abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135496109
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:23 schreef Spirit82 het volgende:
180x210 *)
Die willik!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:25:21 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135496122
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:23 schreef Spirit82 het volgende:
180x210 *)
_O_
pi_135496135
Ik kom ff binnenvallen. Rosalie is rond 16.00 tijdens staan omgevallen en op haar hoofd terecht gekomen. Op het laminaat. Ze ving het redelijk op maar was schijnbaar toch flink. Ik was op mijn werk.
Ze is 10 minuutjes versuft geweest, ogen wiebelen, niet gespuugd en dr hoofd kan ze goed bewegen.
Nu ligt ze al een tijdje op bed en wordt huilend wakker. Dat gebeurt vaker maar dan volstaat een klein flesje. Nu lag ze maar een beetje te sabbelen en te knabbelen maar niet drinken. Weggelegd want ze sliep weer bijna, maar wordt steeds huilend wakker.
Iemand tips?
Ik durf nu niet zo goed pcm te geven voor bijvoorbeeld hoofdpijn.
pi_135496186
Tally, je oudste heeft echt prachtige krullen en je baby heeft hele mooie, stralende ogen. :) Daar word je gelijk blij van!
pi_135496191
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:25 schreef danic het volgende:
Ik kom ff binnenvallen. Rosalie is rond 16.00 tijdens staan omgevallen en op haar hoofd terecht gekomen. Op het laminaat. Ze ving het redelijk op maar was schijnbaar toch flink. Ik was op mijn werk.
Ze is 10 minuutjes versuft geweest, ogen wiebelen, niet gespuugd en dr hoofd kan ze goed bewegen.
Nu ligt ze al een tijdje op bed en wordt huilend wakker. Dat gebeurt vaker maar dan volstaat een klein flesje. Nu lag ze maar een beetje te sabbelen en te knabbelen maar niet drinken. Weggelegd want ze sliep weer bijna, maar wordt steeds huilend wakker.
Iemand tips?
Ik durf nu niet zo goed pcm te geven voor bijvoorbeeld hoofdpijn.
Huisartsenpost bellen?
Als ze versuft is geweest zou ik dr niet durven laten slapen.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:27:19 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135496223
Ahw danic, dan ben je er nu vast niet gerust op he?

Ik zou inderdaad de huisartsenpost even bellen om het voor te leggen :Y
pi_135496254
Tjee Tally, wat een mooi duo heb je O+

Danic, ik zou even overleggen met HAP.
pi_135496258
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:26 schreef vencodark het volgende:
Tally, je oudste heeft echt prachtige krullen en je baby heeft hele mooie, stralende ogen. :) Daar word je gelijk blij van!
Ik ben echt jaloers op die krullen. En met mij meerdere :P
We krijgen idd veel opmerkingen over haar krullen en de ogen van de jongste O+
pi_135496917
Mijn vriend stuurde een berichtje toen ze net gevallen was waarop ik direct belde. Ze zat toen op schoot en ik hoorde dat ze weer heerlijk praatjes had. De rest van de avond is ook goed gegaan. Vandaar nu niet echt reden tot paniek. Ik ben net nog even teruggegaan en toen heeft ze dr fles helemaal leeggedronken.
Ik denk dat ik vannacht mijn wekker even zet om bij haar te gaan kijken.
pi_135496943
Piekie O+ O+

En Tally O+ O+

Ik ook even dan O+ O+

pi_135497059
Ow belle!! O+ O+
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:43:07 #62
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135497086
Gewoon de ha-post bellen als je het niet vertrouwd Danic. Beter een x te veel bellen dan te weinig denk ik.

Wat een mooie dames Tally!

Wie krullen wil hebben mag de mijne wel hebben, dan neem ik wel stijl haal :p .

Belle wat lieffff!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135497505
Danic wat knap dat je meisje staat *O*
En beterschap voor je meisje :*

Limone wat groeit jouw meisje goed. En je omschrijving toen ze naast die kleine baby lag :D
Wanneer willen jullie nu voor een tweede gaan. Nu het niet meer februari 2014 is?

Spirit ook al een verkouden meisje :*

LB fijn dat je meisje toch nog goed heeft geslapen *O*
En ik heb ook al een aantal keer bij de dokter gezeten voor verkoudheid en vastzittende hoest
*O* voor de 9 maanden
Wat een mooie ruime kamer. O+ Als ik dat zie wil ik ook verhuizen
L inne is trouwens ook een hele mooie naam. Past ook mooi bij haar eerste naam O+

Loj. De laatste paar uur met een baby. Gelukkig hoef ik jou maar een weekje te missen als je verhuist naar het volgende topic
Jammer dat je morgen moet werken. Vooral voor jezelf (Ow heeft er weinig erg in uiteraard). Gelukkig dat je maar een halve dag moet. En dat je telkens terugdenkt zal echt altijd blijven (als ik mijn tante en mijn moeder mag geloven)
En wat is jouw bevalling heftig geweest dat je met spoed en ks moest :*

L-E twee nachtvoedingen is goed. Als je nu nog door gaat krijgen om langer dan drie uur te slapen :D
En jouw verhaal over NietKleuter zijn mop en Stickers reactie. Dat is echt puur geluk O+ O+ O+

MvTeM die is snel met haar tandjes. Gelukkig heeft ze er geen veel last van

Piekie wat goed van je dat je weet waar MvTeM voor staat. Dat had ik dus niet bedacht :*
Ik heb de namenlijst nog niet gezien, maar mijn zus wel. Die stuurde een sms dat Riley 10 keer is gegeven bij een meisje. Maar de leukste Riley is natuurlijk van mij O+
En echt heel bijzonder van Nin en de Fosses O+
Wat een lieve foto met dat duimpje in de mond O+

Cwen beterschap voor je meisje. En haar naam ook maar zo weinig gegeven

Jeetje Tally. Dat wist ik helemaal niet. Ik ben het met Suiker eens. Bellen. :*

Spark fijn dat de test negatief was als je nog niet toe bent aan een tweede *O*

Kyara wat fijn dat jouw meisjes het zo goed doen*O*
En zielig dat J. haar voetje weer ging bloeden. :*

Pessie wat knap *O*

Welkom flowerbox. Helaas je foto's gemist

Suiker fijn dat het zo goed met F. gaat. En goed dat hij nu telkens rustig gaat zitten. Lief dat je broertje gaat oppassen. Gaan jullie iets leuks doen?

Proj. Mooie stats

Goed nieuws bubs *O*

XM ik sluit me aan bij de rest. Heb vertrouwen in jezelf en in Noor :*
En ik vind het ook zo rot om te lezen hoe onzeker je bent. :*

Spirit, ik moest ook lachen dat ze grijnsde van oor tot oor op je vraag. Fijn dat ze uiteindelijk is gaan slapen

Shandaly :* voor Femke en jou. Omdat ze vooral 's nachts verkouden is

Ik heb niet echt een slaapritueel. Soms lees ik nog wat voor. Soms douche ik. Soms zing ik. Het enige ritueel is dat ik haar flesje geef, dan haar slaapzak aandoet, dan haar kusjes geven totdat we in haar slaapkamer zijn en dan haar op bed legt en tot morgen zeggen. Soms slaapt ze meteen. Soms gaat ze nog even knuffelen met Ollie

Tally wat zielig dat je meisje zo huilt :*
Maar die foto's. O+

Danic ik zou ook de hap bellen. :*

Belle. Wat een mooie foto O+
pi_135497552
Nou ik vertrouw het eigenlijk wel. Ik zou het haar alleen wat comfortabeler willen maken, vandaar mijn vraag om tips.

En sorry dat ik niet op anderen reageer atm maar het lukt me ff niet om alles bij te houden.
Het is hier onwijs druk, vorige week huis op zijn kop door muizen, nu lekkage in de badkamer die we dus maar gelijk (even :') ) opnieuw gaan laten doen want gedateerd en als klap op de vuurpijl moet ik voor mijn werk 3 mega-opleidingen doen. En we komen er net achter dat die opleidingen alleen via de computer te doen zijn, dus geen syllabus die te printen is. Terwijl ik voor mijn werk al de gehele dag achter de computer zit :{ niet heel prettig voor de ogen dus....
pi_135497687
Danic niet verontschuldigen dat je weinig post. Is echt geen verplichting. Rot van die muizen en lekkage. En drie mega-opleidingen. Drukke tijd krijg je :*
pi_135497823
Omen, hulde voor je post _O_

Loj, nog 1 nachtje!

Belle, wat is die Nin van jullie toch een mooierd. Zullen we M en N koppelen? *;
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_135497919
Jeeeeeetje Omen :o _O_ Monsterpost! De rest van het jaar mag je uitrusten ;) :* En kusjes tot in de slaapkamer O+

Piekie *;
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:57:47 #68
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135497959
JIj bent haar moeder Danic, jij weet het beste wat goed voor je meisje is! Als jij zegt dat je het vertrouwd !

Wat een ellende met je badkamer, muizen en die opleiding.

En niet verontschuldigen idd.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:58:14 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135497986
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:51 schreef danic het volgende:
Nou ik vertrouw het eigenlijk wel. Ik zou het haar alleen wat comfortabeler willen maken, vandaar mijn vraag om tips.
Waarom dan geen pcm? Als je denkt dat dr bolletje misschien nog zeer doet... zou ik het denk ik wel doen.

En inderdaad, geen excuus nodig! Ik geloof dat ik halfdood zou zijn als ik jou was ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:59:54 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135498109
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:57 schreef bellelena het volgende:
Jeeeeeetje Omen :o _O_ Monsterpost! De rest van het jaar mag je uitrusten ;) :* En kusjes tot in de slaapkamer O+
Jaaaa dat ja!! *;
pi_135498298
Omen O+ wat een post weer! En dat nog maar een week :'(

Ik denk dat we in het najaar gaan beginnen. Mijn man is een stuk ouder dan ik en hij heeft daarom wat meer haast. Wat ik begrijp hoor, maar februari? Dat is over twee weken!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:05:07 #72
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135498433
Ik ga Omen en haar megaposts wel missen ...

Leuk Limone!
pi_135498817
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:05 schreef -mandy- het volgende:
Ik ga Omen en haar megaposts wel missen ...

Ik ook! Sowieso omdat Omen O+ maar ook omdat ik door haar posts altijd helemaal bijgelezen raak :D

Danic, iiieee muizen! Ben je er nu wel vanaf??

Limone, mag ik zo impertinent zijn om te vragen hoe oud je man dan is?
pi_135498919
Tuurlijk! Hij is 40.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:17:15 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135499214
Oh haha zo zie je maar hoe bepalend je omgeving is! Mijn eerste gedachte was, ooooooh dat valt wel mee! vrienden van mij schelen 25 jaar :+

En een aantal van mijn vrienden wordt komend jaar of volgend jaar 40 :o
pi_135499311
Ooowww ik dacht..je man is in de 50 ofzo :D
En hoe oud ben jij dan?
pi_135499531
Ik ga het babytopic ook missen. Nog 9 dagen nu. :'(
pi_135499709
Ik ben bijna 30.

Nee joh! Het valt ook hartstikke mee, maar er moet misschien wel in een wat hoger tempo doorgefokt worden ;) Deo volente hè..
pi_135499917
Jooohhh dat valt indd hartstikke mee :D Maar ik snap ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:30:54 #80
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135500235
Ohh, 40. Ik had een veel oudere leeftijd in gedachten...
pi_135501101
Ik vind t ook helemaal niet leuk, dat ik jullie moet missen! Ik mag ik hier nog wel ff een beetje blijven hangen toch? ;) sowieso tot zaterdag, want dan vieren we het pas :)

Oh en lekker PUH! Omen gaat lekker snel met mij mee naar de dreumesjes :D megaposts!! :D

XM, ik doe het gewoon zo :*

Danic :* voor de schrik, voor E en niet verontschuldigen hoor!

En de rest ben ik alweer vergeten :')

Nog ff *O* voor mezelf, laatste avond studie gehad, portfolio ingeleverd en alleen nog een eindgesprek! Dan heb ik toch mooi een studie in 1,5 jaar afgerond tijdens m'n zwangerschap en de baby tijd van Ow *O* (en stiekem alweer aan het rondkijken voor een nieuwe studie ;) )
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:44:46 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135501340
Respect Loj!!

Ik doe het je niet na iig :') Ik ben in augustus begonnen met een LOIopleiding en daar zit al vreselijk de klad in... :@
pi_135501550
Jeeeee, bijna weer nieuwe dreumes-mama's, kom naar ons, jeeeeee!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:49:33 #84
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135501676
Tuurlijk Loj!

Respect dat je dat gedaan hebt!

[ Bericht 27% gewijzigd door -mandy- op 15-01-2014 00:02:40 ]
  dinsdag 14 januari 2014 @ 22:57:03 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135502209
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef Olf het volgende:
Jeeeee, bijna weer nieuwe dreumes-mama's, kom naar ons, jeeeeee!
Lurkert! ~O> is het daar soms saai??
pi_135502377
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:57 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Het topic is redelijk sloom ja, haha. Maar 1-jarigen, die zijn fantastisch. *; Mijne kan met een bal gooien, losstaan (al kunnen sommige turbobaby's hier dat ook :+ ), zelf haar sjaal omdoen en muts opdoen, en nog allemaal coole dingen!
pi_135502515
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:58 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Waarom dan geen pcm? Als je denkt dat dr bolletje misschien nog zeer doet... zou ik het denk ik wel doen.

En inderdaad, geen excuus nodig! Ik geloof dat ik halfdood zou zijn als ik jou was ;)
Zo voel ik me ook :O
Maar ach, de muizen zijn als het goed is weg, de spullen achter de knieschotten zijn weer eens uitgezocht en die badkamer stond al op het wensenlijstje. Alleen kies ik liever zelf het moment waarop we het gaan aanpakken ;)
Ik had liever eerst een nieuwe keuken gehad...

En geen pcm is dan toch omdat ik bang ben dat mijn gevoel niet juist is. En dat ze dan toch versuft is en ik dat vererger met pcm. Volgens de hap is dat niet mogelijk omdat het alleen koortsverlagend en pijnbestrijding is.
Ik heb dus idd toch even gebeld (tot grote irritatie van vriend die vond dat ik overdreef) en toen wilden ze haar toch wel zien. Ze had een flesje toch leeg maar bleef gillen.
Eenmaal beneden was het groot feest. De tv was interessant en moet ons kan je heel leuk spelen. Voel ik me even in de maling genomen ):O
Dus hap afgebeld en afgesproken te zullen bellen als ze 'verandert'.

Nu crash ik in mijn bed.

Na nog een grote O+ voor alle lieve kindjes. Een kroelend duimelotje, 2 poppetjes in een groot bed waarbij de grootste hele mooie krullen heeft en de jongste een heel ondeugend lachje en het mopje van Belle...dat lipje O+
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:05:09 #88
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135502675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:59 schreef Olf het volgende:

[..]

Het topic is redelijk sloom ja, haha. Maar 1-jarigen, die zijn fantastisch. *; Mijne kan met een bal gooien, losstaan (al kunnen sommige turbobaby's hier dat ook :+ ), zelf haar sjaal omdoen en muts opdoen, en nog allemaal coole dingen!
Sjaal omdoen vind ik ook echt knap! :o

En staande nietmeerbaby! *O* lijkt me zo gek om te zien!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 23:05:28 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135502695
Faaleditquote :X

Ik lig al in bed :')
pi_135503856
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:57 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Sinds afgelopen zaterdag is het daar heul saai!

Omen ga ik ook missen :Y

Verder niet bijgelezen want kotsend kind ( ;( )

Wel mooie foto's van tally's kopietjes met hun mooie haren en mooie Nin O+
pi_135508692
Loj gefeliciteerd met Ow *O*

Olf zelf de sjaal omdoen is goed *O*

Ik lurk soms mee in het dreumestopic al. Nog 8 dagen nu.
pi_135508801
Er is er één jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Owwwwww *O* *O*
Van harte gefeliciteerd met je dreumes Loj!
pi_135508838
Vandaag was een jaar geleden m'n laatste werkdag..... ;)

Oja

En Ow is geboren *O* *O* *O*
Ik heb vannacht al op het tijdstip dat hij is geboren mogen knuffelen :D

Nu werken, spam volgt later :)
pi_135508882
Spam!!! Gefeliciteerd Loj!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_135508967
Hiep hiep hoera! Wat lief dat je m al op z'n geboortetijd kon knuffelen ;)
pi_135508983
Loj gefeliciteerd met Ow *O* je kleine grote dreumes *O*
pi_135509162
Loj gefeliciteerd met je kleine grote, een heuse dreumes nu.
pi_135509199
Wow echt ongelooflijk, nu al 1??? Gefeliciteerd Loj!! *O*
pi_135509271
Gefeliciteerd Loj!!
pi_135509479
Wat gaat het toch snel. Ow alweer een jaar O+
Van harte gefeliciteerd kleine Ow! En natuurlijk van harte moeder Loj!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')