abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135509566
Loj, gefeliciteerd!! *G*
en straks spam... yay!

Om de tijd door te komen alvast een vers fotootje van mijn meiske vanochtend

2/3 jarig... Alweer 8 maanden vandaag!
pi_135509641
Loj, gefeliciteerd met je Ow! *O*

Oke, mijn baby kwam vannacht pas om 3:00 voor de eerste voeding, watgebeurterallemaal?!
pi_135509733
Shandaly O+ Ik dacht trouwens dat je was gestopt met bv, of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?
pi_135509830
Loj, gefeliciteerd met je dreumes!

En Shandaly, wat een mooi plaatje zo. Lekker ontspannen aan de borst. En die handjes O+
pi_135509928
:* Danic, hoe is het vannacht gegaan met je meiske?

*O* Hoera, Ow is vandaag voor het eerst jarig O+ Gefeliciteerd! Enne, fotospamoverzicht?!

Ohhh Shandaly O+ Wat een mupke! Prachtige foto! Ik vond d'r ook zo mooi in het echt O+

Vandaag zijn F. van Suiker en Nin 9 maanden!

L-E, lekker! Hier lijkt het (voorzichtig) ook rustiger weer te worden 's nachts. Vannacht twee nachtvoedingen en verder rustig geslapen :Z Hoop dat de lijn zich hier ook voort gaat zetten!
pi_135510278
Belle, lief dat je het vraagt. De nacht is goed gegaan. Niet anders dan anders eigenlijk. Om 07.00 wakker en flesje gedronken en daarna spelen. Maar toen was ze wel uit haar hum en heeft 3 golven melk eruit gespuugd. Ze ligt nu sinds 08.30 te slapen. Ik ga straks even bij haar kijken.
Vond het spugen toch wel gek, ondanks dat ze dat gisteren niet had.
Nou ja, ik hou haar vandaag gewoon wat extra in de gaten. Zieltje
pi_135510321
Hiep Hoera! Loj gefeliciteerd met Ow! w/

Wat een mooie foto Shandaly O+ EN *O* voor de 8 manden!

En *O* voor F en Nin, 3/4 jaar oud!

*O* voor de goede nachten van L-E en Belle! Hier lijken ze vooral de late avondvoeding over te slaan.

Goed in de gaten houden Danic.
pi_135510551
Kyara jouw onderschrift :D
pi_135510608
Gefeliciteerd met Ow, Loj! *O*

Danic, je zielige meiske. In de gaten houden ja!

Shandaly, wat lief!

*O* voor de goede nachten van belle en LE! Volgens mij hebben Sticker en Nin het doorgegeven aan Ellie... Elke 1,5 uur wakker. Ik begin een beetje op te raken... Herkent iemand dit bij 4,5 maand?
Home is where the O+ is...
pi_135510646
ja, en bij ons duurde dat tot afgelopen maand :@
Maar het werd wel beter hoor, om de 2 uur :')
Maar dit wil je vast niet lezen......
pi_135510850
Is ze niet gewoon aan het regelen Cwen?
pi_135510932
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Kyara het volgende:
ja, en bij ons duurde dat tot afgelopen maand :@ hij 9 maanden was.
Maar het werd wel beter hoor, om de 2 uur :')

^^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ons enigszins hielp, was hem halverwege de nacht bij ons in bed nemen. Dan hoefde ik er niet steeds uit en de mini sliep dan wel iets rustiger.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135510952
Sowieso bij nachtvoedingen samen slapen, steeds uit bed lijkt me de hel :@
pi_135510977
Hier moet dat dus. Ik kan ze niet allebei naast me hebben liggen. Dan gaan ze echt klooien.
pi_135511043
Ze hebben hier trouwens de grootste lol met het gordijn. Doet me denken aan een docu waarin je zag dat tweelingen dat zo fijn vonden omdat dat doet denken aan de baarmoeder (spelen met vliezen ertussen). Ik vond dat toen al zo mooi en zo bijzonder en nu doen de mijne het ook :'( O+ :'( O+
En ze moeten zo hard lachen dat M ook mee moet lachen O+
pi_135511045
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:10 schreef Kyara het volgende:
Hier moet dat dus. Ik kan ze niet allebei naast me hebben liggen. Dan gaan ze echt klooien.
Eentje tussen jou en je man, en eentje in de cosleeper?

Hier wordt ook wel gekeet en geklooid inderdaad. En dat is er maar een. :')
pi_135511105
Maar Cwen, mijn ervaring is dat elke 1,5 uur willen eten alleen voorkomt tijdens regeldagen. (En in het prille begin omdat hij nog zo piepklein was, maar dat is de gemiddelde pasgeborene niet dus dat laat ik even buiten beschouwing) Daar omheen was het elke 2,5 a 3 uur geloof ik. En dat wordt nu, met bijna 9 maanden, dus pas iets minder. Lijkt het.
pi_135511111
Co-sleeper past hier helaas niet. Dat heb ik bij M al opgemeten.

Maar goed, zo ver is het ook niet lopen en ze zijn er inmiddels wel aan gewend :+
pi_135511200
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:09 schreef L-E het volgende:
Sowieso bij nachtvoedingen samen slapen, steeds uit bed lijkt me de hel :@
Ik sliep er zelf minder goed door, omdat ik lang in dezelfde houding 'moest' blijven liggen en dan eigenlijk net niet lekker lag. Dus daarom half-om-half ;).

Nu hoef ik het niet meer te proberen, bij ons in bed. Dan gaat meneer echt keten.

Shandaly, wat een prachtige foto! O+ O+

Loj, gefeliciteerd met je dreumes! Kom maar mee naar het volgende topic, het is daar ook best gezellig :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135511241
Ik heb wel het geluk dat ik makkelijk slaap met een kind op me. Laatst ben ik in slaap gevallen toen de oudste (>20kg) op me lag. Een talent, I haz it!
pi_135511269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef L-E het volgende:
Maar Cwen, mijn ervaring is dat elke 1,5 uur willen eten alleen voorkomt tijdens regeldagen. (En in het prille begin omdat hij nog zo piepklein was, maar dat is de gemiddelde pasgeborene niet dus dat laat ik even buiten beschouwing) Daar omheen was het elke 2,5 a 3 uur geloof ik. En dat wordt nu, met bijna 9 maanden, dus pas iets minder. Lijkt het.
Mijn mini was overdag veel te druk om te drinken, continu afgeleid. Dat haalde hij dus 's nachts in.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135511567
Ik ben zelf wasbare billendoekjes aan het maken. Hoezo mijn leven is kneuterig? :{w
pi_135511577
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef L-E het volgende:
Regeldagen... Niet verwacht dat ik die nog zou meemaken (tot nu is het alleen maar regelen naar beneden geweest, zeg maar). Maar idd, wie weet, hoewel ze er overdag 2,5-3 uur tussen laat nu en we eindelijk teruggingen van 12 naar 8-10 voedingen per dag. Nu ja, gaat wel weer voorbij.

Ze slaapt in haar eigen bed, maar wel naast me. Tussenin zie ik niet zitten.

En aangezien ze eerst prima sliep, hoop ik dat het niet nog 7 maanden duurt :).
pi_135511669
Regelen naar beneden?
pi_135511676
Hoe LE?
pi_135511695
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:36 schreef Limone het volgende:
Hoe LE?
Oude hydrofielen in stukken geknipt, dicht gestikt, en klaar.
pi_135511702
Ik bedoel billendoekjes...
pi_135511767
Ik ook ;)
pi_135511867
Jaaahaa! Ik was alleen niet zo supersnel als jij! :D

Maar slim! Daar hou ik van :)
pi_135512006
Ik vind billendoekjes niet zo fijn. Voor mijn gevoel zit daar heel veel troep in, bovendien vind ik het ook niet echt prettig werken. Dus we gaan dit proberen, ik ben benieuwd!
pi_135512968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:36 schreef L-E het volgende:
Regelen naar beneden?
Ja, dus minder drinken voor minder productie ivm overproductie die nu eindelijk een beetje weg lijkt te zijn ;). Normaal regelen is om op te schroeven - Ellie minderde juist.

En dan met water, LE?
pi_135513111
Ah zo! Ja, hier wordt er idd alleen 'naar boven' geregeld :)

Ja, met water inderdaad (uit een flesje of sprayflacon)
pi_135513550
Ben benieuwd of het werkt!
pi_135514287
Ik ook! En dan ga ik ze misschien ook wel maken. Want er zit ook veel zooi in en hoewel ze er geen last van lijkt te hebben, gebruik ik ze zo min mogelijk. Na een poepluier en de plasluier daarna voor de vergeten plekken :@ Maar om haar vaginaatje (iemand een beter woord dan vaginaatje?) iedere keer met billendoekje te doen lijkt mij ook niet goed. Dat doe ik bij mijzelf ook niet. :X

Ik was haar voorbips (<< dat zei mijn oma :') ) wel elke dag met water hoor, dat jullie niet denken dat mijn dochter een vies spleetje (<< dat zei mijn moeder) heeft. }:|
pi_135514498
En niet te vergeten de billendoekjesafvalberg..
pi_135514554
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:40 schreef danic het volgende:
Belle, lief dat je het vraagt. De nacht is goed gegaan. Niet anders dan anders eigenlijk. Om 07.00 wakker en flesje gedronken en daarna spelen. Maar toen was ze wel uit haar hum en heeft 3 golven melk eruit gespuugd. Ze ligt nu sinds 08.30 te slapen. Ik ga straks even bij haar kijken.
Vond het spugen toch wel gek, ondanks dat ze dat gisteren niet had.
Nou ja, ik hou haar vandaag gewoon wat extra in de gaten. Zieltje
Danic, klinkt als dat ze er inderdaad toch nog wat misselijk van is ;( In ieder geval wel fijn dat ze een beetje speelt O+

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:56 schreef Cwen het volgende:
Gefeliciteerd met Ow, Loj! *O*

Danic, je zielige meiske. In de gaten houden ja!

Shandaly, wat lief!

*O* voor de goede nachten van belle en LE! Volgens mij hebben Sticker en Nin het doorgegeven aan Ellie... Elke 1,5 uur wakker. Ik begin een beetje op te raken... Herkent iemand dit bij 4,5 maand?
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Kyara het volgende:
ja, en bij ons duurde dat tot afgelopen maand een paar dagen geleden :@
Maar het werd wel beter hoor, om elke de 2 uur :')

Dit dus een beetje :'(
De eerste 4,5 maanden wilde ze een late voeding (rond 23 uur) en daarna sliep ze tot ze ergens tussen 4 en 6 een nachtvoeding wilde. Daarna sliep ze tot een uurtje of 8.

Precies met 4,5 maand sloeg dat opeens om. Toen kwam ze opeens 's nachts elke 2 uur ongeveer. En dat deed ze tot een paar dagen geleden (vandaag is ze 9 maanden). De laatste 2-3 nachten lijkt ze nu weer terug te gaan naar d'r oude ritme. Nu krijgt ze een late voeding, daarna een voeding rond 2-3 en dan rond 6. Ze slaapt wel langer uit, ergens tussen half 9 en half 10. Dit zijn nu alweer nachten waarna ik me heerlijk uitgerust voel ;) :D

L-E, ik gebruik billendoekjes van naty en wiona afwisselend, tot nu toe zijn die wel fijn (eco/bio), maar zelf maken lijkt me ook leuk! Je kunt het ook van (bio)keukenpapier doen, zelf natte wegwerpdoekjes maken, er zijn op internet 'recepten' te vinden van welke olieën e.d. je kunt gebruiken!

Limone, voorbips en spleetje :'( :D :'( Flamoes, yoni (op z'n India's), vulva, punani (op z'n Hawaiiaans: Hawaiian slang for vagina or vulva, derived from the Hawaiian word "puanani" meaning "beautiful flower")? En tegenwoordig kan 'vajen' natuurlijk ook heel goed, op z'n Turks!

[ Bericht 0% gewijzigd door bellelena op 15-01-2014 12:27:22 ]
pi_135515459
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 07:11 schreef Loj het volgende:
Vandaag was een jaar geleden m'n laatste werkdag..... ;)

Oja

En Ow is geboren *O* *O* *O*
Ik heb vannacht al op het tijdstip dat hij is geboren mogen knuffelen :D

Nu werken, spam volgt later :)
Haha O+
Riley is op 23.22 geboren. Ik hoop haar volgende week niet op dat tijdstip te knuffelen :D
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:45:32 #138
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135515737
Ik breek even in.
De vriend van 1 van mijn verloskundigen is verongelukt :'( . ze hebben een baby van een maand oud :'(
Ik ben er echt helemaal naar van. Zij heeft zelf niet mijn bevalling gedaan, wel die van mijn buurvrouw. Het is een kleine plaatselijke praktijk en iedereen met jonge kinderen kent haar.
pi_135515777
Mijn moeder zei altijd 'muts' :')

En hoe upload ik een filmpje?

Pessie :*
pi_135515924
Shandaly wat een lieve foto O+
*O* voor de 8 maanden

L-E. Jouw mannetje gaat goed :D (ik bedoel trouwens niet dat het fout is als hij ’s nachts komt, maar langere rukken slapen lijkt mij voor jezelf wel zo lekker :@ )

Nin en F *O* alweer 8 maanden

Belle *O* voor de goede nacht

Dani, fijn dat je meisje goed geslapen heeft. Zielig dat ze moest spugen :*

Cwen, elke anderhalf uur. Dat is slopend inderdaad. :*

quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:13 schreef Kyara het volgende:
Ze hebben hier trouwens de grootste lol met het gordijn. Doet me denken aan een docu waarin je zag dat tweelingen dat zo fijn vonden omdat dat doet denken aan de baarmoeder (spelen met vliezen ertussen). Ik vond dat toen al zo mooi en zo bijzonder en nu doen de mijne het ook :'( O+ :'( O+
O+ O+ O+

L-E, dat is echt een talent. O+

Pessie wat een verschrikkelijk bericht zeg. Ik snap dat je daar naar van bent :*

Cwen ik zet een filmpje altijd op youtube en dan link ik hem op Fok
pi_135516639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:05 schreef L-E het volgende:
Shandaly O+ Ik dacht trouwens dat je was gestopt met bv, of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?
Nee, we zijn nog niet gestopt, ik zit nog steeds in de grote twijfelzone... Ik ben wel het kolven aan het afbouwen, sinds deze week nog maar 1 keer per werkdag. En dan kolf ik met moeite ongeveer 30 cc, dus voor flesjes bij het kdv hoef ik het niet meer te doen, dat is gewoon veel te weinig.
Op zich wil ik met de ochtend- en avondvoeding nog wel even doorgaan, zolang mijn productie dan goed genoeg blijft. Aan de andere kant zou ik het ook niet erg vinden om daar ook vanaf te zijn. Maar dan vind ik mezelf weer egoïstisch, etc etc.. je weet wel, het standaard riedeltje. Vandaar de twijfel.
Maar we zijn dus nog niet gestopt *O*

Gut danic, wat sneu toch voor je kleine meisje.

F en Nin 9 maanden!

Tof onderschift inderdaad Kyara. (Denk dat de originele grap iets anders bedoeld was trouwens...)

quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:13 schreef Kyara het volgende:
O+ O+

L-E, als je wasbare billendoekjes maakt van hydrofielluiers, dat zijn toch gewoon de hydrofiele spuugdoekjes/washandjes? Of maak je ze in een andere maat?

Pessie, wat een naar nieuws. Ik heb er zelfs gewoon kippenvel van, en ik ken ze niet eens... Gewoon, het idee, om er zo ineens alleen voor te staan met zo'n kleine baby.. brr... :`(

Filmpjes doe ik ook altijd via Youtube, er is hier ook zo'n handige tag om youtubefilmpjes te linken. (Doet me eraan denken dat het al best lang geleden is dat ik een filmpje heb gemaakt/geupload)
pi_135516774
Pessie, kan me voorstellen dat je er naar van bent..

Loj, gefeliciteerd met Ow!

Verder drukdrukdruk hier, het is niet rustig beginnen met werken, maar gelijk weer 130% er tegenaan. Gelukkig kreeg ik vanmorgen een mooi compliment, het is het allemaal dus wel waard..

Vanmiddag vrij, dus straks maar lekker met mijn meisje knuffelen.
pi_135517081
Hoera Ow is jarig!! *O*

Oooh pessie wat erg!

omen ook nog maar een week een baby! :o

L-E zelf doekjes aan het maken, creatief hoor! ik gebruik hier alleen met poepluiers doekjes. Anders een warme natte hydrofiele washand voor de voorkant en billen :)

ennn vandaag is K 5 maanden *O* de tijd gaat snel -O-
ze ligt nu lekker op bed dus ik ga zo masterpoetsen, het huis lijkt wel een slagveld.
en ff in spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:36:18 #144
381212 Gulara
From the future
pi_135517585
Ow gefeliciteerd! *O*

Ik zag een heleboel lieve foto's. O+

Hier gaat het goed, ik ga proberen weer een beetje mee te lezen.
pi_135518951
:W Ik kom me hier ook maar eens melden.
Ik lees al wel mee, maar vind het nog moeilijk om de tijd te vinden om mee te posten. En jullie gaan nog sneller als dat ze in z&g al deden!! :D
SPOILER
Ik zag een heleboel mooie kindjes voorbij komen O+

pessie bah ;( kan me voorstellen dat je daar naar van bent

Cwen elk anderhalf uur :o snap dat je op begint te raken. Hopelijk slaapt ze snel weer langer door.

:* voor aapie
pi_135519244
Welkom ikke! En wat een knapperd heb je daar zeg!
pi_135519302
Welkom ikke!

Gulara! :W Jullie zijn nog steeds in Nederland toch? Niet gek dat je amper tijd hebt om bij te lezen hoor..

Aapie, :* voor je spoiler. Hopelijk vinden jullie een oplossing!

Veel plezier met knuffelen, laiv!

(Valt het op dat het niet zo heel druk is op m'n werk vandaag? ;) )
pi_135519545
Oooh wat een knapperd Ikke O+ O+ O+
pi_135520049
Pessie :* Wat heftig, en zulke dingen komen altijd zo hard binnen als je zelf ook kinderen hebt, vind ik. Bij mij dan. Daarvoor was het altijd 'Oh erg zeg' en ik ging weer verder. Nu kan ik nachtenlang wakker liggen en stoofschotels gaan maken om langs te brengen aan mensen die ik helemaal niet ken :@

Omen, slapen is zeker fijn ;)

Shandaly, ohja, jij was de twijfelaar :P Nee, de doekjes die ik maak zijn kleiner dan de washandjes. Maar het is wel hetzelfde idee idd, gewoon een ander formaatje! :)
pi_135520060
Ikke welkom hier. Wat heb je daar een knapperd!

Ze gaan hier inderdaad nog sneller dan in z&g :D

Pessie wat een naar bericht. :*

Aapie :*

Oh en hier werd 'het' ook voorbips en doosje genoemd :')

[ Bericht 0% gewijzigd door flowerbox op 15-01-2014 14:52:20 ]
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')