^^quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Kyara het volgende:
ja, en bij ons duurde dat tot afgelopen maandhij 9 maanden was.
Maar het werd wel beter hoor, om de 2 uur
Maar dit wil je vast niet lezen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ons enigszins hielp, was hem halverwege de nacht bij ons in bed nemen. Dan hoefde ik er niet steeds uit en de mini sliep dan wel iets rustiger.Venus in pocketformaat
© loveli
Eentje tussen jou en je man, en eentje in de cosleeper?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:10 schreef Kyara het volgende:
Hier moet dat dus. Ik kan ze niet allebei naast me hebben liggen. Dan gaan ze echt klooien.
Ik sliep er zelf minder goed door, omdat ik lang in dezelfde houding 'moest' blijven liggen en dan eigenlijk net niet lekker lag. Dus daarom half-om-halfquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:09 schreef L-E het volgende:
Sowieso bij nachtvoedingen samen slapen, steeds uit bed lijkt me de hel
Mijn mini was overdag veel te druk om te drinken, continu afgeleid. Dat haalde hij dus 's nachts in.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef L-E het volgende:
Maar Cwen, mijn ervaring is dat elke 1,5 uur willen eten alleen voorkomt tijdens regeldagen. (En in het prille begin omdat hij nog zo piepklein was, maar dat is de gemiddelde pasgeborene niet dus dat laat ik even buiten beschouwing) Daar omheen was het elke 2,5 a 3 uur geloof ik. En dat wordt nu, met bijna 9 maanden, dus pas iets minder. Lijkt het.
Regeldagen... Niet verwacht dat ik die nog zou meemaken (tot nu is het alleen maar regelen naar beneden geweest, zeg maar). Maar idd, wie weet, hoewel ze er overdag 2,5-3 uur tussen laat nu en we eindelijk teruggingen van 12 naar 8-10 voedingen per dag. Nu ja, gaat wel weer voorbij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef L-E het volgende:
Maar Cwen, mijn ervaring is dat elke 1,5 uur willen eten alleen voorkomt tijdens regeldagen. (En in het prille begin omdat hij nog zo piepklein was, maar dat is de gemiddelde pasgeborene niet dus dat laat ik even buiten beschouwing) Daar omheen was het elke 2,5 a 3 uur geloof ik. En dat wordt nu, met bijna 9 maanden, dus pas iets minder. Lijkt het.
Ja, dus minder drinken voor minder productie ivm overproductie die nu eindelijk een beetje weg lijkt te zijnquote:
Danic, klinkt als dat ze er inderdaad toch nog wat misselijk van isquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:40 schreef danic het volgende:
Belle, lief dat je het vraagt. De nacht is goed gegaan. Niet anders dan anders eigenlijk. Om 07.00 wakker en flesje gedronken en daarna spelen. Maar toen was ze wel uit haar hum en heeft 3 golven melk eruit gespuugd. Ze ligt nu sinds 08.30 te slapen. Ik ga straks even bij haar kijken.
Vond het spugen toch wel gek, ondanks dat ze dat gisteren niet had.
Nou ja, ik hou haar vandaag gewoon wat extra in de gaten. Zieltje
quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:56 schreef Cwen het volgende:
Gefeliciteerd met Ow, Loj!
Danic, je zielige meiske. In de gaten houden ja!
Shandaly, wat lief!voor de goede nachten van belle en LE! Volgens mij hebben Sticker en Nin het doorgegeven aan Ellie... Elke 1,5 uur wakker. Ik begin een beetje op te raken... Herkent iemand dit bij 4,5 maand?
Dit dus een beetjequote:Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Kyara het volgende:
ja, en bij ons duurde dat tot afgelopen maand een paar dagen geleden
Maar het werd wel beter hoor, om elke de 2 uur
Maar dit wil je vast niet lezen......
Hahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 07:11 schreef Loj het volgende:
Vandaag was een jaar geleden m'n laatste werkdag.....
Oja
En Ow is geboren![]()
![]()
Ik heb vannacht al op het tijdstip dat hij is geboren mogen knuffelen
Nu werken, spam volgt later
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:13 schreef Kyara het volgende:
Ze hebben hier trouwens de grootste lol met het gordijn. Doet me denken aan een docu waarin je zag dat tweelingen dat zo fijn vonden omdat dat doet denken aan de baarmoeder (spelen met vliezen ertussen). Ik vond dat toen al zo mooi en zo bijzonder en nu doen de mijne het ook![]()
![]()
![]()
En ze moeten zo hard lachen dat M ook mee moet lachen
Nee, we zijn nog niet gestopt, ik zit nog steeds in de grote twijfelzone... Ik ben wel het kolven aan het afbouwen, sinds deze week nog maar 1 keer per werkdag. En dan kolf ik met moeite ongeveer 30 cc, dus voor flesjes bij het kdv hoef ik het niet meer te doen, dat is gewoon veel te weinig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:05 schreef L-E het volgende:
ShandalyIk dacht trouwens dat je was gestopt met bv, of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:13 schreef Kyara het volgende:
Ze hebben hier trouwens de grootste lol met het gordijn. Doet me denken aan een docu waarin je zag dat tweelingen dat zo fijn vonden omdat dat doet denken aan de baarmoeder (spelen met vliezen ertussen). Ik vond dat toen al zo mooi en zo bijzonder en nu doen de mijne het ook![]()
![]()
![]()
En ze moeten zo hard lachen dat M ook mee moet lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag een heleboel mooie kindjes voorbij komen![]()
pessie bahkan me voorstellen dat je daar naar van bent
Cwen elk anderhalf uursnap dat je op begint te raken. Hopelijk slaapt ze snel weer langer door.
voor aapie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |