Hahah, ik denk ik niet lomp.. gewoon stomquote:Op maandag 13 januari 2014 22:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
jeujIk ben zo lomp op de dansvloer
Dit vind ik een voorstel van haast bijbelse proporties.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat wij teveel hebben meegemaakt en dat wij daarom continu elkaar aan het uitdagen en continu op elkaar opletten. Ik stel voor dat we teruggaan naar augustus 2012 en dat we met een schone lei beginnen. Ik snap dat mijn 'beledigingen' om het feit dat jij een 6 voor EBR hebt gehaald en ik een 8 je hard aangrijpt, maar ik beloof hierbij het niet meer te doen, zolang jij mij weer kan accepteren. Jouw keuze.
Je doet net of we een relatie hadden in augustus 2012. We hebben elkaar toen een keer gezien omdat we toevallig dezelfde studie deden.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat wij teveel hebben meegemaakt en dat wij daarom continu elkaar aan het uitdagen en continu op elkaar opletten. Ik stel voor dat we teruggaan naar augustus 2012 en dat we met een schone lei beginnen. Ik snap dat mijn 'beledigingen' om het feit dat jij een 6 voor EBR hebt gehaald en ik een 8 je hard aangrijpt, maar ik beloof hierbij het niet meer te doen, zolang jij mij weer kan accepteren. Jouw keuze.
Dat zullen we nog wel zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik een voorstel van haast bijbelse proporties.
Denk dat de Pax je nu liefkozend in de armen sluit.
Hadden we geen relatie in augustus 2012 dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je doet net of we een relatie hadden in augustus 2012. We hebben elkaar toen een keer gezien omdat we toevallig dezelfde studie deden.
Wat hebben jullie voor band?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je doet net of we een relatie hadden in augustus 2012. We hebben elkaar toen een keer gezien omdat we toevallig dezelfde studie deden.
Dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hadden we geen relatie in augustus 2012 dan?
Explosie van emoties welke tot uiting kwam in een blozende bulderlach. Ik had zo'n nobel gebaar niet verwacht van jouw kant in je toch wel bittere strijd met Paxconquote:
ex-Fuckbuddysquote:
Hij is mijn BFF. Soort van. Al geeft hij niet toe.quote:
Chocomelquote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nu nog druivensap, chocomelk, sinaasappelsap, vodka, bacardi, mede, rode wijn, witte wijn. Denk ik.
Druivensap, dat had ik wel eens toen ik nog klein wasquote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nu nog druivensap, chocomelk, sinaasappelsap, vodka, bacardi, mede, rode wijn, witte wijn. Denk ik.
Ik geef veel om Paxcon. Ik kan me voorstellen dat jij dat niet doet, maar ik wel. Kan je dat accepteren?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Explosie van emoties welke tot uiting kwam in een blozende bulderlach. Ik had zo'n nobel gebaar niet verwacht van jouw kant in je toch wel bittere strijd met Paxcon
Nou doe je weer alsof een relatie hebben.quote:
Lekker op de bank met een bekertje chocomelkquote:
Vind het best lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druivensap, dat had ik wel eens toen ik nog klein was![]()
Nee, als wijn. Maar dan zonder alcoholquote:
Toen was hij al met mijquote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hadden we geen relatie in augustus 2012 dan?
Ja, ik zou het ook wel weer eens willen hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker op de bank met een bekertje chocomelk
[..]
Vind het best lekker.
ja dat kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, als wijn. Maar dan zonder alcohol
Een laffe aanval dit. Mijn woorden dusdanig verdraaien zodat jij er beter uitkomt ten opzichte van Paxconquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geef veel om Paxcon. Ik kan me voorstellen dat jij dat niet doet, maar ik wel. Kan je dat accepteren?
Geloof mij nou maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Laura.b het volgende:
Wees nou eens duidelijk. Ik vind het apart. Ex-fuckbuddy's, gewoon exen, vrienden? Nog steeds een relatie? Wat is het?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Laura.b het volgende:
Wees nou eens duidelijk. Ik vind het apart. Ex-fuckbuddy's, gewoon exen, vrienden? Nog steeds een relatie? Wat is het?
Is enige product dat ik bij de Lidl koop.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Waar kan ik dat kopen? Wil eens probere;n
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit doet me pijn. Hoe verklaar je de etentjes dan?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou doe je weer alsof een relatie hebben.
Ik heb een keer bij jou met een bord patat op m'n schoot gezeten. Dat is het.
Ik ook niet, ben geen wijndrinkerquote:
Gewoon de AHquote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Waar kan ik dat kopen? Wil eens probere;n
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een laffe aanval dit. Mijn woorden dusdanig verdraaien zodat jij er beter uitkomt ten opzichte van Paxcon![]()
Vergevingsgezind als ik ben zal ik de strijdbijl per direct begraven maar ik stel dit soort onzin niet op prijs Etsu
lidl? daar kom ik morgen weerquote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is enige product dat ik bij de Lidl koop.
Oh, die post heb ik niet gelezen.quote:
Als je er toch bent, neem een zakje kroepoek mee voor jezelf.quote:
Kan ik mij niks bij voorstellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit klopt, maar Paxje zei dat hij meer van mij hield van dan jou.Helaas voor jou.
Nee gekkie, ik moet (sorry) nog aardappelen kopenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je er toch bent, neem een zakje kroepoek mee voor jezelf.
Ik wil jou niet knuffelen, sorry. Daarvoor heb ik Paxje en ik ben hem trouw.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen. Dan voldoet een knuffel
Hij kwam geen liefde te kort, want hij had en heeft mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik mij niks bij voorstellen.
Alhoewel ik toen naar het buitenland ging voor de studie en hij toen liefde te kort kwam.
Daar heb ik fouten gemaakt, dat geef ik toe.
Ja, breek mijn hartje maar weer.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik moet (sorry) nog aardappelen kopen
Ik wil met jou ook wel een keer knuffelen Daanquote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen. Dan voldoet een knuffel
Hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
Als dit forum een GAY-gedeelte kreeg was deze SC leeg.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
Als dit forum een GAY-gedeelte kreeg was deze SC leeg.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil jou niet knuffelen, sorry. Daarvoor heb ik Paxje en ik ben hem trouw.
Hou je dan ook niet van aardappel anders?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, breek mijn hartje maar weer.
Ik mag jou niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Binnen één post weet je mijn humeur te verzieken. Rot lekker weg in dat boerengehucht van je.
Sorry Pax.
Stuartquote:
Al in geen 12 jaar gegeten denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je dan ook niet van aardappel anders?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil met jou ook wel een keer knuffelen Daan
Zometeen in dat lelijke houten huisje? Of achter die waterplant?
wtf?!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al in geen 12 jaar gegeten denk ik.
Geeft nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Binnen één post weet je mijn humeur te verzieken. Rot lekker weg in dat boerengehucht van je.
Sorry Pax.
Doe eens normaal over Grunn Daanvisquote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry Pax.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
100%: Etsu
50%: Paxcon
25%: Littlerabbit
0%: de rest
Je hebt nog nooit met een meisje gedate, het zou best kunnenquote:
Dit klopt echt niet hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
100%: Etsu
50%: Paxcon
25%: Littlerabbit
0%: de rest
Nooit is niet waar trouwens. Ik heb nog nooit sex gehad, dat is wel waarquote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit met een meisje gedate, het zou best kunnen
Je ziet toch wat Etsu mij flikt? Soms moet je iemand even een moment van verstandsverbijstering gunnen. Natuurlijk meen ik niks van de woorden welke ik zojuist uitsprak.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal over Grunn Daanvis
Ik kan me er niet bij voorstellen dat ik het leuk zou vindenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit met een meisje gedate, het zou best kunnen
Selectieve waarnemingen noem ik dat.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er? Deze gegevens zijn gebaseerd op de gedragingen van de genoemden op FOK!.
Oh okequote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit is niet waar trouwens. Ik heb nog nooit sex gehad, dat is wel waar
Deze kelk laat ik mijn mond voorbij gaanquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh okeNou ja je zou het alsnog kunnen proberen
Je bent mijn type niet als je daar op doeltquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DEM EYES
[ afbeelding ]
Soms vraag ik me af wanneer ik ongesteld word
Ik soms ook wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DEM EYES
[ afbeelding ]
Soms vraag ik me af wanneer ik ongesteld word
Dit komt niet voor in mijn rechten woordenboek. Sorry, maar deze post is bij deze ongeldig verklaard.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Selectieve waarnemingen noem ik dat.
Niet als je zo zielig doet, jezusquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Ik zit in een echte dip, mensen. Mijn zelfvertrouwen is gewoon weg. Ik ben dikkig, mijn ex ging vreemd en ik ben nooit leuk genoeg (voor niemand niet). Troost mij.
Paxcon staat voor je klaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Ik zit in een echte dip, mensen. Mijn zelfvertrouwen is gewoon weg. Ik ben dikkig, mijn ex ging vreemd en ik ben nooit leuk genoeg (voor niemand niet). Troost mij.
Neem een donutquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent mijn type niet als je daar op doelt![]()
Jij, maar ik heb geen eierstokken en wat daar allemaal wel niet bij hoortquote:
als je er nog zo uitziet als vorige zomer (?) ben je echt niet dikkigquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Ik bedoelde dat ik daar bij jou soms ook op wacht. Van mezelf weet ik het welquote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Jij, maar ik heb geen eierstokken en wat daar allemaal wel niet bij hoort
Mja, maak het zelf niet dus ben afhankelijk van anderen wat dat betreftquote:
Hier is een apart subfurum voor.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik daar bij jou soms ook op wacht. Van mezelf weet ik het wel.
Speltip 1: vermijd FOK!, serieus ga weg. Voor je eigen bestwil.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Gewoon even brullend door het bos rennen en je als een echte Barbaar gedragen. Niet alleen zal het krijsen opluchten maar je doet direct wat aan het overgewicht.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
O.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben echt geen 0 procent
Als je een praatpaal nodig hebt, een PM naar mij tikken staat vrijquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Minpuntje is wel de calorietjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon even brullend door het bos rennen en je als een echte Barbaar gedragen. Niet alleen zal het krijsen opluchten maar je doet direct wat aan het overgewicht.
Een fles sterke drank als voorwerk helpt vaak wel.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
hoezoquote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Speltip 1: vermijd FOK!, serieus ga weg. Voor je eigen bestwil.
Noem je je lul nu een praatpaalquote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je een praatpaal nodig hebt, een PM naar mij tikken staat vrij
Waarom ben jij eigenlijk weer hier?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Speltip 1: vermijd FOK!, serieus ga weg. Voor je eigen bestwil.
Ze heeft liever een paar moorkoppenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
weer een zaak opgelost
Mijn lul heeft weinig aan een PMquote:
Tuurlijk niet. Sla jij maar eens een fles achterover en begin dan te rennen. Je kotst meer uit dan je die dag binnen hebt gekregen.quote:
Paxcon is er niet. Die is ergens in een klein, onbekend dorpje.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of Pax in de kamer is
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Ik wil jullie mededelen dat Crack een lief meisje is.
ohyessquote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Ik koop nooit sterke drank zonder naar het wijze advies van Adames en Saind te luisteren.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon even brullend door het bos rennen en je als een echte Barbaar gedragen. Niet alleen zal het krijsen opluchten maar je doet direct wat aan het overgewicht.
Een fles sterke drank als voorwerk helpt vaak wel.
God houdt van je.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Sla jij maar eens een fles achterover en begin dan te rennen. Je kotst meer uit dan je die dag binnen hebt gekregen.
#Protip
Het was wel oke, ik vond mijn medereizigers een stuk vervelender dan de reis zelf.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Crack_ het volgende:
Heloef, hoe was de bus naar Sziget eigenlijk?
Vertel me eens meer.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
Gadverdamme nee, heb je ooit gezien hoe zo'n ding eruit ziet!?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack. Mis jij het hebben van een adamsappel nou nooit?
Ghehehehehequote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was wel oke, ik vond mijn medereizigers een stuk vervelender dan de reis zelf.
Vrouwen hebben ook een adamsappel, alleen minder zichtbaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Crack. Mis jij het hebben van een adamsappel nou nooit?
Oh. Ik zal mijn best doen om mijn adamsappel in te houden in dat geval.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gadverdamme nee, heb je ooit gezien hoe zo'n ding eruit ziet!?
Ik ben al professioneel op FOK! bezig.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Een carrière als cabaretier ligt nog altijd in het verschiet mocht de geschiedenis het niet worden.
Verveling, de oorzaak van al het kwaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk weer hier?
Je was net zo goed bezig
sherlock al afgekeken?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Verveling, de oorzaak van al het kwaad.
hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik zal mijn best doen om mijn adamsappel in te houden in dat geval.
[..]
Ik ben al professioneel op FOK! bezig.
Waarom bangquote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
hoezo post tally hier
moet ik nu bang zijn?
Was zij het waar je het over had met die adamsappel en flubberkutquote:Op maandag 13 januari 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
quote:
Ik weet niet of ik dit mag bevestigen, maar ik doe het toch. Ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was zij het waar je het over had met die adamsappel en flubberkut
Ja, gisteren was de season finale.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Vertel maar dan gewoon.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rawrrrrr. Ik weet veel meer dan jij ooit zal weten.
Straks voelt een vagina helemaal niet flubberig en heb alleen ik dat. Mooi lullig dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mag bevestigen, maar ik doe het toch. Ja.
Nee. Edit van een mod om je ban kenbaar te maken. Mij afkraken wordt niet gewaardeerd op FOK!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha.
En stuurde ik dat poppetje, wtf?
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, gisteren was de season finale.ssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 april wel weer Game of Thrones
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ken nog een leuk KPD-topic waar blauw centraal staat.quote:
Ik zie het wel voor me over tien jaar: Littlerabbit, de nieuwe Pieter-Jan Derksquote:Op maandag 13 januari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik zal mijn best doen om mijn adamsappel in te houden in dat geval.
[..]
Ik ben al professioneel op FOK! bezig.
Ik wil een linkje in mijn DM, even een emmertje halenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk KPD-topic waar blauw centraal staat.
Tjacka weet.
Heb je ook flubbertieten?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Straks voelt een vagina helemaal niet flubberig en heb alleen ik dat. Mooi lullig dan.
Even aan je exen vragen en hier posten.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Straks voelt een vagina helemaal niet flubberig en heb alleen ik dat. Mooi lullig dan.
Nou, dan spijt het mij alvast.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moriarty komt terug!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken nog een leuk KPD-topic waar blauw centraal staat.
Tjacka weet.
Maar ik moet mijn afwegingen weloverwogen maken.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. Gewoon. Ze is lief. Accepteer dat gewoon, jemig christus.
Hij is denk ik al verwijderdquote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil een linkje in mijn DM, even een emmertje halen
wat lees ikquote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb 2 afleveringen gezien, lul.quote:
Ik wil wel wat zinnige teksten vertellen, wat wil je horen?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef JanCees het volgende:
Dr is geen touw aan vast te knopen hier.
Joh ik wist niets van hem tot hij blauw was.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Iemand gaat in een lederen strak pakje samen met een man naar Wasteland twee jaar oprij en dit komt als een verrassing?
Neen, nouja misschien als je voorover buigtquote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook flubbertieten?
haha lullig.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik voel een niet op te lossen spanning tussen ons.quote:
Staat over mij nooit iets interessants. Vooral mensen die ''van'' zonder ''n'' spellenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik dacht dat je fok.nl/sherlock bedoelde
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik dacht dat je fok.nl/sherlock bedoelde
Je kan altijd PM'enquote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Laura.b het volgende:
Typisch, vond je mij dik dan? Eerlijk hè? Ik ben wel 3 kilo aangekomen denk ik. En ik doe niet zielig, ik ben gewoon nooit leuk genoeg voor mensen ofzo. Iemand anders is altijd leuker. Mijn ex ging vreemd (een klap in mijn gezicht, echt) en verder word ik nooit echt leuk gevonden door mensen. Dat is gewoon kut, maar ik denk dat ik zo ga hardlopen.
Klinkt als een uniek gevalquote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, nouja misschien als je voorover buigt
Sorry maar na dat verhaal van je ex hier vind ik het vreemdgaan van hem niet heel verwonderlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Laura.b het volgende:
Typisch, vond je mij dik dan? Eerlijk hè? Ik ben wel 3 kilo aangekomen denk ik. En ik doe niet zielig, ik ben gewoon nooit leuk genoeg voor mensen ofzo. Iemand anders is altijd leuker. Mijn ex ging vreemd (een klap in mijn gezicht, echt) en verder word ik nooit echt leuk gevonden door mensen. Dat is gewoon kut, maar ik denk dat ik zo ga hardlopen.
oh dan ben je al over de helft.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb 2 afleveringen gezien, lul.
Hard weglopenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Laura.b het volgende:
Ik wil je slaan, je doet mij teveel aan mezelf denken toen ik 17 was.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Laura.b het volgende:
Totaal niet juist.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Laura.b het volgende:
ziba?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Het is alsof Ziba nooit is weggegaan. Het verhaal waarmee ze eindigde gaat nu gewoon weer verder.. die stop van een jaar lijkt er nooit te zijn geweest.
okay thanksquote:Op maandag 13 januari 2014 23:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oh dan ben je al over de helft.
En dont worry, een echte spoiler is het niet.
Maar jij bent goed terecht gekomen zonder klapjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil je slaan, je doet mij teveel aan mezelf denken toen ik 17 was.
Ik ben nooit bedrogen en heb mezelf nooit dik gevonden. Ik was best dun eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Het is alsof Ziba nooit is weggegaan. Het verhaal waarmee ze eindigde gaat nu gewoon weer verder.. die stop van een jaar lijkt er nooit te zijn geweest.
Je als man spiegelen aan een vrouw is wel interessant.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef je nog eens een tipquote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Laura.b het volgende:
je moet geen meisjes slaan, mang. Tenzij ik het ben, dan is het oke.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Was dat altijd al of sinds het vreemdgaan?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Laura.b het volgende:
Ja en mij toen ik bijna 19 was.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat gaan we met onze maandag- en vrijdagavond doen als VI er niet meer is?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel wat zinnige teksten vertellen, wat wil je horen?
Nee, toen ging 't ook over dat niemand jou leuk vond ofzo en dat jij niet verliefd kon worden en je had bizarre eisen voor een man. Echt bizar.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik ben nooit bedrogen en heb mezelf nooit dik gevonden. Ik was best dun eigenlijk.
Mij nietquote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
oh Ziba. die naam komt me best bekend voor.
Je moet over drie minuten naar Nederland 1 kijken want daar zit Johan Derksenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat gaan we met onze maandag- en vrijdagavond doen als VI er niet meer is?
Ik was dit vergeten.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
je moet geen meisjes slaan, mang. Tenzij ik het ben, dan is het oke.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
oh Ziba. die naam komt me best bekend voor.
Theatrale aandachtshoer volgens mijquote:
ik reken mezelf eeuwige credits toe, ok?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en mij toen ik bijna 19 was.
Met wat hulp van mensen om je heen kan je ver komen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij bent goed terecht gekomen zonder klapjes.
Hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Theatrale aandachtshoer volgens mij
Onzekerheid is niet alleen aan vrouwen besteed.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je als man spiegelen aan een vrouw is wel interessant.
Ik ben even autistisch en volg hem niet meer, waar voor?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik reken mezelf eeuwige credits toe, ok?
Bedankt.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet over drie minuten naar Nederland 1 kijken want daar zit Johan Derksen
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wat hulp van mensen om je heen kan je ver komen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik reken mezelf eeuwige credits toe, ok?
Sinds het vreemdgaan besef ik mij dat ik gewoon nooit echt leuk genoeg ben. echt, ik vind het kut.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Was dat altijd al of sinds het vreemdgaan?
Ik ga niet met een mod.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
En haha Fera gaat met Erwin, de meest onzichtbare mod ooit na Morpheus. (ValHalen is een goede derde)
Niemand kan Morphgod in halenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
En haha Fera gaat met Erwin, de meest onzichtbare mod ooit na Morpheus. (ValHalen is een goede derde)
Niet meer nee. Na een jaar kwamen ze erachter dat Erwin aka Guitarist ook nog een functie bleek te hebbenquote:
ik reken mezelf credits toe dat ik wel een beetje geholpen heb.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben even autistisch en volg hem niet meer, waar voor?
Ik kan niet liegen, het gaat eigenlijk best goed met me op het moment.
Morpheus deed veel achter de schermen, beetje jammere vergelijking.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
Morph deed alles.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Morpheus deed veel achter de schermen, beetje jammere vergelijking.
Ik dacht juist dat best veel mensen mij leuk vinden, denk ik nu ook wel, maar gewoon nooit leuk genoeg. Er is altijd wel iemand leuker.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, toen ging 't ook over dat niemand jou leuk vond ofzo en dat jij niet verliefd kon worden en je had bizarre eisen voor een man. Echt bizar.
hoe is dat dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is toch wel een ervaring: het doen met een mod van het FOk! forum
Ik ook. Hoe lossen we dat op?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel een niet op te lossen spanning tussen ons.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Morpheus deed veel achter de schermen, beetje jammere vergelijking.
Zouden ze ook fipo roepen als ze voor de eerste keer klaarkomen?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is toch wel een ervaring: het doen met een mod van het FOk! forum
ValHallen was wel een goede mod.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt.
Mods moeten dat juist voorkomen dus dat zou dan op pikstraf komen te staan.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden ze ook fipo roepen als ze voor de eerste keer klaarkomen?
Het is ook kut om constant zo over jezelf te denken. Geloof me, ik weet hoe jij je voelt. Ik ben al mijn hele leven af en aan onzeker. Het is wel minder geworden, maar het komt bij vlagen soms keihard terug. Maar toch moet je proberen je zelf na zo'n domper weer op te pakken.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Sinds het vreemdgaan besef ik mij dat ik gewoon nooit echt leuk genoeg ben. echt, ik vind het kut.
Ja, dat zei je toen ook alquote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat best veel mensen mij leuk vinden, denk ik nu ook wel, maar gewoon nooit leuk genoeg. Er is altijd wel iemand leuker.
Niets dan lobi. Ook voor loef. En die blonde. En dat andere hopeloze kindquote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik reken mezelf credits toe dat ik wel een beetje geholpen heb.
prachtig alarm had die man.quote:
Ze zetten graag slotjes, kinky luiquote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erwin?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet meer nee. Na een jaar kwamen ze erachter dat Erwin aka Guitarist ook nog een functie bleek te hebben
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zit nog in de ontkenningsfase. Of zou hij bang zijn voor zijn eigen positie?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet, René weigert mij
Hij vreest dat de maatschappij hem als pedo ziet gezien ons leeftijdsverschil, maar gelukkig ben ik al 21.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zit nog in de ontkenningsfase. Of zou hij bang zijn voor zijn eigen positie?
Ja, inderdaad lekkerderquote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig.
Neem Magners of iets ander lekkers.
Ken ze geen van beiden.quote:
Precies, een afwezige mod is een goede.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erwin, Ewoud, Edwin. Kort samengevat een geweldig mod.
Maar ik heb niets met hem. Ik denk dat je verkeerd zit.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erwin, Ewoud, Edwin. Kort samengevat een geweldig mod.
Ja, ik denk wel dat je bang moet zijn. Soms maakt ze misbruik van haar mogelijkhedenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij vertellen of ik bang moet zijn voor Tally. Mijn hart bonkt.
zijn naamgeving aan de vissen geeft toch eigenlijk wel aan dat hij jou ook niet compleet los kan latenquote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vreest dat de maatschappij hem als pedo ziet gezien ons leeftijdsverschil, maar gelukkig ben ik al 21.
Dirk. Zulks een stumperquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
Dirkh was de beste mod ooit denk niet dat daar nog twijfels over bestaan binnen FOK!
grof gebekste mod van fok, veruitquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
Dirkh was de beste mod ooit denk niet dat daar nog twijfels over bestaan binnen FOK!
maken wij wel uitquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb niets met hem. Ik denk dat je verkeerd zit.
Beetje vreemde vogel jaquote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dirk. Zulks een stumper
Een beetje kicken op kleine meisjes laten huilen.
Hopeloos? Een guru, ik zeg het je!quote:Op maandag 13 januari 2014 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niets dan lobi. Ook voor loef. En die blonde. En dat andere hopeloze kind
En hannah
Is dit zo? Waar baseer je dit op?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat je bang moet zijn. Soms maakt ze misbruik van haar mogelijkheden
Kun je eenvoudig testen.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb niets met hem. Ik denk dat je verkeerd zit.
Verzin dan een leukere naam.quote:
Wilde orgie wanneer GGMM zijn schwanz in het aquarium hangt.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn naamgeving aan de vissen geeft toch eigenlijk wel aan dat hij jou ook niet compleet los kan laten
Wandelende apotheekquote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hopeloos? Een guru, ik zeg het je!
[ afbeelding ]
Ik snap er echt niets meer van.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je eenvoudig testen.
Roep 1x luidkeels "kanker" .
Als hij dan aankomt stormen hebben jullie het over dezelfde.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hopeloos? Een guru, ik zeg het je!
[ afbeelding ]
Wie ben jij uberhaupt?quote:
Toen was ik niet zo actiefquote:Op maandag 13 januari 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Happel was ook wel oké als modje toch?
Who's asking?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |