Zelfde uiteraardquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:54 schreef Nickskuh het volgende:
Hebben jullie eigenlijk gewoon dezelfde naam gehouden als op de PS3 of een andere gemaakt?
tentamenweekquote:Op woensdag 15 januari 2014 23:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iemand voor coop Resogun morgenavond?
Mediamarkt 37,50 voor een jaar ligt nog in enkele winkels dacht ik. Dat is best wat voordeliger dan maandelijks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:33 schreef jackson het volgende:
Als jullie eens even een kaarsje branden in de locale kerk zodat mijn PS4 snel binnen is... Bak ik voor jullie appeltaart zodra ik hem heb. Geduld = op.
Vraagje: Destijds heb ik mijn creditcard gegevens losgekoppeld ivm security issues rondom PSN. Is het inmiddels wel weer veilig bij jullie weten? Wil namelijk het plus abbo gewoon maandelijks af laten schrijven denk ik. Of zijn er andere mogelijkheden buiten het kopen van "cards" voor x periode?
Pff bizar, wanneer heb je hem besteld?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Bah mail van bol, niet in de levering, nieuwe levertijd onbekend.
Dank voor de tip.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mediamarkt 37,50 voor een jaar ligt nog in enkele winkels dacht ik. Dat is best wat voordeliger dan maandelijks.
Via internet kun je ook met Ideal termijnen kopen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:33 schreef jackson het volgende:
Als jullie eens even een kaarsje branden in de locale kerk zodat mijn PS4 snel binnen is... Bak ik voor jullie appeltaart zodra ik hem heb. Geduld = op.
Vraagje: Destijds heb ik mijn creditcard gegevens losgekoppeld ivm security issues rondom PSN. Is het inmiddels wel weer veilig bij jullie weten? Wil namelijk het plus abbo gewoon maandelijks af laten schrijven denk ik. Of zijn er andere mogelijkheden buiten het kopen van "cards" voor x periode?
Nooit doen, je betaalt rustig 2x zoveel als je via de PSN store je plus koopt. Bol kost trouwens al een tijd 40 Euro en je wacht er heel lang op je Plus-card. Ik moest er bijna een maand op wachten, maar hij was er uiteindelijk net voor mijn PS4.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:33 schreef jackson het volgende:
quote:February 2014
PS4: Outlast
PS3: Bioshock Infinite, Metro Last Light.
Vita: Dynasty Warriors Next, Modnation Racers.
al bevestigd ?quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is wel een 'gelekte' lijst. Dus of NA en EU verschillen is niet bekend.
PS4 game is bevestigd.
Waar?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hm, ik heb nog steeds 2 reserveringen staan als er nog iemand is die nog niet zo lang geleden ge-preorderd heeft.
Mediamarkt Eindhovennnnnnnnquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:50 schreef Santello het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
ikkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kopennnnnnnnnnnnnnnnn
kannnnnnnnnnn
playstation 444444444444444444444
Met zulk post gedrag hopelijk niet. Er zitten al teveel kleine kinderen op psn inmiddels.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:50 schreef Santello het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
ikkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kopennnnnnnnnnnnnnnnn
kannnnnnnnnnn
playstation 444444444444444444444
Intertoys in Barendrecht en gamemania in Rotterdam. Beide van eind novemberquote:
3D is al beschikbaar voor games.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die al wat kan vertellen of 3D beschikbaar gaat komen voor games?
Vorige week donderdag nog ¤ 37,50 bij MM Rotterdam Centrum.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef videonatic het volgende:
Playstation Plus 365 dagen abonnement, 49,99 ?
Bron oid?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:00 schreef Nickskuh het volgende:
Voor de mensen die nog een PS+ card moeten hebben, bij wehkamp 10 euro korting als je voor het eerst besteld.
Alleen met kortingscode NIEUWquote:
Dat is toch juist handig wanneer je aan het opladen bent terwijl je wilt gamen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef janrad het volgende:
Zo PS4 is binnen en gelijk Battlefield 4 er bij gekocht. Zet mij maar in de openingspost. janrad - crashtestnl85 . Ik snap alleen niet waarom er geen USB aansluiting aan de achterkant van de PS4 zit. Nu steekt de oplaadkabel van je controller zo lelijk uit de voorkant. Maar verder ben ik blij
maar waarom niet een aan de achterkan erbij ? Is ook het enige minpuntje hoor en zelf minpunt is een groot woord.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is toch juist handig wanneer je aan het opladen bent terwijl je wilt gamen?
Het voordeel is gelukkig dat je je controller gewoon op kunt laden wanneer je PS4 in standby mode staat en je verder je kabel niet nodig hebt. Opgelooost.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef janrad het volgende:
[..]
maar waarom niet een aan de achterkan erbij ? Is ook het enige minpuntje hoor en zelf minpunt is een groot woord.
Verzendkosten van 2 euro er nog bij dus dan kom je er wel boven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:55 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Alleen met kortingscode NIEUW
Maar volgens mij is minimale prijs ¤50,00 en kost een jaar abbo ¤49,99
vette shiiittquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:14 schreef jackson het volgende:
[ afbeelding ]
The joy, deze is al binnen.
MM heeft ze weer in de schappenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:37 schreef BartMcCormick het volgende:
*wacht desperately op mensen die melden dat MM ze weer in de schappen heeft*
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
MM heeft ze weer in de schappen
BRON
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen leuke grapjesquote:
Dacht je dat je daar alleen patent op hadquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
MM heeft ze weer in de schappen
BRON
Dat wist je toch welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dacht je dat je daar alleen patent op had
Top!quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Mediamarkt Eindhovennnnnnnn
Krijgen waarschijnlijk volgende week weer binnen
Zuurpruim. Liefst minder van jouw soort op PSN.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met zulk post gedrag hopelijk niet. Er zitten al teveel kleine kinderen op psn inmiddels.
Het kinderspeelparadijs is in het xbox topic, doagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Zuurpruim. Liefst minder van jouw soort op PSN.
Staat alleen NBA 2K14 naar Vita te streamen, en voor de rest game ik nu veel op PS3. Backlog, je weetz.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel?
Hoe bevalt de PS4 je eigenlijk?
Dat is de prijs die je waarschijnlijk betaalt als je bij je losse bundel dat spel erbij wilt. De link naar het gewone spel staat zelfs onder je eigen link. Prijs: 65 Euro. KZ wordt momenteel het goedkoopst los aangeboden voor 54.95 Euroquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:15 schreef BraboMeneer het volgende:
Voor degene die nog goedkoper een nieuw exemplaar van Killzone Shadow Fall willen voor ¤35,-. Dan kun je hem HIER kopen. Geen slechte prijs als je het mij vraagt.
Ik heb vorige week dat spel met dezelfde link besteld voor ¤40,-. Ik weet dus zeker dat je dit spel zo kunt bestellen en het spel zit nieuw in de seal. Voordat ik het spel besteld had, heb ik nog contact opgenomen met de klantenservice. Ook zij dachten dat ik alleen het spel kon bestellen incl. PS4, maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is de prijs die je waarschijnlijk betaalt als je bij je losse bundel dat spel erbij wilt. De link naar het gewone spel staat zelfs onder je eigen link. Prijs: 65 Euro. KZ wordt momenteel het goedkoopst los aangeboden voor 54.95 Euro
http://www.budgetgaming.n(...)shadow+fall_PS4.html
Jazeker, PS+ is waarschijnlijk het enige naast Killzone dat ik ga gebruiken tot de betere games zoals Metal Gear en Infamous in maart uitkomen. Ik hoop alleen niet voor je dat je bij bol.comquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:06 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb dit gekocht:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)sn/1004004012373408/
Dat is toch goed als ik een PS4 heb om online te gamen? of heb ik het verkeerde gekocht?
Zo laden ze niet opquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:14 schreef jackson het volgende:
[ afbeelding ]
The joy, deze is al binnen.
waarschijnlijk niet vanmiddag. Maar de MM krijgt heel vaak en best veel ps4's dus ik zou de dichtsbijzijnde even opbellen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een PS4 aanschaffen...op bol.com bedraagt de levertijd 12 weken. Het zal dus wsl weinig zin hebben om vanmiddag naar de Mediamarkt te gaan. Of liggen ze daar wel op voorraad?
Ok bedankt! Betaal je daar ook meer ivm webshops?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet vanmiddag. Maar de MM krijgt heel vaak en best veel ps4's dus ik zou de dichtsbijzijnde even opbellen.
nee, gewoon 400 euro voor de kale ps4. De games zijn wel 65 euro dus die zou ik via goedkopere webshops halen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok bedankt! Betaal je daar ook meer ivm webshops?
Echt schokkend nieuws vind je niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gisterochtend langs geweest bij Intertoys aan de Theresiastraatt in Den Haag(5 minuten met de bus vanaf mijn huis),zelf de PS4 is daar niet eens vrij verkrijgbaar.Want bijna allemaal pre-orders die nog besteld moeten worden.![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)koeling-ps4-uit.html
Plasma, sowieso.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand een goede tip voor een goede TV om je PS4 op aan te sluiten?
bestaat dat nog?quote:
Sony W655quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand een goede tip voor een goede TV om je PS4 op aan te sluiten?
Dit.quote:
Nog wel, en is gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding.quote:
de kromme schermen zien er misschien wat minder uit maar het beeld is echt heel erg mooi!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
Yep, en het wachten is op betaalbare OLED, maar dan moeten ze dus niet met die achterlijke kromme schermen kopen....
Ik zou het doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:06 schreef Anosmos het volgende:
Hoe bevalt NFS Rivals eigenlijk? Ben aan 't twijfelen of ik hem moet kopen of niet.
Tom of Timquote:
Gamemodus, heb hem zelf hier ook. Prima dingetjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:24 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Nice..! Moet je tv in game-modus zetten voor die 6ms input lag of werkt dat ook normaliter?
Dat einde van dat filmpje nog ff dure kabels proberen aan te smerenquote:
Als je hem ergens voor weinig vind, laat het dan gelijk maar even wetenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:06 schreef Anosmos het volgende:
Hoe bevalt NFS Rivals eigenlijk? Ben aan 't twijfelen of ik hem moet kopen of niet.
als je zelf even googelt weet je waarom je nfs zou moeten doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:25 schreef RRuben het volgende:
Battlefield 4 of NFS? Heb nu examen week en wil aan het einde van de week een beloning voor mezelf kopen
Problemen zijn nu wel verholpen hoor. Ik heb in ieder geval geen last van crashes meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je zelf even googelt weet je waarom je nfs zou moeten doen.
in singleplayer misschien, multiplayer blijft huilie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Problemen zijn nu wel verholpen hoor. Ik heb in ieder geval geen last van crashes meer.
Ik heb het over multiplayer. Ik heb geen last meer van crashes hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
in singleplayer misschien, multiplayer blijft huilie.
Das kut. Moet wel zeggen dat ik niet 4uur per dag BF doe oid. Maar hoe ze het uitgebracht hebben is inderdaad schandalig. BF3 was ook al een zooitje met launch. Weet in ieder geval dat ik BF5 niet met launch koopquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:10 schreef Pheno het volgende:
waar jij geen last van hebt. Ik nog wel. Jammerlijk, dat ze het zo durven uit te brengen.
die kromme schermen zien er best tof uit vind ik, kweet alleen niet waar het voor dientquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
Yep, en het wachten is op betaalbare OLED, maar dan moeten ze dus niet met die achterlijke kromme schermen kopen....
Wou dat ik ja kon zeggen..... Voor mij wordt het nog een weekje of 2/3 wachten ben ik bangquote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb hem eindelijk binnen ! Nog mensen die fifa spelen?
Waar besteld?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Wou dat ik ja kon zeggen..... Voor mij wordt het nog een weekje of 2/3 wachten ben ik bang![]()
Game Mania, zou 'm eigenlijk deze week krijgen maar uiteindelijk bleek dat ze er maar 10 binnen kregen. Nu sinds vorige week ook een pre-order bij 2 MM vestigingen.. Dus ff afwachten.. Zal me niks verbazen als MM nog sneller levert ook terwijl ik m bij Game Mania al begin december heb besteld hahaquote:
Yup, nyx1978.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tallie1982 het volgende:
wat is gewoon verkrijgbaar? Vrije verkoop? Dat is al in volle gang bij de MM.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
Wanneer denken jullie dat dat ding gewoon normaal te verkrijgen is? Kan toch niet heel lang meer duren?
Euhh...nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je zelf even googelt weet je waarom je nfs zou moeten doen.
En ook hier... nee. Nfs vs bf4 is een kwestie van smaak. Monster-kabels is de grootste geldklopperij die er is, but hey ... whatever makes people happy I guessquote:
ik denk dat ik ook voor bf ga, die problemen worden steeds minder, en ik had ooit nfs hot pursuit gekocht maar die had ik maar een paar keer gespeeld. Dus daar ben ik weer bang voorquote:Op zondag 19 januari 2014 10:31 schreef Retarded het volgende:
[..]
En ook hier... nee. Nfs vs bf4 is een kwestie van smaak. Monster-kabels is de grootste geldklopperij die er is, but hey ... whatever makes people happy I guess
Euh, ja.quote:
Deze grap niet begrijpen. In dezelfde categorie als een techwood IF 22883quote:Op zondag 19 januari 2014 10:31 schreef Retarded het volgende:
[..]
En ook hier... nee. Nfs vs bf4 is een kwestie van smaak. Monster-kabels is de grootste geldklopperij die er is, but hey ... whatever makes people happy I guess
Ja, psn: alionfireequote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Jup, hier. chanrich99quote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat? Dus als ik nu naar de MM rij ligt hij er waarschijnlijk?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:13 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat is gewoon verkrijgbaar? Vrije verkoop? Dat is al in volle gang bij de MM.
als je naar eenn nieuwe levering gaat wel. Nu niet denk ik. Maar je zou wel een reservering kunnen maken en dan heb je hem waarschijnlijk de volgende levering. Moet je even met ze bellen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat? Dus als ik nu naar de MM rij ligt hij er waarschijnlijk?
Oke dankje!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
als je naar eenn nieuwe levering gaat wel. Nu niet denk ik. Maar je zou wel een reservering kunnen maken en dan heb je hem waarschijnlijk de volgende levering. Moet je even met ze bellen.
14 dagen volgens mij maar je moet een creditcard hebbenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke dankje!
Hoelang duurt de gratis PSN?
Dat is wel erg stom zeg.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
14 dagen volgens mij maar je moet een creditcard hebben
doe gewoon gelijk een jaarquote:Op zondag 19 januari 2014 17:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is wel erg stom zeg.Ik koop wel een kaartje van 3 maanden eerst.
Ja zit krap bij kas.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:10 schreef RRuben het volgende:
[..]
doe gewoon gelijk een jaarmaar 40 euro en het is het sowieso waard.
ja okequote:Op zondag 19 januari 2014 17:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja zit krap bij kas.Ben een scholier met een laag inkomen...Als je begrijpt wat ik bedoel haha.
FIFA'er?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja okebegrijp het wel ben ook scholier
Ook leuk.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:40 schreef RRuben het volgende:
[..]
nee, heb er niet zoveel meekillzone en acbf
Ik vind battlefield wel tof, ook de water voertuigen zijn flink uitgebreid. Morgen weer redelijk wat tijd om wat uren te kunnen spelenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ook leuk.Is Battlefield nog wat? Wat je ervan hebt gehoord?
Ik heb er echt zoooo zin in.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vind battlefield wel tof, ook de water voertuigen zijn flink uitgebreid. Morgen weer redelijk wat tijd om wat uren te kunnen spelen
Yess, Tuckgamerquote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Vind ik wel, maar ik heb eigenlijk niet echt veel vergelijkingsmateriaal qua pc / xbox / whatever. Dus hecht vooral niet teveel waarde aan mijn oordeel.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb er echt zoooo zin in.Zien de graphics er nog goed uit?
Als het goed is, is het goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vind ik wel, maar ik heb eigenlijk niet echt veel vergelijkingsmateriaal qua pc / xbox / whatever. Dus hecht vooral niet teveel waarde aan mijn oordeel.
Had ik ook, maar is een kwestie van oefening. Ik heb dat nu ook weer bij BF4 maar bij BF3 op de ps3 had ik meestal wel 2:1 sowieso.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:54 schreef Jimbo het volgende:
Ik blijf niet snappen hoe jullie fps online met die controller kunnen spelen
sta echt 2:15 k/d ratio oid :/
battlefield heb ik nog niet. Ga ik woensdag kopen denk ik. Als mn examenweek is afgelopenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ook leuk.Is Battlefield nog wat? Wat je ervan hebt gehoord?
Ah slim, ik heb ook toetsweek.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
battlefield heb ik nog niet. Ga ik woensdag kopen denk ik. Als mn examenweek is afgelopen
killzone had ik eerste paar potjes ook 2/17 ofzoquote:Op zondag 19 januari 2014 19:54 schreef Jimbo het volgende:
Ik blijf niet snappen hoe jullie fps online met die controller kunnen spelen
sta echt 2:15 k/d ratio oid :/
Ik hoop dat ik dan me salaris binnen krijg.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha echt kut he. Daarna lekker no-life gamen hoop ik
altijd fijnquote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan me salaris binnen krijg.
volgens mij moet je dan naar je profiel gaan en dan onder je foto staan dan drie van die knoppen en het is eentje daarvan. Maar alleen mensen die je toestemming geeft kunnen je naam zien dacht ikquote:Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn facebook account ontkoppel met ps4? Ik heb nou mijn complete voor en achternaam daar staan
patch is al van begin december. Stabiliteit, meer nietquote:Op maandag 20 januari 2014 00:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net firmware update 4.53 gedaan,ben benieuwd wat er weer "gefixt" is.
En voor de PS3 ipv de PS4quote:Op maandag 20 januari 2014 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
patch is al van begin december. Stabiliteit, meer niet
En uitverkocht. Creditcard niet bijdehandquote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef rene90 het volgende:
Nog 8 exemplaren:
http://www.amazon.fr/Cons(...)ywords=playstation+4
Was bedoeld voor PS3 topic #294!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
patch is al van begin december. Stabiliteit, meer niet
Zo te zien is het uitverkocht!!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef rene90 het volgende:
Nog 8 exemplaren:
http://www.amazon.fr/Cons(...)ywords=playstation+4
Al een uur geleden volgens mijquote:Op maandag 20 januari 2014 11:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zo te zien is het uitverkocht!!
Kan je dan Frans lezen?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Al een uur geleden volgens mij. Zelf met een mazzeltje er al één op de kop weten te tikken
Google translate, en niet deze kunnen kopen van de link, maar een kleine 2 weken geleden via een pre-order van iemand.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kan je dan Frans lezen?
Ik hoef geen Google Translate te grbuiken voor Frans,aangezien het 2e voertaal is die we kunnen spreken(DR Congo)quote:Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Google translate, en niet deze kunnen kopen van de link, maar een kleine 2 weken geleden via een pre-order van iemand.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef RRuben het volgende:
Btw vrije week volgende week bij de MediaMarkt!
Dat er volgende week geen btw is bij de media markt?quote:
En dat kopt. BTW is namelijk geen 21% van het uiteindelijke bedrag wat jij betaald. Dat is namelijk kostprijs + 21% van die kostprijs. Uiteindelijk is het percentage BTW van die totale prijs dus zo'n 17,36%.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Jimbo het volgende:
misleidende actie altijd. Je krijgt eigenlijk geen 21% maar 17% korting
hoho, ik snap hem perfect hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef VulpX het volgende:
[..]
En dat kopt. BTW is namelijk geen 21% van het uiteindelijke bedrag wat jij betaald. Dat is namelijk kostprijs + 21% van die kostprijs. Uiteindelijk is het percentage BTW van die totale prijs dus zo'n 17,35%.
Dus niets misleiding, als je dat niet snapt had je wellicht wat beter moeten opletten op school
Grote kans dat ik die ga kopen. Resogun vind ik met afstand de beste gratis game tot nog toe.quote:
Zit nog te twijfelen of ik die ga kopen. Nu ik voorlopig geen The Division en Watchdogs hoef te verwachten, en ik alleen nog maar Killzone als ' echte game' heb, moet ik me met andere games gaan vermaken in de tussentijd. Ik ben altijd al een baseball fan geweest en de meningen zijn erg positief over deze game. Waar ik alleen bang voor ben is dat je als gamer en hoop spelers moet kopen oid omdat je anders nooit echt verder komt met deze game. En ik heb geen zin in een hoop semi-verplichte microtransacties of anders eerst maandenlang verplicht grinden voordat het echt leuk wordt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef emokid het volgende:
Ik tel ondertussen de dagen af dat The Show 14 uit is op de PS4. Dan hoop ik gewoon de MM binnen te kunnen lopen om een PS4 te halen. InFamous en Thief zijn rond die tijd (eind maart) ook al uit.
Oja meneer snapt hem opeensquote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoho, ik snap hem perfect hoor
zijn er alleen zat die met hun bek vol tanden in de winkel staan door het 4% verschil ertussen.
Maar deze tv was toch 950eur , nee meneer deze is 999
dit dat (tevens geen idee of het 50eur verschil maakt, geen zin om te rekenen)
Er zijn geen microtransacties die het spel belemmeren. Enkel training points voor je Road to the Show poppetje, maar dit is inmiddels een truuk die jarenlang uitgeoerd wordt in sportgames (Be A Pro, My Pro, etc.). Bovendien verpest je het alleen maar door die dingen te kopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Grote kans dat ik die ga kopen. Resogun vind ik met afstand de beste gratis game tot nog toe.
Zolang het tenminste extra levels oid zijn, ik ga niet betalen om een schip een ander uiterlijk te geven.
[..]
Zit nog te twijfelen of ik die ga kopen. Nu ik voorlopig geen The Division en Watchdogs hoef te verwachten, en ik alleen nog maar Killzone als ' echte game' heb, moet ik me met andere games gaan vermaken in de tussentijd. Ik ben altijd al een baseball fan geweest en de meningen zijn erg positief over deze game. Waar ik alleen bang voor ben is dat je als gamer en hoop spelers moet kopen oid omdat je anders nooit echt verder komt met deze game. En ik heb geen zin in een hoop semi-verplichte microtransacties of anders eerst maandenlang verplicht grinden voordat het echt leuk wordt.
Bij welke game? Ik heb BF4 en heb nog helemaal niks gemerkt.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige bij wie de ventilator zo een kabaal maakt?
Ik merk niks bij COD Ghost en Fifa, tenzij ik deurtjes van mijn dressoir dichtgooi maar dan wordt het erg warmquote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Kijk! daar zat ik op te wachten want het is elk jaar zo alleen vergeet ik altijd welke week het weer was. Dank voor de tip.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef RRuben het volgende:
Btw vrije week volgende week bij de MediaMarkt!
Als ik lang NBA speel dan ga ik hem ook horenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Dan moet ie het niet in het ps4-topic zetten.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En voor de PS3 ipv de PS4
Is 1.53 al uit dan?
ik hoor hem alleen bij het opstarten maar dat is normaal denk ik. Daarna (bijna) geluidsloos als ik gewoon op de bank zit.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Alleen Netflix uit dat rijtjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:57 schreef emokid het volgende:
Zijn de videostreaming apps die je op de PS3 hebt, zoals Netflix, mlb.tv, NHL Gamecenter, ook beschikbaar op de PS4?
Is een bekend probleem. Zou ik wel sony voor bellen als je hem even kunt missen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Lekker is dat! Wacht al ruim een maand op mijn Killzone bundle met 2 controllers bij MM Zoetermeerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee of er nog een losse verkoop is in omgeving Den Haag? Vandaag hadden ze 5 PS4's in losse verkoop gegooid in MM Zoetermeer maar tegen tijd dat ik er kwam was het opVorige week ook 8 stuks
Dan kun je lang wachten een megabundel van Killzone komt niet meer. Zelf door Sony bevestigd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Lekker is dat! Wacht al ruim een maand op mijn Killzone bundle met 2 controllers bij MM Zoetermeer
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Lekker is dat! Wacht al ruim een maand op mijn Killzone bundle met 2 controllers bij MM Zoetermeer
Ding maakt wel geluid, is volgens mijn normaal. Als het echt kabaal is zou ik wel even bellen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik lang NBA speel dan ga ik hem ook horen
Meen je dat nou serieus? >_>quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten een megabundel van Killzone komt niet meer. Zelf door Sony bevestigd.
Ja, kijk op hun twitter account.quote:
Ik zie het ja, dit is dus al een week bekend. Lekker dat MM Z'meer hun klanten hierover niet op de hoogte brengt. Even bellen dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja, kijk op hun twitter account.
Dit is natuurlijk dom wijs gelul. Deze heer had het over 'kabaal' en zal heus wel over de capaciteit beschikken dit te onderscheiden van een normaal draaiende fan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ja en dan, een ventilator probleem is subjectief grote kans dat je je oude PS4 terugkrijgt wanneer je het naar Sony stuurt. Aangezien de kans groot is dat de mensen daar in het magazijn het probleem niet kunnen constateren, waardoor vervanging ervan niet noodzakelijk is. Overigens heeft niemand hier een stille PS4 dat is onmogelijk. Je zult altijd wel wat horen, maar of dit binnen de grenzen van het toelaatbare is is voor iedereen anders.
Bij Killzone maakt die vanaf 20 centimeter afstand 'kabaal', vanaf 3 meter afstand is het echter zoemend. Met geluid aan vrijwel niet hoorbaar, maar op stille momenten wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk dom wijs gelul. Deze heer had het over 'kabaal' en zal heus wel over de capaciteit beschikken dit te onderscheiden van een normaal draaiende fan.
Bovendien is het al op meerdere fora besproken ook een simpele zoekterm op youtube (http://www.youtube.com/re(...)n%20noise%20ps4&sm=3) bevestigd dit.
Bovendien zolang jij denkt dat een magazijnmedewerker je PS4 checkt voor je een nieuwe krijgt neem ik niks van je aan.
Leer eerst eens lezen aangezien je dat blijkbaar niet kunt, iets beschrijven als ''kabaal'' is subjectief. Wat een individu als kabaal betitelt wilt nog niet zeggen dat het voor een ander op dezelfde wijze definieerbaar is. Of te wel een dom, stompzinnig betoog van jou kant uit wat ook nog eens kortzichtig is. Daarnaast zie je mij nergens ontkennen dat sommige mensen last kunnen hebben van een fan dat geluid maakt, sterker nog ik beschrijf juist in datzelfde stuk dat het onmogelijk is dat een PS4 (zoals sommigen hier aangeven) stil kan zijn, je zult altijd wel wat horen. Wellicht heeft hij een PS4 dat overmatig geluid produceert, dit wilt echter niet zeggen dat het om een fabrieksfout gaat of dat zijn exemplaar omgewisseld kan worden. Een ander punt waarop je stompzinnigheid aantoont en je overtrokken reactie als een tang op een varken slaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk dom wijs gelul. Deze heer had het over 'kabaal' en zal heus wel over de capaciteit beschikken dit te onderscheiden van een normaal draaiende fan.
Bovendien is het al op meerdere fora besproken ook een simpele zoekterm op youtube (http://www.youtube.com/re(...)n%20noise%20ps4&sm=3) bevestigd dit.
Bovendien zolang jij denkt dat een magazijnmedewerker je PS4 checkt voor je een nieuwe krijgt neem ik niks van je aan.
Met de post zoals jij deze eerder plaatste geef jij zonder de exacte ernst van het probleem van de gebruiker te kennen al een diagnose over hoe de vervanging van de console zou verlopen. Ik ben van mening het niet aan jou is hierover te oordelen. Zeker met de geringe kennis over de werkwijze van Sony repair waar jij over beschikt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer eerst eens lezen aangezien je dat blijkbaar niet kunt, iets beschrijven als ''kabaal'' is subjectief. Wat een individu als kabaal betiteld wilt nog niet zeggen dat het voor een ander op dezelfde wijze definieerbaar is. Of te wel een dom, stompzinnig betoog van jou kant uit wat ook nog eens kortzichtig is. Daarnaast zie je mij nergens ontkennen dat sommige mensen last kunnen hebben van een fan dat geluid maakt, sterker nog ik beschrijf juist in datzelfde stuk dat het onmogelijk is dat een PS4 (zoals sommigen hier aangeven) stil kan zijn, je zult altijd wel wat horen. Wellicht heeft hij een PS4 dat overmatig geluid produceert, dit wilt echter niet zeggen dat dat het om een fabrieksfout gaat of dat zijn exemplaar omgewisseld kan worden. Een ander punt waarop je stompzinnigheid aantoont en je overtrokken reactie als een tang op een varken slaat. Overigens bevestigd het plaatsen van een simpele Youtube link niks en bevestigd dit mijn bovenstaande vermoedens over jou. Je benoemt dingen die er niet zijn, je legt een persoon de woorden in de mond die diegene niet benoemt heeft en je hebt moeite met het begrijpen van de context van een bericht. Bovendien heb ik nergens aangegeven dat in een magazijn een magazijnmedewerker de PS4 bekijkt (ooit gehoord van een aanliggende kantoorpand) alvorens daarover een oordeel te vellen. Weer een punt waarin je een brevet van onvermogen aantoont.
Goh blijkbaar heb je dus echt niet je basisschool afgemaakt. Begrijpend lezen blijkt een lastig onderwerp voor jou te zijn. Allereerst geef ik geen diagnose en zou ik je willen aanraden om de definitie van het betreffende woord eens op te zoeken, aangezien je dat blijkbaar niet weet. Daarnaast is het oordelen over ''iets'' en het geven van een mening twee verschillende dingen. En ik profileer helemaal niet (weer toon je je stompzinnigheid aan) dat ik de werkwijze van de Sony repair afdeling ken, ik geef echter aan dat de PS4's die opgestuurd worden vanwege het vermoeden van het hebben van een mankement eerst op een centraal punt beoordeelt worden alvorens een nieuwe PS4 opgestuurd wordt. Er komt dus totaal geen reparatie van te pas. Of te wel je geeft keer op keer aan dat je over een geringe kennis beschikt. Je argumentatie is om van te huilen en je kinderlijkheid des te meer. Eerst een grote mond opzetten om vervolgens als een kleinkind te gaan huilen wanneer je er niet van te pas komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:25 schreef Ipho het volgende:
[..]
Met de post zoals jij deze eerder plaatste geef jij zonder de exacte ernst van het probleem van de gebruiker te kennen al een diagnose over hoe de vervanging van de console zou verlopen. Ik ben van mening het niet aan jou is hierover te oordelen. Zeker met de geringe kennis over de werkwijze van Sony repair waar jij over beschikt.
Verder ben ik vooral niet bezig met een betoog of iets dergelijks. Hierdoor voel ik me ook niet verplicht legitieme bronnen aan jou voor te schotelen of me op andere manieren te gedragen naar jou standaarden.
De PS4 wordt aan de onderkant het heetst dus lijkt me dit voor de decoder ook niet ideaal..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Misschien komt het doordat de ps4 in een kleine ruimte staat?Heb hem in het kastje staan met eronder een interactieve decoder.Ik heb er wel blokjes tussen gelegd dat de warmte van de decoder niet direct naar mijn ps4 gaat
Zou ik die in ieder geval zwart schilderen. Lijkt het nog een beetje of hij bij je PS4 hoort.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:44 schreef videonatic het volgende:
Mijn PS4 maakt ook veel lawaai, de fan zit er niet goed in of de casing sluit niet goed, een pot nutella op de rechter achterhoek fixt het probleem, denk dus dat de casing niet lekker zit.
Ze staan een cm van elkaar af maar denk dat ik hem maar ergens los ga zettenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
De PS4 wordt aan de onderkant het heetst dus lijkt me dit voor de decoder ook niet ideaal..
Ik zou beide apparaten toch echt van elkaar afhouden.
Enige game waar ik naar uit kijk.quote:
Wacht op andere goede games en die komen er vast, maar de huidige line-up is niks voor mij. Pure impulsaankoop geweest, 29 november me vriendin bij een winkel laten vragen of ze er een hadden en toen kwam ze met dat ding terug. Heb alleen nog Fifa gespeeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een ps4?
Zeer, zeer kleine kans, maar wie weet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef sonnyspek het volgende:
Heeft het zin om de MM te bellen of ze er nog zijn? MM Alphen?
Jammer dat die BTW vrije dagen niet voor de PS4 gelden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeer, zeer kleine kans, maar wie weet.
Dan zouden ze zwaar toe moeten leggen op de PS4. Verdienen ze hooguit een paar tientjes mee. En ze doen het al helemaal niet nu ze nog ruim een maand niet op voorraad zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jammer dat die BTW vrije dagen niet voor de PS4 gelden.
Nee ik snap het wel, maar als consument zou het erg fijn zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zouden ze zwaar toe moeten leggen op de PS4. Verdienen ze hooguit een paar tientjes mee. En ze doen het al helemaal niet nu ze nog ruim een maand niet op voorraad zijn.
Battlefield 1 uurtje. rene90 is daar nu gelukkig mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En Battlefield. En Resogun gelukkig.
Ze liggen elke week bij de MM in de verkoop hoor. Ze zijn wel snel weer op, maar de beschikbaarheid verbetert.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef kreuk050 het volgende:
Net klein rondje catherijne Utrecht gedaan en Gouda. Nergens te krijgen. Februari/Maart.
Outlast wordt 't voor februari.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:42 schreef Jimbo het volgende:
Horen de ps4 plus titels al niet zn week al bekend te zijn ? :/ lees niets op de blog erover
ja, maar de rest waren nog rumours. Die wou ik juist graag ook wetenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Outlast wordt 't voor februari.
Volgens mij verder niets hoor, voor de PS4 dan. (en voor feb)quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, maar de rest waren nog rumours. Die wou ik juist graag ook weten
nee klopt, maar ben benieuwd naar de complete line-up. Die staat meestal nu al op psblog (of vorige week zelfs al dacht ik)quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij verder niets hoor, voor de PS4 dan.
Als je maar niet door het spel heen gaat bleren. Ze zouden die mp games 23+ ratings moeten geven..quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef RRuben het volgende:
Haha geniaal dit! Net BF4 bij de Intertoys gekocht alleen ik ben 16 jaar en bf is 18+. Dus die medewerkster vraagt om legitimatie, ik denk echt shit! Maar ik heb een pasje die op een rijbewijs lijkt en die zag ze. Zegt ze: oh laat maar je hebt een rijbewijs.![]()
9/10.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Als je maar niet door het spel heen gaat bleren. Ze zouden die mp games 23+ ratings moeten geven..
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Als je maar niet door het spel heen gaat bleren. Ze zouden die mp games 23+ ratings moeten geven..
In nederland is de minimum leeftijd altijd 16, zelfs als er 18 opstaat dan mag je hem als 16-jarige kopen. Bron: ik werk bij FRS.quote:Haha geniaal dit! Net BF4 bij de Intertoys gekocht alleen ik ben 16 jaar en bf is 18+. Dus die medewerkster vraagt om legitimatie, ik denk echt shit! Maar ik heb een pasje die op een rijbewijs lijkt en die zag ze. Zegt ze: oh laat maar je hebt een rijbewijs.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Alvast wat tips :quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef RRuben het volgende:
Haha geniaal dit! Net BF4 bij de Intertoys gekocht alleen ik ben 16 jaar en bf is 18+. Dus die medewerkster vraagt om legitimatie, ik denk echt shit! Maar ik heb een pasje die op een rijbewijs lijkt en die zag ze. Zegt ze: oh laat maar je hebt een rijbewijs.![]()
mee eens, behalve het microfoon gedeelte. Juist meer mensen zouden moeten communiceren. Laatst een potje gespeelt met wat redditors, zat in een goeie squad met een squadleader die snel en goed orders doorgaf. Speelde heerlijk, en we eindigden alleen in de top 10 van ons team ... en dat kwam zeker niet door het aantal kills wat we hadden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alvast wat tips :
Spotten > Schieten
K/D Ratio : onbelangrijk
Microfoon : Mute
Ik was niet helemaal serieus wat dat betreft, dat ging nog over het ''blerende kinderen'' gedeelte hierboven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef Retarded het volgende:
[..]
mee eens, behalve het microfoon gedeelte. Juist meer mensen zouden moeten communiceren. Laatst een potje gespeelt met wat redditors, zat in een goeie squad met een squadleader die snel en goed orders doorgaf. Speelde heerlijk, en we eindigden alleen in de top 10 van ons team ... en dat kwam zeker niet door het aantal kills wat we hadden.
Toch gek dat NIEMAND communiceert dan op de PS4.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:07 schreef Rossdale het volgende:
Als je met je squad goed communiceert ben je onverslaanbaar in Battlefield, dat is het hele idee
In je uppie kan je sterk zijn, maar je komt altijd in situaties waar je het onderspit delft. Daar heb je dan teammates voor nodig. En dat maakt de game in mijn ogen juist zo leuk
Zelf zit ik altijd in een party, maar ik moet zeggen dat het op de Xbox 360 een stuk beter ging.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch gek dat NIEMAND communiceert dan op de PS4.
Of ze zitten allemaal in een party, of niemand praat gewoon.
Dat zou idd kunnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelf zit ik altijd in een party, maar ik moet zeggen dat het op de Xbox 360 een stuk beter ging.
Volgens mij is het "playstation-publiek" veel minder gewend om te ouwehoeren tijdens het gamen, omdat velen geen headset bij hun PS3 hadden.
Primaquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen.
Misschien eens een Fok-squad avondje? Eens wat anders dan in mijn uppie flags cappen.
Daarvoor ben je net een weekje te laat. Het was ruim van tevoren aangekondigd dat de kaart in 2014 weer de 'normale' prijs van 50 Euro zou worden. Heeft nog iets langer geduurd maar nu is hij weer bijna 50 Euro.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:09 schreef gohan16 het volgende:
Is er nog ergens een aanbieding voor psplus? Ik hoorde iets over 37,50 ipv 50?
Dan koop je Killzone toch voor 20 euro op marktplaatsquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:07 schreef LordLynx het volgende:
Ook bericht gehad van Dixons dat de killzone packs niet meer geleverd worden, kon wel de order omzetten in een gewone (maarja, die kon ik vorige week bij de MM ook al meenemen....)
ik doe ook wel mee, maar pas als ik het een beetje snap en kanquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen.
Misschien eens een Fok-squad avondje? Eens wat anders dan in mijn uppie flags cappen.
Sickertnlquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen.
Ik ben zo online, wat is je psn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen.
Jezus.. ik bestelde daar weleens, hoe kunnen ze zich niet schamen hiervoor? Daar ga ik dus niets meer halen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Hier is de ps4 te koop wel voor 100 euro duurder weet alleen niet of het betrouwbaar is wat denken jullie
http://www.billgames.nl/playstation-5/hardware/sony-playstation-4-console-500-gb-zwart.html
nyx1978quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben zo online, wat is je psn?
Voor een andere avond?quote:
Vanavond ben ik tussen 7 en 9 wel online denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor een andere avond?
Gisteravond de PS4 niet aangeraakt.
Ok, ik weet 't nog niet zeker, maar komt vast een keer goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond ben ik tussen 7 en 9 wel online denk ik
Dat een particulier een paar extra euro's wil verdienen door zijn console door te verkopen vind ik prima, maar dat een winkel zoiets probeert lijkt me ronduit schofterig. Mag hopen dat Sony deze toko gelijk schrapt uit hun leveringen....quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Hier is de ps4 te koop wel voor 100 euro duurder weet alleen niet of het betrouwbaar is wat denken jullie
http://www.billgames.nl/playstation-5/hardware/sony-playstation-4-console-500-gb-zwart.html
Ze zullen ze wel uit Duitsland oid halen ofzo? Lijkt me niet dat Sony juist die toko wel van voorraad voorziet en de "normale" winkels niet...quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Dat een particulier een paar extra euro's wil verdienen door zijn console door te verkopen vind ik prima, maar dat een winkel zoiets probeert lijkt me ronduit schofterig. Mag hopen dat Sony deze toko gelijk schrapt uit hun leveringen....
Oef, en dit is nog het begin van de generatie..quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Retarded het volgende:
Tomb Raider draait op 60 fps, terwijl ie op de Xbox One maar 30 fps doet. Dat is toch best een flink verschil...
Toch apart dat Crystal Dynamics zelf zegt dat ze beide op 30 fps lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef VulpX het volgende:
Tomb Raider definitive edition is 60 fps op PS4, 30 FPS op X1, beide gewoon native 1080p: http://www.rocketchainsaw(...)framerates-revealed/
http://www.eurogamer.net/(...)the-end-of-last-yearquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef VulpX het volgende:
Tomb Raider definitive edition is 60 fps op PS4, 30 FPS op X1, beide gewoon native 1080p: http://www.rocketchainsaw(...)framerates-revealed/
Waarom zouden ze dan eerst deze info anders aangeven? En waarom laat je site die je net linkte geen enkele bron zien als het gewoon Crystal Dynamics was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:21 schreef VulpX het volgende:
Toch apart dat Crystal het nu ook zelf bevestigd: http://www.videogamer.com(...)rystal_confirms.html
Welke bronnen? Sites die elkaar naschrijven zijn geen bronquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef Retarded het volgende:
Het is vanuit meerdere bronnen bevestigd. Toch blij dat ik dit keer voor Playstation ben gegaan (eerste playstation die ik heb)... de extra's van de Xbox One (kinect/tv opties) zijn leuk en aardig, maar ik koop een console om te gamen en niks anders.
Staat in het artikel, de producer heeft het op een twitch stream gezegd. De andere site heeft het gewoon zelf gemeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke bronnen? Sites die elkaar naschrijven zijn geen bronRPS van VulpX zegt dat ze bronnen hebben, maar geven ze niet. Dus kunnen ook gewoon aan het trollen zijn. Alles voor de views, je weetz.
De producer heeft niets gezegd over de xbox one. Dat is mijn punt. Zelf meten lijkt me erg spannend, hoe doe je dat? In je artikel stond dat ze bronnen hadden, meer niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:27 schreef VulpX het volgende:
[..]
Staat in het artikel, de producer heeft het op een twitch stream gezegd. De andere site heeft het gewoon zelf gemeten.
Omdat de vorige games bevestigd waren door de ontwikkelaars zelf. Nu niet. En het is een vrij kleine site, vandaar dat ik me afvraag hoe ze erbij komen. Een eurogamer is imo een stuk betrouwbaarder dan een kleine site die de drukte nu al niet aan kan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:30 schreef Retarded het volgende:
Waarom zo skeptisch Pheno? Zo vreemd is het niet, want andere games hadden ook een redelijk verschil in resolutie of fps. Battlefield, Call of Duty ...
Waar komt NeoGAf nu weer om de hoek kijken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef speknek het volgende:
Die mod van NeoGAF gaat dit niet zomaar de wereld inslingeren, die heeft echt teveel status om te verliezen.
oke, maar daar lees ik dat het 45 fps is en niet 30 fps. Sterker nog, de boel is niet gelocked.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:34 schreef speknek het volgende:
Hij is de schrijver van het artikel van rocket chainsaw.
http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=756518
Dat weet ik, ik heb het al uitgespeeld, met alle caches, schatten etc. Vandaar dat ik weinig reden zie om het nog eens te spelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Retarded het volgende:
maar reden genoeg om de game te kopen hoor! Fantastische game!
Dat heb ik dus ook. Topgame, maar ik heb hem al uitgespeeld. Waarom zou ik hem nog eens kopen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb het al uitgespeeld, met alle caches, schatten etc. Vandaar dat ik weinig reden zie om het nog eens te spelen
Nou ja, als ie voor een tientje te upgraden is wil ik het best nog eens kopen voor de verzameling. maar niet zoals nu full price.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Topgame, maar ik heb hem al uitgespeeld. Waarom zou ik hem nog eens kopen?
Ik blijf nog wel eventjes wachten op Thief, Watch_dogs en Driveclub
Lol, er zijn echt mensen met tijd teveelquote:
Dat is serieus echt maar 1-2 minuten werkquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, er zijn echt mensen met tijd teveel
Bespaar je geld en annuleer de camera.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:57 schreef Santello het volgende:
De mega PS4 bundel wordt niet meer geleverd door Sony. Mycom/Dixons heeft mij wel een voorstel gedaan om alsnog de inhoud te leveren voor dezelfde prijs. Wel apart natuurlijk. SUPER!
quote:Alternatief 1:
Annuleren van uw bestaande bestelling (indien u heeft betaald wordt het aankoopbedrag binnen 48 uur aan u geretourneerd)
Alternatief 2:
Omzetten naar een losse PS4 (inclusief 1 controller) voor ¤ 399.-
Alternatief 3:
Omzetten naar een losse PS4 (inclusief 1 controller) en de game Killzone voor ¤ 439.99.-
Alternatief 4:
Omzetten naar een losse PS4, 2 controllers en de PS4-Cam voor ¤ 479.99.-
Alternatief 5:
Omzetten naar een losse PS4, 2 controllers, Killzone-game en de PS4Cam voor ¤ 499.99.-
Controller ¤60 + cam ¤60 + game ¤60 = 180quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bespaar je geld en annuleer de camera.
Ik heb ze gevraagd om een andere game. Ik ben benieuwd :pquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef Lastpost het volgende:
Dit waren de alternatieven inderdaad.
[..]
Ja, maar je hebt niets aan de camera, echt helemaal niets.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Controller ¤60 + cam ¤60 + game ¤60 = 180
Ruim 80 euro voordeel
ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt niets aan de camera, echt helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |