wtf?!quote:Op maandag 13 januari 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al in geen 12 jaar gegeten denk ik.
Geeft nietquote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Binnen één post weet je mijn humeur te verzieken. Rot lekker weg in dat boerengehucht van je.
Sorry Pax.
Doe eens normaal over Grunn Daanvisquote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Binnen één post weet je mijn humeur te verzieken. Rot lekker weg in dat boerengehucht van je.
Sorry Pax.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
100%: Etsu
50%: Paxcon
25%: Littlerabbit
0%: de rest
Je hebt nog nooit met een meisje gedate, het zou best kunnenquote:
Dit klopt echt niet hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
100%: Etsu
50%: Paxcon
25%: Littlerabbit
0%: de rest
Nooit is niet waar trouwens. Ik heb nog nooit sex gehad, dat is wel waarquote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit met een meisje gedate, het zou best kunnen
Je ziet toch wat Etsu mij flikt? Soms moet je iemand even een moment van verstandsverbijstering gunnen. Natuurlijk meen ik niks van de woorden welke ik zojuist uitsprak.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal over Grunn Daanvis
Ik kan me er niet bij voorstellen dat ik het leuk zou vindenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit met een meisje gedate, het zou best kunnen
Selectieve waarnemingen noem ik dat.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er? Deze gegevens zijn gebaseerd op de gedragingen van de genoemden op FOK!.
Oh okequote:Op maandag 13 januari 2014 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit is niet waar trouwens. Ik heb nog nooit sex gehad, dat is wel waar
Deze kelk laat ik mijn mond voorbij gaanquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh okeNou ja je zou het alsnog kunnen proberen
Je bent mijn type niet als je daar op doeltquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DEM EYES
[ afbeelding ]
Soms vraag ik me af wanneer ik ongesteld word
Ik soms ook wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DEM EYES
[ afbeelding ]
Soms vraag ik me af wanneer ik ongesteld word
Dit komt niet voor in mijn rechten woordenboek. Sorry, maar deze post is bij deze ongeldig verklaard.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Selectieve waarnemingen noem ik dat.
Niet als je zo zielig doet, jezusquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Laura.b het volgende:
Naja.
Ik zit in een echte dip, mensen. Mijn zelfvertrouwen is gewoon weg. Ik ben dikkig, mijn ex ging vreemd en ik ben nooit leuk genoeg (voor niemand niet). Troost mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |