Je kan er ook simpelweg alles halen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik heb ook wel een enorme lijst denk ik met spullen die ik daar wil halen
Omgquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een uitkomst voor zwervers.Zo goedkoop de hele dag doorkomen.
Maar ik wil ook goedkope houten kasten/kastjes/tafels opknappen door ze te schuren en verven. Maar denk dat van dit plan weinig terecht komtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kan er ook simpelweg alles halen.
hee das kenkergoedkoop maar t is nog goedkoper als je t zelf haalt bij de aldi.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn school zit om de hoek van de Ikea, gaan daar vaak Zweedse gehaktballen etenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje van beidequote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
joo hang je tegenwoordig hier uit?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik wil ook goedkope houten kasten/kastjes/tafels opknappen door ze te schuren en verven. Maar denk dat van dit plan weinig terecht komt!
True, maar dan moet je 't zelf nog gaan klaarmaken enzo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
hee das kenkergoedkoop maar t is nog goedkoper als je t zelf haalt bij de aldi.
voor 6 euro per dag kan je veel meer eten krijgen
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn school zit om de hoek van de Ikea, gaan daar vaak Zweedse gehaktballen etenen dat ontbijt deden we ook vaak
Ik vrees iets met luiheid en tijd tekort tegen die tijd (i.v.m verhuizen, opleiding)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat zijn van die dingen die je dan uitstelt, en er pas een jaar later achter komt dat je dat wou gaan doen.
een magnetron doet meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, maar dan moet je 't zelf nog gaan klaarmaken enzo.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Die onderste is gewoon goedkoper, compacter, en je krijgt er een dakje + vlaggetjes bij.
Croissant in de magnetron?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
een magnetron doet meer dan je denkt.
20 euro "cadeau" nog wel. waar mensen al niet intrappen tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Die onderste is gewoon goedkoper, compacter, en je krijgt er een dakje + vlaggetjes bij.
Uhm ja kan allemaal toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Croissant in de magnetron?
Patat/friet in de magnetron?
Kipschnitzel in de magnetron?
Bolletje met kaas in de magnetron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |