quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef LadyBlack het volgende:[..]
Waarom dan geen pcm? Als je denkt dat dr bolletje misschien nog zeer doet... zou ik het denk ik wel doen.
En inderdaad, geen excuus nodig! Ik geloof dat ik halfdood zou zijn als ik jou was

Zo voel ik me ook
Maar ach, de muizen zijn als het goed is weg, de spullen achter de knieschotten zijn weer eens uitgezocht en die badkamer stond al op het wensenlijstje. Alleen kies ik liever zelf het moment waarop we het gaan aanpakken
Ik had liever eerst een nieuwe keuken gehad...
En geen pcm is dan toch omdat ik bang ben dat mijn gevoel niet juist is. En dat ze dan toch versuft is en ik dat vererger met pcm. Volgens de hap is dat niet mogelijk omdat het alleen koortsverlagend en pijnbestrijding is.
Ik heb dus idd toch even gebeld (tot grote irritatie van vriend die vond dat ik overdreef) en toen wilden ze haar toch wel zien. Ze had een flesje toch leeg maar bleef gillen.
Eenmaal beneden was het groot feest. De tv was interessant en moet ons kan je heel leuk spelen. Voel ik me even in de maling genomen
Dus hap afgebeld en afgesproken te zullen bellen als ze 'verandert'.
Nu crash ik in mijn bed.
Na nog een grote

voor alle lieve kindjes. Een kroelend duimelotje, 2 poppetjes in een groot bed waarbij de grootste hele mooie krullen heeft en de jongste een heel ondeugend lachje en het mopje van Belle...dat lipje