Ik ben zo online, wat is je psn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen.
Misschien eens een Fok-squad avondje? Eens wat anders dan in mijn uppie flags cappen.
Jezus.. ik bestelde daar weleens, hoe kunnen ze zich niet schamen hiervoor? Daar ga ik dus niets meer halen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Hier is de ps4 te koop wel voor 100 euro duurder weet alleen niet of het betrouwbaar is wat denken jullie
http://www.billgames.nl/playstation-5/hardware/sony-playstation-4-console-500-gb-zwart.html
nyx1978quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben zo online, wat is je psn?
Voor een andere avond?quote:
Vanavond ben ik tussen 7 en 9 wel online denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor een andere avond?
Gisteravond de PS4 niet aangeraakt.
Ok, ik weet 't nog niet zeker, maar komt vast een keer goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond ben ik tussen 7 en 9 wel online denk ik
Dat een particulier een paar extra euro's wil verdienen door zijn console door te verkopen vind ik prima, maar dat een winkel zoiets probeert lijkt me ronduit schofterig. Mag hopen dat Sony deze toko gelijk schrapt uit hun leveringen....quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Hier is de ps4 te koop wel voor 100 euro duurder weet alleen niet of het betrouwbaar is wat denken jullie
http://www.billgames.nl/playstation-5/hardware/sony-playstation-4-console-500-gb-zwart.html
Ze zullen ze wel uit Duitsland oid halen ofzo? Lijkt me niet dat Sony juist die toko wel van voorraad voorziet en de "normale" winkels niet...quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Dat een particulier een paar extra euro's wil verdienen door zijn console door te verkopen vind ik prima, maar dat een winkel zoiets probeert lijkt me ronduit schofterig. Mag hopen dat Sony deze toko gelijk schrapt uit hun leveringen....
Oef, en dit is nog het begin van de generatie..quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Retarded het volgende:
Tomb Raider draait op 60 fps, terwijl ie op de Xbox One maar 30 fps doet. Dat is toch best een flink verschil...
Toch apart dat Crystal Dynamics zelf zegt dat ze beide op 30 fps lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef VulpX het volgende:
Tomb Raider definitive edition is 60 fps op PS4, 30 FPS op X1, beide gewoon native 1080p: http://www.rocketchainsaw(...)framerates-revealed/
http://www.eurogamer.net/(...)the-end-of-last-yearquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef VulpX het volgende:
Tomb Raider definitive edition is 60 fps op PS4, 30 FPS op X1, beide gewoon native 1080p: http://www.rocketchainsaw(...)framerates-revealed/
Waarom zouden ze dan eerst deze info anders aangeven? En waarom laat je site die je net linkte geen enkele bron zien als het gewoon Crystal Dynamics was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:21 schreef VulpX het volgende:
Toch apart dat Crystal het nu ook zelf bevestigd: http://www.videogamer.com(...)rystal_confirms.html
Welke bronnen? Sites die elkaar naschrijven zijn geen bronquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef Retarded het volgende:
Het is vanuit meerdere bronnen bevestigd. Toch blij dat ik dit keer voor Playstation ben gegaan (eerste playstation die ik heb)... de extra's van de Xbox One (kinect/tv opties) zijn leuk en aardig, maar ik koop een console om te gamen en niks anders.
Staat in het artikel, de producer heeft het op een twitch stream gezegd. De andere site heeft het gewoon zelf gemeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke bronnen? Sites die elkaar naschrijven zijn geen bronRPS van VulpX zegt dat ze bronnen hebben, maar geven ze niet. Dus kunnen ook gewoon aan het trollen zijn. Alles voor de views, je weetz.
De producer heeft niets gezegd over de xbox one. Dat is mijn punt. Zelf meten lijkt me erg spannend, hoe doe je dat? In je artikel stond dat ze bronnen hadden, meer niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:27 schreef VulpX het volgende:
[..]
Staat in het artikel, de producer heeft het op een twitch stream gezegd. De andere site heeft het gewoon zelf gemeten.
Omdat de vorige games bevestigd waren door de ontwikkelaars zelf. Nu niet. En het is een vrij kleine site, vandaar dat ik me afvraag hoe ze erbij komen. Een eurogamer is imo een stuk betrouwbaarder dan een kleine site die de drukte nu al niet aan kan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:30 schreef Retarded het volgende:
Waarom zo skeptisch Pheno? Zo vreemd is het niet, want andere games hadden ook een redelijk verschil in resolutie of fps. Battlefield, Call of Duty ...
Waar komt NeoGAf nu weer om de hoek kijken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef speknek het volgende:
Die mod van NeoGAF gaat dit niet zomaar de wereld inslingeren, die heeft echt teveel status om te verliezen.
oke, maar daar lees ik dat het 45 fps is en niet 30 fps. Sterker nog, de boel is niet gelocked.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:34 schreef speknek het volgende:
Hij is de schrijver van het artikel van rocket chainsaw.
http://neogaf.com/forum/showthread.php?t=756518
Dat weet ik, ik heb het al uitgespeeld, met alle caches, schatten etc. Vandaar dat ik weinig reden zie om het nog eens te spelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Retarded het volgende:
maar reden genoeg om de game te kopen hoor! Fantastische game!
Dat heb ik dus ook. Topgame, maar ik heb hem al uitgespeeld. Waarom zou ik hem nog eens kopen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb het al uitgespeeld, met alle caches, schatten etc. Vandaar dat ik weinig reden zie om het nog eens te spelen
Nou ja, als ie voor een tientje te upgraden is wil ik het best nog eens kopen voor de verzameling. maar niet zoals nu full price.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Topgame, maar ik heb hem al uitgespeeld. Waarom zou ik hem nog eens kopen?
Ik blijf nog wel eventjes wachten op Thief, Watch_dogs en Driveclub
Lol, er zijn echt mensen met tijd teveelquote:
Dat is serieus echt maar 1-2 minuten werkquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, er zijn echt mensen met tijd teveel
Bespaar je geld en annuleer de camera.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:57 schreef Santello het volgende:
De mega PS4 bundel wordt niet meer geleverd door Sony. Mycom/Dixons heeft mij wel een voorstel gedaan om alsnog de inhoud te leveren voor dezelfde prijs. Wel apart natuurlijk. SUPER!
quote:Alternatief 1:
Annuleren van uw bestaande bestelling (indien u heeft betaald wordt het aankoopbedrag binnen 48 uur aan u geretourneerd)
Alternatief 2:
Omzetten naar een losse PS4 (inclusief 1 controller) voor ¤ 399.-
Alternatief 3:
Omzetten naar een losse PS4 (inclusief 1 controller) en de game Killzone voor ¤ 439.99.-
Alternatief 4:
Omzetten naar een losse PS4, 2 controllers en de PS4-Cam voor ¤ 479.99.-
Alternatief 5:
Omzetten naar een losse PS4, 2 controllers, Killzone-game en de PS4Cam voor ¤ 499.99.-
Controller ¤60 + cam ¤60 + game ¤60 = 180quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bespaar je geld en annuleer de camera.
Ik heb ze gevraagd om een andere game. Ik ben benieuwd :pquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef Lastpost het volgende:
Dit waren de alternatieven inderdaad.
[..]
Ja, maar je hebt niets aan de camera, echt helemaal niets.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Controller ¤60 + cam ¤60 + game ¤60 = 180
Ruim 80 euro voordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |