Danic wat knap dat je meisje staat

En beterschap voor je meisje

Limone wat groeit jouw meisje goed. En je omschrijving toen ze naast die kleine baby lag

Wanneer willen jullie nu voor een tweede gaan. Nu het niet meer februari 2014 is?
Spirit ook al een verkouden meisje

LB fijn dat je meisje toch nog goed heeft geslapen

En ik heb ook al een aantal keer bij de dokter gezeten voor verkoudheid en vastzittende hoest

voor de 9 maanden
Wat een mooie ruime kamer.

Als ik dat zie wil ik ook verhuizen
L inne is trouwens ook een hele mooie naam. Past ook mooi bij haar eerste naam

Loj. De laatste paar uur met een baby. Gelukkig hoef ik jou maar een weekje te missen als je verhuist naar het volgende topic
Jammer dat je morgen moet werken. Vooral voor jezelf (Ow heeft er weinig erg in uiteraard). Gelukkig dat je maar een halve dag moet. En dat je telkens terugdenkt zal echt altijd blijven (als ik mijn tante en mijn moeder mag geloven)
En wat is jouw bevalling heftig geweest dat je met spoed en ks moest

L-E twee nachtvoedingen is goed. Als je nu nog door gaat krijgen om langer dan drie uur te slapen

En jouw verhaal over NietKleuter zijn mop en Stickers reactie. Dat is echt puur geluk

MvTeM die is snel met haar tandjes. Gelukkig heeft ze er geen veel last van
Piekie wat goed van je dat je weet waar MvTeM voor staat. Dat had ik dus niet bedacht

Ik heb de namenlijst nog niet gezien, maar mijn zus wel. Die stuurde een sms dat Riley 10 keer is gegeven bij een meisje. Maar de leukste Riley is natuurlijk van mij

En echt heel bijzonder van Nin en de Fosses

Wat een lieve foto met dat duimpje in de mond

Cwen beterschap voor je meisje. En haar naam ook maar zo weinig gegeven
Jeetje Tally. Dat wist ik helemaal niet. Ik ben het met Suiker eens. Bellen.

Spark fijn dat de test negatief was als je nog niet toe bent aan een tweede

Kyara wat fijn dat jouw meisjes het zo goed doen*O*
En zielig dat J. haar voetje weer ging bloeden.

Pessie wat knap

Welkom flowerbox. Helaas je foto's gemist
Suiker fijn dat het zo goed met F. gaat. En goed dat hij nu telkens rustig gaat zitten. Lief dat je broertje gaat oppassen. Gaan jullie iets leuks doen?
Proj. Mooie stats
Goed nieuws bubs

XM ik sluit me aan bij de rest. Heb vertrouwen in jezelf en in Noor

En ik vind het ook zo rot om te lezen hoe onzeker je bent.

Spirit, ik moest ook lachen dat ze grijnsde van oor tot oor op je vraag. Fijn dat ze uiteindelijk is gaan slapen
Shandaly

voor Femke en jou. Omdat ze vooral 's nachts verkouden is
Ik heb niet echt een slaapritueel. Soms lees ik nog wat voor. Soms douche ik. Soms zing ik. Het enige ritueel is dat ik haar flesje geef, dan haar slaapzak aandoet, dan haar kusjes geven totdat we in haar slaapkamer zijn en dan haar op bed legt en tot morgen zeggen. Soms slaapt ze meteen. Soms gaat ze nog even knuffelen met Ollie
Tally wat zielig dat je meisje zo huilt

Maar die foto's.

Danic ik zou ook de hap bellen.

Belle. Wat een mooie foto