abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135509566
Loj, gefeliciteerd!! *G*
en straks spam... yay!

Om de tijd door te komen alvast een vers fotootje van mijn meiske vanochtend

2/3 jarig... Alweer 8 maanden vandaag!
pi_135509641
Loj, gefeliciteerd met je Ow! *O*

Oke, mijn baby kwam vannacht pas om 3:00 voor de eerste voeding, watgebeurterallemaal?!
pi_135509733
Shandaly O+ Ik dacht trouwens dat je was gestopt met bv, of heb ik dat helemaal verkeerd onthouden?
pi_135509830
Loj, gefeliciteerd met je dreumes!

En Shandaly, wat een mooi plaatje zo. Lekker ontspannen aan de borst. En die handjes O+
pi_135509928
:* Danic, hoe is het vannacht gegaan met je meiske?

*O* Hoera, Ow is vandaag voor het eerst jarig O+ Gefeliciteerd! Enne, fotospamoverzicht?!

Ohhh Shandaly O+ Wat een mupke! Prachtige foto! Ik vond d'r ook zo mooi in het echt O+

Vandaag zijn F. van Suiker en Nin 9 maanden!

L-E, lekker! Hier lijkt het (voorzichtig) ook rustiger weer te worden 's nachts. Vannacht twee nachtvoedingen en verder rustig geslapen :Z Hoop dat de lijn zich hier ook voort gaat zetten!
pi_135510278
Belle, lief dat je het vraagt. De nacht is goed gegaan. Niet anders dan anders eigenlijk. Om 07.00 wakker en flesje gedronken en daarna spelen. Maar toen was ze wel uit haar hum en heeft 3 golven melk eruit gespuugd. Ze ligt nu sinds 08.30 te slapen. Ik ga straks even bij haar kijken.
Vond het spugen toch wel gek, ondanks dat ze dat gisteren niet had.
Nou ja, ik hou haar vandaag gewoon wat extra in de gaten. Zieltje
pi_135510321
Hiep Hoera! Loj gefeliciteerd met Ow! w/

Wat een mooie foto Shandaly O+ EN *O* voor de 8 manden!

En *O* voor F en Nin, 3/4 jaar oud!

*O* voor de goede nachten van L-E en Belle! Hier lijken ze vooral de late avondvoeding over te slaan.

Goed in de gaten houden Danic.
pi_135510551
Kyara jouw onderschrift :D
pi_135510608
Gefeliciteerd met Ow, Loj! *O*

Danic, je zielige meiske. In de gaten houden ja!

Shandaly, wat lief!

*O* voor de goede nachten van belle en LE! Volgens mij hebben Sticker en Nin het doorgegeven aan Ellie... Elke 1,5 uur wakker. Ik begin een beetje op te raken... Herkent iemand dit bij 4,5 maand?
Home is where the O+ is...
pi_135510646
ja, en bij ons duurde dat tot afgelopen maand :@
Maar het werd wel beter hoor, om de 2 uur :')
Maar dit wil je vast niet lezen......
pi_135510850
Is ze niet gewoon aan het regelen Cwen?
pi_135510932
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:57 schreef Kyara het volgende:
ja, en bij ons duurde dat tot afgelopen maand :@ hij 9 maanden was.
Maar het werd wel beter hoor, om de 2 uur :')
Maar dit wil je vast niet lezen......

^^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ons enigszins hielp, was hem halverwege de nacht bij ons in bed nemen. Dan hoefde ik er niet steeds uit en de mini sliep dan wel iets rustiger.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135510952
Sowieso bij nachtvoedingen samen slapen, steeds uit bed lijkt me de hel :@
pi_135510977
Hier moet dat dus. Ik kan ze niet allebei naast me hebben liggen. Dan gaan ze echt klooien.
pi_135511043
Ze hebben hier trouwens de grootste lol met het gordijn. Doet me denken aan een docu waarin je zag dat tweelingen dat zo fijn vonden omdat dat doet denken aan de baarmoeder (spelen met vliezen ertussen). Ik vond dat toen al zo mooi en zo bijzonder en nu doen de mijne het ook :'( O+ :'( O+
En ze moeten zo hard lachen dat M ook mee moet lachen O+
pi_135511045
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:10 schreef Kyara het volgende:
Hier moet dat dus. Ik kan ze niet allebei naast me hebben liggen. Dan gaan ze echt klooien.
Eentje tussen jou en je man, en eentje in de cosleeper?

Hier wordt ook wel gekeet en geklooid inderdaad. En dat is er maar een. :')
pi_135511105
Maar Cwen, mijn ervaring is dat elke 1,5 uur willen eten alleen voorkomt tijdens regeldagen. (En in het prille begin omdat hij nog zo piepklein was, maar dat is de gemiddelde pasgeborene niet dus dat laat ik even buiten beschouwing) Daar omheen was het elke 2,5 a 3 uur geloof ik. En dat wordt nu, met bijna 9 maanden, dus pas iets minder. Lijkt het.
pi_135511111
Co-sleeper past hier helaas niet. Dat heb ik bij M al opgemeten.

Maar goed, zo ver is het ook niet lopen en ze zijn er inmiddels wel aan gewend :+
pi_135511200
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:09 schreef L-E het volgende:
Sowieso bij nachtvoedingen samen slapen, steeds uit bed lijkt me de hel :@
Ik sliep er zelf minder goed door, omdat ik lang in dezelfde houding 'moest' blijven liggen en dan eigenlijk net niet lekker lag. Dus daarom half-om-half ;).

Nu hoef ik het niet meer te proberen, bij ons in bed. Dan gaat meneer echt keten.

Shandaly, wat een prachtige foto! O+ O+

Loj, gefeliciteerd met je dreumes! Kom maar mee naar het volgende topic, het is daar ook best gezellig :Y.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135511241
Ik heb wel het geluk dat ik makkelijk slaap met een kind op me. Laatst ben ik in slaap gevallen toen de oudste (>20kg) op me lag. Een talent, I haz it!
pi_135511269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef L-E het volgende:
Maar Cwen, mijn ervaring is dat elke 1,5 uur willen eten alleen voorkomt tijdens regeldagen. (En in het prille begin omdat hij nog zo piepklein was, maar dat is de gemiddelde pasgeborene niet dus dat laat ik even buiten beschouwing) Daar omheen was het elke 2,5 a 3 uur geloof ik. En dat wordt nu, met bijna 9 maanden, dus pas iets minder. Lijkt het.
Mijn mini was overdag veel te druk om te drinken, continu afgeleid. Dat haalde hij dus 's nachts in.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_135511567
Ik ben zelf wasbare billendoekjes aan het maken. Hoezo mijn leven is kneuterig? :{w
pi_135511577
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:16 schreef L-E het volgende:
Regeldagen... Niet verwacht dat ik die nog zou meemaken (tot nu is het alleen maar regelen naar beneden geweest, zeg maar). Maar idd, wie weet, hoewel ze er overdag 2,5-3 uur tussen laat nu en we eindelijk teruggingen van 12 naar 8-10 voedingen per dag. Nu ja, gaat wel weer voorbij.

Ze slaapt in haar eigen bed, maar wel naast me. Tussenin zie ik niet zitten.

En aangezien ze eerst prima sliep, hoop ik dat het niet nog 7 maanden duurt :).
Home is where the O+ is...
pi_135511669
Regelen naar beneden?
pi_135511676
Hoe LE?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')