+1quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:44 schreef L-E het volgende:Speaking of bijvoeding: gisteren na een halve (record!) boterham hadden we de allereerste echte bijvoedingluier
Alleen al daarom zou je bijvoeden zo lang mogelijk willen uitstellen.
Proost dan!quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef Limone het volgende:
Oh wat naar Kyara.voor jullie.
Dank voor het infuus, LB! Ik zag net nog een halve liter blik red bull in de ijskast. Die had mijn man in paniek gekocht toen mijn vliezen waren gebroken.![]()
Wie bewaart die heeft wat. Hoe gaat het met puinruimen?
Nee, hij kan er niet tegen. Sommige dingen zijn niet zo erg en kunnen best een keertje (zoals een rijsmiddel) andere dingen voelt hij zich alsof hij 2 nachten doorgehaald heeft en is hij echt ziek van (zoals mononatriumglutamaat/gistextract/E621, aspartaam)quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:36 schreef Limone het volgende:
Eet je zwager geen onnatuurlijke hulpstoffen, pessie?
Krijgt E vlees? Ik dacht dat jij dat niet wilde.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
+1
En dan heeft ie nog niet eens vlees gehadBah!
Daar heb ik ook nog niet bij stil gestaan! M. heeft net een hele! peer met smaak weg gegeten. En vervolgens bleef ze maar verlangend naar het lege bakje zitten starenquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:44 schreef L-E het volgende:
Speaking of bijvoeding: gisteren na een halve (record!) boterham hadden we de allereerste echte bijvoedingluierAlleen al daarom zou je bijvoeden zo lang mogelijk willen uitstellen.
Ja ik bedoel adapters voor onderstel van de kinderwagen. Moeders wil op stapquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:53 schreef -mandy- het volgende:
Bedoel je adapters voor je mc in de kinderwagen? Die bleven bij ons altijd op de kinderwagen zitten, in de auto heb je ze niet nodig volgens mij.
Maar correct me if I'm wrong.
Is wel een idee alleen zijn die bij ons best lang dus dan gaat ie niet in de auto passenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:08 schreef Piekie81 het volgende:
Bij ons zitten die standaard op de maxicosi, daar zitten ze niet in de weg. En dan kan ook makkelijk de kinderwagenbak/zitinzet op de kinderwagen zonder dat je met die adapters hoeft te klooien. En je kan ze nooit vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |