abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135561398
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef Fieder het volgende:
Danic dat is zeker lastig! Je zou denken dat bovenkant hoofd belangrijker is dan gewicht. Maar 4 kilo is ook best een verschil.
De maxicosi was gewoon echt te klein geworden dus hij moest wel over, hij vindt t heel leuk dat hij nu alle lampjes van t dashboard kan zien. :P wij hebben de maxicosi axiss gekocht, echt een aanrader!! Die kun je een kwartslag naar de deur toe draaien, superhandig.

Hoe gaan jullie om met zo'n 'driftbui'? Mijn eerste reactie is negeren, maar of dat goed is?
Lengte is even belangrijk als gewicht. Want in een groep 2 stoel zitten ze in de gordels van de auto. En bij een aanrijding moet er wel genoeg van het kind zijn om de gordel in zijn gordels top te laten schieten. Als dat niet gebeurt.. :X

Maar ik ga zo met Eva naar de winkel zodat ze kan zitten in de stoelen. Was de vraag van de verkoper. Dan kon hij het zelf beoordelen. En kijken of er geen groep 2 stoelen zijn met eigen gordels..
pi_135561760
Danic :*, lastig!

Spark, sorry, kan je niet helpen :). Ellie slaapt op een dag gewoon minder dan E :o.

Kyara, wat sneu voor J! Fijn dat ze nu weer ok is. Hoe is het met M en jouzelf?

Fieder, geen tips, wel succes gewenst ;)

Annie, fijn dat je het met je vriend kon bespreken en dat er een oplossing komt!

Belle, mooie stats!

Wij waren vandaag ook naar het cb, dus ook Ellie's stats: 7850 gram bij 67,2 cm :D. Stevige baby O+

[ Bericht 5% gewijzigd door Cwen op 16-01-2014 15:17:41 ]
Home is where the O+ is...
pi_135561916
Nou inderdaad! Maar ook een lange, dus mooi in verhouding hoor. Nog even en ze is Rosalie voorbij :D
pi_135561943
Danic, ik ben benieuwd wat de winkelmeneer zegt!

Mooie curves Cwen :)
pi_135561963
Ellie is gewoon zwaarder dan Sticker :D
pi_135562502
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef L-E het volgende:
Ellie is gewoon zwaarder dan Sticker :D
Lol! Wat weegt Sticker nu, LE?
pi_135562662
Exact weet ik niet, want we zijn al lang niet meer op het cb geweest. Maar volgens onze gewone weegschaal hangt hij rond de 7,5 kilo. Bij iets van 68 cm.
pi_135562673
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:59 schreef danic het volgende:

[..]

Lengte is even belangrijk als gewicht. Want in een groep 2 stoel zitten ze in de gordels van de auto. En bij een aanrijding moet er wel genoeg van het kind zijn om de gordel in zijn gordels top te laten schieten. Als dat niet gebeurt.. :X

Maar ik ga zo met Eva naar de winkel zodat ze kan zitten in de stoelen. Was de vraag van de verkoper. Dan kon hij het zelf beoordelen. En kijken of er geen groep 2 stoelen zijn met eigen gordels..
ze zijn pas te klein in lengte als de oren boven de bovenkant komen. klinkt alsof ze nog prima past.
eerder dan 15 kilo word echt niet aangeraden. wij hebben hetzelfde probleem. maar Yaro past echt nog prima in de groep 1 stoel. ik kan me niet voorstellen dat eva groter is dan Yaro.

en verder zag ik mooie stats. wat is E lang zeg.
en nin juist weer klein O+
pi_135562915
Wow, je grote dame Cwen! Maar ze kan ook al echt goed zitten O+

Nin is iets afgevallen tov de vorige keer, maar ze had (en heeft) een goeie verzameling spekkies, dus dat is niet zo heel erg.

Spark, hier doet ze soms 1 en soms 2 keer een slaapje overdag. Als ze lang uitslaapt, dan is ze meestal pas rond een uur of 1 's middags moe en slaapt ze tot een uurtje of 3. Als ze een keertje iets minder lang uitslaapt, dan is ze rond 11-12 uur moe en slaapt ze tot een uurtje of 1. Ze doet dan nog een extra middagslaap zo rond een uur of 3 a 4. 's Avonds gaat ze om 7 uur naar bed en doorgaans wordt ze 's ochtends rond 8:30-9:00 uur wakker. Ze heeft haar ochtendslaapje laten vallen toen ze net 8 maanden was ook. Opeens bleef ze gewoon wakker tot het middaguur! Nu schommelen we er dus soms nog een beetje tussenin ;)

Fieder, ik sluit me aan bij L-E. Als Nin zich niet fijn voelt, dan proberen we altijd de situatie zo te veranderen dat ze wel weer blij is. Dus we kijken naar wat de storing is en hoe we dat kunnen wegnemen of veranderen. Dat werkt eigenlijk altijd en als ze echt overstuur is, dan gaat ze in de draagdoek.
pi_135563607
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Hoeveel slapen de kindjes van 8 maanden ongeveer?
Femke slaapt 's nachts van ongeveer 18:30 tot 7:00, ochtendslaapje van 9:30 tot 11:30 en dan in de middag van 14:00 tot 16:00/16:30. En dit alles verschuift ook wel eens een uurtje, en op maandag slaan we het ochtendslaapje over ivm zwemmen.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:45 schreef bellelena het volgende:
Danic :*

Nog even de 9 maanden stats van Nin: 66cm bij 8400gram O+
Wauw... Da's twee centimeter kleiner dan Femke, maar wel anderhalf kilo zwaarder! :o Waar laat ze het? Je ziet het er niet aan af...

En Elli ook al.. We hadden het natuurlijk op de meet al gevoeld, maar toch apart dat een kindje half zo oud bijna een kilo zwaarder is...

Mijn veertje... O+
pi_135564065
Je hebt een mooi fijn poppetje Shandaly! Net als Riley van Omen!

Nin heeft 'lood in d'r billen' zoals we dat altijd noemen :D
pi_135564113
:D leuke uitdrukking
pi_135564434
Bedankt voor alle tips! Eens kijken woe we dat gaan doen. Ze slaapt niet in de wagen, dan gaat ze vooral huilen. Het eerste slaapje laten vervallen om samen te voegen lukt denk ik niet, volgens mij komt ze dan vooral omdat ze honger heeft want als we haar in bed leggen slaapt ze daarna direct verder. Ik kan wel eens kijken of ik haar slaapje van 11 uur kan uitstellen tot na de papfles tussen de middag, in de hoop dat ze dan inderdaad een langere slaap doet.
Mevrouw is hier net eindelijk in slaap gevallen _O_ Ze werd om 9 uur wakker vanochtend en daarna faalde iedere poging van in bed leggen. Huilen en huilen ;( Uiteindelijk een zetpil gegeven en nog wat laten drinken en toen viel ze na een paar keer de speen geven in slaap. Voor een kwartier en toen huilde ze weer. En drinken gaat ook al zo top. 70, 50 en 25 cc zijn er al voorbij gekomen vandaag. Misschien een aankomend tandje of de 8 maanden sprong (sprongen, ik haat dat woord maar het klopt hier altijd precies :r)

Cwen, wauw! Ik zag dat filmpje waarin ze al bezig was stabiliteit te vinden en dan dit. Ze gaat E. dadelijk voorbij met alles joh :o

En Nin gaat ook goed joh! O+
E.
pi_135564567
Klinkt alsof ze inderdaad niet helemaal lekker in d'r velletje zit Spark :* Meestal lossen de slaap-issues hier vanzelf wel weer op, een paar dagen dat ze dan overgaat in een nieuw ritme en dan zijn de puzzelstukjes weer op z'n plek. En er zijn ook wel eens korte periodes dat het inderdaad net niet helemaal past, maar ook dat is meestal maar van korte duur.
pi_135565340
Soms is het ook even zoeken wat werkt en wat belle ook zegt, soms past het even niet en dan is het gewoon je kind volgen. Ik heb de meiden ook wel eens om 5 uur in bed gelegd voor 45 minuten. Was net genoeg om het te redden.
pi_135569205
Wow, de kilo's vliegen me hier om de oren. ;) Mini flobo is vandaag na een week ook weer gewogen; 3390 gram. 180 gram gegroeid! *O* Kan me nu nog niet voorstellen dat ze ooit 8 kilo gaat wegen.

Oh en vanmiddag prima gegaan met mc in de auto naar school. Yeah mijn wereld is weer.wat groter.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_135569602
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef As1981 het volgende:

[..]

ze zijn pas te klein in lengte als de oren boven de bovenkant komen. klinkt alsof ze nog prima past.
eerder dan 15 kilo word echt niet aangeraden. wij hebben hetzelfde probleem. maar Yaro past echt nog prima in de groep 1 stoel. ik kan me niet voorstellen dat eva groter is dan Yaro.

en verder zag ik mooie stats. wat is E lang zeg.
en nin juist weer klein O+
Ze is er ook nog niet te klein voor. Maar ik heb er ook weinig zin in om nog een groep 1 stoel te kopen als dat maar voor een half jaartje zou zijn.
Maar we zijn er waarschijnlijk al uit. We kopen een cabino groep 1+2. Das een iets grotere stoel dus daar gaat eva dan is. Is wel vanaf 9 kg al. Ze heeft groeiruimte zat om tot 15 kg daarin door te gaan, omdat daar de gordels nog een stand omhoog kunnen en in haar huidige stoel niet. Daarna kan ze door naar het groep 2 deel. En dan kan Rosalie in haar huidige groep 1 stoel, want daarin zit voor eva geen doorgroei ruimte meer qua gordels.
pi_135575104
De spam!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135575410
Nin is net zo groot als Riley. :o

Mooie stats Cwen

Spark :*

Loj O+
Mooie spam O+
pi_135575462
Loj, je plaatst de link tussen deze tekst: [img]linkje[/img].

Of werkt dat niet? En die foto's zijn O+

Oh, en Ellie heeft nog iets nieuws: pffffrt! Hilarisch om te horen en al het speeksel te zien! _O-
pi_135575814
Ow Ow Ow! Wat een mooie spam! heerlijk ventje Loj!

Wat een mooie stats komen er voorbij :)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 05:47 schreef Omentielvo het volgende:

Mabawa hoe gaat het met jou?
O+
Gaat goed hier. De ene dag komt M. elk uur en de andere dag weet ik niet wat me overkomt en laat hij er rustig 3 uur tussen. Ik nestel me nog steeds gewoon op de bank met een hoop lekkers als hij zo'n elkuureenslokje-dag heeft. Ik wil wel proberen vanaf volgende week om hem overdag in zijn ledikantje in zijn kamer te leggen. 's nachts ligt hij nog lekker naast me uiteraard. Maar overdag staat in onze kamer het raam open en is het kkkkoud.
Uitslag is eindelijk zo goed als weg, zn huid begint er normaal uit te zien gelukkig. Verder kletst en lacht hij veel, echt heerlijk O+
Af en toe met geluid erbij. Hij wordt al zo groot! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Mabawa. op 16-01-2014 20:24:42 ]
pi_135575916
Mabawa O+
pi_135575998
Loj O+ Wat lijkt ie al veel op zichzelf als mini-babytje! O+ Hele leuke spam, een nog leuker eerste jaar en op naar nog veel meer avonturen!

Omen, Riley is ook zo'n lief klein popje! Net als jij!

Cwen, whehe, leuk is dat ja :D

Mabawa, ik heb het gemist over de uitslag, maar fijn dat het echt wegtrekt nu! En wat lief he, om dat 'stemmetje' zo te horen O+
pi_135576458
Oh Ow! Die eerste bruiloft is supercute! :D O+
pi_135576460
Loj wat een goeie spam!
En Mabawa wat klink je verliefd O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')