Dit is niet eens de stoners brahquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is niet fijn een neppert genoemd te worden![]()
Heb veel tijd in deze sc gestoken mimang
Ja ik bedoelde ook het stoners topicquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is niet eens de stoners brah
En ik maakte een garpje, niet zo snel op je pik getarpt zijn
SorryVergeef me
nou vooruitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook het stoners topic![]()
![]()
je bent vergeven hoor, zolang je 10 mei even onder de tafel gaat![]()
![]()
Voor mij is alles klein, dus heb ik genoeg keuze.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die blij worden van de kleine dingen in het leven
gvdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet zeker of ik komik denk dat ik dat twee dagen ervoor pas beslis
Nee dat doe ik nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
gvdbeter hou je de datum wel vrij iig, niet dat je ineens iets anders gaat afspreken en daardoor niet komt
DL Insidious 1+2 Die shit is echt fucked upquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kijk nu de film se7en. fucking vet.
AL gezienquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DL Insidious 1+2 Die shit is echt fucked up
Mono is geen horrorfilms gewendquote:
Welke laat je hem nog meer zien?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono is geen horrorfilms gewendHij vond het eerst niks, dus ik ben hem er nu een beetje kennis mee aan het laten maken
moet nog eem kieknquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Welke laat je hem nog meer zien?
Hehe Monopoly noemt zijn eigen lul een rauwe wortelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:57 schreef Moira. het volgende:
Ik heb zojuist een rauwe wortel in mijn kutje gestopt![]()
Terechtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:20 schreef Rezania het volgende:
Dat puntensysteem op de FP.Gewoon gedownvote omdat ik geen WoW speel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |