Nee. Ik heb het net voor de zekerheid nog even gevraagd maar het enige wat ik krijg is een grijns van oor tot oorquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het net voor de zekerheid nog even gevraagd maar het enige wat ik krijg is een grijns van oor tot oor
[..]
Nee. Ik heb het net voor de zekerheid nog even gevraagd maar het enige wat ik krijg is een grijns van oor tot oor
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iets te heftig nu. Kom er nog wel op terug...
Dit dus!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:49 schreef Shandaly het volgende:
We bedoelen het allemaal goed he, zie dit niet als een aanval... Ik zou willen dat we iets konden zeggen of doen waardoor jij geholpen zou zijn...
Dat hoeft vriendlief hier niet te proberenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:47 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik haar in bed leg zet ze het op een brullen. Mijn man zou het net van me overnemen want ik waa het zat. Wat doet die kneus, legt haar in bed en trekt de slaapkamer deur dicht en gaat zitten gamen![]()
We wonen dus in een tweekamerwoning met een glazen wand tussen de woon en slaapkamer. Ja, lekker rustgevend inderdaad schat, dank je.... Hhhnngggrrrr![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Juud-- het volgende:
Sowieso, mannen en kind naar bed brengen.![]()
Mijn bedritueel: beetje rustig poedelen in badje, insmeren met olie, pyjama aan, fles drinken, naar bed.
Bedritueel van man: golfslagbad, insmeren met olie en daarna kriebelen, pyjama aan, lamp gedag zeggen (E. met haar gezicht voor de lamp: LEUK HE E., KIJK DAN HOE MOOOIII!!! en E. maar lachen en glimmen), fles drinken, nog een beetje geinen in bed.
Dus.
Ik ook, papa en baby zijn dikke vriendenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]Herkenbaar. Ergens vind ik dat ook wel heel
Dit!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]Herkenbaar. Ergens vind ik dat ook wel heel
Is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:51 schreef Juud-- het volgende:
Sowieso, mannen en kind naar bed brengen.![]()
Mijn bedritueel: beetje rustig poedelen in badje, insmeren met olie, pyjama aan, fles drinken, naar bed.
Bedritueel van man: golfslagbad, insmeren met olie en daarna kriebelen, pyjama aan, lamp gedag zeggen (E. met haar gezicht voor de lamp: LEUK HE E., KIJK DAN HOE MOOOIII!!! en E. maar lachen en glimmen), fles drinken, nog een beetje geinen in bed.
Dus.
Jongeeeeeequote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:04 schreef Spirit82 het volgende:
Zeg ga je nou over mij heen vallen??ik bedoelde ook niet dat ze gebasht wordt ofzo, maar als het al zon gevoelig onderwerp is en ineens zeggen heel veel mensen tegelijk er iets over dan kan je daar flink emotioneel van worden.
Dat is het nou net... we proberen allemaal krampachtig niet over haar heen te vallen, maar wél haar te overtuigen dat het best goed gaat met Noor... en dat is lastig aangezien ze er zelf bijna door geobsedeerd is dat Noor perse zoveel moet eten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
Wb XM, volgens mij weet ze wel dat iedereen het hier goed bedoelt, maar als ineens 10 man tegelijk over je heen valt is dat best kut.
Die dikke van mij ook niet. Maar er is iets. En wat weet ik niet. Ik zie geen tandjes die op doorkomen staan. Ze heeft volle luiers met van alles en nog wat. Ze heeft onwijs veel gegeten dus honger is het ook niet. Maar het is nu alleen maar huilen huilen en huilen. En dan niet normaal huilen nee het is net een sirene. En dan onwijs hard snikken. Op mn buik liggen is het enige wat lijkt te helpen dus ik gooi het op buikpijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoeft niet allemaal kusje kroel te zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef L-E het volgende:
Dit is een topic met allemaal volwassenen. Ik vind dat je best eerlijk iets mag zeggen, misschien zijn we hier wel te veel bezig met niet over elkaar heen vallen. Zachte heelmeesters, enzo.
Dat denk ik ook wel eens. Alleen is 'kritiek' op de manier waarop je vormgeeft aan het moederschap, best moeilijk aan te horen. En face2face komen dingen meestal beter over dan via tekst dus dan is het best moeilijk om precies en genuanceerd iets te typen, zonder dat iemand zich daardoor gekrenkt voelt..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef L-E het volgende:
Dit is een topic met allemaal volwassenen. Ik vind dat je best eerlijk iets mag zeggen, misschien zijn we hier wel te veel bezig met niet over elkaar heen vallen. Zachte heelmeesters, enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dat wil ik ook! Wij hebben een 1.40m bedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:18 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoor, wij hebben een megabed!! Desnoods pas ik overdwars aan het voeteneind
Zoë vroeg datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:22 schreef Shandaly het volgende:
Ow lekker! Dat staat ook nog op mijn wensenlijstje voor ons eventuele nieuwe huis... grotere slaapkamer, zodat er een groter bed past...
Over huizen gesproken.. ik zag vanochtend nog een prachtige foto van E. van LB in een mooi, nog leeg huis.. wat een sfeer zat er in dat plaatje!
Tally! Wat lief!Vroeg ze dat echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |