ja, maar de rest waren nog rumours. Die wou ik juist graag ook wetenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Outlast wordt 't voor februari.
Volgens mij verder niets hoor, voor de PS4 dan. (en voor feb)quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja, maar de rest waren nog rumours. Die wou ik juist graag ook weten
nee klopt, maar ben benieuwd naar de complete line-up. Die staat meestal nu al op psblog (of vorige week zelfs al dacht ik)quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij verder niets hoor, voor de PS4 dan.
Als je maar niet door het spel heen gaat bleren. Ze zouden die mp games 23+ ratings moeten geven..quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef RRuben het volgende:
Haha geniaal dit! Net BF4 bij de Intertoys gekocht alleen ik ben 16 jaar en bf is 18+. Dus die medewerkster vraagt om legitimatie, ik denk echt shit! Maar ik heb een pasje die op een rijbewijs lijkt en die zag ze. Zegt ze: oh laat maar je hebt een rijbewijs.![]()
9/10.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Als je maar niet door het spel heen gaat bleren. Ze zouden die mp games 23+ ratings moeten geven..
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Als je maar niet door het spel heen gaat bleren. Ze zouden die mp games 23+ ratings moeten geven..
In nederland is de minimum leeftijd altijd 16, zelfs als er 18 opstaat dan mag je hem als 16-jarige kopen. Bron: ik werk bij FRS.quote:Haha geniaal dit! Net BF4 bij de Intertoys gekocht alleen ik ben 16 jaar en bf is 18+. Dus die medewerkster vraagt om legitimatie, ik denk echt shit! Maar ik heb een pasje die op een rijbewijs lijkt en die zag ze. Zegt ze: oh laat maar je hebt een rijbewijs.![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Alvast wat tips :quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef RRuben het volgende:
Haha geniaal dit! Net BF4 bij de Intertoys gekocht alleen ik ben 16 jaar en bf is 18+. Dus die medewerkster vraagt om legitimatie, ik denk echt shit! Maar ik heb een pasje die op een rijbewijs lijkt en die zag ze. Zegt ze: oh laat maar je hebt een rijbewijs.![]()
mee eens, behalve het microfoon gedeelte. Juist meer mensen zouden moeten communiceren. Laatst een potje gespeelt met wat redditors, zat in een goeie squad met een squadleader die snel en goed orders doorgaf. Speelde heerlijk, en we eindigden alleen in de top 10 van ons team ... en dat kwam zeker niet door het aantal kills wat we hadden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alvast wat tips :
Spotten > Schieten
K/D Ratio : onbelangrijk
Microfoon : Mute
Ik was niet helemaal serieus wat dat betreft, dat ging nog over het ''blerende kinderen'' gedeelte hierboven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef Retarded het volgende:
[..]
mee eens, behalve het microfoon gedeelte. Juist meer mensen zouden moeten communiceren. Laatst een potje gespeelt met wat redditors, zat in een goeie squad met een squadleader die snel en goed orders doorgaf. Speelde heerlijk, en we eindigden alleen in de top 10 van ons team ... en dat kwam zeker niet door het aantal kills wat we hadden.
Toch gek dat NIEMAND communiceert dan op de PS4.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:07 schreef Rossdale het volgende:
Als je met je squad goed communiceert ben je onverslaanbaar in Battlefield, dat is het hele idee
In je uppie kan je sterk zijn, maar je komt altijd in situaties waar je het onderspit delft. Daar heb je dan teammates voor nodig. En dat maakt de game in mijn ogen juist zo leuk
Zelf zit ik altijd in een party, maar ik moet zeggen dat het op de Xbox 360 een stuk beter ging.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch gek dat NIEMAND communiceert dan op de PS4.
Of ze zitten allemaal in een party, of niemand praat gewoon.
Dat zou idd kunnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelf zit ik altijd in een party, maar ik moet zeggen dat het op de Xbox 360 een stuk beter ging.
Volgens mij is het "playstation-publiek" veel minder gewend om te ouwehoeren tijdens het gamen, omdat velen geen headset bij hun PS3 hadden.
Primaquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen.
Misschien eens een Fok-squad avondje? Eens wat anders dan in mijn uppie flags cappen.
Daarvoor ben je net een weekje te laat. Het was ruim van tevoren aangekondigd dat de kaart in 2014 weer de 'normale' prijs van 50 Euro zou worden. Heeft nog iets langer geduurd maar nu is hij weer bijna 50 Euro.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:09 schreef gohan16 het volgende:
Is er nog ergens een aanbieding voor psplus? Ik hoorde iets over 37,50 ipv 50?
Dan koop je Killzone toch voor 20 euro op marktplaatsquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:07 schreef LordLynx het volgende:
Ook bericht gehad van Dixons dat de killzone packs niet meer geleverd worden, kon wel de order omzetten in een gewone (maarja, die kon ik vorige week bij de MM ook al meenemen....)
ik doe ook wel mee, maar pas als ik het een beetje snap en kanquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen.
Misschien eens een Fok-squad avondje? Eens wat anders dan in mijn uppie flags cappen.
Sickertnlquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou idd kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |