quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:52 schreef Moira. het volgende:
Ik hou van mijn vriend
Mijn wiet is op en we hebben ook geen geld voor een nieuw zakje.
Maar deze baas kent mij goed genoeg om te weten dat ik een afkeer heb aan nuchter de avond te besteden, dus ik tref bij binnenkomst een ideaal ingerichte chillplek aan met daarnaast een glas en een fles wijnHij had zelfs de asbak en een aansteker klaargelegd terwijl hij zelf is gestopt met roken
Hij heeft nu nachtdienst (kwam 'm net tegen, hij op weg naar 't station, ik op weg naar zijn osso) dus ik moet nog even wachten om hem in natura te bedanken
Iewl, heteroseks, bah.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
Dit topic had "Monopoly" moeten heten vanwege onderstaande
[..]
Als de huidige TT niet de TT was geweest had ik gewijzigd, maar dit kan ik niet handelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Balen wel, zoiets moet je ook gewoon niet zelf beheren als je er niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die DBA bij het bedrijf waar ik bij aan de gang ben is nogal achterlijk![]()
rip mij
Ik was gewoon vandaag aan het inloggen, had ik opeens geen rechten meer op die MSSQL serverquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Balen wel, zoiets moet je ook gewoon niet zelf beheren als je er niet mee om kan gaan.
Nee snap ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als de huidige TT niet de TT was geweest had ik gewijzigd, maar dit kan ik niet handelen.
Faal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was gewoon vandaag aan het inloggen, had ik opeens geen rechten meer op die MSSQL servergewoon uit het niets. Handig man, als ik allemaal conversies moet doen
moest wenen wel.
Immer , immer! Daar dan?quote:
MySQL onder Windows is ook gewoon kakquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Faal.Beetje jammer ook wel dat het MSSQL is. MySQL
Sowieso, het logo zegt al genoeg.
[ afbeelding ]
Pics/filmpjes/tekeningen van de betaling.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso gewoon geen windows servers nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MySQL onder Windows is ook gewoon kak
Gewoon onder een normale linux-server, waarom doen klanten niet? Achterlijke meh
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pics/filmpjes/tekeningen van de betaling.
Ah dat is wel liefquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed bezigquote:
QFT dit. Gelukkig is onze eigen cloud (waar de meeste klanten in zitten) gewoon CentOS met MySQL, wat raar dat alle klanten met problemen in Windows werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso gewoon geen windows servers nee.Altijd bagger.
Simon & Garfunkelquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:54 schreef Moira. het volgende:
Maar ondanks dat goede TT want tof nummer.
Zal vast toeval zijn ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT dit. Gelukkig is onze eigen cloud (waar de meeste klanten in zitten) gewoon CentOS met MySQL, wat raar dat alle klanten met problemen in Windows werken
Afkickverschijnselen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
Een dagje geen wiet is ook helemaal niet zo slecht ofzoMaar het is gewoon irritant als de enige reden waarom je geen wiet rookt is omdat je het niet kan betalen en daarom niet hebt
Ipv dat je vrijwillig een avond niet blowt
Elke dag wiet roken? Is dat wel betaalbaar dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
Een dagje geen wiet is ook helemaal niet zo slecht ofzoMaar het is gewoon irritant als de enige reden waarom je geen wiet rookt is omdat je het niet kan betalen en daarom niet hebt
Ik herken hetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:01 schreef Moira. het volgende:
Geloof me, de meeste klanten denken van welquote:
Voor mij nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Elke dag wiet roken? Is dat wel betaalbaar dan?
Ja gvdquote:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Elke dag wiet roken? Is dat wel betaalbaar dan?
Ja maar dan kun je tenminste nog om een jointje vragen ofzoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik herken hetNiet kunnen smoken vanwege geldgebrek is echt naar. Vooral als je ook nog eens met 6 blowende huisgenoten samenwoont die wel blowen
Zo irritant
Oracle is ook gewoon oud en brak.. De denkwijze ook, het bestaat nu alleen nog omdat ze Sun hebben opgekocht en omdat alle oude grote bedrijven niet durven over te stappen op andere systemen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geloof me, de meeste klanten denken van welom te janken wel. Zit nu serieus met een migratie van Oracle (
ja) naar MSSQL wat gewoon kut loopt, ik kan niet met Oracle omgaan
Hmm ik heb liever eigen jointquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je tenminste nog om een jointje vragen ofzo'
Ik zou eventueel Mono's huisgenoot kunnen vragen of hij toevallig wiet heeft.
Maar ik vernam dat hij crack heeft gerookt en Mono raadde mij aan de deur op slot te doen als ik op zijn kamer zit, dus dan maar niet
Ja jij bent echt nog 6 tandjes erger dan ik wbt blowenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
Ik smoke echt teveel om dat bij de shop te kopen
Het kost allemaal zoveel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gvdErg eigenlijk ook
Mja wijn
Zolang ik nog geen studie/carrière/kinderen heb kan ik nog even een slechte levensstijl aanhouden
In mijn huidige geval zou ik sowieso om een joint gaan bietsen als ik blowende huisgenoten hadquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik heb liever eigen jointEn sowieso wil ik niet telkens joints bietsen bij mensen
Als ik ergens de tering aan heb is het Oracle databasesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oracle is ook gewoon oud en brak.. De denkwijze ook, het bestaat nu alleen nog omdat ze Sun hebben opgekocht en omdat alle oude grote bedrijven niet durven over te stappen op andere systemen.
Jammer wel.
Ik ga ook zo blij zijn als ik uiteindelijk de wil vind om te stoppen met roken enzoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het kost allemaal zoveel.Ik zou 't zo zonde vinden.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jij bent echt nog 6 tandjes erger dan ik wbt blowen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |