Vorige keer dat ik er een post maakte werd er compleet overheen gelezen en door niemand op gereageerdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:09 schreef d4v1d het volgende:
Goed0n post in het treintopic moira. Zullen vast raar opkijken dat ze eens een vrouw zien..
Is kut he, dat maak ik nou dagelijks mee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik er een post maakte werd er compleet overheen gelezen en door niemand op gereageerd
Het is een zwaar leven als vrouwquote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is kut he, dat maak ik nou dagelijks mee.
wow zo niet boeiende infoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:45 schreef Moira. het volgende:
Ik heb gewoon een vaste relatie met iemand die al langer regelmatig in het treinentopic postte dan dat ik 'm ken
ey haal dat mes uit mijn rugquote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Één stoner maar. FL is een neppert, die blowt maar af en toe
met dat berichtje welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die heb ik daar niet gestoken, hoor
Dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:58 schreef BBQSausage het volgende:
Slapen
Douchen
Treinen
Blowen
Typen
Mensen die hun zinnen niet
Maar het is niet fijn een neppert genoemd te wordenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 04:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is toch zo? Dat is toch niet erg?
Dit is niet eens de stoners brahquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is niet fijn een neppert genoemd te worden![]()
Heb veel tijd in deze sc gestoken mimang
Ja ik bedoelde ook het stoners topicquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is niet eens de stoners brah
En ik maakte een garpje, niet zo snel op je pik getarpt zijn
SorryVergeef me
nou vooruitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 05:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook het stoners topic![]()
![]()
je bent vergeven hoor, zolang je 10 mei even onder de tafel gaat![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |