Ja idd, als er veel in komt en je weinig uit geeft gaat dat al gauw hardquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zou 't mooiste zijn inderdaad, dat je op een gegeven moment gewoon geld overhoudt ipv. meteen moet inleveren.
Sowieso is het OV gewoon gigantisch duur.Altijd kut.. En 't zou mooi zijn als je daar wel wat kan vinden, blijft wel naar dat ze je leeftijd dan als minpunt zien.. Je bent misschien wel duurder, maar bent wel sneller ingewerkt omdat je meer ervaring hebt, en zal ook productiever zijn... Ik vond 't ook gewoon altijd kut om bijbaantjes te vinden.
Heb tijdens mijn "studie" altijd simpelweg kranten bezorgd.
En daar verdiende ik geen kut mee, maar ik gaf ook amper wat uit.
Dus daarmee spaarde ik al een heel klein beetje.. Sowieso scheelt 't dat ik gewoon thuis woon, en ik nu fulltime werk, dan gaat sparen opeens heel snel..
Zo'n lening valt inderdaad wel mee, dat heb je zo afbetaald als je straks een baan hebt, en als dat je door je studie kan helpen is het alleen maar mooi.
Dat was ook mijn enige eis aan 'op kamers gaan': een individuele kamer, geen gedeelde ruimtesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben erg gesteld op rust, als ik even een momentje rust kan pakken, graag.En sowieso vind ik alles gedeeld hebben op kamers ook echt helemaal geen lekker idee.
Ohja, en regeltjes![]()
Kan ik eindelijk eens lekker vrouw zijn en shit in gaan richten en netjes houden enzoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon een heel huis helemaal voor jezelf.![]()
Wat lijkt me dat lekker
quote:
Wijnquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, ik moet ook maar 's wat drinken pakken. Heb volgens mij de hele avond nog niks gedronken._
Gewoon voelen of hij lekker zacht is en beetje meeveert enzo. En dons gaat op den duur plukkerig worden enzo, krijg je van die 'stukken' die je dan voelt in je kussen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet volgende week een tweepersoons dekbed kopen maar ik weet niet wat voor éénMet dons is wel chill maar zo duur. Maakt dat echt veel uit of je één van dons hebt of een synthetische?
Ik heb hier laatst een doos in de kelder gezet waar ik telkens allemaal spullen bij doe voor mijn uitzet. Van de week nog een doos met sap glazen gekregen en twee theeglazen nieuw in doos. Ik koop gewoon alles in de aanbieding wat ik nodig ben of ik krijg hetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk eens lekker vrouw zijn en shit in gaan richten en netjes houden enzo
Daar is tot zo ver iig niks van terug te zien![]()
Maar dons is zo giga duur.. Dat blijft toch wel lang goed lijkt me?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon voelen of hij lekker zacht is en beetje meeveert enzo. En dons gaat op den duur plukkerig worden enzo, krijg je van die 'stukken' die je dan voelt in je kussen.
Slimquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hier laatst een doos in de kelder gezet waar ik telkens allemaal spullen bij doe voor mijn uitzet. Van de week nog een doos met sap glazen gekregen en twee theeglazen nieuw in doos. Zit nog meer meuk in. Ik koop gewoon alles in de aanbieding wat ik nodig ben of ik krijg het
Kweet ook niet precies hoe dat zit, maar mijn ervaring daarmee is dat het niet echt lekker mee blijft veren als je hem een tijd gebruikt (moet je elke keer je kussen opkloppen voor je erop gaat liggen en dan ligt het de volgende ochtend weer als baksteen), of dat je van die kleine kakveertjes uit je kussen hebt steken die dan in je wang prikkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dons is zo giga duur.. Dat blijft toch wel lang goed lijkt me?Ik heb gewoon niet zoveel geld over voor een dekbed
Dat is wel echt balen ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, als er veel in komt en je weinig uit geeft gaat dat al gauw hard
Ben ook wel klaar met die bijbaantjes jaMja eerst nog 4 jaar studeren
Had gvd al bezig kunnen zijn met afstuderen aan de universiteit als mijn leven wat beter was geweest dan het is geweest in het verleden
Ik hoop idd wel dat ik ergens gewoon een nice baantje kan krijgen hier. Het liefst bij de Bristol, want dan kan ik gewoon laten zien hoe baas ik ben, hoef ik niet ingewerkt te worden, en waarschijnlijk een chillere werksfeer omdat minder opgefokte filiaalmanager
Tijdens de studie gewoon lenen, ja. Heb dat jarenlang terugbetalen er inmiddels echt wel voor over
Ik vond het altijd onzinquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Slim
Ik heb deze Sinterklaas voor het eerst spullen voor mijn uitzet gevraagd
Ik weet nog dat mijn zus daar al jáááren van tevoren mee bezig was en idd ook al die shit opsloeg in dozen enzoZe hoefde nauwelijks wat bij te kopen toen ze uiteindelijk écht wegging
Mono heeft een bestekset gekregen en ik zo'n soort keukendingenset (spatel en aardappelstamper en zo'n mega-lepel enzo in zo'n potje dat je dan op je aanrecht kan zetten)
Jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is wel echt balen ja.Maar als die studie er eenmaal op zit kan het alleen nog maar beter worden
Zou het mooiste zijn dan jaDan heb je in ieder geval daar geen zorgen meer over, dat zal al heel wat schelen.
Precies, helpt je een hele hoop, en je merkt er later nog maar weinig van qua kosten.
Vanille Cola vond ik altijd wel chill maar laatst weer gekocht en vond het niet meer boeiendquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het altijd onzinMaar met de serieuze plannen in mijn hoofd moet ik toch eens beginnen. Hoop binnenkort ook nog cheap een goede bestekset tegen te komen en borden. Als ik theedoeken en handdoeken goedkoop vind van goede kwaliteit, dus geen Action (zijn echt flut handdoeken worden zo hard), dan koop ik ze ook gewoon. Plastic tas dichtknopen, in de doos doen en ze blijven wel goed. Zoals ik al zei ik ga echt alles de komende maanden kopen als ik het tegenkom, elke euro die ik bij het verhuizen kan besparen is er weer één
Fuck jou man jij bent vreemdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanille Cola vond ik altijd wel chill maar laatst weer gekocht en vond het niet meer boeiend
Alleen meubels enz moeten wel op dat moment. Maar ach als ik de kasten enz maar meteen kan vullen met de nodige spullen (pannen, borden, bestek, handdoeken etc.)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja preciesScheelt al een hele hoop van de klap die verhuizen straks kost
En toch moet hetquote:
Ja idd! Dat scheelt echt alquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen meubels enz moeten wel op dat moment. Maar ach als ik de kasten enz maar meteen kan vullen met de nodige spullen (pannen, borden, bestek, handdoeken etc.)
Als je iets nodig was kochten je ouders het, zorgeloos leventje etc.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef Moira. het volgende:
En toch moet het
Ik wou dat ik nog 12 was en dat anderen al dat soort shit voor me regelden en alles nog vanzelfsprekend was
Dat heb ik dus inderdaad ook, daar kan ik echt niet tegen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat was ook mijn enige eis aan 'op kamers gaan': een individuele kamer, geen gedeelde ruimtes
Ben geen auti maar ik dig die shit gewoon niet
Partner geen probleem, daar kan je hoe dan ook wel jezelf zijn. Maar andere mensen zijn veel te 'normaal' voor mij om prettig mee samen te kunnen leven en huiskamer/badkamer/keuken mee te delen
Kon alleen nergens een fatsoenlijk betaalbare individuele kamer vinden
Zou ik in het 2e jaar op kamers in Nijmegen gaan, kwam er nooit een 2e jaar in Nijmegen
Eigen keuze hoorMaar eengezinswoning huren met de man van je leven vind ik een betere optie
ja graag, maar het is altijd gezeur, altijd iets. kan er moedeloos van wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
En toch moet het
Ik wou dat ik nog 12 was en dat anderen al dat soort shit voor me regelden en alles nog vanzelfsprekend was
Ik heb het graag ook heel netjes allemaal, maar daar is mijn kamertje van 3 bij 4?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk eens lekker vrouw zijn en shit in gaan richten en netjes houden enzo
Daar is tot zo ver iig niks van terug te zien![]()
That's the spirit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaKomt ook wel goed allemaal, nog even door deze skeere tijden heen bijten
Straks (als ik iig aan een baan kom na mijn studie) al helemaal goed verdienen
![]()
Rijke tata worden
Nooit gehad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mountain Dew is ook best lekker
Ik had het over een dekbedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kweet ook niet precies hoe dat zit, maar mijn ervaring daarmee is dat het niet echt lekker mee blijft veren als je hem een tijd gebruikt (moet je elke keer je kussen opkloppen voor je erop gaat liggen en dan ligt het de volgende ochtend weer als baksteen), of dat je van die kleine kakveertjes uit je kussen hebt steken die dan in je wang prikken
Koop geen dons dan als het zo duur is
Ikea en Kringloop/Marktplaatsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
Heb ik straks een huis met alleen een matras, twee stoelen, en een tv.Breaking Bad Jesse style.
Ditquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ikea en Kringloop/Marktplaats![]()
Daar ga ik mijn inrichting weghalen
Oh, 7-up is wel lekker. Alleen met mate.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is gewoon overrated 7-up (met veel cafeïne)
Ja, Ikea was mijn plan ook wel ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ikea en Kringloop/Marktplaats![]()
Daar ga ik mijn inrichting weghalen
Haha ik heb ook wel een enorme lijst denk ik met spullen die ik daar wil halenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, Ikea was mijn plan ook wel ja.
Dat wordt veel karretjes heen en weer rijden daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |