje rust kan pakken, graag.En sowieso vind ik alles gedeeld hebben op kamers ook echt helemaal geen lekker idee.
Ohja, en regeltjes![]()
Kan ik eindelijk eens lekker vrouw zijn en shit in gaan richten en netjes houden enzoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon een heel huis helemaal voor jezelf.![]()
Wat lijkt me dat lekker
quote:
Wijnquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, ik moet ook maar 's wat drinken pakken. Heb volgens mij de hele avond nog niks gedronken._
Gewoon voelen of hij lekker zacht is en beetje meeveert enzo. En dons gaat op den duur plukkerig worden enzo, krijg je van die 'stukken' die je dan voelt in je kussen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet volgende week een tweepersoons dekbed kopen maar ik weet niet wat voor éénMet dons is wel chill maar zo duur. Maakt dat echt veel uit of je één van dons hebt of een synthetische?
Ik heb hier laatst een doos in de kelder gezet waar ik telkens allemaal spullen bij doe voor mijn uitzet. Van de week nog een doos met sap glazen gekregen en twee theeglazen nieuw in doos. Ik koop gewoon alles in de aanbieding wat ik nodig ben of ik krijg hetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk eens lekker vrouw zijn en shit in gaan richten en netjes houden enzo
Daar is tot zo ver iig niks van terug te zien![]()
Maar dons is zo giga duur.. Dat blijft toch wel lang goed lijkt me?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon voelen of hij lekker zacht is en beetje meeveert enzo. En dons gaat op den duur plukkerig worden enzo, krijg je van die 'stukken' die je dan voelt in je kussen.
Slimquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hier laatst een doos in de kelder gezet waar ik telkens allemaal spullen bij doe voor mijn uitzet. Van de week nog een doos met sap glazen gekregen en twee theeglazen nieuw in doos. Zit nog meer meuk in. Ik koop gewoon alles in de aanbieding wat ik nodig ben of ik krijg het
Kweet ook niet precies hoe dat zit, maar mijn ervaring daarmee is dat het niet echt lekker mee blijft veren als je hem een tijd gebruikt (moet je elke keer je kussen opkloppen voor je erop gaat liggen en dan ligt het de volgende ochtend weer als baksteen), of dat je van die kleine kakveertjes uit je kussen hebt steken die dan in je wang prikkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dons is zo giga duur.. Dat blijft toch wel lang goed lijkt me?Ik heb gewoon niet zoveel geld over voor een dekbed
Dat is wel echt balen ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, als er veel in komt en je weinig uit geeft gaat dat al gauw hard
Ben ook wel klaar met die bijbaantjes jaMja eerst nog 4 jaar studeren
Had gvd al bezig kunnen zijn met afstuderen aan de universiteit als mijn leven wat beter was geweest dan het is geweest in het verleden
Ik hoop idd wel dat ik ergens gewoon een nice baantje kan krijgen hier. Het liefst bij de Bristol, want dan kan ik gewoon laten zien hoe baas ik ben, hoef ik niet ingewerkt te worden, en waarschijnlijk een chillere werksfeer omdat minder opgefokte filiaalmanager
Tijdens de studie gewoon lenen, ja. Heb dat jarenlang terugbetalen er inmiddels echt wel voor over
Ik vond het altijd onzinquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Slim
Ik heb deze Sinterklaas voor het eerst spullen voor mijn uitzet gevraagd
Ik weet nog dat mijn zus daar al jáááren van tevoren mee bezig was en idd ook al die shit opsloeg in dozen enzoZe hoefde nauwelijks wat bij te kopen toen ze uiteindelijk écht wegging
Mono heeft een bestekset gekregen en ik zo'n soort keukendingenset (spatel en aardappelstamper en zo'n mega-lepel enzo in zo'n potje dat je dan op je aanrecht kan zetten)
Jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is wel echt balen ja.Maar als die studie er eenmaal op zit kan het alleen nog maar beter worden
Zou het mooiste zijn dan jaDan heb je in ieder geval daar geen zorgen meer over, dat zal al heel wat schelen.
Precies, helpt je een hele hoop, en je merkt er later nog maar weinig van qua kosten.
Vanille Cola vond ik altijd wel chill maar laatst weer gekocht en vond het niet meer boeiendquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het altijd onzinMaar met de serieuze plannen in mijn hoofd moet ik toch eens beginnen. Hoop binnenkort ook nog cheap een goede bestekset tegen te komen en borden. Als ik theedoeken en handdoeken goedkoop vind van goede kwaliteit, dus geen Action (zijn echt flut handdoeken worden zo hard), dan koop ik ze ook gewoon. Plastic tas dichtknopen, in de doos doen en ze blijven wel goed. Zoals ik al zei ik ga echt alles de komende maanden kopen als ik het tegenkom, elke euro die ik bij het verhuizen kan besparen is er weer één
Fuck jou man jij bent vreemdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanille Cola vond ik altijd wel chill maar laatst weer gekocht en vond het niet meer boeiend
Alleen meubels enz moeten wel op dat moment. Maar ach als ik de kasten enz maar meteen kan vullen met de nodige spullen (pannen, borden, bestek, handdoeken etc.)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja preciesScheelt al een hele hoop van de klap die verhuizen straks kost
En toch moet hetquote:
Ja idd! Dat scheelt echt alquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen meubels enz moeten wel op dat moment. Maar ach als ik de kasten enz maar meteen kan vullen met de nodige spullen (pannen, borden, bestek, handdoeken etc.)
Als je iets nodig was kochten je ouders het, zorgeloos leventje etc.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef Moira. het volgende:
En toch moet het
Ik wou dat ik nog 12 was en dat anderen al dat soort shit voor me regelden en alles nog vanzelfsprekend was
Dat heb ik dus inderdaad ook, daar kan ik echt niet tegen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was ook mijn enige eis aan 'op kamers gaan': een individuele kamer, geen gedeelde ruimtes
Ben geen auti maar ik dig die shit gewoon niet
Partner geen probleem, daar kan je hoe dan ook wel jezelf zijn. Maar andere mensen zijn veel te 'normaal' voor mij om prettig mee samen te kunnen leven en huiskamer/badkamer/keuken mee te delen
Kon alleen nergens een fatsoenlijk betaalbare individuele kamer vinden
Zou ik in het 2e jaar op kamers in Nijmegen gaan, kwam er nooit een 2e jaar in Nijmegen
Eigen keuze hoorMaar eengezinswoning huren met de man van je leven vind ik een betere optie
ja graag, maar het is altijd gezeur, altijd iets. kan er moedeloos van wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch moet het
Ik wou dat ik nog 12 was en dat anderen al dat soort shit voor me regelden en alles nog vanzelfsprekend was
Ik heb het graag ook heel netjes allemaal, maar daar is mijn kamertje van 3 bij 4?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk eens lekker vrouw zijn en shit in gaan richten en netjes houden enzo
Daar is tot zo ver iig niks van terug te zien![]()
That's the spirit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaKomt ook wel goed allemaal, nog even door deze skeere tijden heen bijten
Straks (als ik iig aan een baan kom na mijn studie) al helemaal goed verdienen
![]()
Rijke tata worden
Nooit gehad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mountain Dew is ook best lekker
Ik had het over een dekbedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kweet ook niet precies hoe dat zit, maar mijn ervaring daarmee is dat het niet echt lekker mee blijft veren als je hem een tijd gebruikt (moet je elke keer je kussen opkloppen voor je erop gaat liggen en dan ligt het de volgende ochtend weer als baksteen), of dat je van die kleine kakveertjes uit je kussen hebt steken die dan in je wang prikken
Koop geen dons dan als het zo duur is
Ikea en Kringloop/Marktplaatsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
Heb ik straks een huis met alleen een matras, twee stoelen, en een tv.Breaking Bad Jesse style.
Ditquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ikea en Kringloop/Marktplaats![]()
Daar ga ik mijn inrichting weghalen
Oh, 7-up is wel lekker. Alleen met mate.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is gewoon overrated 7-up (met veel cafeïne)
Ja, Ikea was mijn plan ook wel ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ikea en Kringloop/Marktplaats![]()
Daar ga ik mijn inrichting weghalen
Haha ik heb ook wel een enorme lijst denk ik met spullen die ik daar wil halenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, Ikea was mijn plan ook wel ja.
Dat wordt veel karretjes heen en weer rijden daar.
Je kan er ook simpelweg alles halen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb ook wel een enorme lijst denk ik met spullen die ik daar wil halen
Omgquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een uitkomst voor zwervers.Zo goedkoop de hele dag doorkomen.
Maar ik wil ook goedkope houten kasten/kastjes/tafels opknappen door ze te schuren en verven. Maar denk dat van dit plan weinig terecht komtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kan er ook simpelweg alles halen.
hee das kenkergoedkoop maar t is nog goedkoper als je t zelf haalt bij de aldi.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn school zit om de hoek van de Ikea, gaan daar vaak Zweedse gehaktballen etenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje van beidequote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
joo hang je tegenwoordig hier uit?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik wil ook goedkope houten kasten/kastjes/tafels opknappen door ze te schuren en verven. Maar denk dat van dit plan weinig terecht komt!
True, maar dan moet je 't zelf nog gaan klaarmaken enzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
hee das kenkergoedkoop maar t is nog goedkoper als je t zelf haalt bij de aldi.
voor 6 euro per dag kan je veel meer eten krijgen
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn school zit om de hoek van de Ikea, gaan daar vaak Zweedse gehaktballen etenen dat ontbijt deden we ook vaak
Ik vrees iets met luiheid en tijd tekort tegen die tijd (i.v.m verhuizen, opleiding)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat zijn van die dingen die je dan uitstelt, en er pas een jaar later achter komt dat je dat wou gaan doen.
een magnetron doet meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, maar dan moet je 't zelf nog gaan klaarmaken enzo.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Die onderste is gewoon goedkoper, compacter, en je krijgt er een dakje + vlaggetjes bij.
Croissant in de magnetron?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
een magnetron doet meer dan je denkt.
20 euro "cadeau" nog wel. waar mensen al niet intrappen tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Die onderste is gewoon goedkoper, compacter, en je krijgt er een dakje + vlaggetjes bij.
Uhm ja kan allemaal toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Croissant in de magnetron?
Patat/friet in de magnetron?
Kipschnitzel in de magnetron?
Bolletje met kaas in de magnetron?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Met een 1000 wat lamp dan heh. Is je kipburger zo warm.
1000 euro is ook wel nice jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik blow niet meer.
doe maar 1000 biertjes of 1000 euro.
HEEEE MOIRA CHECK MN TOPIC DANquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohja kut, vergeten
ben niet eens stoned
ik fapje op je UIquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
Was even een sopje plegen omdat ik zag dat Stu er weer was
Krijg je terug als je online besteld ofzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
20 euro "cadeau" nog wel. waar mensen al niet intrappen tegenwoordig
Nee man, zonde.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Uhm ja kan allemaal toch?
Alleen croissant en bolletje kaas hoef ik niet warm. Voor de rest is alles prima op te warmen in de magnetron.
aanklagen die hap. er staat toch "cadeau"? dan moet je t krijgen ook, of je nou wat koopt of niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Krijg je terug als je online besteld ofzo._
jonge magnetron is alles en is goed voor alles. mensen die zeggen dat magnetronvoedsel slechter smaaktquote:
Ik ga direct bellen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
aanklagen die hap. er staat toch "cadeau"? dan moet je t krijgen ook, of je nou wat koopt of niet.
opbellen en zeggen: ik wil mijn 20 euro godverdomme
Laatst nog een droog washandje in de magnetron gedaan, omdat ik wilde dat hij nat zou worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
jonge magnetron is alles en is goed voor alles. mensen die zeggen dat magnetronvoedsel slechter smaaktdat komt gewoon omdat het allemaal voorgebakken is enzo die kant en klaar maaltijden.
savonds gooi ik vaak gewoon een paar aardappels, een stuk biefstuk en een broccoli in de magnetron, vers welteverstaan. en lekker dat het is
laatst kwam ik er achter dat de magnetron voor nog veel meer dingen handig is, je hont droogmaken na een flinke regenbui bijvoorbeeld. of een bevroren blikje bier ontdooien
het is allemaal de schuld van de reverse psychologyquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatst nog een droog washandje in de magnetron gedaan, omdat ik wilde dat hij nat zou worden.
Geen succes.
Stomme Reverse.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van de reverse psychology
Oeioeioei, en nu? Hoe ga je dit probleem oplossen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
hee ik draaide lepel om en toen viel mn yoghurt eraf
ik denk lepel weer omdraaien maar dan is het nog steeds lepel?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oeioeioei, en nu? Hoe ga je dit probleem oplossen?
Maar daarvan is je yoghurt nog niet terug op je lepel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik denk lepel weer omdraaien maar dan is het nog steeds lepel?
2 letters vanaf het midden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:48 schreef Studeur het volgende:
weet nou ff niet meer wat het begin en het einde is
nee maar je trekt het weer uit zn verband nu. het ging erom dat ik lepel omdraaide en het nog steeds lepel was maar mn yoghurt dus weg was maar het werkelijke probleem is niet hoe ik de yoghurt terug op de lepel krijg aangezien ik dan eerst moet weten wat het begin en het eind van lepel is wat nogal moeilijk is aangezien lepel omgekeerd lepel is dus weet niet waar ik moet beginnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar daarvan is je yoghurt nog niet terug op je lepel.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee maar je trekt het weer uit zn verband nu. het ging erom dat ik lepel omdraaide en het nog steeds lepel was maar mn yoghurt dus weg was maar het werkelijke probleem is niet hoe ik de yoghurt terug op de lepel krijg aangezien ik dan eerst moet weten wat het begin en het eind van lepel is wat nogal moeilijk is aangezien lepel omgekeerd lepel is dus weet niet waar ik moet beginnen.
quote:
Deze vrouwquote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fuck dat manBeter gewoon dakloos zijn en geld besparen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Deze vrouwZo konkoveel wijsheid
Doe hem de groetenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:09 schreef Moira. het volgende:
OMG MONO IS ER JAAAAA EVEN EEN POTJE KEEZEN EN DAN EEN POTJE KEZEN GR GR
Ja, precies. Ik ga wel onder een brug slapen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fuck dat manBeter gewoon dakloos zijn en geld besparen.
Vorige keer dat ik er een post maakte werd er compleet overheen gelezen en door niemand op gereageerdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:09 schreef d4v1d het volgende:
Goed0n post in het treintopic moira. Zullen vast raar opkijken dat ze eens een vrouw zien..
Is kut he, dat maak ik nou dagelijks mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik er een post maakte werd er compleet overheen gelezen en door niemand op gereageerd
Het is een zwaar leven als vrouwquote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is kut he, dat maak ik nou dagelijks mee.
wow zo niet boeiende infoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:45 schreef Moira. het volgende:
Ik heb gewoon een vaste relatie met iemand die al langer regelmatig in het treinentopic postte dan dat ik 'm ken
ey haal dat mes uit mijn rugquote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Één stoner maar. FL is een neppert, die blowt maar af en toe
met dat berichtje welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die heb ik daar niet gestoken, hoor
Dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:58 schreef BBQSausage het volgende:
Slapen
Douchen
Treinen
Blowen
Typen
Mensen die hun zinnen niet
Maar het is niet fijn een neppert genoemd te wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is toch zo? Dat is toch niet erg?
Dit is niet eens de stoners brahquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is niet fijn een neppert genoemd te worden![]()
Heb veel tijd in deze sc gestoken mimang
Ja ik bedoelde ook het stoners topicquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is niet eens de stoners brah
En ik maakte een garpje, niet zo snel op je pik getarpt zijn
SorryVergeef me
nou vooruitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook het stoners topic![]()
![]()
je bent vergeven hoor, zolang je 10 mei even onder de tafel gaat![]()
![]()
Voor mij is alles klein, dus heb ik genoeg keuze.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die blij worden van de kleine dingen in het leven
gvdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet zeker of ik komik denk dat ik dat twee dagen ervoor pas beslis
Nee dat doe ik nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
gvdbeter hou je de datum wel vrij iig, niet dat je ineens iets anders gaat afspreken en daardoor niet komt
DL Insidious 1+2 Die shit is echt fucked upquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kijk nu de film se7en. fucking vet.
AL gezienquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DL Insidious 1+2 Die shit is echt fucked up
Mono is geen horrorfilms gewendquote:
Welke laat je hem nog meer zien?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono is geen horrorfilms gewendHij vond het eerst niks, dus ik ben hem er nu een beetje kennis mee aan het laten maken
moet nog eem kieknquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Welke laat je hem nog meer zien?
Hehe Monopoly noemt zijn eigen lul een rauwe wortelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:57 schreef Moira. het volgende:
Ik heb zojuist een rauwe wortel in mijn kutje gestopt![]()
Terechtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:20 schreef Rezania het volgende:
Dat puntensysteem op de FP.Gewoon gedownvote omdat ik geen WoW speel.
Morning sunshinequote:
Ik weet wie je bent ik heb je op facebook gevondenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]http://imgur.com/gallery/KABnq
Ik zou je geupvote hebben ervoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:20 schreef Rezania het volgende:
Dat puntensysteem op de FP.Gewoon gedownvote omdat ik geen WoW speel.
Spannend hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik weet wie je bent ik heb je op facebook gevonden
Ben je hier?quote:
Ga jij we are the mess nog kopen van eskimo callboy of koop jij nooit CD's?quote:
Twijfel om 'm te orderen,of @ concert te halen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga jij we are the mess nog kopen van eskimo callboy of koop jij nooit CD's?
http://www.upmagazine.nl/lid-worden/quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Twijfel om 'm te orderen,of @ concert te halen.
Hmm, is dat Up wat? Ik las altijd de Rock Sound, maar die kan ik nergens meer vinden in NLquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
http://www.upmagazine.nl/lid-worden/
Nu kan je hier gratis een CD bijnemen, tenminste.. een aantal keuzes heb je. Waaronder We are the mess. Staat helemaal onderaanMaar dan heb je voor een 10tje een jaar abbo want We are the mess is bij bol.com 20 euro. Ik dacht ik meld het ff. Ik heb me net 5 minuten geleden ook aangemeld met die CD.
Geen idee, heb er nog nooit in gekekenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmm, is dat Up wat? Ik las altijd de Rock Sound, maar die kan ik nergens meer vinden in NL![]()
En voordat ik een jaar rotzooi ontvang wat ik toch niet ga lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |