Zo laden ze niet opquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:14 schreef jackson het volgende:
[ afbeelding ]
The joy, deze is al binnen.
waarschijnlijk niet vanmiddag. Maar de MM krijgt heel vaak en best veel ps4's dus ik zou de dichtsbijzijnde even opbellen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een PS4 aanschaffen...op bol.com bedraagt de levertijd 12 weken. Het zal dus wsl weinig zin hebben om vanmiddag naar de Mediamarkt te gaan. Of liggen ze daar wel op voorraad?
Ok bedankt! Betaal je daar ook meer ivm webshops?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet vanmiddag. Maar de MM krijgt heel vaak en best veel ps4's dus ik zou de dichtsbijzijnde even opbellen.
nee, gewoon 400 euro voor de kale ps4. De games zijn wel 65 euro dus die zou ik via goedkopere webshops halen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok bedankt! Betaal je daar ook meer ivm webshops?
Echt schokkend nieuws vind je niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Gisterochtend langs geweest bij Intertoys aan de Theresiastraatt in Den Haag(5 minuten met de bus vanaf mijn huis),zelf de PS4 is daar niet eens vrij verkrijgbaar.Want bijna allemaal pre-orders die nog besteld moeten worden.![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)koeling-ps4-uit.html
Plasma, sowieso.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand een goede tip voor een goede TV om je PS4 op aan te sluiten?
bestaat dat nog?quote:
Sony W655quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef Evertjan het volgende:
Heeft iemand een goede tip voor een goede TV om je PS4 op aan te sluiten?
Dit.quote:
Nog wel, en is gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding.quote:
de kromme schermen zien er misschien wat minder uit maar het beeld is echt heel erg mooi!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:55 schreef Yi-Long het volgende:
Yep, en het wachten is op betaalbare OLED, maar dan moeten ze dus niet met die achterlijke kromme schermen kopen....
Ik zou het doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:06 schreef Anosmos het volgende:
Hoe bevalt NFS Rivals eigenlijk? Ben aan 't twijfelen of ik hem moet kopen of niet.
Tom of Timquote:
Gamemodus, heb hem zelf hier ook. Prima dingetjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:24 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Nice..! Moet je tv in game-modus zetten voor die 6ms input lag of werkt dat ook normaliter?
Dat einde van dat filmpje nog ff dure kabels proberen aan te smerenquote:
Als je hem ergens voor weinig vind, laat het dan gelijk maar even wetenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:06 schreef Anosmos het volgende:
Hoe bevalt NFS Rivals eigenlijk? Ben aan 't twijfelen of ik hem moet kopen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |