abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:13:34 #226
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_135553731
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:12 schreef Piekie81 het volgende:
Is dat zo? Dan ben ik blij dat wij een mutsy hebben, ik zou die dingen anders steeds vergeten 8)7
Wij hebben ook een mutsy evo :+. Maar het zal wel per wagen verschillen
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:25:15 #227
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135554099
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 11:12 schreef Spirit82 het volgende:
Thanks voor de tips met pakjes en zakjes enzo. De vraag kwam omdat man haar wat saus wilde geven van ons eten en dat dan verdunnen met melk. De rijst en kip zonder kruiden en groenten vond ik wel kunnen, maar de saus... ik wilde het liever niet. Uiteindelijk heeft ze voor de zekerheid toch maar een potje gehad :') Maar toen werd ik nieuwsgierig naar wanneer dat dan wel zou kunnen, want ik heb geen idee :D Anyways, voorlopig dus maar even niet. En sauzen enzo zelf maken is natuurlijk ook niet zo moeilijk bij jus of een kaassausje ofzo, maar iets anders daar moet je bij mij niet mee aankomen :@
Ik Verdun soms met volle yoghurt.
pi_135554591
Danic, dat soort dingetjes kan ik ook echt emo van worden, zoals laatst toen ik opeens mijn eigen allereerste kleertje vond dat mijn moeder aan me had gegeven en ik bedacht dat ik het nooit bij Nin heb aangedaan en dat dat nu ook nooit meer gaat gebeuren want ze is er al veel te groot voor geworden. En krimpen doet ze niet ;) Is Rosalie jullie laatste kindje? Of ligt de kinderwens nog open?

Spirit, wat een goede nacht *O* Ik kan zelf helaas nog niet meepraten over je brak voelen na de (eerste) goede nacht sinds tijden ;)

L-E, wow een halve boterham! Hier heeft ze gisteren voor het eerst een broodkorstje gekregen, maar ze heeft hem geloof ik niet eens in d'r mond gehad :')

En verder net als Pessie en L-E hier ook geen pakjes of zakjes, msg en gistextract, en andere toevoegingen. Als Nin meer gaat eten, dan kan ze ook al vrij snel redelijk met ons mee eten verwacht ik, ze krijgt nu meestal ook iets van ons eigen eten.
pi_135554671
Hier is een halve boterham nu wel normaal, soms eet ie iets meer! Hij wil vaak niet meer na een paar hapjes maar dan geven we de rest gewoon in zijn eigen hand en dan eet hij er nog aardig wat van (en de rest ligt dan lekker plakkerig op de grond).

Die maisboogies worden trouwens ook een soort plakcement zeg :(

Ik herken het ook wel hoor van je Koekading! Wij hebben F daar ook mee warm gehouden van het ziekenhuis naar huis en hij zit nu nog in de mc. Maar ook met kleertjes soms.. en dan twijfel ik of ik het toch maar zal bewaren O+
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:46:23 #230
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135554760
Wij hebben ook een mutsy (type transaction)! Deze maar dan in het blauw. Als de mc niet op het onderstel staat blijven de houders op het onderstel.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  donderdag 16 januari 2014 @ 11:57:36 #231
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135555128
Leuk Belle van de broodkorst.
Gewoon af en toe blijven aanbieden, D heeft zijn eerste broodkorst in september gehad. Dat werd toen heel argwanend bekeken. Nu 4 maanden later, eet hij met gemak een broodje smeerkaas. Die leg ik in reepjes voor hem neer op zijn tafeltje zodat hij het zelf kan nemen. Dat is een giga knoeiboel maar hij wil het graag zelf doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door -mandy- op 16-01-2014 12:13:44 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135555450
Belle, ik wilde nog even zeggen dat je fotovolhartjes zo mooi was laatst! O+
pi_135555835
Mandy, ik heb er ook nog wel vertrouwen in ;) Op een dag wil ze het vast wel proeven en wellicht zelfs eten :D :Y)
pi_135556040
onze adapters moeten wel van de wagen af anders klapt ie niet in.. dus die liggen eigenlijk standaartd onderin de wagen.

net verschillende instanties gebeeld en inderdaad wat jullie al zeiden ze waren blij dat ik zelf belde. ze gaan nu dingen op papier zetten en dan krijgen we betaalregelingen... licht in de tunnel *O*

weet ff niet meer wie het zei, normaal zit ik ook bovenop de budgetten. Toen ik vorige week niet meer kon inloggen met vriend zijn ING account voelde ik al nattigheid. Na lange gesprekken kwam eruit dat hij mij en kaylee er niet mee wilde belasten. Maat gelukkig kunnen we het nu samen doen. is ook beter voor de sfeer thuis
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:29:36 #236
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135556191
Blij dat je betaalregelingen kunt treffen aapieannie! En er met je man over kunt praten.
pi_135556762
Spirit en LB, fijn van het goede slapen!

Kyara beterschap voor jou en M. En arme J, zo sneu.

L is al de hele dag chagerijnig :% echt niks is goed. Hij heeft nu ook ontdekt hoe het digitale tv kastje uit moet dus hij zet steeds de tv uit. En als ik dan nee zeg gaat hij keihard heel boos huilen. Begint dat nu al :o
pi_135556835
Hij zit trouwens sinds deze week in zn nieuwe autostoel, zo leuk O+ en de slingers voor zn 1e verjaardag komen net binnen, slik O+
pi_135556968
Spirit wat fijn zo’n nacht *O*

Ferrari dat is niet fijn dat je zelf zo vroeg wakker was :*

Limone, :* voor jouw nacht.

LB *O* voor jouw nacht

Kyara dat is inderdaad een hele rare nacht. Altijd al zielig als ze van slag zijn, maar als je niet weet waarom vind ik het helemaal erg :*

L-E jammer dat het semi-doorslapen van korte duur was. Zal dan met een sprongetje te maken hebben gehad :D

Riley heeft al een paar keer vlees gehad en vindt dat echt zo lekker O+
Die luiers kan ik op een of andere manier tegen. :@

MvTeM dat is wel een hele drukke week geweest zeg met die verhuizing en bevalling
Heftig :*

Fieder niet fijn dat je baby niet vrolijk is :*
En dat ‘dreumesgedrag’ begint inderdaad al heel snel. Verbaasde mij ook al :D

Nog 1 weekje een baby heb ik O+
pi_135557930
Loj, ik ben een dag te laat. Sorry! Alsnog gefeliciteerd met je dreumes! *O* *O*

Wat sneu, Kyara. Vervelend is dat he, als je geen idee hebt wat er is ;(

Fieder! :W Wat sneu dat L. alweer ziek was joh.. En steeds de tv uitzetten _O-

mvtem, heftige kraamweek was dat zeg..

Aapieannie, goed dat je met je man hebt kunnen praten..

Hoera voor de goede en -O- voor alle slechte nachten..

Ik vind de bijvoedingsluiers echt een genot hier. Eerder had E. laxeermiddel nodig om te kunnen poepen en was het echt dun wat eruit kwam, nu poept ze echt volwassen drollen :o Soms verbaas ik me dat het past :@ Maar het is even snel vegen en alles is weer schoon, heerlijk.
Helaas wel 3 keer per dag vaak, dat is wat minder. ;) Maar wel laxeervrij *O*

Kyara, jij vroeg geloof ik naar ons. We zijn laatst bij de KA geweest en toen was haar groei goed. We zijn nu in principe ontslagen tenzij bij het CB blijkt dat haar curve weer afwijkt naar beneden.

En E. kan zwaaien O+ Ze doet het ook de hele dag door. En als ik dagdag tegen haar zeg en ga zwaaien dan zwaait ze terug O+
E.
pi_135558072
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:47 schreef Fieder het volgende:
Spirit en LB, fijn van het goede slapen!

Kyara beterschap voor jou en M. En arme J, zo sneu.

L is al de hele dag chagerijnig :% echt niks is goed. Hij heeft nu ook ontdekt hoe het digitale tv kastje uit moet dus hij zet steeds de tv uit. En als ik dan nee zeg gaat hij keihard heel boos huilen. Begint dat nu al :o
Haha, ja de nee kent Isa ook al joh! Ongelofelijk he? Ze heeft ontdekt dat het echt heel erg fijn is om op de rugleuning van haar kinderstoel te kauwen (WAAROM?!). Als ik dan nee zegt draait ze zich om en gaat echt hartverscheurend huilen. Zodra ik haar dan iets anders geef om op te bijten is ze meteen stil, maar dan druppelen er nog wel traantjes van haar wangen. Ik kan daar zoooo emotioneel niet tegen :') Ik moet me echt enorm beheersen om haar niet te pakken en te troosten, terwijl ik weet.. IK WEET dat er helemaal niks aan de hand is!! Raar kind O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_135558115
Kyara dat is zeker een rare nacht zo. Hoe voelt J zich nu?

Fieder leuk h่ in een groep 1 autostoel. Dan zien ze er gelijk een stuk ouder uit vind ik.
Wij zijn ook aan het ori๋nteren. Mijn gedachte was om een groep 2 voor eva te kopen en dan Rosalie in eva dr groep 1 stoel. Maar een groep 2 is pas vanaf 15 kg. En ze weegt er net 11. Maar in de lengte zit ze al met de bovenkant van dr hoofd op de rand van de stoel. Best lastig dus.....

Kyara, het is inderdaad een afsluiting van een periode. En om dan gelijk de vraag van Belle te beantwoorden, wij houden het waarschijnlijk bij 2 ja. Ik heb altijd geroepen dat ik 3 erg leuk zou vinden, maar na deze ervaring tijdens de bevalling en het jaar waarbij het niet lekker gaat met mij, zie ik het niet zitten om dat nog eens te doen. Maar zeg nooit nooit.
Ik wil de mogelijkheden nog even open laten voor het geval ik over een jaar of 2 nog ga rammelen, maar al het kleine spul mag wel gaan. Mijn vriend maakt het liefst morgen een afspraak in het ziekenhuis. Die is 'klaar'.
pi_135560328
Danic dat is zeker lastig! Je zou denken dat bovenkant hoofd belangrijker is dan gewicht. Maar 4 kilo is ook best een verschil.
De maxicosi was gewoon echt te klein geworden dus hij moest wel over, hij vindt t heel leuk dat hij nu alle lampjes van t dashboard kan zien. :P wij hebben de maxicosi axiss gekocht, echt een aanrader!! Die kun je een kwartslag naar de deur toe draaien, superhandig.

Hoe gaan jullie om met zo'n 'driftbui'? Mijn eerste reactie is negeren, maar of dat goed is?
pi_135560646
Als ze nog zo heel klein zijn zou ik eerder afleiden dan negeren.

Met J is trouwens alles goed hoor. Geen idee wat het nou was. Ik denk zelf oververmoeid. Ze viel niet lekker in slaap na de borst maar werd juist wakkerder en toen ging het van kwaad tot erger.

MC's staan hier standaard in de auto. Adapters hebben we sowieso niet. Wel vandaag D meegenomen op pad (in de buggy) maar volgens mij miste ze haar zus (of aandacht tekort want in je eentje genereer je veel minder aandacht dan met z'n tweetjes.... voor mama wel lekker rustig).
pi_135560901
Hoeveel slapen de kindjes van 8 maanden ongeveer?

E. wordt om 6 uur wakker en gaat dan rond 7.30 weer naar bed en slaapt dan tot 09.00
Dan vaak rond 11.00 weer en sliep eerder dan tot 12.30/13.00 en dan om ongeveer 15.00 tot 17.00.
En dan rond 19.00 uur begint de nacht min of meer.

Maar nu weigert ze vaak een ochtendslaapje te doen, al is ze wel hartstikke moe. Ze jammert en huilt, wrijft in haar ogen maar zo gauw ik haar naar bed doe is het kletsen, door het bed kruipen en huilen. Na een tijdje haal ik haar er maar uit en speelt ze beneden. Na de papfles gaat ze dan naar bed en dan slaapt ze normaal wel, al weigert ze vandaag helemaal het slapen ;(
Nu zou ik denken om dat tweede ochtendslaapje er dus af te halen maar ze is dan werkelijk niet te genieten. Hoe los ik dat nou op dat het voor iedereen een beetje leuk blijft? :+

Ohja, soms doet ze wel een ochtendslaapje maar dan geen of een heel kort middagslaapje.
E.
pi_135560940
Danic :*

Nog even de 9 maanden stats van Nin: 66cm bij 8400gram O+
pi_135561032
Wow, Nin is ongeveer even zwaar als D (en 5 cm korter :D ). Lekker spekkie O+

Spark, en een lange middagslaap? Van 12 tot 3 bijvoorbeeld? Zou ze dat redden?
Fijn dat haar groei goed is en dat jullie ontslagen zijn bij de KA!
pi_135561049
Fieder, ik ben geen fan van negeren. Een kind verdient alle aandacht, ook als het boos is. Juist als het boos is, dan heeft-ie je nodig. Zijn gevoel benoemen en proberen af te leiden werkte hier altijd wel goed toen hij zo jong was.
pi_135561133
Spark, Sticker slaapt twee keer op een dag: van 9:30 tot 11:30 en van 13:00 tot 15:00 (richttijden he). Het kletsen en keten herken ik wel, maar wij blijven om die reden soms bij hem om te kontwiebelen :')

Slaapt ze in de kinderwagen wel? Anders kun je zorgen dat je rond haar slaapje lekker een stuk gaat wandelen (desnoods in een overdekt winkelcentrum, als het slecht weer is)?
pi_135561247
Spark ik zou die eerste slaapjes samenvoegen. Van 8 tot 10 bijvoorbeeld? En het tweede slaapje is best laat. Van 1 tot 3 eens proberen?

Ik vind opvoeden nu al lastig :') en het begint net...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')