quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Met een 1000 wat lamp dan heh. Is je kipburger zo warm.
1000 euro is ook wel nice jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik blow niet meer.
doe maar 1000 biertjes of 1000 euro.
HEEEE MOIRA CHECK MN TOPIC DANquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohja kut, vergeten
ben niet eens stoned
ik fapje op je UIquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:31 schreef Moira. het volgende:
Was even een sopje plegen omdat ik zag dat Stu er weer was
Krijg je terug als je online besteld ofzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
20 euro "cadeau" nog wel. waar mensen al niet intrappen tegenwoordig
Nee man, zonde.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
Uhm ja kan allemaal toch?
Alleen croissant en bolletje kaas hoef ik niet warm. Voor de rest is alles prima op te warmen in de magnetron.
aanklagen die hap. er staat toch "cadeau"? dan moet je t krijgen ook, of je nou wat koopt of niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Krijg je terug als je online besteld ofzo._
jonge magnetron is alles en is goed voor alles. mensen die zeggen dat magnetronvoedsel slechter smaaktquote:
Ik ga direct bellen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
aanklagen die hap. er staat toch "cadeau"? dan moet je t krijgen ook, of je nou wat koopt of niet.
opbellen en zeggen: ik wil mijn 20 euro godverdomme
Laatst nog een droog washandje in de magnetron gedaan, omdat ik wilde dat hij nat zou worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
jonge magnetron is alles en is goed voor alles. mensen die zeggen dat magnetronvoedsel slechter smaaktdat komt gewoon omdat het allemaal voorgebakken is enzo die kant en klaar maaltijden.
savonds gooi ik vaak gewoon een paar aardappels, een stuk biefstuk en een broccoli in de magnetron, vers welteverstaan. en lekker dat het is
laatst kwam ik er achter dat de magnetron voor nog veel meer dingen handig is, je hont droogmaken na een flinke regenbui bijvoorbeeld. of een bevroren blikje bier ontdooien
het is allemaal de schuld van de reverse psychologyquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatst nog een droog washandje in de magnetron gedaan, omdat ik wilde dat hij nat zou worden.
Geen succes.
Stomme Reverse.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van de reverse psychology
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |