quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:53 schreef Enchanter het volgende:
[..]
MM heeft ze weer in de schappen
BRON
Dat wist je toch welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dacht je dat je daar alleen patent op had
Top!quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Mediamarkt Eindhovennnnnnnn
Krijgen waarschijnlijk volgende week weer binnen
Zuurpruim. Liefst minder van jouw soort op PSN.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met zulk post gedrag hopelijk niet. Er zitten al teveel kleine kinderen op psn inmiddels.
Het kinderspeelparadijs is in het xbox topic, doagquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Zuurpruim. Liefst minder van jouw soort op PSN.
Staat alleen NBA 2K14 naar Vita te streamen, en voor de rest game ik nu veel op PS3. Backlog, je weetz.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel?
Hoe bevalt de PS4 je eigenlijk?
Dat is de prijs die je waarschijnlijk betaalt als je bij je losse bundel dat spel erbij wilt. De link naar het gewone spel staat zelfs onder je eigen link. Prijs: 65 Euro. KZ wordt momenteel het goedkoopst los aangeboden voor 54.95 Euroquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:15 schreef BraboMeneer het volgende:
Voor degene die nog goedkoper een nieuw exemplaar van Killzone Shadow Fall willen voor ¤35,-. Dan kun je hem HIER kopen. Geen slechte prijs als je het mij vraagt.
Ik heb vorige week dat spel met dezelfde link besteld voor ¤40,-. Ik weet dus zeker dat je dit spel zo kunt bestellen en het spel zit nieuw in de seal. Voordat ik het spel besteld had, heb ik nog contact opgenomen met de klantenservice. Ook zij dachten dat ik alleen het spel kon bestellen incl. PS4, maar dat bleek dus niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is de prijs die je waarschijnlijk betaalt als je bij je losse bundel dat spel erbij wilt. De link naar het gewone spel staat zelfs onder je eigen link. Prijs: 65 Euro. KZ wordt momenteel het goedkoopst los aangeboden voor 54.95 Euro
http://www.budgetgaming.n(...)shadow+fall_PS4.html
Jazeker, PS+ is waarschijnlijk het enige naast Killzone dat ik ga gebruiken tot de betere games zoals Metal Gear en Infamous in maart uitkomen. Ik hoop alleen niet voor je dat je bij bol.comquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:06 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb dit gekocht:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)sn/1004004012373408/
Dat is toch goed als ik een PS4 heb om online te gamen? of heb ik het verkeerde gekocht?
Zo laden ze niet opquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:14 schreef jackson het volgende:
[ afbeelding ]
The joy, deze is al binnen.
waarschijnlijk niet vanmiddag. Maar de MM krijgt heel vaak en best veel ps4's dus ik zou de dichtsbijzijnde even opbellen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een PS4 aanschaffen...op bol.com bedraagt de levertijd 12 weken. Het zal dus wsl weinig zin hebben om vanmiddag naar de Mediamarkt te gaan. Of liggen ze daar wel op voorraad?
Ok bedankt! Betaal je daar ook meer ivm webshops?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet vanmiddag. Maar de MM krijgt heel vaak en best veel ps4's dus ik zou de dichtsbijzijnde even opbellen.
nee, gewoon 400 euro voor de kale ps4. De games zijn wel 65 euro dus die zou ik via goedkopere webshops halen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok bedankt! Betaal je daar ook meer ivm webshops?
Echt schokkend nieuws vind je niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gisterochtend langs geweest bij Intertoys aan de Theresiastraatt in Den Haag(5 minuten met de bus vanaf mijn huis),zelf de PS4 is daar niet eens vrij verkrijgbaar.Want bijna allemaal pre-orders die nog besteld moeten worden.![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)koeling-ps4-uit.html
Plasma, sowieso.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand een goede tip voor een goede TV om je PS4 op aan te sluiten?
bestaat dat nog?quote:
Sony W655quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand een goede tip voor een goede TV om je PS4 op aan te sluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |