abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135930088
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:49 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Je ging te laat naar rechts.
Euhm, jij weet ook waar de camera hangt, en zag dat er daarvoor rechts ook nog een auto zat, ik niet kan zien of die de rotonde af gaat, je weet ook niet hoe breed het voertuig van mij is en hoe lang?
pi_135930140
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:36 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Beter hou je je mond Ff. En kijk nog een keer
Je reed zelf helemaal verkeerd. Je ging veel te laat naar rechts.

Een goede richtlijn is naar die verkeersborden toerijden en dan afbuigen.

Om dit soort redenen ben ik een voorstander van een verplicht herexamen voor iedereen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135930184
Dan ben jij de eerste die zakt met je 'koppeling in een keer op laten komen met 4000 toeren' :')

ik moet hier niet meelezen, doei :P
pi_135930202
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:40 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je reed zelf helemaal verkeerd. Je ging veel te laat naar rechts.

Een goede richtlijn is naar die verkeersborden toerijden en dan afbuigen.

Om dit soort redenen ben ik een voorstander van een verplicht herexamen voor iedereen.
Nee.

En als je leest wat ik had getypt, voordat je hier antwoord geeft.

Ga jij maar weer lekker op een afgesloten weg rijden met je Italiaanse wanproduct, met een wegligging van een Lada... Daar hoor je thuis.

En ja, ik ben geïrriteerd.

Ps: je weet niet hoe lang mijn wagen is, als ik eerder naar rechts ga en jij rijdt daar met je gele banaan, is ie plat.
pi_135930416
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:36 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Beter hou je je mond Ff. En kijk nog een keer
Is het nou echt nodig om meteen tof te gaan praten? Ik heb een paar keer gekeken en vind dat je beter niet daar van strook had kunnen wisselen.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_135930461
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:43 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nee.

En als je leest wat ik had getypt, voordat je hier antwoord geeft.

Ga jij maar weer lekker op een afgesloten weg rijden met je Italiaanse wanproduct, met een wegligging van een Lada... Daar hoor je thuis.

En ja, ik ben geïrriteerd.

Ps: je weet niet hoe lang mijn wagen is, als ik eerder naar rechts ga en jij rijdt daar met je gele banaan, is ie plat.
En wtf. Ik heb op dit moment nog geen auto, maar leen 2 Duitse en 1 Franse auto.

Maar uhm je bent een buschauffeur? Aan je gedrag lijkt dat niet onlogisch.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135931500
Moet ik hier serieus elke dag gaan roepen dat jullie normaal moeten doen }:| ?
pi_135931552
Mij hoef je dat niet te vragen, ik doe alleen nog maar aan beamen of mijn ongeloof uitspreken over de situatie
pi_135931685
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:35 schreef Anne het volgende:
Moet ik hier serieus elke dag gaan roepen dat jullie normaal moeten doen }:| ?
Sorry, liet me even gaan, schoon de boel maar op...

Net even gekeken wat voor onzin Roadtrip ook alweer uitkraamt... Trap er nog in ook.
pi_135931981
Hier in het dorp is midden op het plein een parkeerplaats. Wanneer je van die parkeerplaats afkomt, en dus van rechts komt hoor je voorrang te krijgen omdat het verder gewoon een gelijkwaardige kruising is, ondanks dat je van een parkeerplaats afkomt. Is ook duidelijk aangegeven met blokken op het wegdek.

Niemand hier in het dorp die dat dus begrijpt. Net weer een halve minuut op de claxon gehangen, en dan word je raar aangekeken door de mensen die dan alsnog gewoon doorrijden. :(
Flesje bier
pi_135932010
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Anne op 25-01-2014 17:56:16 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_135932097
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:53 schreef Gezicht het volgende:
Hier in het dorp is midden op het plein een parkeerplaats. Wanneer je van die parkeerplaats afkomt, en dus van rechts komt hoor je voorrang te krijgen omdat het verder gewoon een gelijkwaardige kruising is, ondanks dat je van een parkeerplaats afkomt. Is ook duidelijk aangegeven met blokken op het wegdek.

Niemand hier in het dorp die dat dus begrijpt. Net weer een halve minuut op de claxon gehangen, en dan word je raar aangekeken door de mensen die dan alsnog gewoon doorrijden. :(
Ah, hier iets vergelijkbaars; in ons dorp was de straat door het centrum altijd een voorrangsweg. Dat is veranderd sinds een jaartje of drie-vier. Maar voornamelijk fietsers (die dus ook gewoon voorrang dienen te geven) en een paar automobilisten snappen dat nog steeds niet helemaal.
pi_135932156
Oeps, sorry en excuses. PM gelezen. Blijkbaar niet goed ingelezen.
pi_135932210
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:53 schreef Gezicht het volgende:

Dan zou het ook handig zijn als de gemeente dat met borden aangeeft.

Waarom? Als het sneeuwt is de wegmarkeringen niet meer te zien :-)
pi_135948673
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Ah, hier iets vergelijkbaars; in ons dorp was de straat door het centrum altijd een voorrangsweg. Dat is veranderd sinds een jaartje of drie-vier. Maar voornamelijk fietsers (die dus ook gewoon voorrang dienen te geven) en een paar automobilisten snappen dat nog steeds niet helemaal.
Jij komt uberhaupt fietsers tegen die voorrang geven :o
pi_135954336
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij komt uberhaupt fietsers tegen die voorrang geven :o
Bleh sommige fietsers. Ik heb er vaak maar 1 gevoel bij

Zou ze wel leren in ieder geval
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_135974159
Ik vind snelheid camera's trouwens ook rete irritant. Samen met de boetes die je krijgt.

Ook echt limieten van 80km op een 4 baans snelweg... :(
pi_135974232
Lol ik realiseer me ook nu dat ze echt dagelijks technisch mijn rijbewijs mogen innemen... :')
pi_135974242
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:53 schreef Roadtrip het volgende:
Ik vind snelheid camera's trouwens ook rete irritant. Samen met de boetes die je krijgt.

Ook echt limieten van 80km op een 4 baans snelweg... :(
Als je gewoon aan de snelheid houdt is er niks aan de hand. Het is niet anders in dit regelland.
pi_135974341
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Als je gewoon aan de snelheid houdt is er niks aan de hand. Het is niet anders in dit regelland.
Regels zijn er om gebroken te worden.

Alhoewel ik het echt niet grappig zou vonden als mijn rijbewijs ingenomen wordt.
pi_135974915
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:56 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Regels zijn er om gebroken te worden.

Alhoewel ik het echt niet grappig zou vonden als mijn rijbewijs ingenomen wordt.
En dat heb je geheel zelf in de hand.
pi_135975244
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat men dat een simpel en nikszeggend argument is, wat denk jij? Niet dat ik durf met jou oneens te zijn maar wilde toch de open vraag stellen
pi_135975732
Het is ook een nietszeggend en simpel argument. Maar als een simpel iemand gaat klagen over boetes enzovoorts dan is het opeens wel een goed doordacht argument om boetes te voorkomen.
pi_135978333
Helemaal met je eens. Top posting, dank voor dit inzicht
pi_135987841
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

En dat heb je geheel zelf in de hand.
Bij 3x meer dan 40 te hard kan mijn rijbewijs ingenomen worden. Alsof we niet allemaal op buiten weggetjes een beetje het gas doortrappen.

Ik ben echt heel veilig in het verkeer, maar op een verlaten weg ga ik lekker hard.

Wat ik trouwens ook irritant vind is mensen die bumperkleven om erlangs te gaan. Zeker wanneer je al tien kilometer per uur harder dan het snelheid limiet gaat en het rechts langzaam rijd is het irritant.

Wanneer de snelweg weg is ga ik natuurlijk wel aan de kant. Maar wanneer het rechts druk is gaat de dimmer op de binnenspiegel en blijf ik lekker doorrijden.

Als iemand netjes afstand houdt en knippert is het natuurlijk een totaal ander verhaal.
  zondag 26 januari 2014 @ 23:08:33 #226
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_135988307
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:02 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Bij 3x meer dan 40 te hard kan mijn rijbewijs ingenomen worden. Alsof we niet allemaal op buiten weggetjes een beetje het gas doortrappen.

Ik ben echt heel veilig in het verkeer, maar op een verlaten weg ga ik lekker hard.

Wat ik trouwens ook irritant vind is mensen die bumperkleven om erlangs te gaan. Zeker wanneer je al tien kilometer per uur harder dan het snelheid limiet gaat en het rechts langzaam rijd is het irritant.

Wanneer de snelweg weg is ga ik natuurlijk wel aan de kant. Maar wanneer het rechts druk is gaat de dimmer op de binnenspiegel en blijf ik lekker doorrijden.

Als iemand netjes afstand houdt en knippert is het natuurlijk een totaal ander verhaal.
Bumperklevers :').

Als ik mistachterlicht had gelijk ff aangezet :')
Irene is bae <3
pi_135991474
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:02 schreef Roadtrip het volgende:

Ik ben echt heel veilig in het verkeer,
Ik heb anders meerdere topics van je gelezen waarin jij jezelf openbaarde als een arrogante fietser die van mening is dat de regeltjes niet voor jou gelden.
Daarom heb ik ook veel moeite om jouw uitspraken serieus te nemen als het om verkeer gaat.

Sterker nog: Ik denk dat je een troll bent, zelfs in je eigen topic waarin je een "studentenauto" zoekt heb je absurde eisen en argumenten.

Of je bent compleet wereldvreemd, kan ook nog.
In dat geval kun je er niks aan doen.
pi_135993982
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Bumperklevers :').

Als ik mistachterlicht had gelijk ff aangezet :')
Het kutte is ook dat een verkeerde tik van achteren tot een enorme frontale botsing kan leiden.
  maandag 27 januari 2014 @ 01:27:17 #229
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_135993994
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:26 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het kutte is ook dat een verkeerde tik van achteren tot een enorme frontale botsing kan leiden.
ff seinen met mistachterlicht dat die moet oppleuren
Irene is bae <3
pi_135994015
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:00 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik heb anders meerdere topics van je gelezen waarin jij jezelf openbaarde als een arrogante fietser die van mening is dat de regeltjes niet voor jou gelden.
Daarom heb ik ook veel moeite om jouw uitspraken serieus te nemen als het om verkeer gaat.

Sterker nog: Ik denk dat je een troll bent, zelfs in je eigen topic waarin je een "studentenauto" zoekt heb je absurde eisen en argumenten.

Of je bent compleet wereldvreemd, kan ook nog.
In dat geval kun je er niks aan doen.
Klopt. Fietsers hebben altijd voorrang, als je zelf op de fiets zit tenminste. Ik hou er ook rekening mee in de auto, dat er van alle kanten fietsers zonder licht kunnen komen.

De eisen in mijn topic zijn ook dood normaal. Mijn budget alleen niet.

Maar misschien ben ik inderdaad wereldvreemd. Daar ben ik dan wel ape trots op.
pi_135994037
quote:
16s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:27 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

ff seinen met mistachterlicht dat die moet oppleuren
Worden ze alleen maar bozer. Meestal ga ik aan de kant. Lukt dat niet is het spiegeltje dimmen en lekker Door karren, maar wel rekening houdend met de rem reactie van de idioot achter me.
  maandag 27 januari 2014 @ 01:39:30 #232
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_135994215
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:29 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Worden ze alleen maar bozer. Meestal ga ik aan de kant. Lukt dat niet is het spiegeltje dimmen en lekker Door karren, maar wel rekening houdend met de rem reactie van de idioot achter me.
op de snelweg rijd ik meestal 100 op de rechterbaan, dus heb niet vaak te maken met bumperklevers :P. Bij standaard buiten bebouwde kom gaat die er maar langs of blijft er maar achter. De luxe van een dimmende spiegel heb ik helaas niet evenals mistachterlicht :').
Irene is bae <3
pi_136013111
En vanochtend weer bijna op de motorkap van een bestuurder beland die geen voorrang verleende terwijl ik met de mini-rotonde mee fietste. De rotonde is zeer overzichtelijk en fietsers hebben daar al jaren voorrang wanneer ze meefietsen in de rijrichting van de rotonde; het fietspad ligt om de rotonde heen in plaats van er direct naast.
Get stoned
pi_136013288
Net op de snelweg lekker tuffend met 105 km/u op de teller en CC waar je 100 mag. Tussen twee ver uit elkaar rijdende vrachtwagens ga ik telkens netjes naar rechts. Komt er zo'n ^$($^%#%&# in een Astra op de strook links van mij aanrijden (met snelheidsverschil), maar blijft dan net in mijn dode hoek hangen. Ondertussen 'moet' ik alweer in gaan halen, dus maar tandje CC erbij om hem voor te blijven. Volgende vrachtwagens precies hetzelfde. Dan snap ik wel dat mensen links blijven hangen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_136014128
quote:
8s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Net op de snelweg lekker tuffend met 105 km/u op de teller en CC waar je 100 mag. Tussen twee ver uit elkaar rijdende vrachtwagens ga ik telkens netjes naar rechts. Komt er zo'n ^$($^%#%&# in een Astra op de strook links van mij aanrijden (met snelheidsverschil), maar blijft dan net in mijn dode hoek hangen. Ondertussen 'moet' ik alweer in gaan halen, dus maar tandje CC erbij om hem voor te blijven. Volgende vrachtwagens precies hetzelfde. Dan snap ik wel dat mensen links blijven hangen.
Ja dat is zoo verdomd irritant. Alsof iemand jou wil straffen omdat je netjes de regels navolgt grmbl

Heb dat ook al paar keer snachts gehad. Dat ik netjes rechtse baan met bijna 140 op cc rij en dat mr debiel die net iets harder rijdt mij inhaalt terwijl we de vrachtwagen op zien doemen en de derde of vierde baan auto vrij is. Argh sterf. Wil altijd mijn ongenoegen kenbaar maken maar houdt me altijd in
pi_136019093
Vandaag was ik naar keulen gegaan. Fucking kut. Rij je eindelijk lekker 180, komt er elke keer een idioot met 80km/u achter een vrachtwagen vandaan. Nederlanders bij de grens zijn het ergst, maar Duitsers kunnen er ook wat van...
pi_136019114
Belgen.
Echt.
You called me fat? Hell no, hold my cake.
pi_136019191
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:34 schreef Masquerading het volgende:
Belgen.
Echt.
Ja inderdaad. Echt verschrikkelijk. Maar ook echt met alles wat ze doen op de weg. Vooral in andere landen.
pi_136019354
Trouwens nog een keer, voor extra effect. Vrouwen op de autobahn :r

Hoe moeilijk kan het zijn :')
  maandag 27 januari 2014 @ 20:24:07 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_136021818
quote:
8s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heel herkenbaar idd, strontvervelend. Ga je netjes opzij omdat je hem naar je toe ziet rijden in je spiegel, en je dan vervolgens met 3 km verschil op de cc in blijven halen zodat jij in de ankers kunt omdat je zo vriendelijk was om naar rechts te gaan voor hem. }:|

Ik heb dan altijd de onweerstaanbare neiging om ze op dezelfde manier terug te pakken bij de volgende vrachtwagen als zij op die rechterstrook rijden; stomme kutjosti's met hun snooze control; geef godverdomme gewoon effe gas bij, of tik dat ding effe uit en laat me er voor :r
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  FOK!fotograaf dinsdag 28 januari 2014 @ 00:25:29 #241
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_136036660
quote:
13s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heel herkenbaar idd, strontvervelend. Ga je netjes opzij omdat je hem naar je toe ziet rijden in je spiegel, en je dan vervolgens met 3 km verschil op de cc in blijven halen zodat jij in de ankers kunt omdat je zo vriendelijk was om naar rechts te gaan voor hem. }:|

Ik heb dan altijd de onweerstaanbare neiging om ze op dezelfde manier terug te pakken bij de volgende vrachtwagen als zij op die rechterstrook rijden; stomme kutjosti's met hun snooze control; geef godverdomme gewoon effe gas bij, of tik dat ding effe uit en laat me er voor :r
Nog irritanter is het als jij op je CC rijdt en er in een trajectcontrole een auto om je heen blijft zwerven omdat die geen CC heeft.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:46:35 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_136039862
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:25 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Nog irritanter is het als jij op je CC rijdt en er in een trajectcontrole een auto om je heen blijft zwerven omdat die geen CC heeft.
TC's heb je hier niet in de regio, in ieder geval niet op de routes die ik rijd. Dichtstbijzijnde is volgens mij bij Arnhem, en ik werd pas geleden getipt door een politiemeneer dat er op korte termijn een tijd lang een mobiele TC op de A73 in de buurt van Nijmegen zal rondzwerven. Gelukkig kom ik niet zo vaak die kant op :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_136039932
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:34 schreef Masquerading het volgende:
Belgen.
Echt.
Mja, maar waar het bij Nederlanders doorgaans hufterigheid betreft, kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het bij de gemiddelde Belg simpelweg een geval van pure onkunde is als er weer eens gefaald wordt. Dan kan ik me er toch al minder kwaad om maken.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:02:16 #244
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_136040074
Gisteravond, half 7. Auto komt een parkeergarage uitrijden, zonder licht. Ik stond buiten de garage op iemand te wachten (in de auto). Toen hij stapvoets langsreed gebaarde ik dat z'n licht (nog) niet aan was; geen reactie. Toen hij me voorbij was seinde ik met groot licht, weer niks. Toen hij de weg op draaide, nog steeds zonder licht, weer seinen, en weer geen sjoege.

Vanmorgen, 8 uur. Schemerig, maar de lantaarns nog aan. Een stukje achter me reed een auto zonder licht. Een donkerblauwe, dus je zag 'm echt alleen omdat er iets bewoog. Ik seinen (met mistachterlicht knipperen), maar niks.

Hebben die mensen dan echt niet door dat ze gewoon echt een stuk minder zien buiten?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:03:57 #245
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_136040099
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:46 schreef Sounddragon het volgende:
TC's heb je hier niet in de regio, in ieder geval niet op de routes die ik rijd. Dichtstbijzijnde is volgens mij bij Arnhem
Bij Arnhem is geen trajectcontrole
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:07:43 #246
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_136040140
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:03 schreef mstx het volgende:

[..]

Bij Arnhem is geen trajectcontrole
laatste stukkie voor de brug toch? (A12) of doe ik daar al jaren voor JL rustig aan? :X
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:10:21 #247
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_136040179
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:07 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

laatste stukkie voor de brug toch? (A12) of doe ik daar al jaren voor JL rustig aan? :X
Na de verbreding van 3 naar 6 rijstroken (2 jaar geleden ofzo) is die niet meer teruggeplaatst.
http://www.gelderlander.n(...)terugkeert-1.1595627
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:27:07 #248
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_136040476
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:10 schreef mstx het volgende:

[..]

Na de verbreding van 3 naar 6 rijstroken (2 jaar geleden ofzo) is die niet meer teruggeplaatst.
http://www.gelderlander.n(...)terugkeert-1.1595627
ah ok, naais :)

Ik doe altijd een beetje mee met de kudde als ik op onbekend terrein rijd. Ik wist dat hij er was ooit, en als iedereen daar ineens keurig de max gaat rijden, doe ik lekker mee. Blijkbaar denken nog steeds veel mensen dat hij er is.

Zelfde in de tunnels bij Roermond; daar is volgens mij ooit sprake geweest van dat er TC in zou komen, dus iedereen sukkelt daar met 100 doorheen. Hij zit er écht niet in, anders had ik onderhand al een eigen archiefkast bij het CJIB gehad _O-
pi_136048125
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:02 schreef Turbomuis het volgende:
Gisteravond, half 7. Auto komt een parkeergarage uitrijden, zonder licht. Ik stond buiten de garage op iemand te wachten (in de auto). Toen hij stapvoets langsreed gebaarde ik dat z'n licht (nog) niet aan was; geen reactie. Toen hij me voorbij was seinde ik met groot licht, weer niks. Toen hij de weg op draaide, nog steeds zonder licht, weer seinen, en weer geen sjoege.

Vanmorgen, 8 uur. Schemerig, maar de lantaarns nog aan. Een stukje achter me reed een auto zonder licht. Een donkerblauwe, dus je zag 'm echt alleen omdat er iets bewoog. Ik seinen (met mistachterlicht knipperen), maar niks.

Hebben die mensen dan echt niet door dat ze gewoon echt een stuk minder zien buiten?
Nee

Zoek de rijdende bejaarde.

Had het gisteravond ook, alleen parkeerlicht aan.

Toeteren, seinen , mistlicht aan. Niks. Staat diegene naast je bij verkeerslichten, en dan voor zich uit blijven staren...
pi_136050412
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:24 schreef JohnB52 het volgende:

Nee

Zoek de rijdende bejaarde.

Had het gisteravond ook, alleen parkeerlicht aan.

Toeteren, seinen , mistlicht aan. Niks. Staat diegene naast je bij verkeerslichten, en dan voor zich uit blijven staren...
Op 0:51 rij je 1 km/u te hard, boefje. :{w.
  FOK!fotograaf dinsdag 28 januari 2014 @ 14:54:44 #251
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_136051890
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ik doe altijd een beetje mee met de kudde als ik op onbekend terrein rijd.
Ah, op zijn Duits dus. Gaan de locals op de autobahn remmen, dan doe ik dat ook maar. :P
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  dinsdag 28 januari 2014 @ 20:53:20 #252
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_136068861
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 14:54 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ah, op zijn Duits dus. Gaan de locals op de autobahn remmen, dan doe ik dat ook maar. :P
Zoiets ja, meestal is dat niet voor niks :+
pi_136069173
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:02 schreef Turbomuis het volgende:

Ik had het 1x gehad toen ik haast had, had niet door dat mijn licht niet aanstond, kwam er na 1 minuut achter toen ik naar mijn snelheidsmeter keek en dacht verrek die geeft toch altijd licht?

Had het geluk dat ik geen tegenliggers had.
pi_136076001
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik had het 1x gehad toen ik haast had, had niet door dat mijn licht niet aanstond, kwam er na 1 minuut achter toen ik naar mijn snelheidsmeter keek en dacht verrek die geeft toch altijd licht?

Had het geluk dat ik geen tegenliggers had.
Ik had hetzelfde domme van de week, ik vind het oprecht heel erg vervelend dat motormuis dit overkomen is, namens mij excuses
pi_136076193
Ik snap echt niet dat mensen het niet op kunnen merken. Dat is toch levensgevaarlijk als je dat soort routine dingen niet onder controle hebt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_136076907
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen het niet op kunnen merken. Dat is toch levensgevaarlijk als je dat soort routine dingen niet onder controle hebt.
Noujah soms heb je je gedachtes ergens anders, het kan iedereen overkomen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 23:16:03 #257
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_136077369
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:50 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker gezien dat vrachtwagenchauffeurs problemen opzoeken… Heb het zelf 1x meegemaakt dat zo'n dwaas problemen kwam zoeken… Heb er zelfs melding van gemaakt bij de politie… Maar vanwege de drukte ivm ongevallen door de sneeuw en gladheid hadden ze geen tijd om hem van de weg te plukken.

:')
wilde een keer een vrachtwagen niet laten invoegen (stond ook al 30min in de file) dus begint die mongool te schelden en op mijn auto te spugen :')
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_136084066
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
In mijn eigen auto gaat het licht automatisch aan bij starten, in de leenauto waar ik voor mijn werk in rij niet. Dan merk ik soms ook pas na een tijdje dat mijn licht niet aan staat. Dashboard is ook zonder licht aan verlicht.
pi_136084168
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 23:16 schreef Matty___ het volgende:

[..]

wilde een keer een vrachtwagen niet laten invoegen (stond ook al 30min in de file) dus begint die mongool te schelden en op mijn auto te spugen :')
Waarom liet je hem niet invoegen dan eigenlijk?
pi_136085642
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ah ok, naais :)

Ik doe altijd een beetje mee met de kudde als ik op onbekend terrein rijd. Ik wist dat hij er was ooit, en als iedereen daar ineens keurig de max gaat rijden, doe ik lekker mee. Blijkbaar denken nog steeds veel mensen dat hij er is.

Zelfde in de tunnels bij Roermond; daar is volgens mij ooit sprake geweest van dat er TC in zou komen, dus iedereen sukkelt daar met 100 doorheen. Hij zit er écht niet in, anders had ik onderhand al een eigen archiefkast bij het CJIB gehad _O-
Erg typisch dat de gemeente dat ding terug wilt hebben terwijl mensen zich daar netjes gedragen. :P
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:54:20 #261
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_136085997
quote:
5s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:49 schreef Anne het volgende:

[..]

Waarom liet je hem niet invoegen dan eigenlijk?
De file ontstaat er altijd omdat voor de oprit van de snelweg stoplichten staan en als het druk is op de snelweg er een lange file staat. Hij reed de file voorbij en wilde hem op het laatste moment nog ertussen gooien. (Dordrecht N3 en dan proberen de A16 op te komen voor de mensen die het kennen)

Ja dan heb je aan mij een slechte.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_136106343

Daar ben ik weer met een nieuw filmpje!

En ja, ik irriteer me hier aan, niet alleen lomp en aso, over verdrijvingsvlak, waardoor andere automobilist schrikt en remt?

Maar vooral lomp, omdat je bedrijfsnaam, -weg- groot op je bus staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 29-01-2014 19:25:01 ]
pi_136107749
Niet om te rellen, trollen, stoken, demoniseren of iets anders om jou persoonlijk te beschadigen, alvast excuses voor het volgende maar is dat niet vooral een foutje die hij onhandig hanteert?

En wederom excuses maar gebeurt er nog iets na de dertigste seconde?
pi_136108335
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:45 schreef opgebaarde het volgende:
Niet om te rellen, trollen, stoken, demoniseren of iets anders om jou persoonlijk te beschadigen, alvast excuses voor het volgende maar is dat niet vooral een foutje die hij onhandig hanteert?

Ja het is fout, maar dan mag je alsnog er niet overheen, ik denk dat hij het deed zodat ie alsnog achter zijn collega aan kon sluiten.
Je kan als je daar rijd in zo een bus makkelijk zien dat daar een verdrijvingsvlak komt.
En wederom excuses maar gebeurt er nog iets na de dertigste seconde?

Nee, moet nog even uitzoeken hoe ik met Windows movie maker de rest ook wegsnij :-)

pi_136128066
Waarom zetten sommige autobestuurders hun auto stil aan het begin van een straat ( de ingang dus!) waar je in wilt rijden omdat ze zo nodig hun mail op hun mobiel willen checken. En vervolgens aangeven dat jij maar moet zien langs te manoeuvreren met je auto.

Idioten die denken dat de straat van hen is. }:|

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 10:48:50 ]
pi_136134136
Mensen die niet kunnen ritsen maar tot het uiterste door rijden er ineens op het laatst er bij willen. Vinden ze het gek dat ik ze er niet tussen laat.
You called me fat? Hell no, hold my cake.
pi_136134561
Je snapt de betekenis van de borden "ritsen over 200m" en "ritsen vanaf hier"?
Juist ja, snelheid aanpassen, doorrijden tot ongeveer het eind (want daar staat dat laatste bord namelijk) en dan netjes tussenvoegen.
Maar misschien heb je het over andere situaties, dat zou kunnen.
pi_136134729
Zo hoort het inderdaad maar in de praktijk zijn de automobilisten die van zichzelf vinden dat ze als enige die borden begrijpen de knakkers die met 60 langs een stilstaande file scheuren om er dan aan het einde tussen te willen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_136135432
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:13 schreef Masquerading het volgende:
Mensen die niet kunnen ritsen maar tot het uiterste door rijden er ineens op het laatst er bij willen. Vinden ze het gek dat ik ze er niet tussen laat.
Dat asfalt ligt er niet voor jan doedel...
pi_136135808
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat asfalt ligt er niet voor jan doedel...
Maar dat betekent niet dat je als een klapjosti met oogkleppen op langs de file moet scheuren om hem er over het verdrijvingsvlak heen nog op het laatste moment tussen te proppen.

Dat houdt in dat je vanaf dat bord je snelheid begint aan te passen aan het verkeer op de andere strook om er vloeiend tussen in te voegen voordat het verdrijvingsvlak begint en zonder het overige verkeer te hinderen. Vergeet niet dat jij namelijk op dat moment degene bent die een bijzondere verrichting doet en dus aan AL het overige verkeer voorrang moet verlenen. Bij een aanrijding ben JIJ dus aansprakelijk en niet die ander. Tenzij je uiteraard daar weer een klapjosti treft die treiterend het gat dicht gooit.
pi_136138166
Snelheid aanpassen heeft geen zin. Als het verkeer eenmaal stil staat rijden ze altijd de gaten dicht en kan er niet fatsoenlijk geritst worden. Dan kan je net zo goed tot het einde doorrijden.
pi_136138239
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef Tsurany het volgende:
Snelheid aanpassen heeft geen zin. Als het verkeer eenmaal stil staat rijden ze altijd de gaten dicht en kan er niet fatsoenlijk geritst worden. Dan kan je net zo goed tot het einde doorrijden.
Bij het einde begint het meestal weer beetje te rijden en kan je alsnog je snelheid op dat punt aanpassen aan de andere strook. Daarnaast rijd je niet met 60 langs het stilstaande verkeer maar eerder met 20-30.

Als het compleet vaststaat vooraan rijd je uiteraard door tot vooraan en ga je daar wachten tot het weer begint te rijden en voeg je vloeiend in. :)
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:13:24 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_136150109
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:25 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Je snapt de betekenis van de borden "ritsen over 200m" en "ritsen vanaf hier"?
Juist ja, snelheid aanpassen, doorrijden tot ongeveer het eind (want daar staat dat laatste bord namelijk) en dan netjes tussenvoegen.
Maar misschien heb je het over andere situaties, dat zou kunnen.
Het bord "ritsen vanaf hier" staat 300 meter vóór het verdrijvingsvlak. Dat is heel iets anders als met je linkerwielen over het verdrijvingsvlak hem ertussen rammen waar men doorgaans op doelt.
Bij/vanaf/na dat bord behoor je dus dezelfde snelheid te rijden als de file, en dan zul je zien dat men je er keurig tussen laat. Als je vanaf daar nog auto's inhaalt, of nog imbecieler; je haalt daar alsnog een invoegende auto in om nog een stuk verder in te willen voegen, ben je wmb een asociale klapjosti, en mogen ze je van mij een nekschot geven.

Ok ok, dat nekschot is wat overdreven :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sounddragon op 30-01-2014 21:20:41 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:15:27 #274
6067 Turbomuis
pi_136150224
Mensen die in een 50/30-straat stapvoets gaan rijden, opeens stil gaan staan en dan bij voorkeur zonder knippertje ergens een parkeervak of straat in sukkelen. Want alleen op de wereld ofzo?

En wat is er gebeurd met de good old buitenbocht?
pi_136150916
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:15 schreef Turbomuis het volgende:
Mensen die in een 50/30-straat stapvoets gaan rijden, opeens stil gaan staan en dan bij voorkeur zonder knippertje ergens een parkeervak of straat in sukkelen. Want alleen op de wereld ofzo?

En wat is er gebeurd met de good old buitenbocht?
Ik probeer nu geen discussie uit te lokken of te trollen maar stapvoets rijden in een 30km p/u gebied is toch logisch? Begrijp natuurlijk wel wat je bedoelt, vet irritant altijd maar probeer steeds meer afstand te houden om die niet-binnenspiegelkijkers niet te veel op te jagen :+ (mijn moeder was ook altijd wat rustiger en dit soort mensen gun je geen aso's zoals ik op hun bumper omdat ze even vijf seconden meer de tijd nemen om te zoeken)

In de parkeergarage, op de eerste verdieping iemand die de auto achteruit rijdt en dan bedenkt dat het kaartje nog niet betaald is. Dus auto op de handrem en rustig betalen, resulterende dat elke auto die binnenkomt of weg wilt rijden, op deze muts moet wachten, ook al staat de andere chick voor mij al zeker drie minuten haar claxon te testen en stapt na drie minuten uit om luid schreeuwend haar ongenoegen kenbaar te maken _O-
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:29:53 #276
6067 Turbomuis
pi_136151062
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik probeer nu geen discussie uit te lokken of te trollen maar stapvoets rijden in een 30km p/u gebied is toch logisch? Begrijp natuurlijk wel wat je bedoelt, vet irritant altijd maar probeer steeds meer afstand te houden om die niet-binnenspiegelkijkers niet te veel op te jagen :+

In de parkeergarage, op de eerste verdieping iemand die de auto achteruit rijdt en dan bedenkt dat het kaartje nog niet betaald is. Dus auto op de handrem en rustig betalen, resulterende dat elke auto die binnenkomt of weg wilt rijden, op deze muts moet wachten, ook al staat de andere chick voor mij al zeker drie minuten haar claxon te testen en stapt na drie minuten uit om luid schreeuwend haar ongenoegen kenbaar te maken _O-
Stapvoets vind ik 5 km per uur ofzo. In ieder geval een stuk langzamer dan 30 :)

Ook een keer gehad idd dat parkeergaragegedoe. Toen er net een concert in De Doelen afgelopen was en de rij sowieso al tot aan de tweede verdieping stond. Mevrouw stond al bij het 'uit'poortje toen ze een kaartje moest gaan halen...
pi_136168228
Wat een lul de behanger zeg gisteren...

We rijden op een driebaansweg, 1 vrachtwagen (blauw) helemaal rechts en ik (groen) haal die in omdat ik niet 80 achter een vrachtwagen ga plakken. Ik weet wel dat ik terug moet naar diezelfde baan voor de afslag.

Komt er een lul de behanger (rood) aangescheurd met een noodvaart op de linker rijstrook, waarschijnlijk omdat hij mij zag inhalen. Niets aan het handje zou je zeggen...

Ik dus weer terug naar diezelfde baan met een aardige vaart want mijn auto is ook niet de sloomste, wil hij ook invoegen op de dezelfde baan, maar ja daar rij ik en ik kan niet naar rechts omdat daar andere auto's rijden (zwart). Hij zijn knipperlichten aangooien terwijl hij links naast mij reed, maar ik reed natuurlijk gewoon met m'n eigen tempo verder. Hij dus op de remmen, om achter mij in te voegen, zie ik dat hij mij groot licht geeft :?

Ben ík nu gek?

De situatie:

I feel kinda Locrian today
pi_136168378
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:29 schreef starla het volgende:

We rijden op een driebaansweg, 1 vrachtwagen (blauw) helemaal rechts en ik (groen) haal die in omdat ik niet 80 achter een vrachtwagen ga plakken. Ik weet wel dat ik terug moet naar diezelfde baan voor de afslag.

Komt er een lul de behanger (rood) aangescheurd met een noodvaart op de linker rijstrook, waarschijnlijk omdat hij mij zag inhalen. Niets aan het handje zou je zeggen...

Ik dus weer terug naar diezelfde baan met een aardige vaart want mijn auto is ook niet de sloomste, wil hij ook invoegen op de dezelfde baan, maar ja daar rij ik en ik kan niet naar rechts omdat daar andere auto's rijden (zwart). Hij zijn knipperlichten aangooien terwijl hij links naast mij reed, maar ik reed natuurlijk gewoon met m'n eigen tempo verder. Hij dus op de remmen, om achter mij in te voegen, zie ik dat hij mij groot licht geeft :?

Ben ík nu gek?

De situatie:

[ afbeelding ]
Even mijn reactie uit dat andere topic ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Je hebt juist gehandeld. Jij kon niet naar rechts, en bovendien is het volgens mij geen verplichting om mensen de ruimte te geven om in te voegen (behalve bij ritsen). Mijn rijinstructeur zei altijd dat het netjes was om die ruimte te geven, maar uiteindelijk moet het wel veilig voor jou zijn. Dat is het in dit geval niet, want er rijdt iets rechts van je. Hij had of gas bij moeten geven of gas terugnemen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:01:04 #279
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_136222172
Nieuwe klacht:
pauperbakken met nep xenon :(

Zit ik zo te rijden en wil ik van rijstrook wisselen kan ik niks zien over mijn schouder omdat die xenon net grootlicht is :N

Soms dan schijnen die dingen dan ook letterlijk in je ogen |:(
Irene is bae <3
pi_136222228
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:01 schreef Jiang153 het volgende:
Nieuwe klacht:
pauperbakken met nep xenon :(

Zit ik zo te rijden en wil ik van rijstrook wisselen kan ik niks zien over mijn schouder omdat die xenon net grootlicht is :N

Soms dan schijnen die dingen dan ook letterlijk in je ogen |:(
Yep xenon zou verboden moeten zijn, wie heeft er nou zoveel licht nodig..
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:05:14 #281
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_136222325
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:02 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Yep xenon zou verboden moeten zijn, wie heeft er nou zoveel licht nodig..
Naja is wel cool, maar dan moeten ze wel afgesteld zijn dat ze niet in je ogen schijnen :'). De echte klacht is dat ik dus een risico nam met wisselen van rijstrook omdat ik niet goed kon zien

Xenon hoort alleen op de wat luxere auto's :D
Irene is bae <3
pi_136222879
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:05 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Naja is wel cool, maar dan moeten ze wel afgesteld zijn dat ze niet in je ogen schijnen :'). De echte klacht is dat ik dus een risico nam met wisselen van rijstrook omdat ik niet goed kon zien

Dat dus. Fabriek geïnstalleerde xenon op een Audi ofzo is chiller als je erin zit, en chiller als hij achter je zit.
pi_136228825
Een lichte irritatie: waarom zijn er zoveel auto's met hun licht zo hoog afgesteld waardoor je in je spiegels niks meer ziet? Heen en weer van Den Haag naar Amsterdam talloze keren gezien/last van gehad.
pi_136229937
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:29 schreef starla het volgende:

Ben ík nu gek?

De situatie:

[ afbeelding ]
Om je laatste vraag te beantwoorden: Nee, laat meneer rood maar lekker afsterven. Met z'n dramgedrag.
pi_136230831
quote:
2s.gif Op zondag 2 februari 2014 04:34 schreef no1uknow het volgende:
Een lichte irritatie: waarom zijn er zoveel auto's met hun licht zo hoog afgesteld waardoor je in je spiegels niks meer ziet? Heen en weer van Den Haag naar Amsterdam talloze keren gezien/last van gehad.
Vaak zijn dat van die kneuzen die zelf n lampje hebben vervangen, maar de boel niet goed hebben aangedrukt totdat ie klik zegt. Dan zit t lampje er scheef in en schijnt ie te hoog.
  zondag 2 februari 2014 @ 13:28:46 #286
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_136235785
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:20 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat dus. Fabriek geïnstalleerde xenon op een Audi ofzo is chiller als je erin zit, en chiller als hij achter je zit.
Ook niet als je een auto met een beetje een lage zit hebt :(
Irritant las-licht..
pi_136235933
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Irritant las-licht..
Dit! audi's, bmw's, mercs, porsches, verblinden mij constant, tot op het punt dat ik maar ver voor ze uit ga rijden zodat ze ver weg blijven.

Xenon is nergens voor nodig
pi_136236827
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Irritant las-licht..
Dim dan gewoon je binnenspiegel.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 2 februari 2014 @ 14:00:34 #289
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_136237135
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2014 13:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dim dan gewoon je binnenspiegel.
Dat gaat vanzelf, maar dat doet niets met m'n buitenspiegels of tegenliggers.
  zondag 2 februari 2014 @ 21:32:28 #290
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_136260538
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:05 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Wat is er 'cool' :') aan dan?
Dat je meer opvalt?
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_136263899
Hoogerheide, vlak na het einde van het wielerweekend. Dronken mensen op de N289 die voor je vrachtauto gaan staan. Kickdown intrappen (versnelling terug) doet wonderen. Opzouten, met je zatte harses...

Gelukkig maakt de alcoholcontrole het weer goed.
  zondag 2 februari 2014 @ 22:10:55 #292
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_136264006
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Descendent het volgende:

[..]

Wat is er 'cool' :') aan dan?
Dat je meer opvalt?
Onder andere. Geef mij maar een oranje/blauwe/groene/Rode wagen met bijpassende xenon _O_

Altijd maar dat standaard zwart
Irene is bae <3
pi_136266914
Niks mis met Xenon die er vanaf de fabriek op zit... Maar aftermarket is gewoon pauper...

Oh, en mensen met verkeerd afgestelde koplampen of als ze mensen achterin hebben zitten, niet even aan dat knopje draaien om de straal wat naar beneden te laten zakken.
Volgens mij weet 999 van de 1000 mensen niet dat dat überhaupt kan...
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 2 februari 2014 @ 23:17:14 #294
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_136268149
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
Niks mis met Xenon die er vanaf de fabriek op zit... Maar aftermarket is gewoon pauper...

Oh, en mensen met verkeerd afgestelde koplampen of als ze mensen achterin hebben zitten, niet even aan dat knopje draaien om de straal wat naar beneden te laten zakken.
Bij die van m'n moeder kan dat dus niet. Dan moet ik met een schroevendraaier onder de motorkap lopen pielen. Niet dat ik ooit met mensen achterin of zwaar beladen rijd, maar onze auto is van 1997 en dat model is al in productie sinds 1982 ofzo en er is vrij weinig aan vernieuwd sinds de introductie. Dat soort auto's rijden dus ook nog rond.

Maar als je een knopje in je auto hebt en je weet niet waarvoor het is, zoek dat dan uit. Zoveel knopjes zitten er over het algemeen niet in je auto. Dus pak je handleiding erbij of Google het. Wie weet is het wel het eject knopje voor als er een engerd op de bijrijdersstoel zit.
pi_136268298
Ach slecht afgestelde / werkende verlichting.. daar kan je werkelijk nog 56 topics mee vol posten :')

al zijn er altijd nog mensen die denken dat ze het ook wel zonder verlichting redden :')
  zondag 2 februari 2014 @ 23:29:49 #296
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_136268727
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Spezza19 het volgende:

Mijn pa heeft een altijd op de allerlaagste stand zitten

quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Bij die van m'n moeder kan dat dus niet. Dan moet ik met een schroevendraaier onder de motorkap lopen pielen. Niet dat ik ooit met mensen achterin of zwaar beladen rijd, maar onze auto is van 1997 en dat model is al in productie sinds 1982 ofzo en er is vrij weinig aan vernieuwd sinds de introductie. Dat soort auto's rijden dus ook nog rond.

Maar als je een knopje in je auto hebt en je weet niet waarvoor het is, zoek dat dan uit. Zoveel knopjes zitten er over het algemeen niet in je auto. Dus pak je handleiding erbij of Google het. Wie weet is het wel het eject knopje voor als er een engerd op de bijrijdersstoel zit.
heb jij ervaring mee zeker :+
Irene is bae <3
pi_136269238
Vrachtwagens die elkaar gaan inhalen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 23:42:10 ]
pi_136271215
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Vrachtwagens die elkaar gaan inhalen.
Dat zou inderdaad 24/7 verboden moeten zijn...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_136271605
Hier heb ik zo'n hekel aan:

pi_136271989
Hmm, bijna vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')