Oeioeioei, en nu? Hoe ga je dit probleem oplossen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
hee ik draaide lepel om en toen viel mn yoghurt eraf
ik denk lepel weer omdraaien maar dan is het nog steeds lepel?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oeioeioei, en nu? Hoe ga je dit probleem oplossen?
Maar daarvan is je yoghurt nog niet terug op je lepel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:47 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik denk lepel weer omdraaien maar dan is het nog steeds lepel?
2 letters vanaf het midden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:48 schreef Studeur het volgende:
weet nou ff niet meer wat het begin en het einde is
nee maar je trekt het weer uit zn verband nu. het ging erom dat ik lepel omdraaide en het nog steeds lepel was maar mn yoghurt dus weg was maar het werkelijke probleem is niet hoe ik de yoghurt terug op de lepel krijg aangezien ik dan eerst moet weten wat het begin en het eind van lepel is wat nogal moeilijk is aangezien lepel omgekeerd lepel is dus weet niet waar ik moet beginnen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar daarvan is je yoghurt nog niet terug op je lepel.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee maar je trekt het weer uit zn verband nu. het ging erom dat ik lepel omdraaide en het nog steeds lepel was maar mn yoghurt dus weg was maar het werkelijke probleem is niet hoe ik de yoghurt terug op de lepel krijg aangezien ik dan eerst moet weten wat het begin en het eind van lepel is wat nogal moeilijk is aangezien lepel omgekeerd lepel is dus weet niet waar ik moet beginnen.
quote:
Deze vrouwquote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fuck dat manBeter gewoon dakloos zijn en geld besparen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Deze vrouwZo konkoveel wijsheid
Doe hem de groetenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:09 schreef Moira. het volgende:
OMG MONO IS ER JAAAAA EVEN EEN POTJE KEEZEN EN DAN EEN POTJE KEZEN GR GR
Ja, precies. Ik ga wel onder een brug slapen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fuck dat manBeter gewoon dakloos zijn en geld besparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |