En toch moet hetquote:
Ja idd! Dat scheelt echt alquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen meubels enz moeten wel op dat moment. Maar ach als ik de kasten enz maar meteen kan vullen met de nodige spullen (pannen, borden, bestek, handdoeken etc.)
Als je iets nodig was kochten je ouders het, zorgeloos leventje etc.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef Moira. het volgende:
En toch moet het
Ik wou dat ik nog 12 was en dat anderen al dat soort shit voor me regelden en alles nog vanzelfsprekend was
Dat heb ik dus inderdaad ook, daar kan ik echt niet tegen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was ook mijn enige eis aan 'op kamers gaan': een individuele kamer, geen gedeelde ruimtes
Ben geen auti maar ik dig die shit gewoon niet
Partner geen probleem, daar kan je hoe dan ook wel jezelf zijn. Maar andere mensen zijn veel te 'normaal' voor mij om prettig mee samen te kunnen leven en huiskamer/badkamer/keuken mee te delen
Kon alleen nergens een fatsoenlijk betaalbare individuele kamer vinden
Zou ik in het 2e jaar op kamers in Nijmegen gaan, kwam er nooit een 2e jaar in Nijmegen
Eigen keuze hoorMaar eengezinswoning huren met de man van je leven vind ik een betere optie
ja graag, maar het is altijd gezeur, altijd iets. kan er moedeloos van wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch moet het
Ik wou dat ik nog 12 was en dat anderen al dat soort shit voor me regelden en alles nog vanzelfsprekend was
Ik heb het graag ook heel netjes allemaal, maar daar is mijn kamertje van 3 bij 4?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk eens lekker vrouw zijn en shit in gaan richten en netjes houden enzo
Daar is tot zo ver iig niks van terug te zien![]()
That's the spirit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaKomt ook wel goed allemaal, nog even door deze skeere tijden heen bijten
Straks (als ik iig aan een baan kom na mijn studie) al helemaal goed verdienen
![]()
Rijke tata worden
Nooit gehad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mountain Dew is ook best lekker
Ik had het over een dekbedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kweet ook niet precies hoe dat zit, maar mijn ervaring daarmee is dat het niet echt lekker mee blijft veren als je hem een tijd gebruikt (moet je elke keer je kussen opkloppen voor je erop gaat liggen en dan ligt het de volgende ochtend weer als baksteen), of dat je van die kleine kakveertjes uit je kussen hebt steken die dan in je wang prikken
Koop geen dons dan als het zo duur is
Ikea en Kringloop/Marktplaatsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
Heb ik straks een huis met alleen een matras, twee stoelen, en een tv.Breaking Bad Jesse style.
Ditquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ikea en Kringloop/Marktplaats![]()
Daar ga ik mijn inrichting weghalen
Oh, 7-up is wel lekker. Alleen met mate.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is gewoon overrated 7-up (met veel cafeïne)
Ja, Ikea was mijn plan ook wel ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ikea en Kringloop/Marktplaats![]()
Daar ga ik mijn inrichting weghalen
Haha ik heb ook wel een enorme lijst denk ik met spullen die ik daar wil halenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, Ikea was mijn plan ook wel ja.
Dat wordt veel karretjes heen en weer rijden daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |