De PS4 wordt aan de onderkant het heetst dus lijkt me dit voor de decoder ook niet ideaal..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Misschien komt het doordat de ps4 in een kleine ruimte staat?Heb hem in het kastje staan met eronder een interactieve decoder.Ik heb er wel blokjes tussen gelegd dat de warmte van de decoder niet direct naar mijn ps4 gaat
Zou ik die in ieder geval zwart schilderen. Lijkt het nog een beetje of hij bij je PS4 hoort.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:44 schreef videonatic het volgende:
Mijn PS4 maakt ook veel lawaai, de fan zit er niet goed in of de casing sluit niet goed, een pot nutella op de rechter achterhoek fixt het probleem, denk dus dat de casing niet lekker zit.
Ze staan een cm van elkaar af maar denk dat ik hem maar ergens los ga zettenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:52 schreef eight het volgende:
[..]
De PS4 wordt aan de onderkant het heetst dus lijkt me dit voor de decoder ook niet ideaal..
Ik zou beide apparaten toch echt van elkaar afhouden.
Enige game waar ik naar uit kijk.quote:
Wacht op andere goede games en die komen er vast, maar de huidige line-up is niks voor mij. Pure impulsaankoop geweest, 29 november me vriendin bij een winkel laten vragen of ze er een hadden en toen kwam ze met dat ding terug. Heb alleen nog Fifa gespeeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een ps4?
Zeer, zeer kleine kans, maar wie weet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef sonnyspek het volgende:
Heeft het zin om de MM te bellen of ze er nog zijn? MM Alphen?
Jammer dat die BTW vrije dagen niet voor de PS4 gelden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zeer, zeer kleine kans, maar wie weet.
Dan zouden ze zwaar toe moeten leggen op de PS4. Verdienen ze hooguit een paar tientjes mee. En ze doen het al helemaal niet nu ze nog ruim een maand niet op voorraad zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:43 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jammer dat die BTW vrije dagen niet voor de PS4 gelden.
Nee ik snap het wel, maar als consument zou het erg fijn zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zouden ze zwaar toe moeten leggen op de PS4. Verdienen ze hooguit een paar tientjes mee. En ze doen het al helemaal niet nu ze nog ruim een maand niet op voorraad zijn.
Battlefield 1 uurtje. rene90 is daar nu gelukkig mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En Battlefield. En Resogun gelukkig.
Ze liggen elke week bij de MM in de verkoop hoor. Ze zijn wel snel weer op, maar de beschikbaarheid verbetert.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef kreuk050 het volgende:
Net klein rondje catherijne Utrecht gedaan en Gouda. Nergens te krijgen. Februari/Maart.
Outlast wordt 't voor februari.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:42 schreef Jimbo het volgende:
Horen de ps4 plus titels al niet zn week al bekend te zijn ? :/ lees niets op de blog erover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |