abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135930088
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:49 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Je ging te laat naar rechts.
Euhm, jij weet ook waar de camera hangt, en zag dat er daarvoor rechts ook nog een auto zat, ik niet kan zien of die de rotonde af gaat, je weet ook niet hoe breed het voertuig van mij is en hoe lang?
pi_135930140
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:36 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Beter hou je je mond Ff. En kijk nog een keer
Je reed zelf helemaal verkeerd. Je ging veel te laat naar rechts.

Een goede richtlijn is naar die verkeersborden toerijden en dan afbuigen.

Om dit soort redenen ben ik een voorstander van een verplicht herexamen voor iedereen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135930184
Dan ben jij de eerste die zakt met je 'koppeling in een keer op laten komen met 4000 toeren' :')

ik moet hier niet meelezen, doei :P
pi_135930202
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:40 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Je reed zelf helemaal verkeerd. Je ging veel te laat naar rechts.

Een goede richtlijn is naar die verkeersborden toerijden en dan afbuigen.

Om dit soort redenen ben ik een voorstander van een verplicht herexamen voor iedereen.
Nee.

En als je leest wat ik had getypt, voordat je hier antwoord geeft.

Ga jij maar weer lekker op een afgesloten weg rijden met je Italiaanse wanproduct, met een wegligging van een Lada... Daar hoor je thuis.

En ja, ik ben geïrriteerd.

Ps: je weet niet hoe lang mijn wagen is, als ik eerder naar rechts ga en jij rijdt daar met je gele banaan, is ie plat.
pi_135930416
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:36 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Beter hou je je mond Ff. En kijk nog een keer
Is het nou echt nodig om meteen tof te gaan praten? Ik heb een paar keer gekeken en vind dat je beter niet daar van strook had kunnen wisselen.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_135930461
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:43 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Nee.

En als je leest wat ik had getypt, voordat je hier antwoord geeft.

Ga jij maar weer lekker op een afgesloten weg rijden met je Italiaanse wanproduct, met een wegligging van een Lada... Daar hoor je thuis.

En ja, ik ben geïrriteerd.

Ps: je weet niet hoe lang mijn wagen is, als ik eerder naar rechts ga en jij rijdt daar met je gele banaan, is ie plat.
En wtf. Ik heb op dit moment nog geen auto, maar leen 2 Duitse en 1 Franse auto.

Maar uhm je bent een buschauffeur? Aan je gedrag lijkt dat niet onlogisch.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_135931500
Moet ik hier serieus elke dag gaan roepen dat jullie normaal moeten doen }:| ?
pi_135931552
Mij hoef je dat niet te vragen, ik doe alleen nog maar aan beamen of mijn ongeloof uitspreken over de situatie
pi_135931685
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:35 schreef Anne het volgende:
Moet ik hier serieus elke dag gaan roepen dat jullie normaal moeten doen }:| ?
Sorry, liet me even gaan, schoon de boel maar op...

Net even gekeken wat voor onzin Roadtrip ook alweer uitkraamt... Trap er nog in ook.
pi_135931981
Hier in het dorp is midden op het plein een parkeerplaats. Wanneer je van die parkeerplaats afkomt, en dus van rechts komt hoor je voorrang te krijgen omdat het verder gewoon een gelijkwaardige kruising is, ondanks dat je van een parkeerplaats afkomt. Is ook duidelijk aangegeven met blokken op het wegdek.

Niemand hier in het dorp die dat dus begrijpt. Net weer een halve minuut op de claxon gehangen, en dan word je raar aangekeken door de mensen die dan alsnog gewoon doorrijden. :(
Flesje bier
pi_135932010
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Anne op 25-01-2014 17:56:16 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_135932097
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:53 schreef Gezicht het volgende:
Hier in het dorp is midden op het plein een parkeerplaats. Wanneer je van die parkeerplaats afkomt, en dus van rechts komt hoor je voorrang te krijgen omdat het verder gewoon een gelijkwaardige kruising is, ondanks dat je van een parkeerplaats afkomt. Is ook duidelijk aangegeven met blokken op het wegdek.

Niemand hier in het dorp die dat dus begrijpt. Net weer een halve minuut op de claxon gehangen, en dan word je raar aangekeken door de mensen die dan alsnog gewoon doorrijden. :(
Ah, hier iets vergelijkbaars; in ons dorp was de straat door het centrum altijd een voorrangsweg. Dat is veranderd sinds een jaartje of drie-vier. Maar voornamelijk fietsers (die dus ook gewoon voorrang dienen te geven) en een paar automobilisten snappen dat nog steeds niet helemaal.
pi_135932156
Oeps, sorry en excuses. PM gelezen. Blijkbaar niet goed ingelezen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_135932210
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:53 schreef Gezicht het volgende:

Dan zou het ook handig zijn als de gemeente dat met borden aangeeft.

Waarom? Als het sneeuwt is de wegmarkeringen niet meer te zien :-)
pi_135948673
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:59 schreef Anne het volgende:

[..]

Ah, hier iets vergelijkbaars; in ons dorp was de straat door het centrum altijd een voorrangsweg. Dat is veranderd sinds een jaartje of drie-vier. Maar voornamelijk fietsers (die dus ook gewoon voorrang dienen te geven) en een paar automobilisten snappen dat nog steeds niet helemaal.
Jij komt uberhaupt fietsers tegen die voorrang geven :o
pi_135954336
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij komt uberhaupt fietsers tegen die voorrang geven :o
Bleh sommige fietsers. Ik heb er vaak maar 1 gevoel bij

Zou ze wel leren in ieder geval
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_135974159
Ik vind snelheid camera's trouwens ook rete irritant. Samen met de boetes die je krijgt.

Ook echt limieten van 80km op een 4 baans snelweg... :(
pi_135974232
Lol ik realiseer me ook nu dat ze echt dagelijks technisch mijn rijbewijs mogen innemen... :')
pi_135974242
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:53 schreef Roadtrip het volgende:
Ik vind snelheid camera's trouwens ook rete irritant. Samen met de boetes die je krijgt.

Ook echt limieten van 80km op een 4 baans snelweg... :(
Als je gewoon aan de snelheid houdt is er niks aan de hand. Het is niet anders in dit regelland.
pi_135974341
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Als je gewoon aan de snelheid houdt is er niks aan de hand. Het is niet anders in dit regelland.
Regels zijn er om gebroken te worden.

Alhoewel ik het echt niet grappig zou vonden als mijn rijbewijs ingenomen wordt.
pi_135974915
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:56 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Regels zijn er om gebroken te worden.

Alhoewel ik het echt niet grappig zou vonden als mijn rijbewijs ingenomen wordt.
En dat heb je geheel zelf in de hand.
pi_135975244
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat men dat een simpel en nikszeggend argument is, wat denk jij? Niet dat ik durf met jou oneens te zijn maar wilde toch de open vraag stellen
pi_135975732
Het is ook een nietszeggend en simpel argument. Maar als een simpel iemand gaat klagen over boetes enzovoorts dan is het opeens wel een goed doordacht argument om boetes te voorkomen.
pi_135978333
Helemaal met je eens. Top posting, dank voor dit inzicht
pi_135987841
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:08 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

En dat heb je geheel zelf in de hand.
Bij 3x meer dan 40 te hard kan mijn rijbewijs ingenomen worden. Alsof we niet allemaal op buiten weggetjes een beetje het gas doortrappen.

Ik ben echt heel veilig in het verkeer, maar op een verlaten weg ga ik lekker hard.

Wat ik trouwens ook irritant vind is mensen die bumperkleven om erlangs te gaan. Zeker wanneer je al tien kilometer per uur harder dan het snelheid limiet gaat en het rechts langzaam rijd is het irritant.

Wanneer de snelweg weg is ga ik natuurlijk wel aan de kant. Maar wanneer het rechts druk is gaat de dimmer op de binnenspiegel en blijf ik lekker doorrijden.

Als iemand netjes afstand houdt en knippert is het natuurlijk een totaal ander verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')