Wij hebben ook een mutsy evoquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:12 schreef Piekie81 het volgende:
Is dat zo? Dan ben ik blij dat wij een mutsy hebben, ik zou die dingen anders steeds vergeten
Ik Verdun soms met volle yoghurt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
Thanks voor de tips met pakjes en zakjes enzo. De vraag kwam omdat man haar wat saus wilde geven van ons eten en dat dan verdunnen met melk. De rijst en kip zonder kruiden en groenten vond ik wel kunnen, maar de saus... ik wilde het liever niet. Uiteindelijk heeft ze voor de zekerheid toch maar een potje gehadMaar toen werd ik nieuwsgierig naar wanneer dat dan wel zou kunnen, want ik heb geen idee
Anyways, voorlopig dus maar even niet. En sauzen enzo zelf maken is natuurlijk ook niet zo moeilijk bij jus of een kaassausje ofzo, maar iets anders daar moet je bij mij niet mee aankomen
Haha, ja de nee kent Isa ook al joh! Ongelofelijk he? Ze heeft ontdekt dat het echt heel erg fijn is om op de rugleuning van haar kinderstoel te kauwen (WAAROM?!). Als ik dan nee zegt draait ze zich om en gaat echt hartverscheurend huilen. Zodra ik haar dan iets anders geef om op te bijten is ze meteen stil, maar dan druppelen er nog wel traantjes van haar wangen. Ik kan daar zoooo emotioneel niet tegenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:47 schreef Fieder het volgende:
Spirit en LB, fijn van het goede slapen!
Kyara beterschap voor jou en M. En arme J, zo sneu.
L is al de hele dag chagerijnigecht niks is goed. Hij heeft nu ook ontdekt hoe het digitale tv kastje uit moet dus hij zet steeds de tv uit. En als ik dan nee zeg gaat hij keihard heel boos huilen. Begint dat nu al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |