doe gewoon gelijk een jaarquote:Op zondag 19 januari 2014 17:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is wel erg stom zeg.Ik koop wel een kaartje van 3 maanden eerst.
Ja zit krap bij kas.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:10 schreef RRuben het volgende:
[..]
doe gewoon gelijk een jaarmaar 40 euro en het is het sowieso waard.
ja okequote:Op zondag 19 januari 2014 17:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja zit krap bij kas.Ben een scholier met een laag inkomen...Als je begrijpt wat ik bedoel haha.
FIFA'er?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja okebegrijp het wel ben ook scholier
Ook leuk.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:40 schreef RRuben het volgende:
[..]
nee, heb er niet zoveel meekillzone en acbf
Ik vind battlefield wel tof, ook de water voertuigen zijn flink uitgebreid. Morgen weer redelijk wat tijd om wat uren te kunnen spelenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ook leuk.Is Battlefield nog wat? Wat je ervan hebt gehoord?
Ik heb er echt zoooo zin in.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik vind battlefield wel tof, ook de water voertuigen zijn flink uitgebreid. Morgen weer redelijk wat tijd om wat uren te kunnen spelen
Yess, Tuckgamerquote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb hem eindelijk binnen ! Nog mensen die fifa spelen?
Vind ik wel, maar ik heb eigenlijk niet echt veel vergelijkingsmateriaal qua pc / xbox / whatever. Dus hecht vooral niet teveel waarde aan mijn oordeel.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb er echt zoooo zin in.Zien de graphics er nog goed uit?
Als het goed is, is het goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Vind ik wel, maar ik heb eigenlijk niet echt veel vergelijkingsmateriaal qua pc / xbox / whatever. Dus hecht vooral niet teveel waarde aan mijn oordeel.
Had ik ook, maar is een kwestie van oefening. Ik heb dat nu ook weer bij BF4 maar bij BF3 op de ps3 had ik meestal wel 2:1 sowieso.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:54 schreef Jimbo het volgende:
Ik blijf niet snappen hoe jullie fps online met die controller kunnen spelen
sta echt 2:15 k/d ratio oid :/
battlefield heb ik nog niet. Ga ik woensdag kopen denk ik. Als mn examenweek is afgelopenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ook leuk.Is Battlefield nog wat? Wat je ervan hebt gehoord?
Ah slim, ik heb ook toetsweek.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
battlefield heb ik nog niet. Ga ik woensdag kopen denk ik. Als mn examenweek is afgelopen
killzone had ik eerste paar potjes ook 2/17 ofzoquote:Op zondag 19 januari 2014 19:54 schreef Jimbo het volgende:
Ik blijf niet snappen hoe jullie fps online met die controller kunnen spelen
sta echt 2:15 k/d ratio oid :/
Ik hoop dat ik dan me salaris binnen krijg.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha echt kut he. Daarna lekker no-life gamen hoop ik
altijd fijnquote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan me salaris binnen krijg.
volgens mij moet je dan naar je profiel gaan en dan onder je foto staan dan drie van die knoppen en het is eentje daarvan. Maar alleen mensen die je toestemming geeft kunnen je naam zien dacht ikquote:Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn facebook account ontkoppel met ps4? Ik heb nou mijn complete voor en achternaam daar staan
patch is al van begin december. Stabiliteit, meer nietquote:Op maandag 20 januari 2014 00:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net firmware update 4.53 gedaan,ben benieuwd wat er weer "gefixt" is.
En voor de PS3 ipv de PS4quote:Op maandag 20 januari 2014 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
patch is al van begin december. Stabiliteit, meer niet
En uitverkocht. Creditcard niet bijdehandquote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef rene90 het volgende:
Nog 8 exemplaren:
http://www.amazon.fr/Cons(...)ywords=playstation+4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |