ikke 1.44,9, en per volgende week 1.29.9quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, moest laatst 78cent per liter betalen.
Kon hij niks aan doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef JohnB52 het volgende:
Hebben jullie er al eens aan gedacht een dashcam te monteren?
Mijne was 38 euro:
Dat deed ik ook, alleen hoor je dat niet op de camera, omdat ie boven de centerspeaker staat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ook jij mag je knipperlicht gebruiken
Inderdaad. Het was een vrouw achter het stuur. Man zat er naast.quote:
Grappig dat je knipperlicht niet weerspiegeld op de deur van die auto of op de omgevingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:17 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, alleen hoor je dat niet op de camera, omdat ie boven de centerspeaker staat.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Want wat iedereen hier post, wordt vrijwel nooit voor waarheid aangenomen. Het is bijna altijd ongeloofwaardig en de irritatie ligt vrijwel altijd aan degene zelf die hier post.
Dat heb je vast tegen mij?quote:
Richting had ik daarvoor al aangegeven, en slaat automatisch af na 3x.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grappig dat je knipperlicht niet weerspiegeld op de deur van die auto of op de omgeving
maar blijft lastig zo'n dubbele rotonde
Ik heb het juist niet tegen jou. Jij bent jezelf toch aan het verdedigen? Zou niet moeten hoeven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:04 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat heb je vast tegen mij?
Post ik een keer een irritatie, met een filmpje, is het weer niet goed...
Ik heb ook vaak dat mijn knipperlicht te snel uitgaat op rotondes, voor links vooral. Doe ik hem aan en 2 sec later staat ie weer op neutraal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grappig dat je knipperlicht niet weerspiegeld op de deur van die auto of op de omgeving
maar blijft lastig zo'n dubbele rotonde
en linksquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:41 schreef Maegrim het volgende:
gelukkig heb je bij rotondes alleen de knipper naar rechts nodig
Ja ik bedoelde het ook tegen de anderen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb het juist niet tegen jou. Jij bent jezelf toch aan het verdedigen? Zou niet moeten hoeven.
Officieel niet, maar t is wel verdomde duidelijk als je richting aangeeft als je meer dan een halve rotonde neemt.quote:
Hier voor de deur gebeurd, man aangereden in 5 stukken (letterlijk).quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs amateurs doen dat niet hoor, zelf als de emotie zo hoog is ga je niet met 140 een kruising over als je rood hebt.
Tenzij je een hele politiekorps achter je hebt, maar dan is er uiteraard wat anders aan de hand.
Is je claxon kapot?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef JohnB52 het volgende:
Mijne was 38 euro:
Je hoort op een dubbele rotonde dan ook van rijstrook te wisselen tussen de opritjes in plaats van precies daar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef JohnB52 het volgende:
Mijne was 38 euro:
Onzin. Die auto die de rotonde opkwam had moeten kijken naar de signalen die de auto van John gaf (richtingaanwijzer). iedere @#&% kan dan bedenken dat je m dan niet zo ff ervoor gooit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Je hoort op een dubbele rotonde dan ook van rijstrook te wisselen tussen de opritjes in plaats van precies daar.
Je ging te laat naar rechts.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef JohnB52 het volgende:
Mijne was 38 euro:
Je kan pas naar rechts als degene naast je van de rotonde is gereden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:55 schreef FransDeens het volgende:
Degene die de rotonde oprijdt hoort uiteraard voorrang te verlenen aan iedereen op de rotonde maar je kan het voor iedereen maximaal overzichtelijk houden door niet ter hoogte van een oprit van strook te wisselen.
Beter hou je je mond Ff. En kijk nog een keerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Je hoort op een dubbele rotonde dan ook van rijstrook te wisselen tussen de opritjes in plaats van precies daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |