Nee. Ik heb het net voor de zekerheid nog even gevraagd maar het enige wat ik krijg is een grijns van oor tot oorquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het net voor de zekerheid nog even gevraagd maar het enige wat ik krijg is een grijns van oor tot oor
[..]
Nee. Ik heb het net voor de zekerheid nog even gevraagd maar het enige wat ik krijg is een grijns van oor tot oor
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iets te heftig nu. Kom er nog wel op terug...
Dit dus!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:49 schreef Shandaly het volgende:
We bedoelen het allemaal goed he, zie dit niet als een aanval... Ik zou willen dat we iets konden zeggen of doen waardoor jij geholpen zou zijn...
Dat hoeft vriendlief hier niet te proberenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:47 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik haar in bed leg zet ze het op een brullen. Mijn man zou het net van me overnemen want ik waa het zat. Wat doet die kneus, legt haar in bed en trekt de slaapkamer deur dicht en gaat zitten gamen![]()
We wonen dus in een tweekamerwoning met een glazen wand tussen de woon en slaapkamer. Ja, lekker rustgevend inderdaad schat, dank je.... Hhhnngggrrrr![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Juud-- het volgende:
Sowieso, mannen en kind naar bed brengen.![]()
Mijn bedritueel: beetje rustig poedelen in badje, insmeren met olie, pyjama aan, fles drinken, naar bed.
Bedritueel van man: golfslagbad, insmeren met olie en daarna kriebelen, pyjama aan, lamp gedag zeggen (E. met haar gezicht voor de lamp: LEUK HE E., KIJK DAN HOE MOOOIII!!! en E. maar lachen en glimmen), fles drinken, nog een beetje geinen in bed.
Dus.
Ik ook, papa en baby zijn dikke vriendenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]Herkenbaar. Ergens vind ik dat ook wel heel
Dit!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]Herkenbaar. Ergens vind ik dat ook wel heel
Is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Juud-- het volgende:
Sowieso, mannen en kind naar bed brengen.![]()
Mijn bedritueel: beetje rustig poedelen in badje, insmeren met olie, pyjama aan, fles drinken, naar bed.
Bedritueel van man: golfslagbad, insmeren met olie en daarna kriebelen, pyjama aan, lamp gedag zeggen (E. met haar gezicht voor de lamp: LEUK HE E., KIJK DAN HOE MOOOIII!!! en E. maar lachen en glimmen), fles drinken, nog een beetje geinen in bed.
Dus.
Jongeeeeeequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:04 schreef Spirit82 het volgende:
Zeg ga je nou over mij heen vallen??ik bedoelde ook niet dat ze gebasht wordt ofzo, maar als het al zon gevoelig onderwerp is en ineens zeggen heel veel mensen tegelijk er iets over dan kan je daar flink emotioneel van worden.
Dat is het nou net... we proberen allemaal krampachtig niet over haar heen te vallen, maar wél haar te overtuigen dat het best goed gaat met Noor... en dat is lastig aangezien ze er zelf bijna door geobsedeerd is dat Noor perse zoveel moet eten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
Wb XM, volgens mij weet ze wel dat iedereen het hier goed bedoelt, maar als ineens 10 man tegelijk over je heen valt is dat best kut.
Die dikke van mij ook niet. Maar er is iets. En wat weet ik niet. Ik zie geen tandjes die op doorkomen staan. Ze heeft volle luiers met van alles en nog wat. Ze heeft onwijs veel gegeten dus honger is het ook niet. Maar het is nu alleen maar huilen huilen en huilen. En dan niet normaal huilen nee het is net een sirene. En dan onwijs hard snikken. Op mn buik liggen is het enige wat lijkt te helpen dus ik gooi het op buikpijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoeft niet allemaal kusje kroel te zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef L-E het volgende:
Dit is een topic met allemaal volwassenen. Ik vind dat je best eerlijk iets mag zeggen, misschien zijn we hier wel te veel bezig met niet over elkaar heen vallen. Zachte heelmeesters, enzo.
Dat denk ik ook wel eens. Alleen is 'kritiek' op de manier waarop je vormgeeft aan het moederschap, best moeilijk aan te horen. En face2face komen dingen meestal beter over dan via tekst dus dan is het best moeilijk om precies en genuanceerd iets te typen, zonder dat iemand zich daardoor gekrenkt voelt..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef L-E het volgende:
Dit is een topic met allemaal volwassenen. Ik vind dat je best eerlijk iets mag zeggen, misschien zijn we hier wel te veel bezig met niet over elkaar heen vallen. Zachte heelmeesters, enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dat wil ik ook! Wij hebben een 1.40m bedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:18 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoor, wij hebben een megabed!! Desnoods pas ik overdwars aan het voeteneind
Zoë vroeg datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:22 schreef Shandaly het volgende:
Ow lekker! Dat staat ook nog op mijn wensenlijstje voor ons eventuele nieuwe huis... grotere slaapkamer, zodat er een groter bed past...
Over huizen gesproken.. ik zag vanochtend nog een prachtige foto van E. van LB in een mooi, nog leeg huis.. wat een sfeer zat er in dat plaatje!
Tally! Wat lief!Vroeg ze dat echt?
Huisartsenpost bellen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:25 schreef danic het volgende:
Ik kom ff binnenvallen. Rosalie is rond 16.00 tijdens staan omgevallen en op haar hoofd terecht gekomen. Op het laminaat. Ze ving het redelijk op maar was schijnbaar toch flink. Ik was op mijn werk.
Ze is 10 minuutjes versuft geweest, ogen wiebelen, niet gespuugd en dr hoofd kan ze goed bewegen.
Nu ligt ze al een tijdje op bed en wordt huilend wakker. Dat gebeurt vaker maar dan volstaat een klein flesje. Nu lag ze maar een beetje te sabbelen en te knabbelen maar niet drinken. Weggelegd want ze sliep weer bijna, maar wordt steeds huilend wakker.
Iemand tips?
Ik durf nu niet zo goed pcm te geven voor bijvoorbeeld hoofdpijn.
Ik ben echt jaloers op die krullen. En met mij meerderequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:26 schreef vencodark het volgende:
Tally, je oudste heeft echt prachtige krullen en je baby heeft hele mooie, stralende ogen.Daar word je gelijk blij van!
Waarom dan geen pcm? Als je denkt dat dr bolletje misschien nog zeer doet... zou ik het denk ik wel doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef danic het volgende:
Nou ik vertrouw het eigenlijk wel. Ik zou het haar alleen wat comfortabeler willen maken, vandaar mijn vraag om tips.
Jaaaa dat ja!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef bellelena het volgende:
Jeeeeeetje Omen![]()
Monsterpost! De rest van het jaar mag je uitrusten
![]()
En kusjes tot in de slaapkamer
Ik ook! Sowieso omdat Omenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:05 schreef -mandy- het volgende:
Ik ga Omen en haar megaposts wel missen ...
Lurkert!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef Olf het volgende:
Jeeeee, bijna weer nieuwe dreumes-mama's, kom naar ons, jeeeeee!
Het topic is redelijk sloom ja, haha. Maar 1-jarigen, die zijn fantastisch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lurkert!is het daar soms saai??
Zo voel ik me ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Waarom dan geen pcm? Als je denkt dat dr bolletje misschien nog zeer doet... zou ik het denk ik wel doen.
En inderdaad, geen excuus nodig! Ik geloof dat ik halfdood zou zijn als ik jou was
Sjaal omdoen vind ik ook echt knap!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef Olf het volgende:
[..]
Het topic is redelijk sloom ja, haha. Maar 1-jarigen, die zijn fantastisch.Mijne kan met een bal gooien, losstaan (al kunnen sommige turbobaby's hier dat ook
), zelf haar sjaal omdoen en muts opdoen, en nog allemaal coole dingen!
Sinds afgelopen zaterdag is het daar heul saai!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lurkert!is het daar soms saai??
^^quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Kyara het volgende:
ja, en bij ons duurde dat tot afgelopen maandhij 9 maanden was.
Maar het werd wel beter hoor, om de 2 uur
Maar dit wil je vast niet lezen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ons enigszins hielp, was hem halverwege de nacht bij ons in bed nemen. Dan hoefde ik er niet steeds uit en de mini sliep dan wel iets rustiger.Venus in pocketformaat
© loveli
Eentje tussen jou en je man, en eentje in de cosleeper?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:10 schreef Kyara het volgende:
Hier moet dat dus. Ik kan ze niet allebei naast me hebben liggen. Dan gaan ze echt klooien.
Ik sliep er zelf minder goed door, omdat ik lang in dezelfde houding 'moest' blijven liggen en dan eigenlijk net niet lekker lag. Dus daarom half-om-halfquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:09 schreef L-E het volgende:
Sowieso bij nachtvoedingen samen slapen, steeds uit bed lijkt me de hel
Mijn mini was overdag veel te druk om te drinken, continu afgeleid. Dat haalde hij dus 's nachts in.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef L-E het volgende:
Maar Cwen, mijn ervaring is dat elke 1,5 uur willen eten alleen voorkomt tijdens regeldagen. (En in het prille begin omdat hij nog zo piepklein was, maar dat is de gemiddelde pasgeborene niet dus dat laat ik even buiten beschouwing) Daar omheen was het elke 2,5 a 3 uur geloof ik. En dat wordt nu, met bijna 9 maanden, dus pas iets minder. Lijkt het.
Regeldagen... Niet verwacht dat ik die nog zou meemaken (tot nu is het alleen maar regelen naar beneden geweest, zeg maar). Maar idd, wie weet, hoewel ze er overdag 2,5-3 uur tussen laat nu en we eindelijk teruggingen van 12 naar 8-10 voedingen per dag. Nu ja, gaat wel weer voorbij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef L-E het volgende:
Maar Cwen, mijn ervaring is dat elke 1,5 uur willen eten alleen voorkomt tijdens regeldagen. (En in het prille begin omdat hij nog zo piepklein was, maar dat is de gemiddelde pasgeborene niet dus dat laat ik even buiten beschouwing) Daar omheen was het elke 2,5 a 3 uur geloof ik. En dat wordt nu, met bijna 9 maanden, dus pas iets minder. Lijkt het.
Ja, dus minder drinken voor minder productie ivm overproductie die nu eindelijk een beetje weg lijkt te zijnquote:
Danic, klinkt als dat ze er inderdaad toch nog wat misselijk van isquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:40 schreef danic het volgende:
Belle, lief dat je het vraagt. De nacht is goed gegaan. Niet anders dan anders eigenlijk. Om 07.00 wakker en flesje gedronken en daarna spelen. Maar toen was ze wel uit haar hum en heeft 3 golven melk eruit gespuugd. Ze ligt nu sinds 08.30 te slapen. Ik ga straks even bij haar kijken.
Vond het spugen toch wel gek, ondanks dat ze dat gisteren niet had.
Nou ja, ik hou haar vandaag gewoon wat extra in de gaten. Zieltje
quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:56 schreef Cwen het volgende:
Gefeliciteerd met Ow, Loj!
Danic, je zielige meiske. In de gaten houden ja!
Shandaly, wat lief!voor de goede nachten van belle en LE! Volgens mij hebben Sticker en Nin het doorgegeven aan Ellie... Elke 1,5 uur wakker. Ik begin een beetje op te raken... Herkent iemand dit bij 4,5 maand?
Dit dus een beetjequote:Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Kyara het volgende:
ja, en bij ons duurde dat tot afgelopen maand een paar dagen geleden
Maar het werd wel beter hoor, om elke de 2 uur
Maar dit wil je vast niet lezen......
Hahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 07:11 schreef Loj het volgende:
Vandaag was een jaar geleden m'n laatste werkdag.....
Oja
En Ow is geboren![]()
![]()
Ik heb vannacht al op het tijdstip dat hij is geboren mogen knuffelen
Nu werken, spam volgt later
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:13 schreef Kyara het volgende:
Ze hebben hier trouwens de grootste lol met het gordijn. Doet me denken aan een docu waarin je zag dat tweelingen dat zo fijn vonden omdat dat doet denken aan de baarmoeder (spelen met vliezen ertussen). Ik vond dat toen al zo mooi en zo bijzonder en nu doen de mijne het ook![]()
![]()
![]()
En ze moeten zo hard lachen dat M ook mee moet lachen
Nee, we zijn nog niet gestopt, ik zit nog steeds in de grote twijfelzone... Ik ben wel het kolven aan het afbouwen, sinds deze week nog maar 1 keer per werkdag. En dan kolf ik met moeite ongeveer 30 cc, dus voor flesjes bij het kdv hoef ik het niet meer te doen, dat is gewoon veel te weinig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:05 schreef L-E het volgende:
ShandalyIk dacht trouwens dat je was gestopt met bv, of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:13 schreef Kyara het volgende:
Ze hebben hier trouwens de grootste lol met het gordijn. Doet me denken aan een docu waarin je zag dat tweelingen dat zo fijn vonden omdat dat doet denken aan de baarmoeder (spelen met vliezen ertussen). Ik vond dat toen al zo mooi en zo bijzonder en nu doen de mijne het ook![]()
![]()
![]()
En ze moeten zo hard lachen dat M ook mee moet lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag een heleboel mooie kindjes voorbij komen![]()
pessie bahkan me voorstellen dat je daar naar van bent
Cwen elk anderhalf uursnap dat je op begint te raken. Hopelijk slaapt ze snel weer langer door.
voor aapie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ellie is de werknaam - ze heet Elinorquote:Op woensdag 15 januari 2014 15:03 schreef L-E het volgende:
Cwen! Wat knap zeg, bizarZe doet me met dat haar denken aan Ellie uit Ice Age op de een of andere manier
Is Ellie haar werknaam hier of heet ze echt zo eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Ohhh Ellie! Ik word blij van dat filmpje. Die geluidjes.![]()
--
En ik vergeet nog wat.
Edit:
Oh ja! Hoi Ikke!
En ik zag leuke foto's van Dex. Hij is veel veranderd zeg!
Doet de link het niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 15:23 schreef flowerbox het volgende:
Kan filmpje niet zien, cwen.
Ooh, dex is al echt veranderd ymme!
Fijn dat hij weer helemaal opgeknapt isquote:Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef Fieder het volgende:
Haha nee hoor.
L is flink ziek geweest dus ik was dag en nacht in de weer... Gelukkig is hij alweer bijna opgeknapt.
En ma, di en wo werk ik, dan kom ik er ook niet aan toe om te reageren.
Riley ookquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef Kyara het volgende:
Meiden hebben gister voor het eerst boerenkool gegeten. Ze vonden het heel lekker en het heeft ook geen problemen opgeleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had M. zichzelf begin van de avond helemaal onder gepoept. Het kwam er aan de voorkant, achterkant en zijkanten de luier uit. De poep zat zelfs in haar navelEn dat uiteraard vlak voor het avondeten *zucht*
Dat soort dingen weten ze altijd haarfijn uit te kienen, heb ik het idee
[ Bericht 1% gewijzigd door MvTeM op 15-01-2014 20:45:57 ]
+1quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:44 schreef L-E het volgende:Speaking of bijvoeding: gisteren na een halve (record!) boterham hadden we de allereerste echte bijvoedingluier
Alleen al daarom zou je bijvoeden zo lang mogelijk willen uitstellen.
Proost dan!quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef Limone het volgende:
Oh wat naar Kyara.voor jullie.
Dank voor het infuus, LB! Ik zag net nog een halve liter blik red bull in de ijskast. Die had mijn man in paniek gekocht toen mijn vliezen waren gebroken.![]()
Wie bewaart die heeft wat. Hoe gaat het met puinruimen?
Nee, hij kan er niet tegen. Sommige dingen zijn niet zo erg en kunnen best een keertje (zoals een rijsmiddel) andere dingen voelt hij zich alsof hij 2 nachten doorgehaald heeft en is hij echt ziek van (zoals mononatriumglutamaat/gistextract/E621, aspartaam)quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:36 schreef Limone het volgende:
Eet je zwager geen onnatuurlijke hulpstoffen, pessie?
Krijgt E vlees? Ik dacht dat jij dat niet wilde.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
+1
En dan heeft ie nog niet eens vlees gehadBah!
Daar heb ik ook nog niet bij stil gestaan! M. heeft net een hele! peer met smaak weg gegeten. En vervolgens bleef ze maar verlangend naar het lege bakje zitten starenquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:44 schreef L-E het volgende:
Speaking of bijvoeding: gisteren na een halve (record!) boterham hadden we de allereerste echte bijvoedingluierAlleen al daarom zou je bijvoeden zo lang mogelijk willen uitstellen.
Ja ik bedoel adapters voor onderstel van de kinderwagen. Moeders wil op stapquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef -mandy- het volgende:
Bedoel je adapters voor je mc in de kinderwagen? Die bleven bij ons altijd op de kinderwagen zitten, in de auto heb je ze niet nodig volgens mij.
Maar correct me if I'm wrong.
Is wel een idee alleen zijn die bij ons best lang dus dan gaat ie niet in de auto passenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef Piekie81 het volgende:
Bij ons zitten die standaard op de maxicosi, daar zitten ze niet in de weg. En dan kan ook makkelijk de kinderwagenbak/zitinzet op de kinderwagen zonder dat je met die adapters hoeft te klooien. En je kan ze nooit vergeten
Wij hebben ook een mutsy evoquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:12 schreef Piekie81 het volgende:
Is dat zo? Dan ben ik blij dat wij een mutsy hebben, ik zou die dingen anders steeds vergeten
Ik Verdun soms met volle yoghurt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
Thanks voor de tips met pakjes en zakjes enzo. De vraag kwam omdat man haar wat saus wilde geven van ons eten en dat dan verdunnen met melk. De rijst en kip zonder kruiden en groenten vond ik wel kunnen, maar de saus... ik wilde het liever niet. Uiteindelijk heeft ze voor de zekerheid toch maar een potje gehadMaar toen werd ik nieuwsgierig naar wanneer dat dan wel zou kunnen, want ik heb geen idee
Anyways, voorlopig dus maar even niet. En sauzen enzo zelf maken is natuurlijk ook niet zo moeilijk bij jus of een kaassausje ofzo, maar iets anders daar moet je bij mij niet mee aankomen
Haha, ja de nee kent Isa ook al joh! Ongelofelijk he? Ze heeft ontdekt dat het echt heel erg fijn is om op de rugleuning van haar kinderstoel te kauwen (WAAROM?!). Als ik dan nee zegt draait ze zich om en gaat echt hartverscheurend huilen. Zodra ik haar dan iets anders geef om op te bijten is ze meteen stil, maar dan druppelen er nog wel traantjes van haar wangen. Ik kan daar zoooo emotioneel niet tegenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:47 schreef Fieder het volgende:
Spirit en LB, fijn van het goede slapen!
Kyara beterschap voor jou en M. En arme J, zo sneu.
L is al de hele dag chagerijnigecht niks is goed. Hij heeft nu ook ontdekt hoe het digitale tv kastje uit moet dus hij zet steeds de tv uit. En als ik dan nee zeg gaat hij keihard heel boos huilen. Begint dat nu al
Lengte is even belangrijk als gewicht. Want in een groep 2 stoel zitten ze in de gordels van de auto. En bij een aanrijding moet er wel genoeg van het kind zijn om de gordel in zijn gordels top te laten schieten. Als dat niet gebeurt..quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef Fieder het volgende:
Danic dat is zeker lastig! Je zou denken dat bovenkant hoofd belangrijker is dan gewicht. Maar 4 kilo is ook best een verschil.
De maxicosi was gewoon echt te klein geworden dus hij moest wel over, hij vindt t heel leuk dat hij nu alle lampjes van t dashboard kan zien.wij hebben de maxicosi axiss gekocht, echt een aanrader!! Die kun je een kwartslag naar de deur toe draaien, superhandig.
Hoe gaan jullie om met zo'n 'driftbui'? Mijn eerste reactie is negeren, maar of dat goed is?
ze zijn pas te klein in lengte als de oren boven de bovenkant komen. klinkt alsof ze nog prima past.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:59 schreef danic het volgende:
[..]
Lengte is even belangrijk als gewicht. Want in een groep 2 stoel zitten ze in de gordels van de auto. En bij een aanrijding moet er wel genoeg van het kind zijn om de gordel in zijn gordels top te laten schieten. Als dat niet gebeurt..
Maar ik ga zo met Eva naar de winkel zodat ze kan zitten in de stoelen. Was de vraag van de verkoper. Dan kon hij het zelf beoordelen. En kijken of er geen groep 2 stoelen zijn met eigen gordels..
Femke slaapt 's nachts van ongeveer 18:30 tot 7:00, ochtendslaapje van 9:30 tot 11:30 en dan in de middag van 14:00 tot 16:00/16:30. En dit alles verschuift ook wel eens een uurtje, en op maandag slaan we het ochtendslaapje over ivm zwemmen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Hoeveel slapen de kindjes van 8 maanden ongeveer?
Wauw... Da's twee centimeter kleiner dan Femke, maar wel anderhalf kilo zwaarder!quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:45 schreef bellelena het volgende:
Danic
Nog even de 9 maanden stats van Nin: 66cm bij 8400gram
Ze is er ook nog niet te klein voor. Maar ik heb er ook weinig zin in om nog een groep 1 stoel te kopen als dat maar voor een half jaartje zou zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef As1981 het volgende:
[..]
ze zijn pas te klein in lengte als de oren boven de bovenkant komen. klinkt alsof ze nog prima past.
eerder dan 15 kilo word echt niet aangeraden. wij hebben hetzelfde probleem. maar Yaro past echt nog prima in de groep 1 stoel. ik kan me niet voorstellen dat eva groter is dan Yaro.
en verder zag ik mooie stats. wat is E lang zeg.
en nin juist weer klein
quote:
Die 8 kilo gaat sneller dan je denkt... voor je het weet zijn ze net zo groot als jezelf johquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:03 schreef flowerbox het volgende:
Wow, de kilo's vliegen me hier om de oren.Mini flobo is vandaag na een week ook weer gewogen; 3390 gram. 180 gram gegroeid!
Kan me nu nog niet voorstellen dat ze ooit 8 kilo gaat wegen.
Oh en vanmiddag prima gegaan met mc in de auto naar school. Yeah mijn wereld is weer.wat groter.
Ik had echt geen idee dat ze maar 4 dagen ouder is dan J & D! Ik weet ook niet wat ik dan dacht eigenlijk, ouder of jongerquote:
Ze zegt toch ook dat ze volgende week naar het CB magquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:07 schreef Kyara het volgende:
Klumsy, je maakt iedereen in de war! Volgende week is het nog januari!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |