Wou dat ik ja kon zeggen..... Voor mij wordt het nog een weekje of 2/3 wachten ben ik bangquote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik heb hem eindelijk binnen ! Nog mensen die fifa spelen?
Waar besteld?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:47 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Wou dat ik ja kon zeggen..... Voor mij wordt het nog een weekje of 2/3 wachten ben ik bang![]()
Game Mania, zou 'm eigenlijk deze week krijgen maar uiteindelijk bleek dat ze er maar 10 binnen kregen. Nu sinds vorige week ook een pre-order bij 2 MM vestigingen.. Dus ff afwachten.. Zal me niks verbazen als MM nog sneller levert ook terwijl ik m bij Game Mania al begin december heb besteld hahaquote:
Yup, nyx1978.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tallie1982 het volgende:
wat is gewoon verkrijgbaar? Vrije verkoop? Dat is al in volle gang bij de MM.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
Wanneer denken jullie dat dat ding gewoon normaal te verkrijgen is? Kan toch niet heel lang meer duren?
Euhh...nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je zelf even googelt weet je waarom je nfs zou moeten doen.
En ook hier... nee. Nfs vs bf4 is een kwestie van smaak. Monster-kabels is de grootste geldklopperij die er is, but hey ... whatever makes people happy I guessquote:
ik denk dat ik ook voor bf ga, die problemen worden steeds minder, en ik had ooit nfs hot pursuit gekocht maar die had ik maar een paar keer gespeeld. Dus daar ben ik weer bang voorquote:Op zondag 19 januari 2014 10:31 schreef Retarded het volgende:
[..]
En ook hier... nee. Nfs vs bf4 is een kwestie van smaak. Monster-kabels is de grootste geldklopperij die er is, but hey ... whatever makes people happy I guess
Euh, ja.quote:
Deze grap niet begrijpen. In dezelfde categorie als een techwood IF 22883quote:Op zondag 19 januari 2014 10:31 schreef Retarded het volgende:
[..]
En ook hier... nee. Nfs vs bf4 is een kwestie van smaak. Monster-kabels is de grootste geldklopperij die er is, but hey ... whatever makes people happy I guess
Ja, psn: alionfireequote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Jup, hier. chanrich99quote:Op zondag 19 januari 2014 00:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat? Dus als ik nu naar de MM rij ligt hij er waarschijnlijk?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:13 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat is gewoon verkrijgbaar? Vrije verkoop? Dat is al in volle gang bij de MM.
als je naar eenn nieuwe levering gaat wel. Nu niet denk ik. Maar je zou wel een reservering kunnen maken en dan heb je hem waarschijnlijk de volgende levering. Moet je even met ze bellen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat? Dus als ik nu naar de MM rij ligt hij er waarschijnlijk?
Oke dankje!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
als je naar eenn nieuwe levering gaat wel. Nu niet denk ik. Maar je zou wel een reservering kunnen maken en dan heb je hem waarschijnlijk de volgende levering. Moet je even met ze bellen.
14 dagen volgens mij maar je moet een creditcard hebbenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke dankje!
Hoelang duurt de gratis PSN?
Dat is wel erg stom zeg.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
14 dagen volgens mij maar je moet een creditcard hebben
doe gewoon gelijk een jaarquote:Op zondag 19 januari 2014 17:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat is wel erg stom zeg.Ik koop wel een kaartje van 3 maanden eerst.
Ja zit krap bij kas.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:10 schreef RRuben het volgende:
[..]
doe gewoon gelijk een jaarmaar 40 euro en het is het sowieso waard.
ja okequote:Op zondag 19 januari 2014 17:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja zit krap bij kas.Ben een scholier met een laag inkomen...Als je begrijpt wat ik bedoel haha.
FIFA'er?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja okebegrijp het wel ben ook scholier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |