Lekker op de bank met een bekertje chocomelkquote:
Vind het best lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druivensap, dat had ik wel eens toen ik nog klein was![]()
Nee, als wijn. Maar dan zonder alcoholquote:
Toen was hij al met mijquote:Op maandag 13 januari 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hadden we geen relatie in augustus 2012 dan?
Ja, ik zou het ook wel weer eens willen hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker op de bank met een bekertje chocomelk
[..]
Vind het best lekker.
ja dat kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, als wijn. Maar dan zonder alcohol
Een laffe aanval dit. Mijn woorden dusdanig verdraaien zodat jij er beter uitkomt ten opzichte van Paxconquote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geef veel om Paxcon. Ik kan me voorstellen dat jij dat niet doet, maar ik wel. Kan je dat accepteren?
Geloof mij nou maar.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Laura.b het volgende:
Wees nou eens duidelijk. Ik vind het apart. Ex-fuckbuddy's, gewoon exen, vrienden? Nog steeds een relatie? Wat is het?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Laura.b het volgende:
Wees nou eens duidelijk. Ik vind het apart. Ex-fuckbuddy's, gewoon exen, vrienden? Nog steeds een relatie? Wat is het?
Is enige product dat ik bij de Lidl koop.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Waar kan ik dat kopen? Wil eens probere;n
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit doet me pijn. Hoe verklaar je de etentjes dan?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou doe je weer alsof een relatie hebben.
Ik heb een keer bij jou met een bord patat op m'n schoot gezeten. Dat is het.
Ik ook niet, ben geen wijndrinkerquote:
Gewoon de AHquote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Waar kan ik dat kopen? Wil eens probere;n
Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een laffe aanval dit. Mijn woorden dusdanig verdraaien zodat jij er beter uitkomt ten opzichte van Paxcon![]()
Vergevingsgezind als ik ben zal ik de strijdbijl per direct begraven maar ik stel dit soort onzin niet op prijs Etsu
lidl? daar kom ik morgen weerquote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is enige product dat ik bij de Lidl koop.
Oh, die post heb ik niet gelezen.quote:
Als je er toch bent, neem een zakje kroepoek mee voor jezelf.quote:
Kan ik mij niks bij voorstellen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit klopt, maar Paxje zei dat hij meer van mij hield van dan jou.Helaas voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |