Nee gekkie, ik moet (sorry) nog aardappelen kopenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je er toch bent, neem een zakje kroepoek mee voor jezelf.
Ik wil jou niet knuffelen, sorry. Daarvoor heb ik Paxje en ik ben hem trouw.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen. Dan voldoet een knuffel
Hij kwam geen liefde te kort, want hij had en heeft mij.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan ik mij niks bij voorstellen.
Alhoewel ik toen naar het buitenland ging voor de studie en hij toen liefde te kort kwam.
Daar heb ik fouten gemaakt, dat geef ik toe.
Ja, breek mijn hartje maar weer.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik moet (sorry) nog aardappelen kopen
Ik wil met jou ook wel een keer knuffelen Daanquote:Op maandag 13 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen. Dan voldoet een knuffel
Hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
Als dit forum een GAY-gedeelte kreeg was deze SC leeg.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
Als dit forum een GAY-gedeelte kreeg was deze SC leeg.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil jou niet knuffelen, sorry. Daarvoor heb ik Paxje en ik ben hem trouw.
Hou je dan ook niet van aardappel anders?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, breek mijn hartje maar weer.
Ik mag jou niet meer.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Binnen één post weet je mijn humeur te verzieken. Rot lekker weg in dat boerengehucht van je.
Sorry Pax.
Stuartquote:
Al in geen 12 jaar gegeten denk ik.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hou je dan ook niet van aardappel anders?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil met jou ook wel een keer knuffelen Daan
Zometeen in dat lelijke houten huisje? Of achter die waterplant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |