Lijkt me wel. Maar als je een snelremming krijgt om wat voor reden dan ook, ben je alsnog de fallus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
volgens mij is het gewoon een kwestie van even opletten wat je aan het doen bent toch?
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:00 schreef Maegrim het volgende:
die nog niet goed met de traxx om kunnen gaan.
Dat is toch net als die proef met lichten langs het perron?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan snap je niet echt wat het betekent om een proef te houden, wel?
Ik dacht meer aan die proef met die stoptrein naar Emmerich.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is toch net als die proef met lichten langs het perron?.
Of die proef met die luxetrein naar België zodat de Thalys wat concurrentie zou krijgen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan die proef met die stoptrein naar Emmerich.
Heb je het juiste topic? Lijkt me niet zoveel met treintjes van doen, namelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:27 schreef starla het volgende:
Wat een lul de behanger zeg gisteren...
We rijden op een driebaansweg, 1 vrachtwagen helemaal rechts en ik haal die in omdat ik niet 80 achter een vrachtwagen ga plakken. Ik weet wel dat ik terug moet naar diezelfde baan voor de afslag.
Komt er een lul de behanger aangescheurd met een noodvaart op de linker rijstrook, waarschijnlijk omdat hij mag zag inhalen. Niets aan het handje zou je zeggen...
Ik dus weer terug naar diezelfde baan met een aardige vaart want mijn auto is ook niet de sloomste, wil hij ook invoegen op de dezelfde baan, maar ja daar rij ik en ik kan niet naar rechts omdat daar andere auto's rijden. Hij zijn knipperlichten aangooien terwijl hij links naast mij reed, maar ik reed natuurlijk gewoon met m'n eigen tempo verder. Hij dus op de remmen, om achter mij in te voegen, zie ik dat hij mij groot licht geeft![]()
Ben ík nu gek?
De situatie:
[ afbeelding ]
Sorry!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Heb je het juiste topic? Lijkt me niet zoveel met treintjes van doen, namelijk.
Gewoon niets van zulke gasten aantrekken. Ze willen met hun gedrag iets anders compenseren. Zielige figuren zijn het.quote:
Geeft niks. PSM heeft denk ik gelijk. Je hebt juist gehandeld. Jij kon niet naar rechts, en bovendien is het volgens mij geen verplichting om mensen de ruimte te geven om in te voegen (behalve bij ritsen). Mijn rijinstructeur zei altijd dat het netjes was om die ruimte te geven, maar uiteindelijk moet het wel veilig voor jou zijn. Dat is het in dit geval niet, want er rijdt iets rechts van je. Hij had of gas bij moeten geven of gas terugnemen.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar heb je een kenteken? Dan "praten" we wel even met hem bij de eerstvolgende spoorwegovergang
De spanningsluis ligt ook op een heuvel/fly-over.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar gaat het nou bij die spanningssluis vaker fout dan bij andere of lijkt dat maar zo?
Je mag niet achteruit rijden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:45 schreef V2 het volgende:
Is dat zo'n ramp? Als je 't niet haalt rol je dan niet vanzelf weer terug omlaag onder de draad?
Nee, Hilversum 3 bestond nog niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:52 schreef WhiteJoker het volgende:
De IC Berlijn stopte laatst volgens de conducteur trouwens op Hilversum 1. Zijn 2 en 3 ook vertegenwoordigd dan?
Stilstaan onderin een tunnel (met een deel van je lading) wil je echt niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:45 schreef V2 het volgende:
Is dat zo'n ramp? Als je 't niet haalt rol je dan niet vanzelf weer terug omlaag onder de draad?
Diesel onder de draad! Hoe lang nog!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:08 schreef Monopoly het volgende:
[...] terwijl je een partij brandstof verbruikt [...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |