Lengte is even belangrijk als gewicht. Want in een groep 2 stoel zitten ze in de gordels van de auto. En bij een aanrijding moet er wel genoeg van het kind zijn om de gordel in zijn gordels top te laten schieten. Als dat niet gebeurt..quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef Fieder het volgende:
Danic dat is zeker lastig! Je zou denken dat bovenkant hoofd belangrijker is dan gewicht. Maar 4 kilo is ook best een verschil.
De maxicosi was gewoon echt te klein geworden dus hij moest wel over, hij vindt t heel leuk dat hij nu alle lampjes van t dashboard kan zien.wij hebben de maxicosi axiss gekocht, echt een aanrader!! Die kun je een kwartslag naar de deur toe draaien, superhandig.
Hoe gaan jullie om met zo'n 'driftbui'? Mijn eerste reactie is negeren, maar of dat goed is?
ze zijn pas te klein in lengte als de oren boven de bovenkant komen. klinkt alsof ze nog prima past.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:59 schreef danic het volgende:
[..]
Lengte is even belangrijk als gewicht. Want in een groep 2 stoel zitten ze in de gordels van de auto. En bij een aanrijding moet er wel genoeg van het kind zijn om de gordel in zijn gordels top te laten schieten. Als dat niet gebeurt..
Maar ik ga zo met Eva naar de winkel zodat ze kan zitten in de stoelen. Was de vraag van de verkoper. Dan kon hij het zelf beoordelen. En kijken of er geen groep 2 stoelen zijn met eigen gordels..
Femke slaapt 's nachts van ongeveer 18:30 tot 7:00, ochtendslaapje van 9:30 tot 11:30 en dan in de middag van 14:00 tot 16:00/16:30. En dit alles verschuift ook wel eens een uurtje, en op maandag slaan we het ochtendslaapje over ivm zwemmen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Hoeveel slapen de kindjes van 8 maanden ongeveer?
Wauw... Da's twee centimeter kleiner dan Femke, maar wel anderhalf kilo zwaarder!quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:45 schreef bellelena het volgende:
Danic
Nog even de 9 maanden stats van Nin: 66cm bij 8400gram
Ze is er ook nog niet te klein voor. Maar ik heb er ook weinig zin in om nog een groep 1 stoel te kopen als dat maar voor een half jaartje zou zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef As1981 het volgende:
[..]
ze zijn pas te klein in lengte als de oren boven de bovenkant komen. klinkt alsof ze nog prima past.
eerder dan 15 kilo word echt niet aangeraden. wij hebben hetzelfde probleem. maar Yaro past echt nog prima in de groep 1 stoel. ik kan me niet voorstellen dat eva groter is dan Yaro.
en verder zag ik mooie stats. wat is E lang zeg.
en nin juist weer klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |