abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135520068
Oh ikke! Wat kijkt hij al vastberaden! O+

aapieannie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135520090
Ikke, welkom, wat een schatje!

Annie :*. Dat is zo naar :(

Oh, en op verzoek een filmpje: Ellie kan dus zelf zitten (zo'n beetje dan hè)!
http://i1193.photobucket.(...)b4be_zps5f4a3b72.mp4
Home is where the O+ is...
pi_135520099
Heftig Pessie. Eens met L-E, minus de stoofschotels dan.

Meiden hebben gister voor het eerst boerenkool gegeten. Ze vonden het heel lekker en het heeft ook geen problemen opgeleverd.

Sterkte aapieannie -O-
pi_135520227
Welkom Ikke! En welkom MamavanTenM ofzoiets, had ik nog niet gedaan :D

aapie, wat een toestanden. Ik kan heel slecht tegen financieel gedoe, wat inhoudt dat ik tot op het neurotische af met regelmaat onze budgettering weer bekijk. Wat Limone zegt, een belrondje en goodwill tonen levert vaak wel iets op. Zij willen uiteindelijk ook gewoon dat de rekeningen worden betaald, net als jullie. Succes!
pi_135520422
Ik bedenk met net ineens dat ik hier nog nooit de foto's van Dex heb laten zien.
Morgen alweer 16 weekjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135520460
Cwen wat een schatje O+ en die geluidjes :D *smelt* Mijn hondjes vonden de geluidjes ook erg interessant haha

Flobo van wanneer is jou meisje ook alweer? Ik heb het wel gelezen in z&g maar mijn geheugen is nog niet zoals het is geweest ;)
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:55:58 #157
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135520478
Welkom Ikke!!! Wat een mooi mannetje heb je daar!

En Ymme, die bovenste en onderste foto's zijn zo schattig!

Verder niet echt bijgelezen, vanavond ga ik sociaal reageren op alles
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135520534
Oh Cwen, wat knap! Wat heeft ze ook al een goede balans!
Weer zo'n snelle die met 6 maanden loopt ;)

Ymme, lieve foto's! O+
pi_135520813
Cwen! Wat knap zeg, bizar O+ Ze doet me met dat haar denken aan Ellie uit Ice Age op de een of andere manier :D Is Ellie haar werknaam hier of heet ze echt zo eigenlijk?
pi_135521277
Ikke, mijn meisje is van 1 januari. Jij was op 30 december bevallen, toch?

Toen lag ik in het ziekenhuis tm 3 januari. -O-
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_135521460
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:03 schreef L-E het volgende:
Cwen! Wat knap zeg, bizar O+ Ze doet me met dat haar denken aan Ellie uit Ice Age op de een of andere manier :D Is Ellie haar werknaam hier of heet ze echt zo eigenlijk?
Ellie is de werknaam - ze heet Elinor :). Niet heel onlogisch dus ;) en idd, snap wat je bedoelt! :D ze is ook een soort mammoet ;).
pi_135521596
Kan filmpje niet zien, cwen.

Ooh, dex is al echt veranderd ymme!
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:56:34 #163
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135522837
Wat een rot nieuws Pessie. Bah! Dat soort nieuws doet mij ook veel tegenwoordig.

--

SPOILER
--

Ohhh Ellie! Ik word blij van dat filmpje. Die geluidjes. O+

--

En ik vergeet nog wat.

Edit:

Oh ja! Hoi Ikke!

En ik zag leuke foto's van Dex. Hij is veel veranderd zeg!
pi_135523139
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:23 schreef flowerbox het volgende:
Kan filmpje niet zien, cwen.

Ooh, dex is al echt veranderd ymme!
Doet de link het niet?

Ymme, wat een leukerd is Dex! O+
pi_135523574
Hoi! Ik ben alles vergeten wat ik heb gelezen :@ Dit is niet mijn dag :(

Ik vroeg me af wanneer de oudere baby moeders overgingen op eten met de pot mee, volledig. Isa eet al veel mee, maar vanavond eten we bijvoorbeeld zo'n wereldgericht van Knorr en dat durf ik nog niet aan. Nou is ze natuurlijk pas net geboren (8,5 mnd), maar hoe oud waren/zijn jullie baby's als ze dit soort dingen wel mee eten?
Sarcasme. Herken het.
pi_135523779
Ik haak ook weer aan :W
pi_135523883
Fieder, lang niet meer gezien. Hoe gaat het? Of was jij ook met een experiment bezig?
pi_135524592
Haha nee hoor.
L is flink ziek geweest dus ik was dag en nacht in de weer... Gelukkig is hij alweer bijna opgeknapt.
En ma, di en wo werk ik, dan kom ik er ook niet aan toe om te reageren.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:47:41 #169
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_135524625
Dex wat een liefje

Ellie wat knap S. Maakt wel heel de dag de beweging om zo overeind te komen maar dat lukt niet _O-

Pessie wat een naar verhaal, zulke dingen komen nu ik zelf moeder ben en stuk harder aan.

En welkom ikke!
pi_135524730
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef Fieder het volgende:
Haha nee hoor.
L is flink ziek geweest dus ik was dag en nacht in de weer... Gelukkig is hij alweer bijna opgeknapt.
En ma, di en wo werk ik, dan kom ik er ook niet aan toe om te reageren.
Fijn dat hij weer helemaal opgeknapt is :*
pi_135524751
Sparkling, hoe is het bij jou eigenlijk? Zijn jullie nog bij de KA geweest?
pi_135527050
ff snel want eten bijna klaar:

jullie zijn lief :*
morgen als vriendje thuis is inderdaad bellen met verschillende bedrijven
pi_135527935
Totaal niet bijgelezen (ga ik straks doen), maar Loj, gefeliciteerd met Ow! *O* *O*
Taarttijd! :Y)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  woensdag 15 januari 2014 @ 18:23:21 #174
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135528280
Vergeet ik het ook bijna.

Loj, gefeliciteerd met je dreumes!
pi_135530342
Omen, slaapt Riley op vaste tijden? Hoe is haar slaapritme overdag?
Even nieuwsgierig want hier is het ritme een beetje zoek overdag.

Loj, schiet eens op met de spam!
pi_135532584
Welkom ikke! Wat een mooi mannetje O+

Ymme ook al zo'n leuk beertje!

En Cwen :o O+ Wat knap, wat een leuk meiske is het zeg!

aapieannie :* Niet leuk, ik sluit me aan de bij de rest, als je zelf initiatief toont, dan helpt dat een heleboel mee!
pi_135533636
Shandaly wat jammer dat je niet meer kolft. En qua stoppen. Doe waar jij je het beste bij voelt. Is altijd de beste keus :*
En ik wil een nieuw filmpje van Femke en Lars samen O+

Aapje *O* voor de vijf maanden
En :* voor de spoiler

Jippie Gulara kan weer meeposten *O*

Ikke welkom. Wat een droppie O+

Cwen wat een lief filmpje. Echt een vrolijk grietje O+

quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef Kyara het volgende:

Meiden hebben gister voor het eerst boerenkool gegeten. Ze vonden het heel lekker en het heeft ook geen problemen opgeleverd.

Riley ook :D
Ik houd er niet echt van :@

Ymme I O+ Dex

Spirit Riley gaat de laatste maand steeds meer met de pot mee eten. En ze lust echt veel. Alleen de bruine bonen vond ze niet zo. Die gooide ze op de grond voor Kaja :D

Fieder. Hoi. Fijn dat ie weer wat opknapt. En lekker dat je weekend hebt

Kyara in de ochtend slaapt Riley bijna nooit meer. Meestal slaapt ze net na het eten (1 tot 2 uur) En soms nog even rond een uur of vier. Maar er zijn ook dagen dat ze het op 1 slaapje doet.
  woensdag 15 januari 2014 @ 20:34:19 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135535808
Spirit die pakjes zijn echt heeeeeel zout dus dat zou ik niet gauw doen :N Kruiden is niet zo'n probleem geloof ik.

Pessie bah wat naar!! Ik hoorde vandaag denk ik datzelfde verhaal, als zijn moeder op een basisschool in Groningen werkt...? Echt zo erg! ;(

Ymme en ikke wat een knappe kereltjes! En Ellie is echt superstoer!!

Fieder, fijn dat L weer opknapt, sneu dat ie zo ziek was ;(

Loj, het is zover!! Een heel jaar moeder van je zoon!! O+ Gefeliciteerd! *O*
  woensdag 15 januari 2014 @ 20:34:52 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135535840
Verder ben ik vergeten :@
pi_135535919
Ymme en Ikke, wat een schatjes O+

Cwen, wat knap van je meisje! M. zal jaloers zijn. Ze wil ook erg graag zitten, maar kan nog geen stabiliteit vinden en zonder hulp... valt ze dus om :D

Aapie
SPOILER
Hier had M. zichzelf begin van de avond helemaal onder gepoept. Het kwam er aan de voorkant, achterkant en zijkanten de luier uit. De poep zat zelfs in haar navel ;( En dat uiteraard vlak voor het avondeten *zucht*
Dat soort dingen weten ze altijd haarfijn uit te kienen, heb ik het idee ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door MvTeM op 15-01-2014 20:45:57 ]
pi_135536858
Klopt. Rosalie deed dat vandaag zelfs 2x. Terwijl ze een hekel heeft aan omkleden. Ze zou toch beter moeten weten :P

kyara al boerenkool ja? Ik dacht dat Kleintjes anderhalf jaar aanhield? Niet dat hij zaligmakend is natuurlijk. Fijn dat ze er geen last van hebben.
boerenkool :9

Pessie, brrrr kippenvel inderdaad. Dat is toch je ergste nachtmerrie?

Aapie :* ik zit mobiel dus kan niet echt reageren, maar ivm mijn werk kan ik je misschien wat tips geven. Als je wil mag je me pm - en.

En verder weet ik het niet meer :@

Met Rosalie gaat alles goed. Na het slaapje van vanmorgen was ze weer goed te pas. Vanmiddag naar een sanitairzaak geweest voor een offerte (*slik* ik was voorbereid op 1 rib, maar dat kost me wel 2 ribben), en daar heeft ze de grootste lol gehad. Heeft de helft van de tijd bij de verkoper op de arm gezeten en zitten sjansen O+
  woensdag 15 januari 2014 @ 20:55:42 #182
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135537048
Aha Rosalie ritselt korting! ^O^ Prima charme-offensief :Y

E was vandaag mee naar de Hornbach, zelfde verhaal ;) En daarna hebben we bij vrienden gegeten en heeft E zowat doorlopend zitten schateren om hun zoontje van 5 die gekke bekken met haar zat te trekken O+!
pi_135537213
Zonder bijlezen wil ik Loj ff feliciteren mer grote Ow, van harte!
pi_135537255
Oh, ik had 1 jaar in mijn hoofd maar het is idd 1,5 jaar. Nou ja, het is goed gegaan en in de zomer is boerenkool ook niet zo lekker ;)

Spirit, als wij pakjes/zakjes eten dan maak ik voor de kinderen iets anders. Ik zou eigenlijk ook voor jezelf net zo "streng" moetenzijn mbt gezonde voeding, beweging en buitenlucht alsvoor de kinderen :@

Omen, wow Riley slaapt ook weinig! Ze redden het steeds niet met 1 slaapje dus vanochtendvan 11 tot 12 geslapen, toen heb ik ze zelf uit bed geplukt want anders slapen ze weer te lang en dan redden ze het weer niet tot bedtijd. Even zoeken dus.
pi_135539941
OK thanks, ik weet idd dat die pakjes zout zijn dus ze krijgt ze ook nog niet. Was benieuwd wanneer dat wel ongeveer kon. Eet M wel al mee Kyara?

Hier een superavond! Isa lag om 7 uur in bed en sindsdien pas 2x langs geweest *O* 1x voor de speen en 1x moest ze huilen door het hoesten. Toen heb ik haar tussikind druppels gegeven, een slokje water en de echte neusspray en heb haar nu al 1,5 uur niet gehoord O+ Wat we anders hebben gedaan: flesje voor het naar bed gaan, kruik in bed en een oud hoofdkussen van mij gegeven. Het is een heel vlokkerig dun ding, maar toch heb ik er een heel dubbel gevoel bij. Ze ligt er echt veel rustiger mee, plat op haar rug lijkt ze vervelend te vinden sinds kort wat resulteert in draaien, klem komen te zitten en huilen, maar door alle kussenhorrorverhalen vind ik het toch eng.
Sarcasme. Herken het.
pi_135540218
Danic en LB met het hun kleine charmeurs O+

Kyara, Riley slaapt sommige dagen overdag inderdaad heel weinig. Maar 's avonds maakt ze dat meestal goed. Mijn kleine uitslaper O+

Isa, hopelijk blijft het goed gaan hoor de nacht. Ligt Isa bij jou in de buurt, zodat je haar goed hoort i.v.m. het kussen (ik ken de horrorverhalen gelukkig niet :@ )
pi_135540401
Loj, van harte met je grote kleine zoon! w/
pi_135541530
Dank je wel voor de lieve felicitaties vandaag :D
Ow was er blij mee (en ik ook... )
Helaas doet internet vandaag een beetje rot, dus ik kom morgen een spam geven :)
Of mag ik me hier niet meer vertonen zonder baby :P
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:18:46 #189
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135541806
Kyara, hoeveel slaapjes en hoelang slapen jouw dames nog per dag?

Hoi Fieder!

Vrolijke E en Rosalie! Blij dat Rosalie zich alweer wat beter voelt Danic.

Mvtem, dat ondersmeren is en blijft ... tja hoe zal ik het zeggen? Ik vind wel dat poep van je eigen kind niet zo stinkt.

Loj, gefeliciteerd *0*

Aapieannie :* voor je problemen.

Vandaag ben ik voor de 2de keer met D wezen babyzwemmen. Hij geniet er ontzettend van! Mijn kleine stoere mannetje, lekker aan het genieten van het zwemmen en druk om zich heen aan het kijken en alles in zich opnemen. :* *;

[ Bericht 6% gewijzigd door -mandy- op 16-01-2014 04:30:12 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135543194
Oh ik heb net mijn koeka buntingbag via v&a verkocht. Ik ben hem net aan het verpakken voor verzending, maar het gaat me echt aan het hart merk ik.
De warme doek waar ik Rosalie inlegden toen ze 3 dagen oud was en haar draai niet kon vinden in het grote ledikant. Om haar wat meer geborgenheid te bieden heb ik deze doek erbij gepakt. En ze is er bijna niet meer uitgegaan de eerste periode. Als ze sliep lag ze daar in en ook als kleine frommel lag ze er geregeld wakker in, bijvoorbeeld naar haar mobiel te kijken.
Wat heeft dat ding haar geholpen om lekker te slapen!
zelfs de laatste t2ijd gebruikten we hem nog in de maxicosi.
En nu gaat hij weg omdat ze er te groot voor is geworden :'(

Het doet echt een beetje zeer. Stom misschien maar we hebben er zó veel aan gehad!
  woensdag 15 januari 2014 @ 22:54:20 #191
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135543510
Dat is best emo idd Danic. :*

Vandaag waren er bij het babyzwemmen baby's van 13 en 15 weken oud... zo klein, als je mijn reus dan ziet. Die is met 8,5 maand toch ook nog pasgeboren?
pi_135543970
Feli Loj! Hoop dat ik je spam morgen niet mis!

Ahh LB wat klinkt dat schattig!

Hallo ikke met je knappe zoontje O+

Ymme volgens mmij lijkt hij veel op zn grote broer!

Leuk Mandy. Ik wil ook graag gaan babyzwemmen.

Aapie :*

Pessie :* wat eennaar nieuws zeg.
pi_135549662
Loj. Ik heb rond half 1 pauze en ik wil de foto's heel graag zien :D

Mandy leuk dat D. babyzwemmen zo leuk vindt. O+

Danic dat is ook een emo momentje :*

Mabawa hoe gaat het met jou?
pi_135549787
Dat gaat het niet worden Omen ;)

Eerst werken ;)

Werkse!
pi_135549807
Oh mensen O+ Isa heeft de hele nacht in haar eigen bed geslapen!! *O* O+ We werden net allemaal wakker van de wekker. Ik horde er alleen om4:30 uit voor de speen O+

Maar waarom voel je je altijd zo brak als je eindelijk eens goed slaapt :')
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 16 januari 2014 @ 07:32:03 #196
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135549916
Wat goed van Isa *O* !
pi_135550092
even een knuf voor annie
loj nog gefeliciteerd met ow
isa *O*

sac werd om 05:30 wakker en ean om 05:50 waarom was ik dan al om 04:00 wakker?
Nu weer werken :W
pi_135550107
Fijn Spirit! *O*

Doorslapen lijkt nu nog zo'n ver van m'n bed (uh-hu) show. Normaal komt ze twee keer voor eten, maar nu is ze verkouden en kwam ze vier keer (denk ik :O ). Ze wilde ook niet in de co-sleeper 20 cm verderop slapen, maar alleen tegen mij aan. Superschattig hoor kijk hier, een hartje O+ , maar ik voel me geradbraakt. :O Koffie?
  donderdag 16 januari 2014 @ 09:01:59 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135550802
Kom maar door met die arm....

Voor iedereen die het nodig heeft!! :*

Wij lijken er weer even door te zijn; E slaapt zonder allerlei hulpmiddeltjes gewoon weer van 20u - 6u, mét dr armen gewoon in de mouwen van de slaapzak! *O*
pi_135550869
Spirit, M krijgt ook geen pakjes/zakje, daar vind ik hem ook nog te jong voor. Soms wel een heel kleinbeetje saus over groente/aardappels.

Mandy, de meiden gaan nu s ochtends even naar bed als ze echt moe zijn, ze redden het niet tot 12 uur. Maar dan haal ik ze dus wel rond half 12 weer uit bed. S middagsslapen ze tussen2 en 4.

Danic, :* afsluiting van een periode.

Spirit *O*

Limone en FR :*

Hier ook een rare nacht. M was dinsdagavond flink ziek en sindsdien ben ik ook misselijk. Gisteravond dus heel vroeg naar bed gegaan (half 9 erin en half 10 licht uit). Alleen J vanaf half 11 over de rooie, geen honger, geen koorts, niet te warm/koud,schone luier. Borst en pcm hielp allemaal niet. Uiteindelijk heb ik haar laten huilen naast me in bed, met mijn hand op haar rug/buik en uiteindelijk is ze zo in slaap gevallen tegen middenacht. Heel schattig zo'n slapend meisje naast me mAar ik ben ook niet zo geschikt voor samen slapen, ik ben geradbraakt. Rond 4 uur gelukkig weer naar eigen bed... Maar was wel heel sneu...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')