Was bedoeld voor PS3 topic #294!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
patch is al van begin december. Stabiliteit, meer niet
Zo te zien is het uitverkocht!!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef rene90 het volgende:
Nog 8 exemplaren:
http://www.amazon.fr/Cons(...)ywords=playstation+4
Al een uur geleden volgens mijquote:Op maandag 20 januari 2014 11:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zo te zien is het uitverkocht!!
Kan je dan Frans lezen?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Al een uur geleden volgens mij. Zelf met een mazzeltje er al één op de kop weten te tikken
Google translate, en niet deze kunnen kopen van de link, maar een kleine 2 weken geleden via een pre-order van iemand.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kan je dan Frans lezen?
Ik hoef geen Google Translate te grbuiken voor Frans,aangezien het 2e voertaal is die we kunnen spreken(DR Congo)quote:Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
Google translate, en niet deze kunnen kopen van de link, maar een kleine 2 weken geleden via een pre-order van iemand.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef RRuben het volgende:
Btw vrije week volgende week bij de MediaMarkt!
Dat er volgende week geen btw is bij de media markt?quote:
En dat kopt. BTW is namelijk geen 21% van het uiteindelijke bedrag wat jij betaald. Dat is namelijk kostprijs + 21% van die kostprijs. Uiteindelijk is het percentage BTW van die totale prijs dus zo'n 17,36%.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Jimbo het volgende:
misleidende actie altijd. Je krijgt eigenlijk geen 21% maar 17% korting
hoho, ik snap hem perfect hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef VulpX het volgende:
[..]
En dat kopt. BTW is namelijk geen 21% van het uiteindelijke bedrag wat jij betaald. Dat is namelijk kostprijs + 21% van die kostprijs. Uiteindelijk is het percentage BTW van die totale prijs dus zo'n 17,35%.
Dus niets misleiding, als je dat niet snapt had je wellicht wat beter moeten opletten op school
Grote kans dat ik die ga kopen. Resogun vind ik met afstand de beste gratis game tot nog toe.quote:
Zit nog te twijfelen of ik die ga kopen. Nu ik voorlopig geen The Division en Watchdogs hoef te verwachten, en ik alleen nog maar Killzone als ' echte game' heb, moet ik me met andere games gaan vermaken in de tussentijd. Ik ben altijd al een baseball fan geweest en de meningen zijn erg positief over deze game. Waar ik alleen bang voor ben is dat je als gamer en hoop spelers moet kopen oid omdat je anders nooit echt verder komt met deze game. En ik heb geen zin in een hoop semi-verplichte microtransacties of anders eerst maandenlang verplicht grinden voordat het echt leuk wordt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:47 schreef emokid het volgende:
Ik tel ondertussen de dagen af dat The Show 14 uit is op de PS4. Dan hoop ik gewoon de MM binnen te kunnen lopen om een PS4 te halen. InFamous en Thief zijn rond die tijd (eind maart) ook al uit.
Oja meneer snapt hem opeensquote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoho, ik snap hem perfect hoor
zijn er alleen zat die met hun bek vol tanden in de winkel staan door het 4% verschil ertussen.
Maar deze tv was toch 950eur , nee meneer deze is 999
dit dat (tevens geen idee of het 50eur verschil maakt, geen zin om te rekenen)
Er zijn geen microtransacties die het spel belemmeren. Enkel training points voor je Road to the Show poppetje, maar dit is inmiddels een truuk die jarenlang uitgeoerd wordt in sportgames (Be A Pro, My Pro, etc.). Bovendien verpest je het alleen maar door die dingen te kopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Grote kans dat ik die ga kopen. Resogun vind ik met afstand de beste gratis game tot nog toe.
Zolang het tenminste extra levels oid zijn, ik ga niet betalen om een schip een ander uiterlijk te geven.
[..]
Zit nog te twijfelen of ik die ga kopen. Nu ik voorlopig geen The Division en Watchdogs hoef te verwachten, en ik alleen nog maar Killzone als ' echte game' heb, moet ik me met andere games gaan vermaken in de tussentijd. Ik ben altijd al een baseball fan geweest en de meningen zijn erg positief over deze game. Waar ik alleen bang voor ben is dat je als gamer en hoop spelers moet kopen oid omdat je anders nooit echt verder komt met deze game. En ik heb geen zin in een hoop semi-verplichte microtransacties of anders eerst maandenlang verplicht grinden voordat het echt leuk wordt.
Bij welke game? Ik heb BF4 en heb nog helemaal niks gemerkt.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige bij wie de ventilator zo een kabaal maakt?
Ik merk niks bij COD Ghost en Fifa, tenzij ik deurtjes van mijn dressoir dichtgooi maar dan wordt het erg warmquote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Kijk! daar zat ik op te wachten want het is elk jaar zo alleen vergeet ik altijd welke week het weer was. Dank voor de tip.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef RRuben het volgende:
Btw vrije week volgende week bij de MediaMarkt!
Als ik lang NBA speel dan ga ik hem ook horenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Dan moet ie het niet in het ps4-topic zetten.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En voor de PS3 ipv de PS4
Is 1.53 al uit dan?
ik hoor hem alleen bij het opstarten maar dat is normaal denk ik. Daarna (bijna) geluidsloos als ik gewoon op de bank zit.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Alleen Netflix uit dat rijtjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:57 schreef emokid het volgende:
Zijn de videostreaming apps die je op de PS3 hebt, zoals Netflix, mlb.tv, NHL Gamecenter, ook beschikbaar op de PS4?
Is een bekend probleem. Zou ik wel sony voor bellen als je hem even kunt missen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:25 schreef Tallie1982 het volgende:
Lekker is dat! Wacht al ruim een maand op mijn Killzone bundle met 2 controllers bij MM Zoetermeerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een idee of er nog een losse verkoop is in omgeving Den Haag? Vandaag hadden ze 5 PS4's in losse verkoop gegooid in MM Zoetermeer maar tegen tijd dat ik er kwam was het opVorige week ook 8 stuks
Dan kun je lang wachten een megabundel van Killzone komt niet meer. Zelf door Sony bevestigd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Lekker is dat! Wacht al ruim een maand op mijn Killzone bundle met 2 controllers bij MM Zoetermeer
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Lekker is dat! Wacht al ruim een maand op mijn Killzone bundle met 2 controllers bij MM Zoetermeer
Ding maakt wel geluid, is volgens mijn normaal. Als het echt kabaal is zou ik wel even bellen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik lang NBA speel dan ga ik hem ook horen
Meen je dat nou serieus? >_>quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten een megabundel van Killzone komt niet meer. Zelf door Sony bevestigd.
Ja, kijk op hun twitter account.quote:
Ik zie het ja, dit is dus al een week bekend. Lekker dat MM Z'meer hun klanten hierover niet op de hoogte brengt. Even bellen dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja, kijk op hun twitter account.
Dit is natuurlijk dom wijs gelul. Deze heer had het over 'kabaal' en zal heus wel over de capaciteit beschikken dit te onderscheiden van een normaal draaiende fan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ja en dan, een ventilator probleem is subjectief grote kans dat je je oude PS4 terugkrijgt wanneer je het naar Sony stuurt. Aangezien de kans groot is dat de mensen daar in het magazijn het probleem niet kunnen constateren, waardoor vervanging ervan niet noodzakelijk is. Overigens heeft niemand hier een stille PS4 dat is onmogelijk. Je zult altijd wel wat horen, maar of dit binnen de grenzen van het toelaatbare is is voor iedereen anders.
Bij Killzone maakt die vanaf 20 centimeter afstand 'kabaal', vanaf 3 meter afstand is het echter zoemend. Met geluid aan vrijwel niet hoorbaar, maar op stille momenten wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk dom wijs gelul. Deze heer had het over 'kabaal' en zal heus wel over de capaciteit beschikken dit te onderscheiden van een normaal draaiende fan.
Bovendien is het al op meerdere fora besproken ook een simpele zoekterm op youtube (http://www.youtube.com/re(...)n%20noise%20ps4&sm=3) bevestigd dit.
Bovendien zolang jij denkt dat een magazijnmedewerker je PS4 checkt voor je een nieuwe krijgt neem ik niks van je aan.
Leer eerst eens lezen aangezien je dat blijkbaar niet kunt, iets beschrijven als ''kabaal'' is subjectief. Wat een individu als kabaal betitelt wilt nog niet zeggen dat het voor een ander op dezelfde wijze definieerbaar is. Of te wel een dom, stompzinnig betoog van jou kant uit wat ook nog eens kortzichtig is. Daarnaast zie je mij nergens ontkennen dat sommige mensen last kunnen hebben van een fan dat geluid maakt, sterker nog ik beschrijf juist in datzelfde stuk dat het onmogelijk is dat een PS4 (zoals sommigen hier aangeven) stil kan zijn, je zult altijd wel wat horen. Wellicht heeft hij een PS4 dat overmatig geluid produceert, dit wilt echter niet zeggen dat het om een fabrieksfout gaat of dat zijn exemplaar omgewisseld kan worden. Een ander punt waarop je stompzinnigheid aantoont en je overtrokken reactie als een tang op een varken slaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk dom wijs gelul. Deze heer had het over 'kabaal' en zal heus wel over de capaciteit beschikken dit te onderscheiden van een normaal draaiende fan.
Bovendien is het al op meerdere fora besproken ook een simpele zoekterm op youtube (http://www.youtube.com/re(...)n%20noise%20ps4&sm=3) bevestigd dit.
Bovendien zolang jij denkt dat een magazijnmedewerker je PS4 checkt voor je een nieuwe krijgt neem ik niks van je aan.
Met de post zoals jij deze eerder plaatste geef jij zonder de exacte ernst van het probleem van de gebruiker te kennen al een diagnose over hoe de vervanging van de console zou verlopen. Ik ben van mening het niet aan jou is hierover te oordelen. Zeker met de geringe kennis over de werkwijze van Sony repair waar jij over beschikt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Leer eerst eens lezen aangezien je dat blijkbaar niet kunt, iets beschrijven als ''kabaal'' is subjectief. Wat een individu als kabaal betiteld wilt nog niet zeggen dat het voor een ander op dezelfde wijze definieerbaar is. Of te wel een dom, stompzinnig betoog van jou kant uit wat ook nog eens kortzichtig is. Daarnaast zie je mij nergens ontkennen dat sommige mensen last kunnen hebben van een fan dat geluid maakt, sterker nog ik beschrijf juist in datzelfde stuk dat het onmogelijk is dat een PS4 (zoals sommigen hier aangeven) stil kan zijn, je zult altijd wel wat horen. Wellicht heeft hij een PS4 dat overmatig geluid produceert, dit wilt echter niet zeggen dat dat het om een fabrieksfout gaat of dat zijn exemplaar omgewisseld kan worden. Een ander punt waarop je stompzinnigheid aantoont en je overtrokken reactie als een tang op een varken slaat. Overigens bevestigd het plaatsen van een simpele Youtube link niks en bevestigd dit mijn bovenstaande vermoedens over jou. Je benoemt dingen die er niet zijn, je legt een persoon de woorden in de mond die diegene niet benoemt heeft en je hebt moeite met het begrijpen van de context van een bericht. Bovendien heb ik nergens aangegeven dat in een magazijn een magazijnmedewerker de PS4 bekijkt (ooit gehoord van een aanliggende kantoorpand) alvorens daarover een oordeel te vellen. Weer een punt waarin je een brevet van onvermogen aantoont.
Goh blijkbaar heb je dus echt niet je basisschool afgemaakt. Begrijpend lezen blijkt een lastig onderwerp voor jou te zijn. Allereerst geef ik geen diagnose en zou ik je willen aanraden om de definitie van het betreffende woord eens op te zoeken, aangezien je dat blijkbaar niet weet. Daarnaast is het oordelen over ''iets'' en het geven van een mening twee verschillende dingen. En ik profileer helemaal niet (weer toon je je stompzinnigheid aan) dat ik de werkwijze van de Sony repair afdeling ken, ik geef echter aan dat de PS4's die opgestuurd worden vanwege het vermoeden van het hebben van een mankement eerst op een centraal punt beoordeelt worden alvorens een nieuwe PS4 opgestuurd wordt. Er komt dus totaal geen reparatie van te pas. Of te wel je geeft keer op keer aan dat je over een geringe kennis beschikt. Je argumentatie is om van te huilen en je kinderlijkheid des te meer. Eerst een grote mond opzetten om vervolgens als een kleinkind te gaan huilen wanneer je er niet van te pas komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:25 schreef Ipho het volgende:
[..]
Met de post zoals jij deze eerder plaatste geef jij zonder de exacte ernst van het probleem van de gebruiker te kennen al een diagnose over hoe de vervanging van de console zou verlopen. Ik ben van mening het niet aan jou is hierover te oordelen. Zeker met de geringe kennis over de werkwijze van Sony repair waar jij over beschikt.
Verder ben ik vooral niet bezig met een betoog of iets dergelijks. Hierdoor voel ik me ook niet verplicht legitieme bronnen aan jou voor te schotelen of me op andere manieren te gedragen naar jou standaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |