Stapvoets vind ik 5 km per uur ofzo. In ieder geval een stuk langzamer dan 30quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik probeer nu geen discussie uit te lokken of te trollen maar stapvoets rijden in een 30km p/u gebied is toch logisch? Begrijp natuurlijk wel wat je bedoelt, vet irritant altijd maar probeer steeds meer afstand te houden om die niet-binnenspiegelkijkers niet te veel op te jagen![]()
In de parkeergarage, op de eerste verdieping iemand die de auto achteruit rijdt en dan bedenkt dat het kaartje nog niet betaald is. Dus auto op de handrem en rustig betalen, resulterende dat elke auto die binnenkomt of weg wilt rijden, op deze muts moet wachten, ook al staat de andere chick voor mij al zeker drie minuten haar claxon te testen en stapt na drie minuten uit om luid schreeuwend haar ongenoegen kenbaar te maken
Even mijn reactie uit dat andere topicquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:29 schreef starla het volgende:
Wat een lul de behanger zeg gisteren...
We rijden op een driebaansweg, 1 vrachtwagen (blauw) helemaal rechts en ik (groen) haal die in omdat ik niet 80 achter een vrachtwagen ga plakken. Ik weet wel dat ik terug moet naar diezelfde baan voor de afslag.
Komt er een lul de behanger (rood) aangescheurd met een noodvaart op de linker rijstrook, waarschijnlijk omdat hij mij zag inhalen. Niets aan het handje zou je zeggen...
Ik dus weer terug naar diezelfde baan met een aardige vaart want mijn auto is ook niet de sloomste, wil hij ook invoegen op de dezelfde baan, maar ja daar rij ik en ik kan niet naar rechts omdat daar andere auto's rijden (zwart). Hij zijn knipperlichten aangooien terwijl hij links naast mij reed, maar ik reed natuurlijk gewoon met m'n eigen tempo verder. Hij dus op de remmen, om achter mij in te voegen, zie ik dat hij mij groot licht geeft![]()
Ben ík nu gek?
De situatie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Je hebt juist gehandeld. Jij kon niet naar rechts, en bovendien is het volgens mij geen verplichting om mensen de ruimte te geven om in te voegen (behalve bij ritsen). Mijn rijinstructeur zei altijd dat het netjes was om die ruimte te geven, maar uiteindelijk moet het wel veilig voor jou zijn. Dat is het in dit geval niet, want er rijdt iets rechts van je. Hij had of gas bij moeten geven of gas terugnemen.
Yep xenon zou verboden moeten zijn, wie heeft er nou zoveel licht nodig..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:01 schreef Jiang153 het volgende:
Nieuwe klacht:
pauperbakken met nep xenon![]()
Zit ik zo te rijden en wil ik van rijstrook wisselen kan ik niks zien over mijn schouder omdat die xenon net grootlicht is
Soms dan schijnen die dingen dan ook letterlijk in je ogen![]()
Naja is wel cool, maar dan moeten ze wel afgesteld zijn dat ze niet in je ogen schijnenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:02 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Yep xenon zou verboden moeten zijn, wie heeft er nou zoveel licht nodig..
Dat dus. Fabriek geïnstalleerde xenon op een Audi ofzo is chiller als je erin zit, en chiller als hij achter je zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naja is wel cool, maar dan moeten ze wel afgesteld zijn dat ze niet in je ogen schijnen. De echte klacht is dat ik dus een risico nam met wisselen van rijstrook omdat ik niet goed kon zien
Xenon hoort alleen op de wat luxere auto's
Om je laatste vraag te beantwoorden: Nee, laat meneer rood maar lekker afsterven. Met z'n dramgedrag.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:29 schreef starla het volgende:
Wat een lul de behanger zeg gisteren...
We rijden op een driebaansweg, 1 vrachtwagen (blauw) helemaal rechts en ik (groen) haal die in omdat ik niet 80 achter een vrachtwagen ga plakken. Ik weet wel dat ik terug moet naar diezelfde baan voor de afslag.
Komt er een lul de behanger (rood) aangescheurd met een noodvaart op de linker rijstrook, waarschijnlijk omdat hij mij zag inhalen. Niets aan het handje zou je zeggen...
Ik dus weer terug naar diezelfde baan met een aardige vaart want mijn auto is ook niet de sloomste, wil hij ook invoegen op de dezelfde baan, maar ja daar rij ik en ik kan niet naar rechts omdat daar andere auto's rijden (zwart). Hij zijn knipperlichten aangooien terwijl hij links naast mij reed, maar ik reed natuurlijk gewoon met m'n eigen tempo verder. Hij dus op de remmen, om achter mij in te voegen, zie ik dat hij mij groot licht geeft![]()
Ben ík nu gek?
De situatie:
[ afbeelding ]
Vaak zijn dat van die kneuzen die zelf n lampje hebben vervangen, maar de boel niet goed hebben aangedrukt totdat ie klik zegt. Dan zit t lampje er scheef in en schijnt ie te hoog.quote:Op zondag 2 februari 2014 04:34 schreef no1uknow het volgende:
Een lichte irritatie: waarom zijn er zoveel auto's met hun licht zo hoog afgesteld waardoor je in je spiegels niks meer ziet? Heen en weer van Den Haag naar Amsterdam talloze keren gezien/last van gehad.
Ook niet als je een auto met een beetje een lage zit hebtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:20 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat dus. Fabriek geïnstalleerde xenon op een Audi ofzo is chiller als je erin zit, en chiller als hij achter je zit.
Dit! audi's, bmw's, mercs, porsches, verblinden mij constant, tot op het punt dat ik maar ver voor ze uit ga rijden zodat ze ver weg blijven.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ook niet als je een auto met een beetje een lage zit hebt![]()
Irritant las-licht..
Dim dan gewoon je binnenspiegel.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ook niet als je een auto met een beetje een lage zit hebt![]()
Irritant las-licht..
Dat gaat vanzelf, maar dat doet niets met m'n buitenspiegels of tegenliggers.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dim dan gewoon je binnenspiegel.
Wat is er 'cool'quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naja is wel cool, maar dan moeten ze wel afgesteld zijn dat ze niet in je ogen schijnen. De echte klacht is dat ik dus een risico nam met wisselen van rijstrook omdat ik niet goed kon zien
Xenon hoort alleen op de wat luxere auto's
Onder andere. Geef mij maar een oranje/blauwe/groene/Rode wagen met bijpassende xenonquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Descendent het volgende:
[..]
Wat is er 'cool'aan dan?
Dat je meer opvalt?
Bij die van m'n moeder kan dat dus niet. Dan moet ik met een schroevendraaier onder de motorkap lopen pielen. Niet dat ik ooit met mensen achterin of zwaar beladen rijd, maar onze auto is van 1997 en dat model is al in productie sinds 1982 ofzo en er is vrij weinig aan vernieuwd sinds de introductie. Dat soort auto's rijden dus ook nog rond.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
Niks mis met Xenon die er vanaf de fabriek op zit... Maar aftermarket is gewoon pauper...
Oh, en mensen met verkeerd afgestelde koplampen of als ze mensen achterin hebben zitten, niet even aan dat knopje draaien om de straal wat naar beneden te laten zakken.
Volgens mij weet 999 van de 1000 mensen niet dat dat überhaupt kan...
Mijn pa heeft een altijd op de allerlaagste stand zittenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Spezza19 het volgende:
Niks mis met Xenon die er vanaf de fabriek op zit... Maar aftermarket is gewoon pauper...
Oh, en mensen met verkeerd afgestelde koplampen of als ze mensen achterin hebben zitten, niet even aan dat knopje draaien om de straal wat naar beneden te laten zakken.
Volgens mij weet 999 van de 1000 mensen niet dat dat überhaupt kan...
heb jij ervaring mee zekerquote:Op zondag 2 februari 2014 23:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij die van m'n moeder kan dat dus niet. Dan moet ik met een schroevendraaier onder de motorkap lopen pielen. Niet dat ik ooit met mensen achterin of zwaar beladen rijd, maar onze auto is van 1997 en dat model is al in productie sinds 1982 ofzo en er is vrij weinig aan vernieuwd sinds de introductie. Dat soort auto's rijden dus ook nog rond.
Maar als je een knopje in je auto hebt en je weet niet waarvoor het is, zoek dat dan uit. Zoveel knopjes zitten er over het algemeen niet in je auto. Dus pak je handleiding erbij of Google het. Wie weet is het wel het eject knopje voor als er een engerd op de bijrijdersstoel zit.
Dat zou inderdaad 24/7 verboden moeten zijn...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Vrachtwagens die elkaar gaan inhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |